Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 39 z 411    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 411  Další
Autor Zpráva
Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
K čemu je dobrá pevná náprava, že je to nepřekročitelná podmínka v ZD?


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Ondra K.:
JJ s tou 15T máš vlastně pravdu
Já jsem si nevšiml, že to schválení je pro celé EU sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
M píše:
V podmínkách je, že výrobce musí mít homologované a schválené alespoň obdobné vozidlo pro provoz v ČR. A takové vozidlo provozovat v určitém počtu. Přímo čtyřpodvozkové 29-31m dlouhé obousměrné nízkopodlažní vozidlo nemá schválené žádný výrobce. Podobné by mohla být jednosměrná 15T pokud by bylo možné ji dodat obousměrnou. To je Škoda. Obdobné, ale krátké by mohlo být TWT Evo1 a Evo2, pokud by to TWT vyrobilo jako Evo3 obousměrné, splnily by šířku, počet dveří, podvozky, podesty i místa bez podest, vše. To samé Stadler. Siemens pokud vím zde nemá schválené a homologované žádné tramvajové vozidlo. Ty parametry by teoreticky splnila i nová tramvaj pro Plzeň od Škody, ta ale ještě není ani hotová, natož schválená a provozovaná.


Škoda 15T naštěstí nesplní požadavky na pevné nápravy. Tramvaje splňující požadavky nabízí třeba Škoda, Stadler, Caf, TWT... V zadání se připouští i tramvaj typu Siemens Avenio, nebo Solaris Tramino Jena/Olštýn. Otázkou ovšem je jestli by se dala čtyřčlánková verze zkrátit na požadovanou délku max 31 metrů.

Technická kvalifikace píše:
Pro splnění technické kvalifikace zadavatel požaduje, aby ze seznamu vyplývalo, že za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení dodavatel realizoval dodávku minimálně 5 ks nových nízkopodlažních tramvají shodného nebo obdobného charakteru jako je tramvaj specifikovaná v čl. 2.1 této zadávací dokumentace. Tramvají shodného nebo obdobného charakteru se rozumí tramvaj se 100% nízkopodlažní plochy pro stojící cestující a délky minimálně 20 m. Vždy se musí jednat o tramvaje, které byly schváleny k provozu v kterémkoli členském státu
Evropské unie nebo Evropského hospodářského prostoru nebo Švýcarské konfederace nebo v Norském království.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
148
30 říj 2019 16:42
Myslím jsem spíš EVO3/2 než /0 a to že neexistuje neznamená že nemůže vzniknout dokonce by to mohlo mít výhodu v unifikaci dílů s EVO2

Podle letáku EVO2 ma TWT minimálně nějaký projekt na tříčlánkové i na čtyřčlánkové jednosměrné vozidlo a když do Olomouce upravili EVO1 na verzi PX EVO1/0 tak bych v tom úplně problém nevidel otázkou je jestli to vidí stejně i výrobce


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
V podmínkách je, že výrobce musí mít homologované a schválené alespoň obdobné vozidlo pro provoz v ČR. A takové vozidlo provozovat v určitém počtu. Přímo čtyřpodvozkové 29-31m dlouhé obousměrné nízkopodlažní vozidlo nemá schválené žádný výrobce. Podobné by mohla být jednosměrná 15T pokud by bylo možné ji dodat obousměrnou. To je Škoda. Obdobné, ale krátké by mohlo být TWT Evo1 a Evo2, pokud by to TWT vyrobilo jako Evo3 obousměrné, splnily by šířku, počet dveří, podvozky, podesty i místa bez podest, vše. To samé Stadler. Siemens pokud vím zde nemá schválené a homologované žádné tramvajové vozidlo. Ty parametry by teoreticky splnila i nová tramvaj pro Plzeň od Škody, ta ale ještě není ani hotová, natož schválená a provozovaná.


Offline
Uživatelský avatar

848
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
A co by TWT dodalo? EVO 3/o, které (zatím) neexistuje?


Offline
148
30 říj 2019 16:42
Tak co myslíte budou to nové tramvaje od Škody, TWT nebo od někoho úplně jiného?
https://profily.proebiz.com/verejne-zakazky/1815


Offline
Uživatelský avatar

3340
13 lis 2004 11:58
1722 :arrow: EOC. Prvni vlastovka z Medlanecke staje. Zatim zkusebni provoz, bez plateb kartou..


Offline
429
24 lis 2017 11:40
No dyť, proto ten smajl.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Dokonce ∞ - x, kde x je libovolné přirozené číslo, je stále ∞. :mrgreen:


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
mnadenicek ∞ - 5 je stále ∞.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
429
24 lis 2017 11:40
Jsem optimista, 5 let v předstihu před novým hlavním:)


Offline
40
02 čer 2012 19:24
Problém u dočasných rekonstrukcí je podle mě to, že nikdo fakticky neví, jak dlouho bude trvat ona dočasnost. Příklad - Minská. Nastěhovali jsme se tam v roce 1992, už v té době byly sítě v katastrofálním stavu (kanalizace při prudších deštích přetékala do sklepů, praskání vodovodu atd.). O "silnici" tvořené pojížděnými panely nemluvě. Již tehdy se mluvilo o tom, že rekonstrukce bude za tři roky. V roce (myslím) 1997 došlo ke kompletní výměně asfaltu na silnici (tj. ten zbytek mimo panelů) a mluvilo se o rekonstrukci v roce 2000. A tak se to pořád posunovalo, každý rok se řeklo, že rekonstrukce bude za dva tři roky, ať lidi vydrží. No a v letech 2015 až 2016 se skutečně rekonstruovalo...
Vidina přestavby nádraží v Židenicích je krásná, ale bude kdy?


Offline
429
24 lis 2017 11:40
No několik věcí mi na Bubeníčkově uplnej smysl nedává (viz předchozí přízpěvky), ale hlavně že to stojí. Ale jak říkám, minimálně rozdílný přístup k rozsahu dočasných opatření napříč Brnem (Bubeníčkova, Dornych, Štefánikova, Křenová po průseru...) mi příjde bez smysluplného, systémového rozhodování. Fakt je, že výhledový harmonogram staveb se nějak předpokládá, ale často je vše uplně jinak, než s čím se počítalo.

U Merhautky já myslím, co jsem tak zachytil na toto téma, že se před rokem až dvouma psalo, že se chystá kompletka (tak jsem to pochopil), ale že nebude dřív než za 5 let (= tak za 10 let :). Pak proběhla zpráva, že se opraví dočasně (zaflikuje), což v první fázi již proběhlo v Brně velmi oblíbeným tryskáčem (aplikace trsykové vysprávkové soupravy na panelový kryt je...no...nechci být sprostý) a pak bylo někde avizováno, že další rok (myslím, že to snad už měl být tento - na jaře, ne?) proběhne výměna kolejnic a nějaká ta oprava (teď se někde psalo, řže se rokuje o rozsahu - asi výměna krytu za asfaltový)...dočasná před výhledovou celostní rekonstrukcí ulice - ta už se asi posunula do nedohledna.
U Lesnické je asi kompletní rekonstrukce ulice (trať, silnice, chodníky, sítě...) možná v bližším horizontu. Každopádně nějaké to "zaflikování" jako je v plánu na Merhautce je...teda bylo potřeba už před pár lety, aby to do rekonstrukce dávalo smysl. Pokuď už to bude příští rok, tak už asi ne...ale co když se to zas odsune a pak zas.

Co se týče územního řízení, vím, že někde bylo požadováno jen, když přibyl chodník na druhé straně silnice a třeba u různých ostrůvků asi často taky. Myslel jsem, že se to týká i přečhodů. Ale dost možná se mýlím, nejsem silničář. Asi to většinu projde, ale, co my víme, jak to bylo tady. Každá změna uspořádání, povolení přechodu policajty atd....jsou to další překážky a nikomu se do toho nechtělo, taky s ohledem na výhledové přebudování v souvislosti s židenickým nádražím...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Přesné rozsahy jednotlivých staveb na Zábrdovické neznám, nicméně předpokládám, že realizované provedení dává smysl.

Stavební akce na Lesnické a Merhautové jsou každá jiný případ. Lesnická je kompletní rekonstrukce ulice takže s rekonstrukcí trati se čeká na rekonstrukci inženýrských sítí. Merhautova je pouze rekonstrukce tramvajové trati a povrchů vozovky v úseku mezi Provazníkovou a Jugoslávskou.

mnadenicek píše:
To je právě to, co při opravě zůstává uspořádání (dopravně inženýrské) v původním stavu. Přechod by už nejspíš vyžadoval nebo mohl vyžadovat zpracovat DÚRku a vést územní řízení a to už by akce byla zcela v jiné kategorii. Bohužel. Ale kdyby se chtělo a včas na tom začlo...všechno jde, když se chce.

Záleží na konkrétní situaci. Na zřízení nového přechodu většinou stačí stavební povolení. Územní řízení bývá nutné v případě nově realizovaných inženýrských sítí, případně přeložek, nebo zřizování různých dělících ochranných ostrůvků a podobně.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hm, jako u spousty jiných mostů, někdo je postavil a nikdo je nevlastní. Takové hezké vákuum na furt.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
429
24 lis 2017 11:40
No ta vodovodní lávka, ta už nepůjde 100 pro opravit. Ono je blbý, dle pana z BKOMu, že k tomu se nikdo nehlásí. Oni tvrdí, že by měli vodovody a naopak:)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Možná by to šlo och.at tím, že by se zrušily chodníky na samotném mostním tělese a chodník ve směru do města by vedl přes opravený vodovodní most a na druhé straně by se postavila lávka, klidně i pro pumpičkáře.


Naposledy upravil xcav8 dne 03 pro 2019 14:30, celkově upraveno 1
a nedá si říct


Offline
429
24 lis 2017 11:40
Oboje si zaslouží neodkladný zásah. Most na Merhautově se nebude rozšiřovat? To snad neprojde až udělají detailní stavební průzkum. Minimálně ten chodník - to je samostatný vodovodní most a už fotky z doby před 20 lety ze vnitřku kce jsou odstrašující. Ostatně kvůli katastrofálnímu stavu tam dali betonová svodidla, aby nikoho s autem nenapadlo na ten chodník z různých důvodů vjet, protože už by reálně hrozilo zřícení.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Lesnickou bohužel musím jezdit a pokaždé auto lituju. Snažím se držet co nejvíc při kraji, ale tam jsou zase kanálové vpustě. Schody mezi ohlodanými panely jsou mnohacentimetrové, stav kolejí potvrzuju. A náprava bohužel v nedohlednu, bo Merhautka dostala přednost.
Kvůli složitému a dlouhému povolovacímu procesu se most přes 250 nebude rozšiřovat, ale jenom se opraví, aby unesl koleje. A tak si tady na severu žijeme. Když není máslo, jíme heru.


Offline
429
24 lis 2017 11:40
Ondra K. píše:
I kdyby se to udělalo naráz tak by to ve výsledku asi moc ničemu nepomohlo, protože konec rekonstruovaného úseku ve směru na osadu má zase návaznost na přestavbu Židenického nádraží a realizaci přestupní vazby mezi nádražím a tramvajovými zastávkami Kuldova, které by v rámci toho měla čekat změna uspořádání.

No právě to je zajímavý, že tady (Kuldova vč. zastávek až Osada) se DĚLAL celej kufr (podkladní vrstvy, panely, asfaltový kryt..) a je to provizorium z tohoto důvodu. Jak jsem psal alespon mezi zastávkový úsek bych udělal víc na light..

goldfinger píše:
důvod nezahájení opravy byl v neshodě o ##Nemlufím Šésky## Tomanova u Scherebrových zahrádek. Nejspíš podobný problém jako na Údolní. Takže se ještě dlouhá léta bude jezdit po polo či téměř rozpadlé trati, bo na jaře začne reko Merhautky, která ji teda taky potřebuje, jako prase drbání.

No Merhautova není (z hlediska kolejové dopravy) takový průšvih, zborcení koleje, které stojí za to je tam co vím všeho všudy 1. Tam spíš vadí povrch (tady bych vyměnil upevňovadla, kolejnice, opravil ten propad a zaasfaltoval (alespoň mezi kolejnicema a místo vnějších panelů - pod zaparkovanými auty a mezi kolejemi by to šlo nechat).
Lesnická je ale pro tramvaj strašná. Není strašná, je přímo hrůzostrašná!

Ojin píše:
Škoda, že aspoň neudělali přechod na zadní konec zastávky Kuldova.

To je právě to, co při opravě zůstává uspořádání (dopravně inženýrské) v původním stavu. Přechod by už nejspíš vyžadoval nebo mohl vyžadovat zpracovat DÚRku a vést územní řízení a to už by akce byla zcela v jiné kategorii. Bohužel. Ale kdyby se chtělo a včas na tom začlo...všechno jde, když se chce.


Offline
55
21 říj 2016 18:34
Lesnická se nemá rekonstruovat příští rok? Tam se čeká až tam nějaká šalina vykolejí nebo až se tam poškodí nějaké auto nebo na co? ](*,)


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ojin: ano, přesně to mě při přesunu z nádraží na šalinu zarazilo. Proč na konci perónu není přechod. To zase někdo přemýšlel, čím nemá. :pray:


Offline
Uživatelský avatar

421
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Škoda, že aspoň neudělali přechod na zadní konec zastávky Kuldova. Sice teď při výluce se ukazuje, že dav hrnoucí se od nádraží si dokáže vynutit přednost i bez přechodu, ale je to takový nedůstojný přístup - obcházení zábradlí apod (to nemluvím o tom klikatícím se nechodníku u Kauflandu).
Dá se namítnout, že se přece dá jít k přechodu, ale na to se každé vykašle, aby se mezitím díval na ujíždějící šalinu a stál od ní přitom 6 metrů oddělené jízdním pruhem a zábradlím.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Stupeň opravy kolem Kuldovy město zkomunikovalo zcela nedostatečně. Mohlo si ušetřit hodně zlé krve. Přitom důvod provizoria je legitimní - přesun šimického nádru směrem k mostu a jiné uspořádání celého prostoru.
K poznámce mnadenicka na Lesnickou jenom dodávám, že mi starosta severu neofiko sdělil, že důvod nezahájení opravy byl v neshodě o zastávce Tomanova u Scherebrových zahrádek. Nejspíš podobný problém jako na Údolní. Takže se ještě dlouhá léta bude jezdit po polo či téměř rozpadlé trati, bo na jaře začne reko Merhautky, která ji teda taky potřebuje, jako prase drbání.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10271 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 411  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 16 dub 2024 09:57
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]