Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 38 z 834    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 834  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1435
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Klouby na 34/36? Něco mi uniklo?


Offline
1204
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
NE 01.12.2019 1649+1650 2 3 dimik
NE 01.12.2019 1649+1650 3 3 dimik


Offline
Uživatelský avatar

1624
10 čer 2006 20:45
Brno
A můžu se zeptat, jaký význam má psát do poznámek ranní kurz, když k tomu není žádný odpolední? To můžeme rovnou k celodenním kurzům psát Celodenní, nebo ranní a odpolední kurz a vyjde to nastejno.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
285
03 zář 2012 18:05
ms222 píše:
Posila hokej 1.12.2012

30001 - odpolední kurz
30002 - odpolední kurz
30003 - odpolední kurz
30004 - odpolední kurz
30005 - odpolední kurz
30006 - odpolední kurz
30007 - odpolední kurz

60099 - odpolední kurz, posilový spoj na hokej

U kurzů 02552; 50014 a 50024 napište do poznámky večer jako posila na hokej

Tentokrát i
30008 - odpolední kurz


Offline
285
03 zář 2012 18:05
Sice je to už přes 10 let co jsem jezdil, ale nikdy jsem žádný "dopolední služba/kurz nebo podobně" neslyšel, takže jsem taky pro zažitý ranní / odpolední. Už jenom zapisování to zkomplikuje, protože budem přemýšlet: Tak je to ještě ranní, nebo už dopolední? Sakra, co mám teda napsat?!


Offline
2792
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ano, ale jaký to má význam?


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
Tom S to patrně myslel ryze pro poznámky ve vypravenosti na BMHD, nikoliv dle rozdělení služeb řidičů.


Offline
2792
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Přesně tak, standardní osmihodinovka. Je potřeba si uvědomit, že o víkendu se začíná později, takže 6--14 je běžná situace.


Offline
2811
01 úno 2006 10:39
Ano, ranní služba.


Offline
Uživatelský avatar

2033
03 zář 2009 13:18
Zdeněk:
Ano. Asi tak do 14 hod.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
Uživatelský avatar

1624
10 čer 2006 20:45
Brno
Takže se jedná o ranní službu, ne?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

2033
03 zář 2009 13:18
Ale tady se jedná o prodlouženou ranní službu.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
2811
01 úno 2006 10:39
Pokud se někde střídají řidiči, ikdyž je to třeba v 15, je to pořád ranní a odpolední. Pak je ještě celodenní bez střídání a to je jednoduše celodeňka.


Offline
2792
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Mně to taky tak přijde. Ten termín dopolední kurz, který Tom S. používá, by byl ekvivalentem celodenní služby, tedy takové, která není ani trhačka, ani ranní/odpolední se střídáním řidičů.


Offline
2811
01 úno 2006 10:39
Já nevim jak vy, ale my řidiči říkáme ranní část trhačky, odpolední část trhačky, ranní služba, nebo na ráno a odpolední služba, nebo na odpoledne, noc, noční nebo nočka, neznám nikoho, kdo by použil slovo dopolední.


Offline
478
14 úno 2014 15:19
Brno
Posila hokej 1.12.2012

30001 - odpolední kurz
30002 - odpolední kurz
30003 - odpolední kurz
30004 - odpolední kurz
30005 - odpolední kurz
30006 - odpolední kurz
30007 - odpolední kurz

60099 - odpolední kurz, posilový spoj na hokej

U kurzů 02552; 50014 a 50024 napište do poznámky večer jako posila na hokej


Offline
2792
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Není to spíš tak, že trhačka má ranní a odpolední část, zatímco celodenní na dva řidiče má dopolední a odpolední část?


Offline
Uživatelský avatar

2033
03 zář 2009 13:18
Staník:
Rozdíl mezi ranním kurzem a dopoledním je takový:
Ranní kurz mě připadne, asi tak konec mezi 8-10 hod. a dopolední kurz je delší. V tomto případě je konec kolem 13-16 hod.
Kurz 07701 by mohl být změněn také na dopolední kurz.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Můžu se zeptat, jaký je rozdíl mezi ranním a dopoledním kurzem? Když třeba časově srovnám 07701, která je vedena jako ranní, s kurzem 01202, který je zde pojmenován jako dopolední, nevidím prakticky žádný rozdíl. Navíc slovíčko "dopolední kurz" v samotné administraci vypravenosti ani není použito na rozdíl od ranního (a odpoledního) kurzu. Souhrnně... tohle rozlišení mi přijde naprosto zbytečné.


Offline
Uživatelský avatar

2033
03 zář 2009 13:18
Změny v trhačkách od SO 30.11.2019:

POUZE ROZDÍLY V TRHAČKÁCH !!!
ZBYLÉ TRHAČKY PLATÍ DÁLE.
(kromě změněných linek).

SOBOTA:

01202-dopolední kurz,
01206-odpolední kurz,

NEDĚLE:

01202-dopolední kurz,
01207-odpolední kurz,
01212-odpolední kurz,
01216-odpolední kurz,
01223-odpolední kurz,
01226-odpolední kurz,

SOBOTA+NEDĚLE:

04102-odpolední kurz,
04204-R, O,
07701-ranní kurz,
07703-odpolední kurz,
07801-změna na celodenní (nezapisovat slovo),

30304-odpolední kurz,

PRACOVNÍ DEN:

00207-R, O,
00317-ranní kurz,
00319-ranní kurz,
01214-ranní kurz,
01217-R, O,
02506-R, O,
02508-R, O,
02519-R, O,
02525-R, O,
02527-R, O,
02528-R, O,
02706-R, O,
02708-R, O,
03703-R, O,
03705-R, O,
03709-R, O,
04302-R, O,
04604-odpolední kurz,
04607-odpolední kurz,
04919-R, O,
05507-R, O,
05509-R, O,
05713-ranní kurz,
05721-R, O,
05722-R, O,
05723-R, O,
05803-odpolední kurz,
05807-odpolední kurz,
05813-R, O,
05815-R, O,
05817-odpolední kurz,
06303-R, O,
06409-odpolední kurz,
07507-změna na celodenní (nezapisovat slovo),
07515-R, O,
07805-ranní kurz,
07809-odpolední kurz,
07821-R, O

POUZE ROZDÍLY V TRHAČKÁCH !!!
ZBYLÉ TRHAČKY PLATÍ DÁLE.
(kromě změněných linek).

Vysvětlivky:

R-ráno,
O-odpoledne.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
285
03 zář 2012 18:05
Právě jsem zkontroloval výměny u Tram a TB. Někdo můžete Busy.


Offline
285
03 zář 2012 18:05
19:30 kontrola Tram + Busy DP po a-65. Jestli se někomu chce, může dodělat.


Offline
285
03 zář 2012 18:05
zolex píše:
Dimik: Nechápem, čo ti tam chýba. História vozidiel funguje v novom iRIS-e presne rovnako, ako v starom.

Čo mi tam chýba? - Odhlášený vůz z app zmizne. Dřív stačilo během pár sekund prolítnout opakující se kurzy = výměny. Teď je třeba kontrolovat vozy kurz po kurzu. Ale to jsem předpokládal a chápu to: Cestujícího nezajímá, že nějakej vůz se někde odhlásil, toho to spíš mátlo. Jelikož mám teď jen jeden přístroj s Androidem, tak jsem jen chtěl vyzvat toho, kdo nepřeinstaloval, aby zapisoval výměny. Jinak jich bude několik denně chybět.


Offline
285
03 zář 2012 18:05
12:45 provedena kontrola všech vozů na kurzech DpmB


Offline
Uživatelský avatar

1203
12 lis 2007 00:57
Brno - Židenice
Dimik: Nechápem, čo ti tam chýba. História vozidiel funguje v novom iRIS-e presne rovnako, ako v starom.

_________________________________
:arrow: Online sledování provozu IDS JMK
:arrow: Android aplikace


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20832 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 834  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 dub 2024 01:40
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]