Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 30 z 229    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 229  Další
Autor Zpráva
Offline
428
24 lis 2017 11:40
No a 27 by přece jezdila taky, kdyby to bylo okružní (Osada>27>x27>Osada a třeba 28 naopak) bude to to stejné a v parciálech. Akorát v obou případech konečná jen na Osadě, což by mohl být problém s přestávkama a kapacitou..

Parcálů má být až až:) a na tento okruh jich tolik nepadne. 27 a x27 by byly 2 linky, ale každá z jedné strny, jen do půlky Vinohrad, kdyby byly propojené byla by to výhoda. Ale pravda, Hády, stejně jako Zbrojovka, můžou s linkovými úvahami ještě hodně zamávat.
Ten expres by jel z Mariánskýho na baterky, z Jírové na troleje, z Novolíšeňské na baterky/dobudovat troleje, z Prušánecké na troleje a z na nádraží, kde není moc místa na baterky/dobudovat troleje?


Offline
69
29 lis 2017 11:29
mnadenicek píše:
Občas píšu jak tatar, myslel jsem to u té polookružní varianty jako prodloužení 27 trolejbusu (parciálem dolů) na Dělňák...

Přijde mi škoda na tuto relaci plýtvat parciály, to už by se mi fakt líbily víc jako ten expres z Mariánskýho přes Jírovu a Růženin dvůr. Pokud je pro někoho problémem vyhlídková jízda na 78, tak ať klidně zůstane jak je teď a x27 samostatně taky jak teď. Realce Julec-Akátky se mi zdá zbytečná pro přímé spojení, notabene parciálem. Taky je pravda, že pokud zůstane x27 jak teď, tak se nabízí jí dát nějaké normální číslo a výhledově protáhnout z Pálaváku pod Hády, stejně tam má vyrůst sídliště a něco tam bude muset jezdit časem


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Mně by se to líbilo naopak, v podstatě nějak takto:
x27 ve stávající podobě
55 v navržené podobě přes Dělňák, Bílou horu a Vlkovu
58 ve stávající podobě
78 přes Rokytku a Strnadovu


Offline
428
24 lis 2017 11:40
...akorát co tam s ním...kdyby šlo pohodlně přestoupit na konečné a bylo by kam odstavit vůz, třeba u polikliniky..


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Občas píšu jak tatar, myslel jsem to u té polookružní varianty jako prodloužení 27 trolejbusu (parciálem dolů) na Dělňák...


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Tak by stačila x27, jako je teď, ne?


Offline
428
24 lis 2017 11:40
No já mylel, kdyby tam ta 78 nejela přes ty Vinohrady, jak je teď nově v plánu. Mně jde o realci Julec-Vinohrady, Akátky mě zas tak netrápí:)


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
To propojení/protažení zpátky po 27 mě napadlo taky, ale podle mě není úplně důvod. Kdo přijede z Julcu na Pálavák a chce jet někam směr Akátky, může si přestoupit na 25/26. A kdo chce na Osadu, má možnost jet x27 opačným směrem.
K poliklinice momentálně nejezdí závlekem ani 82, a když jsem viděl, jak je tam zprzněné odbočení, tak asi natrvalo.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
To je asi pravda, souhlasím. Poštu jsem ale zas tak neřešil, jen jsem dodával k debatě nad její dostupností i polikliniku. Vyhlídkovou bude, ale 55 z úseku Molákova-Vlkova nabídne asi o něcorychlejší spojení, i když tak počítám, tak vlastně bude o 2-3min. pomalejší než současná 78 (srovnám-li 78/55: Vlkova/Novolíšeňská - Dělnický Dům)...no žádná sláva, uznávám.
Napadlo mě ještě řešení jak nasytit poptávku po x27: kdyby se propojila x27 a 27 v jednu okružní linku...nebo polookružní a vymyslet jí za Dělňákem cíl (třeba Slatina, na Olomoucké U školy se zas natrolejí...ale asi už moc fantazíruju..)


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
mnadenicek: na Vinckách je pošta na Pálavském náměstí, proč by jezdily do Líšně? Souhlasím, že 78 se stane vyhlídkovou linkou...vzhledem k tomu, že každej všude chce být co nejrychleji, ne co nejpozději tak nevím, nevím...


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Krom pošty - dalším důležitým cílem pro méně vitální je asi i Poliklinika Viniční, to by se dalo pak vypustit poslední část trasy 82 od Jírové (možná i od Novolíšeňské). Akorát by ale někteří lidi chtěli i závlek až k poliklinice asi.
Do Židenic rychlé spojení přece převezme souběžná 55, jestli to chápu dobře. Ale je fakt, že když zrovna dřív pojede 78, stejně lidi naskočí a pojedou vyhlídkovou..
Mě hlavně přijde jako "vymeták" prodloužená 25/26, pokuď bude jezdit z Jírovy přes Vinohrady, přes Židenický Kasárny...to je na dlouho. Jak jsem psal o něco dřív (s mapkou), bylo by dobré výhledově uvažovat se zrychlenými alternativami. Co to prodloužení vlastně samo o sobě přinese a co by přinést ještě mohlo. Položme si otázku kam z Bartákové a Rotreklové budou lidi jezdit a jak dlouho jim to potrvá?


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Stárnout jistě začínají. Ale to se dá vyřešit prodloužením 27 jednou za hodinu (dvě v prokladu s 82?) na Jírovu. A ne udělat z relativně rychlého spojení Šimic a Líšně nepoužitelný vymeták.


Offline
69
29 lis 2017 11:29
No tipuju, že z demografického hlediska už celé Vinohrady taky začínají stárnout, takže přímý spoj k poště, který využijí tamní penzisté, má své opodstatnění. A na opačný směr taky není k zahození rychlejší spojení do Juliánova na šalinu, sám jsem jej za dobu výluky využil asi dvakrát a zejména ve směru z centra je to velmi rychlé a hlavně pohodlné (hrana-hrana) spojení. Hůř pohybliví si jej jistě oblíbí víc, než přestup na Osadě nebo Novolíšeňské. Ale tu 202 bych zrušil. Už jen to, že v trase Židenice-Jírova je to výhradně městská linka, ale má regionální číslo. Jako náhradu bych dal, jak už tu ostatně padlo, parciální t-27 Židenice nádr - Prušánecká- Růženin dvůr - Novolíšeňská - Jírova. Jinak k poznámce Roberta, 78 přece taky obslouží velký kus staré Líšně, takže spojení s poštou by bylo lepší, než dnes s tou 202


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
M: Pravda.

Staník: Právě při zachování x27 by mnou zmíněné linkové vedení zajistilo veškeré dosavadní spojení i bez 202.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Panebože! Zas do toho nechají kecat primitivy, kteří tomu nerozumí... Nebo se snad bude rušit 27?


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Robert... To nové vedení 78 má zřejmě značnou souvislost s blížícím se ukončením provozu linky x27, kterou si prý řada cestujících oblíbila a i na samotném FB DPMB nedávno proběhla anketa ohledně možnosti zachování tohoto spojení, takže by tuto linku nahradil právě bus 78.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Robert: Stará Líšeň má svoji poštu na Ondráčkove.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Jestli má zůstat 202, k čemu ty čachry se 78? Aby měly celé Vinohrady přímý spoj k poště? A proč jej nebude mít stará Líšeň s výjimkou několika převlečených spojů 151 na 202?
Rozuměl bych 78 v trase 202 jako rychlejší spojení ze Šimic do Líšně kolem pošty a 55 přes Vlkovu. Ale toto?


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Když se tu řeší změny související s prodloužením trolejbusové trati na Jírovu... tak aktuální návrh k trasování 55 a 78, který ještě nebyl schválen, ale zrovna dnes jej projednává Rada města Brna, zní takto:
Linka 78 bude jezdit z Malé Klajdovky přes Vinohrady (Pálavské náměstí), dále Strnadovu a poté se vrátí na svoji trasu.
Linka 55 přes Vlkovu, Houbalovu, Jírovu a dále po své trase. 55 nahradí 25/26. U regionální 202 se případné změny nechystají.
Zdroj: líšeňská radnice.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
xxx píše:
Ono se ještě počítá s používáním smyčky Novolíšeňská?


Manipulačně, výluky, apod.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Ono se ještě počítá s používáním smyčky Novolíšeňská?


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Já jsem se spíš zamýšlel na situací čistě trolejbusových linek 25, 26 a 27 po dostavbě VMO po Rokytovu, v případě doplnění trolejí, které, co jsem pochopil, asi nejsou v plánu. Problém 25 a 26 je malá rychlost, je krásné mí troleje až na Jírovu, ale ta jízdní doba. Podle mě je třeba uvažovat o možných úsporách času pro Líšěň a hlavně pro Vinohrady, kterýmž to bude sloužit jako částečná kompenzace neexistujícího přímého spojení do centra. S busy uvažuji (jak jsem někde viděl - souběh 78 a 55 horní Líšní)

V mém návrhu (viz obr.) by jedna linka (teď asi nezáleží jestli 25 nebo 26) by vynechala Vinohrady a zrychlila spojení Líšně s Osadou a dalšími lokalitami po trase. Současně by obsloužila Růženin Dvůr a Mikulovskou (nutno dodělat troleje, nákup kloubových praciálů na tak dlouhou linku kvůli tomuto nedává smysl ekonomicky). Ta druhá by projela celé Vinohrady, ale pak by po části VMO rychle zamířila na Tomkáč a dál, spojení až po Úvoz by bylo už o něčem jiném. 27 by projela Vinohrady (celé a ve všechny dny) a pak (závlek na Novolíšeňskou bych možnná vypustil) a se vydala po novém vedení do Slatiny - min. po kaufland, ale asi se nabízí víc.. Z Líšně do slatiny lze uvažovat tramvají a přestup na Bělohorské...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
To je super nápad, zbývá vyřešit problém Strnadova. Tam by se mi třeba líbilo, kdyby 202 zanikla a nahradila ji uvolněná 55 v trase Jírova--Strnadova--Bílá hora--Černovičky--Vozovna Slatina, čímž by vzniklo tak ono chybějící přímé spojení do Slatiny. Pro dokonalý efekt může být i závlek na Novolíšeňskou kvůli přestupům z trolejbusu z obou směrů a teoreticky v případě zájmu i protažení někam k terasám.


Offline
69
29 lis 2017 11:29
Chápu správně, že 27 by tedy jela přes zastávky Růženin dvůr a Mikulovská? To by bylo hodně zajímavé. Vinohrady kolem Prušánecké a Vlčnovské by získaly rychlejší spojení na Novolíšeňskou, Stará Líšeň by získala i dost rychlé spojení na Osadu, nejspíš i rychlejší než dnes s 55kou. Navíc by s linkami v této oblasti nastal konečně aspoň částečný řád a pořádek. Ještě by se mi zamlouvalo, kdyby 26 jela celodenně bez závleku na Starou Osadu, čímž by vzniklo rychlejší spojení oblastí na trase 25 a 26 s Vinohrady a Líšní. Jinak dobíjecí troleje bych dal i k Židenickému nádru a 27 ukončil tam


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
P. Haluza píše:
Možná by bylo úplně nejlepší, aby pro zachování přímého spojení na Starou osadu byla na Jírovu prodloužena jedna z linek 25/26 a k tomu i 27, zatímco ta druhá z linek 25/26 byla ukončena na Vinohradech. Jsme zvědav, co s tím udělají za čáry a co z toho vyleze za paskvil.

Když se teda volá po rychlém spojení k vlaku, či aspoň na Starou osadu, tak co takhle:

25 jen na Novolíšeňskou
26 až na Jírovu, případně klidně ty opaky dle času dne.
27 na Jírovu v parciálech a dále až do Mariánského údolí, kdy mezi Novolíšeňskou a Prušáneckou by se jelo na baterky. Na těch místech udělat stříšky pro nahození fají, případně ještě i na Staré osadě, ať se jede až k vlaku. Časově to vyjde na stejno jako dnes, ni? Jo a v MÚ bych udělal troleje pro napájení baterek.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5705 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 229  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 20:48
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]