Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 11 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 56  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

340
31 kvě 2016 10:01
Brno
Dle informací na Fejsu, něco kolem 17:00 byla u Tech. parku pražanda pokřtěná autem. Šalina jen škrábance, auto na odpis.


Offline
5
22 srp 2019 10:07
Pražské T6A5 mají digitální regulátory. Tj je to v podstatě ten stejný rozdíl jako Analogové a Digitální Rpčko :)

Rp zvuk analog: https://youtu.be/Q1eZHZK4G6g?t=10

Rp zvuk Digitál : https://youtu.be/NFyIWIgclc4?t=3


Offline
269
07 kvě 2011 12:50
Zdravim. Otázka asi na manila. Co je v těch pražských za pískovače? Měli by tam být tři na každý vůz a elektromagnety čkd?

_________________________________
Taislide, t2r na káčku stejný člověk. Míra Krejčí.


Offline
Uživatelský avatar

340
31 kvě 2016 10:01
Brno
Ohledně toho zvuku mě napadají dvě varianty, o kterých můžeme jen spekulovat. Že všechny T6A5 mají TV3 je jasné. Všechny prošly různými stupni pravidelných oprav a je otázkou, zda jejich TV3 mají 100% shodné el. součástky, zda pracují se stejnými kmitočty, zda nejsou použity různé verze TV3. To vše ovlivňuje zdroj zvuku. Pokud se nemýlím, jako reproduktor fungují odporníky na střeše, s kterými rezonuje ochranná klec. Jsou prvky tohoto "reproduktoru" u obou různě znějících šalin stejné? Není na té dvouhhlásce něco na střeše povolené, co způsobuje dvojí rezonanci?
Na to vše může odpovědět pouze servisák z dílen.


Offline
56
31 bře 2019 10:53
Dojhlásek no.. Všimni si i u některých kačen, Košičanky měly dřív taky dvojhlas, teď už nemá ani jedna a 38 nijak upravovaná není.. Možná záleží na stupni rozjezdu, nebo na napětí sítě? Ale myslím, že úprava žádná neproběhla. Přecejen 212 jezdí v trojici, tak nějaká změna by musela proběhnout i na 211 a 208 a ty mají zvuk tak jak je na nahrávce 213. Napadlo mě odlišný odběr na motorové skupiny, ale to už je asi blbost, to by zřejmě zasáhl skluz...To ti fakt neřeknu


Offline
Uživatelský avatar

281
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
No T6 po generálce (mám projeté soupravy 01+02 a 13+14) znějí jakoby dvojitě. V zipu rozjezd 1213 a 1219.
Příloha:
Desktop.zip


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
56
31 bře 2019 10:53
1212?? Je úplně stejný jako zbytek jeho 19ti sourozenců :) Možná trochu duní převodovka ale výzbroj je na 100% stejná :) Na pražandách je jiný nastavení měniče, ale naše Brňačky jsou pořád stejné


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Manil neveděl přesně, takže se zeptáme přimo povolaných. Co je jiného na voze 1212, když ma jiný zvuk výzbroje? Přirovnal bych to ke zvuku KT8.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

340
31 kvě 2016 10:01
Brno
Ondra K. píše:
Je třeba znovu připomenout, že T6 byly pořízeny jako nouzová náhrada za dožívající T3G. Bez nákupu T6 by se muselo přistoupit k dalším GO T3G, a to je podle mě mnohem horší varianta. Ve srovnání s T3 je T6 pořád o něco lepší stroj navíc použitelný do trojic, což může být vítaný způsob navýšení počtu nedostatkových velkokapacitních souprav. Ideální by samozřejmě byl nákup nových vozidel, bohužel ta budou až časem a současný stav je třeba nějak řešit.

Přesně toto jsem měl na mysli svým dotazem, kolik stojí GO a sestavení stavebnice nové šaliny. Někteří tu stále srovnávají kvalitu za 26mega a 350 táců!!!
Za 3,5 mega bude jezdit 8 starých šalin. Za 3,5 mega by nejezdila ani jedna nová.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Mauricio píše:
Metry vysoko jsem neskákal ani z nákupů Poršat, přesto ale tento stroj aspoň vzdáleně připomíná techniku tohoto století. Nákup T6 v roce 2019 je ale solidní přestřel.

Nedá se jinak, než souhlasit. Jsem rád, že má ještě někdo zdravý pohled na věc...

Je třeba znovu připomenout, že T6 byly pořízeny jako nouzová náhrada za dožívající T3G. Bez nákupu T6 by se muselo přistoupit k dalším GO T3G, a to je podle mě mnohem horší varianta. Ve srovnání s T3 je T6 pořád o něco lepší stroj navíc použitelný do trojic, což může být vítaný způsob navýšení počtu nedostatkových velkokapacitních souprav. Ideální by samozřejmě byl nákup nových vozidel, bohužel ta budou až časem a současný stav je třeba nějak řešit.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Mauricio píše:
Jakožto občana města, který zde utrácí nemalé peníze a platí daně, mě jakákoliv cena za jízdenku uráží. Když už musím využít stále se zhoršujících služeb komunálních podniků, a když mám to štěstí, že na zastávku přijede i nějaký spoj, tak jedu na černo, při nejhorším za zlevněnou jízdenku...

Myslím si, že služba, která je dotována (tudíž financována z našich daní) z více než 50 % by měla být zdarma. To z toho důvodu, že náklady na výběr jízdného se často blíží vybranému jízdnému. Také přece neplatím za to, že mohu ve městě chodit po chodníku postaveném z našich daní nebo si sednout na lavičku pořízenou z našich daní.

Jen by mohl vzniknout spor o to, co ještě je MHD a co už ne. Asi bych to řešil tak, že dopravce, který v daném městě obsluhuje dvě a více zastávek (třeba ČD), musí cestujícím umožnit přepravu zdarma mezi těmito zastávkami. Od města by pak dostal zaplacený ušlý zisk.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
xxx píše:
Takže není moc spolehlivá, jo?

To je prakticky každý vůz po SP/VP/GO. Jde o to, že začátkem provozu se všechny kontakty musí vyhřát a potom šroubované kontakty podotahovat.

P.S. Málokdo ví, že když se ve fabrice skládají kompjútry, tak je potom nechají běžet zapnuté týden v tahu.


Offline
Uživatelský avatar

2769
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Mauricio píše:
Metry vysoko jsem neskákal ani z nákupů Poršat, přesto ale tento stroj aspoň vzdáleně připomíná techniku tohoto století. Nákup T6 v roce 2019 je ale solidní přestřel.

Nedá se jinak, než souhlasit. Jsem rád, že má ještě někdo zdravý pohled na věc...


Tak pokud tu chcte poršata dejte 50ká za čtvrhodinovou jízdenku a budou i pozlacená madla.....


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Metry vysoko jsem neskákal ani z nákupů Poršat, přesto ale tento stroj aspoň vzdáleně připomíná techniku tohoto století. Nákup T6 v roce 2019 je ale solidní přestřel.

Nedá se jinak, než souhlasit. Jsem rád, že má ještě někdo zdravý pohled na věc...


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Takže není moc spolehlivá, jo?


Offline
148
30 říj 2019 16:42
Včera jsem jsem jel touto soupravou a problém byl že vozidlo nebylo schopné zablokovat dveře pro jízdu (nevím jak to lépe popsat) už na hlavním nádraží se několikrát zavírali dveře a u dělnického domu už se to nepodaří vůbec dokonce řidič zkoušel z venku zatlačit postupně na všechny dveře ani to nepomohlo na konec odjel na blikačkách


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jezdí jak kdy. Zrovna včera vyjela až někdy dopoledne a zdechla kolem 16:00.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

340
31 kvě 2016 10:01
Brno
xxx píše:
1228 nejezdí?

Jezdí.

Jinak dotaz pro zasvěcené: Nová stavebnice EVO stojí 26mega, jetá T6A5 350táců. Kolk stojí sestavení EVO a kolik stojí GO T6A5?


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
1228 nejezdí?


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
2389 píše:
To už by bylo lepší na přechodnou dobu udržovat v provozu shnilé T3, do kterých se nemusí investovat v souvislosti s úpravou pro brněnský provoz.
.


Investice do další GO je ovšem stejný terno, jako ty T6..


Offline
Uživatelský avatar

76
23 zář 2012 11:56
20 26 91
xxx píše:
A co je na dlouhé páce špatného?


Vlastně nic. Jen tam chybí tlačítka zvonce a dálkovek

_________________________________
22.11.1962 - 19.12.2011

Anvilia *2007


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Ty 21Tr bych z toho "vetešnictví" přeci jen trochu vyňal. Pomohly nám překonat období, které je výsledkem 16let bez nákupu sólo vozů, které nás podnik zcela zaspal. Bez second handů by se buď muselo jezdit se nevyřazenými 14Tr, nebo by se musel omezit tbus provoz.
A nakonec ty secondhandy tady budou jezdit dýl než kmenové vozy. Nutno si uvědomit, že v době nákupu měly jihlavy asi 350.000 km, hradce asi 500.000, tedy vesměs polovinu toho, co naše vozy. Což je pravě ten kontrast s T6. Ty se s výhodnym nakupem 21Tr nedají srovnat jak olítaností, ale hlavně právě tou nízkopodlažností a plošinovitosti 21Tr.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

2769
07 kvě 2008 20:25
Čebín
2389 píše:
Je to věc názoru, ale dosluhující T3 se skříní z roku 1983 a výzbrojí z r.1989 nahrazovat T6 s výzbrojí i skříní z roku cca 1995, je teda velké terno.
To už by bylo lepší na přechodnou dobu udržovat v provozu shnilé T3, do kterých se nemusí investovat v souvislosti s úpravou pro brněnský provoz.
Odjakživa tvrdím, že cesta skupování sto let starých prohnilých ojetin je špatná cesta. 21Tr nevyjímaje.


Chlapče svez se některýma T3.
A to i progresama. Některé vozy by i na Ukrajně byly vozy v úžasném stavu.

Vím, že to někteří nechcou slyšet ale T3 už jsou opravdu za svou životností.... A T6 ačkoliv už taky nejsou nejmladší tu určitě ještě nějaký pátek můžou vcelku dobře sloužit.

A hlášky stylu tak dejte progres z rezavého střepu do nějaké "lepší" T3G nic neřeší....
Ano narvat progresy do T6 by byla zajímavá šoto akce ale věru schvalovat novej typ nikdo nebude kord když víme že je to na pár let .....


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Výzbrojí z roku 1989 je myšlena která ? Na TV8 už nejsou náhradní díly. Není už ani moc co kanibalizovat. Je naprosto lhostejný stav karoserie T3, když je otázka času, kdy se bude muset odstavit, protože není čím opravit výzbroj. Už jen to, že byly na T3G provedeny VP bylo diskutabilní. Jen není náhrada. Je super mít názor, když člověk neví, jaký je skutečný stav věcí a ohání se jen čísly.


Offline
173
21 kvě 2017 18:40
Je to věc názoru, ale dosluhující T3 se skříní z roku 1983 a výzbrojí z r.1989 nahrazovat T6 s výzbrojí i skříní z roku cca 1995, je teda velké terno.
To už by bylo lepší na přechodnou dobu udržovat v provozu shnilé T3, do kterých se nemusí investovat v souvislosti s úpravou pro brněnský provoz.
Odjakživa tvrdím, že cesta skupování sto let starých prohnilých ojetin je špatná cesta. 21Tr nevyjímaje.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1382 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 12:02
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]