Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 31 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
7090
27 úno 2010 07:40
A sám Stadler nedostatek v nabídce uznal a nijak neprotestoval.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Ne že bych chtěl nějak obhajovat Škodovku, ale podle tohoto
Citace:
Stadler měl být zhruba o půl miliardy levnější, podle informací Zdopravy.cz došlo k vyloučení kvůli počtu sedaček.
počet sedaček není úplně formální chyba. Prostě Stadler nedokázal splnit zadání a tedy nemohl vyhrát. Navíc tomuto VŘ předcházela tržní konzultace. Mmch, diskuze na podobné téma se stejným závěrem probíhala pár dnů zpět v autobusech.


Offline
101
13 zář 2007 19:58
A opět a zase. Stadler soutěžil s o půl miliardy výhodnější nabídkou, byl vyhozen pro "formální chybu". Za tu půl miliardu by kraj mohl např. opravit 200 km silnic II. a III. třídy. Kvalitní výrobce vyhrávající soutěže po celém světě si vyláme zuby na české legislativě, ve které se cítí jako ryba ve vodě jistá plzeňská fabrika. Z šesti zájemců zůstal v soutěži jediný a my budeme dál jezdit v předražených šitech. Viva la Čechistán.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Parádní retrospektivní video o nádraží v Židlochovicích.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

384
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Bude se soutěžit železniční dopravce pro celý JMK, který na linkách S2 a S3 použije krajské Pantery a na ostatní linky si sežene vlastní. ČD mají smlouvu do konce roku 2022, s opcí do 2025.

Ještě pro doplnění: část z šesti dvouvozových Panterů bude jezdit i na nové lince Šakvice - Břeclav - Hodonín.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Viz. tady.

Ale mluví se tam o linkách S2 a S3, co ostatní linky, tam budou pořád šroty?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

384
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Zastupitelstvo JMK dalo před chvílí zelenou nákupu 37 Panterů od Škodovky. pripitek


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Na starých kolejích testují vlaky a cvičí stevardy. Vozí při tom školáky


Offline
487
07 úno 2006 10:26
Židlochovice jsou od čtvrtku pod napětím.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Tak to bylo plánováno, pokud se nemýlím.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Robert píše:
A když za rok bude chtít jet z Popic do Pouzdřan, tak pojede s přestupem v Šakvicích... Což tedy s tarifem nesouvisí, to chápu.

Bude se stavět na střídačku? Jednou Pouzdřany, jednou Popice?


Offline
1589
18 led 2009 10:06
xxx píše:
Ještě mě napadla jedna věc, kde by novinka mohla být pro někoho nevýhodná.

Představme si člověka, který bydlí v Břeclavi poblíž nádraží a pracuje v Brně poblíž nádraží. Jelikož jiné spoje než vlakové využívat nepotřebuje, pořídil si místo šalinkarty předplatní traťovou jízdenku, aby mohl pro své cesty do práce využívat všechny vlakové spoje, tedy linku R13 i Ex3 (všechno kromě R50). Otázka zní. Bude mu tato jízdenka nadále platit i ve vlacích linky R13, nebo tam bude platit jenom šalinkarta?


Samozřejmě, to máš jak člověk co před IDS bydlel u autobusové zastávky a pracoval u Zvonařky. Ten si teoreticky pohoršil. Nic nemůže vyhovovat všem, ale mělo by většině. Nicméně pokud jezdil denně tak s šalinkartou to pořád bude mít lepší. (v případě těch busů)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
A když za rok bude chtít jet z Popic do Pouzdřan, tak pojede s přestupem v Šakvicích... Což tedy s tarifem nesouvisí, to chápu.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
xxx píše:
Ještě mě napadla jedna věc, kde by novinka mohla být pro někoho nevýhodná.

Představme si člověka, který bydlí v Břeclavi poblíž nádraží a pracuje v Brně poblíž nádraží. Jelikož jiné spoje než vlakové využívat nepotřebuje, pořídil si místo šalinkarty předplatní traťovou jízdenku, aby mohl pro své cesty do práce využívat všechny vlakové spoje, tedy linku R13 i Ex3 (všechno kromě R50). Otázka zní. Bude mu tato jízdenka nadále platit i ve vlacích linky R13, nebo tam bude platit jenom šalinkarta?


Rychlíky jsou v pohodě, ale když bude chtít třeba na výlet do Popic, tak si musí koupit jízdenku, přestože Popice leží na trase Brno - Břeclav, na kterou má traťovou jízdenku.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Tak v tom případě v tom nevidím žádnou změnu k horšímu. Naopak se jedná o velké zjednodušení. Ještě aby to opravdu šlo kupovat přes ten Můj vlak.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
V R13 (a všech ostatních rychlících) bude platit i tarif dopravce. Takže odpověď je ano.


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
To není potřeba si představovat, já o něčem takovým před lety uvažoval. :mrgreen:

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Ještě mě napadla jedna věc, kde by novinka mohla být pro někoho nevýhodná.

Představme si člověka, který bydlí v Břeclavi poblíž nádraží a pracuje v Brně poblíž nádraží. Jelikož jiné spoje než vlakové využívat nepotřebuje, pořídil si místo šalinkarty předplatní traťovou jízdenku, aby mohl pro své cesty do práce využívat všechny vlakové spoje, tedy linku R13 i Ex3 (všechno kromě R50). Otázka zní. Bude mu tato jízdenka nadále platit i ve vlacích linky R13, nebo tam bude platit jenom šalinkarta?


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
michalk píše:
Jo, nějaké čumákování na nádraží/v práci/kdovíkde při čekání na další vlak je přesně to, na co je denně dojíždějící zvědavý.
Navíc, cena roční IN50+roční traťovky+roční šalinkarty na domovskou/cílovou zónu < cena šalinkarty za všechny projížděné zóny, zvláště pokud šalinkartu nepotřebuji na obě zóny.


Roční šalinkarta na 3 zóny je za 6900.
IN 50 na rok je za 2990 a čtvrtletní traťovka na 20 km s IN 50 za 1443.
IDS v tomto případě vítězí, ale není možno využít EC.

FD píše:
[Ano, pro držitele IN karet nebo kupříkladu “letních” jízdenek velmi výhodné.


Platnost síťových jízdenek by měla zůstat.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Ano, 10 minut směrem do HO je děsná doba. A do BV to jede o 7 minut dřív.
Já bych taky rád jezdil z Brna do Prahy mezinárodními autobusovými linkami a nemůžu, protože to není povoleno. A zblázním se? Ne, jedu jinými spoji, nabídka je dostatečná.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Jo, nějaké čumákování na nádraží/v práci/kdovíkde při čekání na další vlak je přesně to, na co je denně dojíždějící zvědavý.
Navíc, cena roční IN50+roční traťovky+roční šalinkarty na domovskou/cílovou zónu < cena šalinkarty za všechny projížděné zóny, zvláště pokud šalinkartu nepotřebuji na obě zóny.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
michalk píše:
Jak vydáte časovou jízdenku, aby z Hodonína do Břeclavi platila na všechny vlaky jednoho dopravce? Taková jízdenka od prosince vydat nepůjde, což je neoddiskutovatelné zhoršení oproti současnosti. A takových dojíždějících nemusí být zas až tak málo.

Měsíční šalinkarta platící navíc i pro cestu autobusy a obě MHD. A místo IC/EC pojedou rychlíkem o pár minut dřív či později. Strašná tragédie.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Ten autobus ovšem vymetl půl Brna, Slatinu, Černovičky, Tržní. Na Slatinu to bylo dokonce za 22. Ve spojení se šalinkartou na 100+101 to vycházelo pro dojíždění líp jak šalinkarta až do Vyškova.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Jak vydáte časovou jízdenku, aby z Hodonína do Břeclavi platila na všechny vlaky jednoho dopravce? Taková jízdenka od prosince vydat nepůjde, což je neoddiskutovatelné zhoršení oproti současnosti. A takových dojíždějících nemusí být zas až tak málo.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Robert píše:
A co měli říkat lidi z Vyškova, když jezdili autobusem za 25 Kč a zaintegrováním je jedna cesta nově vyšla na 43 Kč. Vždyť je to totéž. Jen u drah to strašně vadí. Až bude výběrové řízení a vyhraje to dejme tomu Arriva, tak co?

Mají si připočíst tu jízdenku na MHD co si pak v brně kupujou (nebo šalinkartu) Málokdo pracuje v dosahu Zvonařky. A o tom, že si bezpochyby jednorázový jízdenky kupuje řada lidí, kterým by se vyplatila šalinakrta ani nemluvím.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3605 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 28 bře 2024 21:27
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]