Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 66 z 232    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 232  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
Na zastávce bude stát někdo v tmavém oblečení a je průser.


Offline
7104
27 úno 2010 07:40
Pro začátek by se to mohlo zavést aspoň na nočních linkách.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
V tomto uplně souhlasím s Alanisem.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
No jestli se Cracatit se svým návrhem nedrží při zemi, tak já už obýhám někde ve stratosféře.

Všechny zastávky na znamení, žádné hlášení o zastávce na znamení, žádné nesmyslné režimy od 20h, o víkendu...

Kdo chce nastoupit - stojí na zastávce.
Kdo chce vystoupit - zmáčkne poptávku.
Řidič si jen hlídá podjetí a garantované vazby ve vybraných zastávkách.

Ale tohle nikdy neprojde, jsou složitější způsoby jak řešit jednoduchý problém, třeba každoročně měnit režimy vybraných zastávek :lol:

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jen bych se nedržel tolik při zemi a dal Z a W na mnohem víc míst. Třeba takové celé Nové sady a trasa na Lískovec (Soukenická Z, Křídlovická W, Vsetínská Z, dál třeba Švermova Z. Zůstaly by Běloruská, Osová a Dunajská, ale tam to má smysl kvůli přestupům, no a na Běloruské vystupuje vždycky někdo),
Na Lesnou se to už rozmáhá, tak proč nedat na znamení celou trasu s výjimkou Zemědělské a Halasova náměstí? Navíc Zemědělská a Jugoslávská by klidně mohly jet v režimu W, o víkendu je ta trasa celkově mnohem slabší.
Totéž od Jugoslávské po Merhautce, všechno Z kromě Jugoslávské (i tímhle směrem bych dal W) a konečné, protože Z jsou jen autobusové konečné a ještě ne všechny.
A to jsou jen příklady, které znám z praxe a vím, že by mohly fungovat. Zrovnatak bych dal od Moravského náměstí všechny zastávky v noci na znamení a stálé bych nechal jen ty, kde vystupuje pravidelně větší množství lidí, nebo kde se čeká na garantovaný přípoj. Třeba jsem nikdy nepochopil, proč je stálá v noci na Šilingrově náměstí (Husova), totéž na Komenského náměstí, nepřipadá mi to jako noční významný cíl.
Vozidel s poptávkou je už naprostá většina, takže není důvod držet se režimu stálá v nočním systému u většiny zastávek. Totéž o víkendu. Jen by musel někdo přepočítat jízdní doby a skutečně garantovat přestupní uzly a vybrané zastávky s pravidelným čekáním do času (ne delším než takové tři minuty, nebo kratším).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2553
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Od neděle přibudou zastávky na znamení, za mne jednoznačně fajn :-)

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
No, jsem rád, že nejen já to vidím takhle. Pravda, na blokování d-11 na Jugoslávské jsem ve svém popisu zapomněl. No nic, jdu zkusit štěstí, zda dnes přestup d-3/a-52 na ZOO vyjde...


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
A do toho to zkoušej s "raketou" T3R... :D Zrovna já se považoval za ten "silnější kus", ale na d-3 se to prostě tehdy nedalo. Preference, intervaly křižovatek i grafikon byly proti. Michal to popsal naprosto přesně. Navíc na křižovatce Vranovská x Jugoslávská bylo marně žádáno rušení čoček, kdy jednak d-3 blokuje d-4 za sebou a navíc díky nim sama nestíhala pak světla za Jugoslávskou. Tam bych jen dodal, že nechápu, proč se při reko splítka neprodloužila na délku jedné soupravy, aby projeli oba. No a jako vtip bylo jednu dobu pravidelné sjíždění na Jugošce s d-11 na Lesnou. Večer, to byla taky kapitola sama pro sebe. Věčné čekání s d-1 v Komíně na trojku od Veveří.


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
Zajímavý přístup.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Jízdní řády se dělají vždy podle nejrychlejšího závodníka na startovním poli. Pokud to jeden z tisíce lidí "za kniplem" stíhá, není důvod, aby to nestíhalo o zbylých 999 kusů, a to i v případě, že tyto kusy budou slabší.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Nemyslím si. Zrovna d-3 mi přijde jako největší peklo z hlediska dodržování JŘ u tramvají v Brně. Proklad d-3/11 směrem do Bystrce je jen na papíře už několik let. d-3 je totálně bez jakékoli vaty. Ve čtyřech z pěti případů přijíždím na ZOO s d-3 těsně před d-11 se zpožděním 3 minuty a více (běžným provozem bez stání v kolonách se dá i 8 minut), ačkoli jsme na Českou přijížděli načas (d-12 je téměř jistě před námi a pokud nás nezaseká hned na odjezdu z České, tak Konečného náměstí to jistí, dále se zpravidla čeká na zelenou celý interval na zast. Tábor). Pokud je zpoždění už na České (d-2 odbočuje před námi doleva na křižovatce Cejl x Vranovská -> čekání na další cyklus, nemožnost projetí bez čekání křižovatku Vranovská x Jugoslávská, následně zastavit na Jugoslávské a pokračovat dál-> čekání na další cyklus na křižovatce Merhautova x Jugoslávská, totální nechytání intervalů na křižovatce u nám. 28. října, kde si taky pravidelně postojíme celý interval), je šance na dojetí téměř stoprocentní. Chytání čtyřminutového přípoje na ZOO (d-3/a-52) je reálné při cestě z práce tak jednou do týdne a to ještě zpravidla jen když řidič vidí první dobíhající a chvíli počká. Pokud by měl odjíždět přesně, tak ani to ne. Ani d-1 na tom není tak tragicky. Když jsem jezdil d-1, tak se mi na Ečerově podařilo téměř vždycky přestoupit při dvouminutové přestupní době.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Tak snad bude fungovat proklad s d-3/9 8-6-6-8 a ne jak posledně, kdy jezdila d-11 do Komína 3 minuty za d-3 na Rakovec. D-3 se díky okolnostem dala tehdy ze SO stíhat jen na papíře, takže často skoro za sebou a pak reálně 10 minut nic... ](*,)


Offline
Uživatelský avatar

1623
10 čer 2006 20:45
Brno
Jízdní řády k 15.12 jsou konečně venku, mimo známého jsem objevil linku 11 v provozu opět i o prázdninách, v intervalu 20 minut

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Jenda píše:
xcav8: To určitě neměl, ten tu je pod jiným nickem.
Myslím, že záleží, kdy název zastávky U tunýlku vznikl. Pokud před rokem 1993, tak se psalo s malým písmenem, pokud to nebyl místní název (např. Na Rybníčku (podle zaniklé osady Rybníček). U názvů vzniklých od roku 1993 se píše po předložce velké písmeno, díval jsem se do pravidel: Důvodem zavedení způsobu psaní v PČP z r. 1993 K Rybníku, V Zálesí… bylo to, že ne vždy byl pisatel schopen poznat, zda po předložce následuje původem jméno obecné, nebo vlastní.. geek
Zastávku mohli nazvat "Třískalova". sarcastic


Za komunistů měla ta zastávka poetický nazev "Chepos, výzkum" :-)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
xcav8: To určitě neměl, ten tu je pod jiným nickem.
Myslím, že záleží, kdy název zastávky U tunýlku vznikl. Pokud před rokem 1993, tak se psalo s malým písmenem, pokud to nebyl místní název (např. Na Rybníčku (podle zaniklé osady Rybníček). U názvů vzniklých od roku 1993 se píše po předložce velké písmeno, díval jsem se do pravidel: Důvodem zavedení způsobu psaní v PČP z r. 1993 K Rybníku, V Zálesí… bylo to, že ne vždy byl pisatel schopen poznat, zda po předložce následuje původem jméno obecné, nebo vlastní.. geek
Zastávku mohli nazvat "Třískalova". sarcastic

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2489
28 lis 2007 23:00
Brno
xxx píše:
Neměla by se zastávka U tunýlku jmenovat U Tunýlku?

44/84 už zase jezdí po 10 minutách, jo? :dancing:


A možná hloupá otázka, neměl by se XXX jmenovat Anarchia99? :mrgreen:

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
Neměla by se zastávka U tunýlku jmenovat U Tunýlku?

44/84 už zase jezdí po 10 minutách, jo? :dancing:


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Německý vyhledávač už má data od ČD (jiní dopravci tam nejsou) a dokáže hledat spojení v novém GVD.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Ad JŘ SŽDC:
Stále jen návrh, který tam visí už cca měsíc... Konečnou verzi očekávám zhruba za měsíc.
A pokud bych si mohl rýpnout, není to návrh jízdních řádů ČD, alespoň tady bychom to mohli umět rozlišovat.


Offline
478
14 úno 2014 15:19
Brno
Tady jsou nové jízdní řády ČD od 15.12.2019

https://provoz.szdc.cz/Portal/ViewArtic ... id=1727499


Offline
1589
18 led 2009 10:06
O víkendu říkám... Do Rosic je o víkendu 405 po DVOU hodinách a S4 po cca hodině, ale ta má jenom jednu zastávku u lesa, takže je užitečná jenom pro malou část města.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Jenom letos kvůli výluce hlaváku. Příští rok zase hodina. Nicméně ve výhledu tam ta půhodina je, stejně jako do Rosic ;-)


Offline
1589
18 led 2009 10:06
No, ti zas z nějakýho zvláštního důvodu mají o víkendu vlak po půl hodině... Tomu říkám nadstandard!

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Vzhledem k tomu, že není protažený trolejbus skrz Leskavu k trati, stejně chvíli potrvá, než dojde ke zrušení 405/406, navíc i po elektrifikaci bude pořád dost krkolomné spojení na Ivančice/Oslavany, takže 406 určitě zůstane, byť možná s horším intervalem.
Blansko je na tom hůř, protože nemá blízko jakoukoli dálnici, naopak těží z blízkosti jedné z hlavních tratí v regionu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
No jo, bohužel ta fixace Kordisu na vlaky takhle končí... Tam kde vlaky nejsou,tam se holt mají líp :)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5785 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 232  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 dub 2024 14:52
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]