Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3299 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 13 úno 2020 17:44 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11601
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Honza píše:
Za mě zklamání, Dometic má poloviční výkon ve srovnání s Konvektou. A pokud bude fungovat stejně "spolehlivě" při poklesu palubního napětí jako Waeco, tak nic moc.

Není Dometic jako Dometic. Ten, co je na 1732, 33 nebo např. 1205 má výkon 2 kW, což je proti 0,8 kW dostačující. Konvekta má tuším 3,5 kW. Při plném výkonu z ní padají rampouchy.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 úno 2020 00:30 

Příspěvky: 1237
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jasně a po těch pěti letech bude na druhou generálku čekat třeba i taková 1724. sarcastic Ještě, že enka mají generálku až v posledních třech letech.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 úno 2020 22:50 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3682
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
[quote="jara255"...Navíc výše je uvedeno, že se neví, jak dopadne výběrko.[/quote]

No spíš, kdy výběrko dopadne. První výběrko, výsledky, odvolání, tahanice, druhé výběrko, atd. a minimálně pět let uteče jak voda...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 úno 2020 22:46 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 183
Od: 31 kvě 2016 10:01
Bydliště: Brno
MKzB píše:
Spíš než kachny by se měly vyřadit T3. KT8 bych ponechal, přece jen jsou částečně NP. Nabízí se možnost modernizace po pražsku za využití TV Progress vytěžené z T3P a K2P. Akorát by stálo za úvahu "částečné zjednosměrnění" - většina sedadel po hlavním směru jízdy a schody na protější straně zadělat nějakou snadno demontovatelnou podlážkou. Na výluky by se to mohlo hodit.
Podlážka existuje, používala se v době, kdy byly KT8 dodány a neexistovala konečná s úvratí. Nechápu, proč je zjednosměrnit, když se bude budovat další úvrať, byť na stejné lince, kde již je a navíc obousměrnost má nezastupitelnou roli v době výluk. Navíc výše je uvedeno, že se neví, jak dopadne výběrko.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 úno 2020 21:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1750
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Spíš než kachny by se měly vyřadit T3. KT8 bych ponechal, přece jen jsou částečně NP. Nabízí se možnost modernizace po pražsku za využití TV Progress vytěžené z T3P a K2P. Akorát by stálo za úvahu "částečné zjednosměrnění" - většina sedadel po hlavním směru jízdy a schody na protější straně zadělat nějakou snadno demontovatelnou podlážkou. Na výluky by se to mohlo hodit.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 úno 2020 12:32 

Příspěvky: 2230
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Pokud se nakoupí nové nízkopodlažní tramvaje a začne vyřazování KT8, možná by nebylo špatné koupit nebo požádat Prahu ( pokud v Brně nemáme někde odložený ) střední vysokopodlažní díl na KT8, aby se mohla udělat historická, nebo retro KT8D5 v původním provedení po dodání do Brna. Uvažuje se o něčem podobným? Byla by škoda toho nevyužít, dokud ty středky Praha má z Miškolce.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 úno 2020 08:14 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2969
Od: 16 črc 2006 13:52
Bydliště: Na trase linky 201.
Zatím je odstavená 1701, protože má najeté km do GO a čeká se, až se rozhodne, co s ní dál. Jestli bude nějaká velká modernizace, a v jakém rozsahu. Navíc není zatím jasno, jak dopadne vyběrko na oboustranný vozy. Takže zatím je vše v rámci úvah.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 úno 2020 23:52 

Příspěvky: 1237
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Že by překopávka na styl Praha = RN2P?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 úno 2020 23:49 

Příspěvky: 173
Od: 27 zář 2007 22:44
Prý má proběhnout velká modernizace tohoto typu, neví někdo něco víc?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 pro 2019 08:27 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2685
Od: 07 kvě 2008 20:25
Bydliště: Čebín
Kari píše:
1701 dojezdila kilometry. Její osud je nejasný.



Podle tiskové agentury JPP jí čeká v lednu přistavení do GO (VP nebo něco podobného)

_________________________________
9 z 10 staro-novejch mechošů doporučuje piercing:-P (aktualně jich mám na těle víc jak 20....)
certifikovaný piercer


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 pro 2019 22:37 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2969
Od: 16 črc 2006 13:52
Bydliště: Na trase linky 201.
1701 dojezdila kilometry. Její osud je nejasný.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 lis 2019 17:34 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 233
Od: 18 kvě 2009 18:38
Bydliště: Pardubice
Na stránkách drážní inspekce je ta nehoda stále v šetření...

_________________________________
14Tr a 15Tr


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 lis 2019 06:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3222
Od: 13 lis 2004 11:58
Pracuje se na ni, hruba stavba je jiz hotova, zacina se na oplechovani atd.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 lis 2019 22:25 

Příspěvky: 11
Od: 11 zář 2016 17:32
Nevíte jak je na tom 1715, nebo co je s ní v plánu?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 lis 2019 21:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 912
Od: 15 čer 2004 19:24
Na ty T6 jsem taky vzpomněl. Dometic stojí do 50 tisíc, Konvekta stála (2017) cca 130 tisíc, takže asi tak. 1599 zas místo Dometicu dostala ojetou Janozu (budiž, stejně většinu času odjezdí jako béčko).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 lis 2019 21:23 

Příspěvky: 37
Od: 31 bře 2019 10:53
Konvekta samozřejmě nejde s tímto srovnávat. Trochu mě udivuje, že se zase něco v programu generálek upravilo. Škoda že to není sjednocené, když už takhle jezdí 4 vagóny, tak ty poslední 3 bych viděl, že by měly být ve stejném stylu. Jsem zvědavý, jak bude vypadat 205+206, jestli se taky změní něco, nebo budou všechny naše T6 stejné...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 lis 2019 20:56 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 912
Od: 15 čer 2004 19:24
Za mě zklamání, Dometic má poloviční výkon ve srovnání s Konvektou. A pokud bude fungovat stejně "spolehlivě" při poklesu palubního napětí jako Waeco, tak nic moc.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 lis 2019 20:35 

Příspěvky: 37
Od: 31 bře 2019 10:53
A naštěstí 1732 i dobře brzdí... Měl jsem tu čest dneska ji pokřtít přepravou kaštanu (čti cestujících) a mám pocit, že za volant usedají čímdál větší... individua řekněme... Přece ji hned nepokřtím.. Jinak klimošku jsem zkoušel na odmlžení kabiny a je i docela tišší. Za mě palec hore


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 lis 2019 18:34 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2982
Od: 09 zář 2009 20:14
1732 se včera proháněla na ZJ po GO, nemá však klimu řidiče Konvekta jako dřívjější eNka po GO, ale Dometic stejně jako sólo Varia po VP

1736 se prohání už pár dní na lince po VP

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 říj 2019 10:15 

Příspěvky: 407
Od: 29 lis 2014 18:06
Tom S. píše:
Která KT8 byla na kurzu 50092 nejméně? Napiště pořadí prvních deseti vozů.

Nevím která nejméně, ale nyní tam zpravidla bývá 1701, 1706 a 1712 - šetření kilometrů ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 říj 2019 22:03 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 551
Od: 08 kvě 2008 15:15
Bydliště: Brno - Žabokvaky
Která KT8 byla na tom kurzu nejméně netuším. Pořadí prvních deseti vozů: 1701, 1702, 1703, 1704, 1705, 1706, 1707, 1708, 1709, 1710

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 říj 2019 21:34 

Příspěvky: 56
Od: 11 črc 2011 08:39
Bydliště: Štatl
?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 říj 2019 20:11 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1569
Od: 03 zář 2009 13:18
Která KT8 byla na kurzu 50092 nejméně? Napiště pořadí prvních deseti vozů.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 črc 2019 21:20 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5616
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Jízda bez výměny sběračů je také povolována na linkách s častými změnami stanovišť. V poslední době například na lince 4 při souběhu úvratí Úvoz a Tomkovo náměstí, nebo loni v létě na lince 3/5 kde byly velmi krátké jízdní doby.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 črc 2019 21:07 

Příspěvky: 4
Od: 09 črc 2019 22:11
sheldom píše:
Přehazuje se taky, aby došlo k rovnoměrnému opotřebení obou panteců.
Když se pantograf nemění, jde většinou o to, že je hodně vedro, což přehazováním panteců a přepolováním vezu vůbec neprospívá, proto se někdy může jezdit jen na jeden.


Kari píše:
Nejezdí se na zadní smeták kvůli sekundárnímu blokování výhybky - taková pojistka, pokud by vůz nezaregistrovala smyčka mezi kolejema. Ale pokud se zablokuje průjezdem přes smyčku, neměl by být problém.
Druhý důvod je odhadování průjezdu úsekovým děličem.


Díky


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3299 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 úno 2020 23:27
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]