Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 67 z 232    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 232  Další
Autor Zpráva
Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Z mého pohledu odjinud lze jen konstatovat, že současný interval autobusů je značný (byť nutný) nadstandard a je v případě vlaku se srovnatelnou jízdní dobou dlouhodobě neudržitelný a neobhajitelný. Srovnej např. s mnohem větším Blanskem v podobné vzdálenosti, které má také jen 4 vlaky za hodinu v intervalu podobně nepravidelném. Zastávka a Rosice mají mít 3 vlaky za hodinu (byť zatím v intervalu ne úplně dokonalém, ale v budoucnosti se ŽUB 4 vlaky v celkem pravidelném), to je myslím dostatečné spojení.
Chápu, že si místní na tento luxus zvykli a bude to pro ně těžké si odvyknout, ale nic jiného jim asi nezbyde...


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Tak to je síla, takže místo 405 po 15 a 406 po 15 (čili pro třetinu Rosic interval 7-8 minut). Se bude jezdit po půl hodině? To snad nemůžou myslet vážně?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Mezitím, co jsem tady prezentoval současné plány, objevil se definitivní projekt na modernizaci a elektrifikaci tratě do Zastávky, vč. dopravní technologie. Jen ve zkratce: Jsou plánovány nové zastávky Brno-Starý Lískovec a Ostopovice, zdvoukolejnění a elektrifikace v současné trase až do Zastávky. Výsledné zrychlení cca 5-7 minut. Plánovaný stav je tedy následující (intervaly opět špička/sedlo):

Střednědobý výhled (elektrifikace jen do Zastávky, bez ŽUB, bez ETCS - Vmax=100 km/h):
- R11 (R/Sp) Třebíč - Jihlava a dál, interval 60/120 (interval 60 minut pouze ve směru ráno do Brna, odpoledne zpět), staví na nové zastávce Brno-Starý Lískovec a dále až Náměšť
- S4 Brno - Zastávka, interval 60 minut celodenně, staví všude, jízdní doba 31 minut
- S4 Brno - Zastávka, interval 30/60 minut celodenně, zrychlený, staví Starý Lískovec, Tetčice a Rosice, jízdní doba 24 minut, dle návrhu GVD bude ve špičce interval cca 25-35, v sedle proklad rychlého a zastávkového subsystému nebude, v Brně je to cca 45-15, v Zastávce cca 50-10 (celkový interval ve špičce v Brně je 25-15-20, v Zastávce 30-10-20), s propojením s S2 se nepočítá
- S41 Brno - Ivančice/Bohutice/Hrušovany, interval 30/60, staví všude (špičkový interval cca 30 minut je zajištěn vloženými Sp vlaky s menším počtem zastávek, na dotčeném úseku pouze St. Lískovec, Střelice dolní a Střelice)
- V Zastávce přestup(!) od zrychlené S4 dále směr Náměšť, v intervalu 60 minut
- linka má být stále označena jako S4, je zde tedy rozpor se SP na ŽUB, kde je označena jako S2, patrně k propojení tedy nedojde (současná konfigurace ŽUB to pravděpodobně neumožní)
- interval do zastávek Ostopovice a Troubsko je 20-40, Střelice a Střelice dolní v sedle 20-40, ve špičce 20-35-5 (vložený Sp na S41), Omice 60

Dlouhodobý výhled (elektrifikace do Náměšti, příp. dále, hotový ŽUB, s ETCS - Vmax=120 km/h):
- S4 zastávkový doplněn na interval 30/60
- S4 zrychlený bez přestupu až do Náměšti, příp. dále dle elektrifikace, proklad těchto subsystémů ve špičce vychází lépe (Brno téměř přesných 15 minut, Zastávka 20-10), v sedle bude stejný (Brno 45-15 a Zastávka 50-10)
- ostatní beze změn
- časová úspora při zavedení ETCS je 0,5 minut (ano, půl minuty) oproti variantě bez něj
- linka má být stále označena jako S4, je zde tedy rozpor se SP na ŽUB, kde je označena jako S2, zde bych se přikláněl k názoru, že jde o chybu (budoucí konfigurace ŽUB toto propojení vyžaduje)


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Peno: Ano i ne. S51 je sice oficiálně psaná jen Šakvice - Břeclav, nicméně oběhově by měla být propojena s vloženými vlaky do Hodonína, které zůstanou na lince S9. Takže 810 by měla skončit.

Ale hlavně je to celé výhledový rozsah, takže klidně se může stát, že po následujících krajských volbách bude vše jinak...

Richie: Ano, až natáhnou dráty až do Náměště (Jihlavy), je v plánu S2 až do Náměště přímo ze Skalice nebo Boskovic, podle toho, jak to vyjde a zda bude hotova Boskovická spojka. Takový je požadavek na cílový stav. V mezistavu bude patrně S4 nějak existovat, ale není zatím definitivně jasno. Předpokládám, že jeden vlak v hodině nahradí v úseku Brno - Zastávka linku S2 a bude pokračovat dál do Náměště, ale klidně může dojít i na přestup v Zastávce z S2(elektro) na S4(motor), zvláště když ve špičce má jezdit R11 v nějaké podobě do Třebíče každou hodinu.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Tak jednou odboci tam a pak zas tam... :-)

Jinak doporučuju zhlédnout síť metra v Oslu - linka 5 tam jede z hlavasu (Jerbanetorget) čtyřma trasama - buďto východní trasou s cílem Ringen via Tøyen (v překladu okruh přes Tøyen), nebo západní trasou s cílem Ringen via Majorstuen, nebo do Vestli a nebo do Songsvann. Nejel jsem nikdy celou trasu, ale podle mapy to jede z Songsvann přes Majorstuen - Jerbanetorget - Tøyen - Storo - Majorstuen - Jerbanetorget - Tøyen - Vestli....

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
Richie píše:
Ta S3 - vždyť už teď má tahle linka různý konečný na obou stranách, takže se až tak nelisi ten budoucí plán, ne?

Jo? Mimo trasu?


Offline
1589
18 led 2009 10:06
michalk píše:
Bohužel, jmenovat se budou obě S3, písmena jsem použil pouze já pro odlišení. S označením S1 se počítá na linku Brno - Křenovice poté, co S2 bude odkloněna do Zastávky. (S4 poté patrně zanikne, zůstane pouze S41 do Rakšic/Ivančic).
Naopak po budoucím rozdělení R13 se předpokládá změna číslování na R13 a R5x.

Takže po zdvoukolejneni trati do Zastávky bude S2 z hlavního prodloužená do Náměstě? Píšeš Zastávka, ale S4 jezdi řadou spojů až do Námeště a pak dál mimo IDS až do Jihlavy... Tak jak S3, čili přímo například ze Zastávky do Skalice třeba?

Ta S3 - vždyť už teď má tahle linka různý konečný na obou stranách, takže se až tak nelisi ten budoucí plán, ne?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Neměla S51 náhodou jezdit až do Hodonína a mezi Břeclaví a Hodonínem nahradit současné 810? To už padlo?

Ale to rozdělení R13 se mi vcelku líbí. Jen v JŘ to bude zase pěkně nepřehledný maglajz.

Edit: Ale hlavně nevymýšlejme žádné nové nesmyslně značení. R5x se už pro Sp linky osvědčilo, tak proč to neoznačit R53 nebo R59?

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
To jsou idioti. Jak můžou stejným číslem označit linky, z nichž každá jede úplně někam jinam? Ta S1 byla první, která mě napadla. Můžou to označit třeba S32 a S33, na tom nesejde. Hlavně proboha ne obě stejně! A proč chcou naopak odlišit stejné linky, které se budou lišit jen počtem zastavení? Nebo proč je neoznačí třeba R13 a Sp13?


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Bohužel, jmenovat se budou obě S3, písmena jsem použil pouze já pro odlišení. S označením S1 se počítá na linku Brno - Křenovice poté, co S2 bude odkloněna do Zastávky. (S4 poté patrně zanikne, zůstane pouze S41 do Rakšic/Ivančic).
Naopak po budoucím rozdělení R13 se předpokládá změna číslování na R13 a R5x.


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
Ty linky se fakt budou jmenovat S3a a S3b? Tohle značení se někde používá? Nebylo by lepší ty linky pojmenovat prostě jiným číslem? Třeba S1 a S3? Jenom hlavně ať se nejmenujou stejně! To by dělalo zmatky vzhledem k odlišné trase.

Richie píše:
Jak to bude vlastně s vlakovýma linkama? Slyšel jsem, že S51 se zruší (nikdy jsem nepochopil její smysl, když jezdila v souběhu s atraktivnějšíma busama, co obsluhují celé Židlochovice a ne jenom jednu zastávku) a S3 bude končit už ve Vranovicích/Židlochovicích. V takovým případě se doufám posílí R13, minimálně o víkendu aby jezdila po hodině.

Židlochovice?


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Krátkodobý výhled po dokončení elektizace Hustopečí (která už začala), intervaly jsou špička/sedlo:
S3a: Křižanov (60/120) - Tišnov (30/60) - Brno - Šakvice - Hustopeče u Brna, nezastavuje Popovice a Vojkovice, střídavě zastavuje Pouzdřany a Popice (zde tedy interval 60/120)
S3b: Tišnov (30/60) - Brno - Hrušovany u Brna - Židlochovice, proklad s předchozí větví, zastavuje všude
R13: Brno (60/120) - Hodonín (120) - Olomouc
S51(nové vedení): Šakvice (60/120) - Břeclav
Tohle řešení umožní zavedení přímých Os vlaků z Hustopečí do Brna bez toho, aby byly předjížděny expresní vrstvou v Hrušovanech - s jízdní dobou do Brna 38 minut. Jestli je to moc nebo ne, nedokážu posoudit, každopádně současná JD s přestupem je 35-37 minut. Zároveň by mělo být zachováno spojení Brno - Břeclav osobním vlakem, byť s cca 10 minutovým přestupem v Šakvicích. R13 v podstatě stejně, jak dnes. Plyne z toho také Tišnov - Hrušovany interval 30 minut i o víkendu.

Zajímavější bude až střednědobý horizont, kdy se plánuje R13 rozdělit a zrychlit (S3 bez změn).
R13(rychlejší): Brno (120) - Břeclav - Olomouc, Brno - Břeclav bez zastavení, cca o 20 minut později než dnes
R13(pomalejší): Brno (60) - Břeclav - Hodonín, zastávky Modřice, Šakvice, Zaječí, Rakvice a Podivín v cca stejné poloze jak dnes. Interval v podstatě 60 minut celodenně, kromě dopoledne, kdy je navrhován interval 120 minut (2 vynechané spoje v cca 10:30 a 12:30 z Brna). V tomto případě bude S51 pravděpodobně zrušena. Na tohle řešení tlačí MD, které chce R13 zrychlit, ale vázne to na finančních možnostech kraje.

Zdroje:
- návrh GVD linky S3 a S51 po elektrifikaci Hustopečí (z projektu)
- Plán obsluhy dálkovými vlaky (MD)
- studie proveditelnosti ŽUB, varianta bez projektu


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Jak to bude vlastně s vlakovýma linkama? Slyšel jsem, že S51 se zruší (nikdy jsem nepochopil její smysl, když jezdila v souběhu s atraktivnějšíma busama, co obsluhují celé Židlochovice a ne jenom jednu zastávku) a S3 bude končit už ve Vranovicích/Židlochovicích. V takovým případě se doufám posílí R13, minimálně o víkendu aby jezdila po hodině.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
No ale to už radši každej pojede vlakem. Což je záměr.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Proč nepoužitelný, když se dá u UH sednout na dvojku a pokračovat klidně na Maliňák nebo libovolně k nádraží....

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Právě že takto to dává smysl. Ti, kteří chtějí až do centra, nechť využijí vlak. Naopak ti, kteří pracují v okolí ÚH, by zbytečně jeli až do centra, aby se pak složitě vraceli. Takže účelově pro pracující v okolí ÚH to je rozumný nápad, pro frekvenci do centra Brna to bude nepoužitelný, což je jistě záměr.


Offline
Uživatelský avatar

182
27 pro 2011 22:32
Blansko
Jinak, že by 505 jezdila až po Ústřední hřbitov se mi nezdá, původní plán byl Židlochovice - Rajhrad, občas Modřice. V tom případě by pak všichni co chtějí jet 505 museli využít třeba 105 až po Modřice, případně Rajhrad, starou poštu a kousek se projít. Pořád si myslím že to pro ty lidi bude lepší než z Ústředního hřbitova jet na hlavas k vlaku. (tím pádem se vracet zbytečně do středu Brna) No pokud to bude jezdit k Ústřednímu hřbitovu, tak to aspoň tak nezatíží ostatní linky, ale proboha, to už může rovnou jezdit na Zvonařku přece ne? Šlo o to aby nebyla souběžně autobusová a vlaková linka, proto ta 505 měla končit už v Rajhradě, příp. Modřicích. Jestli to pojede k Ústředňáku, to mohli už rovnou nechat beze změn.


Offline
Uživatelský avatar

182
27 pro 2011 22:32
Blansko
Ano, použijte 105 :D kterou jezdí SORky 12,5m a lidi se mačkají až ve špičce až u řidiče. Už nějakou dobu čekám na posilnění této linky, jako se v minulosti posilovala třeba 108 a ostatní, bohužel nic.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Zdroj: Holasický zpravodaj.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

182
27 pro 2011 22:32
Blansko
Linka 505 bude výrazně zkrácena v souvislosti s vlakovou linkou do Židlochovic. V provozu bude jen Rajhrad-Židlochovice, občas něco zajede do Modřic kvůli lidem do práce. Ale to se ví už delší dobu. Trošku škoda že 505ka už nezažije novou zmodernizovanou Zvonařku, to na ÚAN zbude v hezkých barvách BORS už jen na 109 a výjimečně možná na 105. Pořád si říkám jestli to nestačilo jen z ÚAN omezit, než to úplně zrušit. Odkazovat lidi jen na vlak, nevím no. Kdyby to jezdilo z dolního aspoň, ale tohle bude pro lidi podstatná změna jezdit z hlavasu a vlakem. Chápu že chtějí dostat lidi do vlaku, ale kdyby ze Zvonařky jezdilo alespoň 30% spojů na 505, úbytek cestujících by ve vlaku nebyl tak znatelný, a zároveň by se bus některým lidem hodil. No ti co přistupují mezi Strážní a Modřicema, ti budou hodně zklamaní, zejména na Ústředním hřbitově není výjímka že nastoupí i 15 lidí přímo z práce. Každopádně škoda že 505ka zmizí ze Zvonařky. :(

Dále asi linka 521 na které bude zrušeno cca 50% spojů. Opět kvůli vlaku.

Linka 522 zrušena v úseku Hrušovany - Židlochovice, také kvůli vlaku.

No BORS to hezky schytal a bude mu asi pár autobusů přebývat, nevím o tom že by začal jezdit nějakou novou linku.

Přidají k lince S3 "blbý" 3km z Hrušovan do Židlochovic a takový změny a chaos, jako úplně nadšenej z toho nejsem.

A taky, tohle není běžná změna která se vyskytuje každý rok v novým JŘ a lidi si ji ani nevšimnou. Tohle je docela podstatná změna. Lidé nějak tuší že do Židlochovic bude jezdit vlak (i když to bych také propagoval více) ale to že jim zruší 505, o tom se už nikde nepíše. No ještě na to mají 2 měsíce, ale pochybuji že se o tom bude něco někde psát.


Offline
1321
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Už se ví nějaké změny od prosincových změn JŘ?
Pokud vím, mají nastat změny v linkách 41/71, neboť zde má většinu služeb převzít již DPMB (Tišnovu by prej měl zůstat 1 kurz výměnou za linku 51), co jsem slyšel, tak v prosincových změnách by k tomu již definitivně dojít. A jsou v plánu i nějaké další změny?


Offline
60
04 dub 2019 16:25
Blekfild (/ Пряшів)
xxx píše:
Nemyslím si, že by o víkendu 44 byla schopna nabrat 15minutové zpoždění.


Áno, vtedy skutočne meškala 15´.


Offline
49
17 bře 2015 13:14
Včera jsem jel 44 asi o 30min později než vy,pár minut spoždění.Ale předminulou neděli jsem jel taky ve stejný čas i den a byla totálně zasekaná zvonařka,spoždění kolem 10min.Tak 15 min jak píšete není nic zvláštního při těch omezení co v Brně je.


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
Včera kolem čtvrt na osm nás u Kociánky předjela další 44. U KPN pak oba busy měly co dělat, aby pobraly cestující z vlaku. Tak mě napadlo, že to byla posila. Nemyslím si, že by o víkendu 44 byla schopna nabrat 15minutové zpoždění.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Nevím jak v neděli večer, ale v týdnu přes den obvykle ano sarcastic

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5785 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 232  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 dub 2024 14:45
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]