Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 35 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ale oni tím lidé jezdí. A to lidé, pro které jsou ty vlaky určeny, tedy dálkoví a mezinárodní cestující. Opravdu nevidím důvod proč do dálkových mezinárodních vlaků hnát lokální frekvenci, která tam opravdu nepatří. Všude na světě se nějakým způsobem místní frekvenci z takovýchto vlaků snaží vyhnat, ať už je to jiným tarifem, příplatky, povinnými místenkami (jejichž příznivcem však rozhodně nejsem), nebo třeba omezením nástupu, výstupu či přímo zrušením zastavování. Proč myslíte, že EC a rj od Břeclavi už léta nezastavují v Hohenau? Ano, právě kvůli omezení regionální frekvence v těchto vlacích. Proč by to u nás mělo být jinak, než ve zbytku světa?

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
No jo. Oni by tím mohli začít jezdit lidi. To nemůžeme dopustit!


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Cracatit píše:
EC/Railjety jsou prostě z jiné kapsičky státního rozpočtu, tak smola, no. Jinak mi to přijde logický, když se nechce, aby v nich jezdila vnitrokrajská frekvence typu Hodonín - Brno/Olomouc - Brno... (uznávám, to druhé je překryv dvou krajů).

Tak hlavně jaká je frekvence vlaků mezi Břeclaví a Brnem, že. Za současného stavu jsou ty vlaky doplňkem, u kterého hrozí, že kdyby byly zaintegrovány, budou problémy s kapacitou. Pokud jen v pracovní dny jezdí mezi Brnem a Břeclaví vlaky integrované jednou za hodinu, tak by pořád byly ty EC vlaky zajímavé i pro lidi, co jimi dnes nejezdí, pač mají IDS předplacenou na trasu Brno - Břeclav. Proč ne, ale to ať jezdí vlaky běžné častěji, třeba i co půl hodinu.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
xxx píše:
Tak zatím nabývám čím dál většího dojmu, že to bude změna k lepšímu. Přece jen to bude zjednodušení pro zákazníky.

Zjednodušení možná (a to ještě jak kde), ale změna k lepšímu těžko. Zrovna včera jsem byl svědkem, jak průvodčí vysvětloval jedné slečně, že ta IN 50, kterou má zakoupenou na další dva roky a používá ji na dojíždění Brno - Blansko, jí od příštího roku bude k ničemu. Ale prý pokud ji vrátí, dostane poměrnou část zpět. Přesto z toho moc nadšená nebyla...
Přitom by v podstatě stačilo, aby se KORDIS s ČD domluvil, aby primárně vydávaly jízdenky IDS, dle TR10 pouze na vyžádání.

Nejvíc na tom budou biti dojíždějící Břeclav - Hodonín, kterým nebude platit jedna jízdenka na všechny vlaky. Dtto Břeclav - Brno, ale tam snad osobáky nikdo nejezdí, takže traťová by mohla stačit (v návrhu GVD na příští rok jsou všechny Sp vlaky v relaci Brno - Hodonín vedeny jako rychlíky), pokud teda půjde vydat.

Odbočka mimo JMK: Podobně to bude mít i Olomoucký kraj, tam je to ještě pikantnější, že na dojíždění z mého rodného Zábřeha do Olomouce bude potřeba rozlišovat, zda se jedná o objednávanou dopravu (Ex2 Praha - Žilina), kde IDS jízdenky platit budou, nebo komerční (Ex1 Praha - Ostrava), kde IDS platit nebude. Vše samozřejmě dopravce ČD.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Nijak, samozřejmě. Nedělám si iluze, že takoví dopravci nejsou.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Tak zatím nabývám čím dál většího dojmu, že to bude změna k lepšímu. Přece jen to bude zjednodušení pro zákazníky.

P. Haluza píše:
V IDS JMK to možné není, neboť žádný dopravce nemá zisk z prodaných jízdenek, ale z nasmlouvaných kilometrů. A i kdyby vydal milion lístků pro fiktivní kindoše, musí odvézt Kordisu milionkrát cenu toho lístku.

No a co dopravci, kteří nejezdí v závazku? Co kdyby třeba takovej Jančura vydal měsíčně milion studentských jízdenek na úsek Brno - Praha a nechal si je dorovnat od státu? Jak mu stát dokáže, že podvádí?


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Zajímavé je, že v Plzeňském kraji to šlo, když ještě EC stavěly v Rokycanech.
http://www.jizdni-rady.nanadrazi.cz/jizdni-rad/2016-2017/2016-2017_170.pdf


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
EC/Railjety jsou prostě z jiné kapsičky státního rozpočtu, tak smola, no. Jinak mi to přijde logický, když se nechce, aby v nich jezdila vnitrokrajská frekvence typu Hodonín - Brno/Olomouc - Brno... (uznávám, to druhé je překryv dvou krajů).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
Tahle situace názorně ukazuje, že by rozhodně k integraci EC dojít nemělo.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Stejně pak ještě budeš v jednom z těch měst na něco přesedat, nebo v obou pravděpodobně. Neleží každýmu začátek i cíl cesty u nádraží... Takže stejně potřebuješ IDS jízdný.

Nicméně tahle situace ukazuje, že by skutečně mělo dojít k integraci EC. netušíte někdo, proč to tak vlastně není stále?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Jeď autem.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Napadlo mě, co třeba dojíždění Hodonín - Břeclav? Když si koupím přeplatní IDS, nemůžu jet EC. Když si koupím traťovou ČD, nemůžu jet osobákem. Co s tím?


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Podchod ne, průchod z něj ven. :-)


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
Citace:
Řeší se tam momentálně to, kdo se bude o podchod starat, jak se bude zajišťovat jeho uzavírání. Bohužel to stále ještě není vyřešené, je to ale otázka dnů.


Ten podchod se má zavírat?

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
To je možné, nicméně odpověď si lze vyložit i tak, jak jsem psal. Počkal bych pár dní po tom zmíněném termínu opravy izolace a zeptal se případně znova.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
To byla odpověď na otázku, kdy to otevřou...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Ne, oni ti napsali, že vyřešení toho, kdo se bude o průchod starat, je otázkou dnů. Ne zprovoznění.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Robert píše:
Proč tak negativně? Otázkou několika dnů mělo být vyřešení toho, co ti psali, ne zprovoznění. Což se dost možná stalo a zjistilo se poškození izolace.

Na poškození izolace se mně vymlouvali už v létě totiž :-D

Chápeš, mně psali 23.9., tj. před 10 dny, že to bude otázka dnů.. A jsme u týdnů...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Proč tak negativně? Otázkou několika dnů mělo být vyřešení toho, co ti psali, ne zprovoznění. Což se dost možná stalo a zjistilo se poškození izolace.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Ojin píše:
K tématu otevření zadního vchodu odjezdového podchodu brněnského hlavního nádraží - odpověď od SŽDC:

Tohle mně tvrdili v srpnu. 23.9. napsali tohle:
Citace:
Řeší se tam momentálně to, kdo se bude o podchod starat, jak se bude zajišťovat jeho uzavírání. Bohužel to stále ještě není vyřešené, je to ale otázka dnů.


Takže je zjevný že to vůbec nemají zájem otevřít, protože to bylo tak dlouho zavřený že už se to stalo standardem a jejich ehslo je "dělalo se to tak 20 let, proč to dělat jinak".

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Ojin píše:
Docela by mě zajímalo, jak to bude s cestama v rámci IDSJMK mimo kraje (např. Náměšť, Bystřice, Březová), jestli v těchto případech budou platit oba tarify.

Podle vyjádření Kordisu by platit neměly:

Pro cestu po IDS JMK obdrží automaticky jízdenku IDS JMK, pro cestu mimo IDS JMK obdrží jízdenku ČD.

I když je pravda, že o kus níž se už nepíše o systému, ale kraji.


Offline
Uživatelský avatar

420
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
K tématu otevření zadního vchodu odjezdového podchodu brněnského hlavního nádraží - odpověď od SŽDC:
Citace:
pro otevření spojovacího podchodu v žst. Brno hl.n. mezi odjezdovým podchodem a parkovištěm u obchodního centra je nutné z důvodu zatékání vody provést opravu části hydroizolace nad podchodem. Oprava izolace bude provedena v týdnu od 7. do 11.10.2019. Následně bude možné podchod pro veřejnost otevřít.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

420
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Bití na tom budou hlavně uživatelé IN50 (pokud teda ještě nějací jsou, protože "děcka" cestují skoro zadarmo i tak a pro "dospělé" je to docela pálka).
Docela by mě zajímalo, jak to bude s cestama v rámci IDSJMK mimo kraje (např. Náměšť, Bystřice, Březová), jestli v těchto případech budou platit oba tarify.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
V IDS JMK to možné není, neboť žádný dopravce nemá zisk z prodaných jízdenek, ale z nasmlouvaných kilometrů. A i kdyby vydal milion lístků pro fiktivní kindoše, musí odvézt Kordisu milionkrát cenu toho lístku.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Ještě bych k tomu doplnil, že mně vadí hlavně ta nesystémovost. Že mimo město sleva platí a ve městě ne. To právě způsobuje ty zmatky a nejasnosti, protože mezi městskou a příměstskou dopravou je velmi tenká hranice. V integrovaných dopravních systémech je dokonce snaha je odstranit nejlépe úplně, což je samozřejmě jenom dobře. Mnohem raději bych uvítal, kdyby sleva byla třeba jenom 25%, ale platná v rámci celé republiky. No a nebo taky žádná. Proč mají jedni přispívat na cestování druhým?

Ještě mě napadla taková myšlenka, která se, doufám, neuskutečňuje. Bylo by teoreticky možné, že by dopravce vydával fiktivní studentské jízdenky, které by však ve skutečnosti nikdo nepoužil, aby dostal dotaci od státu? Jako on s tím upřímně i ten Leoexpress dost vyj*bává, ale bohužel v mezích zákona.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3605 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 20:42
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]