Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 67 z 231    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 231  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Ty linky se fakt budou jmenovat S3a a S3b? Tohle značení se někde používá? Nebylo by lepší ty linky pojmenovat prostě jiným číslem? Třeba S1 a S3? Jenom hlavně ať se nejmenujou stejně! To by dělalo zmatky vzhledem k odlišné trase.

Richie píše:
Jak to bude vlastně s vlakovýma linkama? Slyšel jsem, že S51 se zruší (nikdy jsem nepochopil její smysl, když jezdila v souběhu s atraktivnějšíma busama, co obsluhují celé Židlochovice a ne jenom jednu zastávku) a S3 bude končit už ve Vranovicích/Židlochovicích. V takovým případě se doufám posílí R13, minimálně o víkendu aby jezdila po hodině.

Židlochovice?


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Krátkodobý výhled po dokončení elektizace Hustopečí (která už začala), intervaly jsou špička/sedlo:
S3a: Křižanov (60/120) - Tišnov (30/60) - Brno - Šakvice - Hustopeče u Brna, nezastavuje Popovice a Vojkovice, střídavě zastavuje Pouzdřany a Popice (zde tedy interval 60/120)
S3b: Tišnov (30/60) - Brno - Hrušovany u Brna - Židlochovice, proklad s předchozí větví, zastavuje všude
R13: Brno (60/120) - Hodonín (120) - Olomouc
S51(nové vedení): Šakvice (60/120) - Břeclav
Tohle řešení umožní zavedení přímých Os vlaků z Hustopečí do Brna bez toho, aby byly předjížděny expresní vrstvou v Hrušovanech - s jízdní dobou do Brna 38 minut. Jestli je to moc nebo ne, nedokážu posoudit, každopádně současná JD s přestupem je 35-37 minut. Zároveň by mělo být zachováno spojení Brno - Břeclav osobním vlakem, byť s cca 10 minutovým přestupem v Šakvicích. R13 v podstatě stejně, jak dnes. Plyne z toho také Tišnov - Hrušovany interval 30 minut i o víkendu.

Zajímavější bude až střednědobý horizont, kdy se plánuje R13 rozdělit a zrychlit (S3 bez změn).
R13(rychlejší): Brno (120) - Břeclav - Olomouc, Brno - Břeclav bez zastavení, cca o 20 minut později než dnes
R13(pomalejší): Brno (60) - Břeclav - Hodonín, zastávky Modřice, Šakvice, Zaječí, Rakvice a Podivín v cca stejné poloze jak dnes. Interval v podstatě 60 minut celodenně, kromě dopoledne, kdy je navrhován interval 120 minut (2 vynechané spoje v cca 10:30 a 12:30 z Brna). V tomto případě bude S51 pravděpodobně zrušena. Na tohle řešení tlačí MD, které chce R13 zrychlit, ale vázne to na finančních možnostech kraje.

Zdroje:
- návrh GVD linky S3 a S51 po elektrifikaci Hustopečí (z projektu)
- Plán obsluhy dálkovými vlaky (MD)
- studie proveditelnosti ŽUB, varianta bez projektu


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Jak to bude vlastně s vlakovýma linkama? Slyšel jsem, že S51 se zruší (nikdy jsem nepochopil její smysl, když jezdila v souběhu s atraktivnějšíma busama, co obsluhují celé Židlochovice a ne jenom jednu zastávku) a S3 bude končit už ve Vranovicích/Židlochovicích. V takovým případě se doufám posílí R13, minimálně o víkendu aby jezdila po hodině.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
No ale to už radši každej pojede vlakem. Což je záměr.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Proč nepoužitelný, když se dá u UH sednout na dvojku a pokračovat klidně na Maliňák nebo libovolně k nádraží....

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Právě že takto to dává smysl. Ti, kteří chtějí až do centra, nechť využijí vlak. Naopak ti, kteří pracují v okolí ÚH, by zbytečně jeli až do centra, aby se pak složitě vraceli. Takže účelově pro pracující v okolí ÚH to je rozumný nápad, pro frekvenci do centra Brna to bude nepoužitelný, což je jistě záměr.


Offline
Uživatelský avatar

182
27 pro 2011 22:32
Blansko
Jinak, že by 505 jezdila až po Ústřední hřbitov se mi nezdá, původní plán byl Židlochovice - Rajhrad, občas Modřice. V tom případě by pak všichni co chtějí jet 505 museli využít třeba 105 až po Modřice, případně Rajhrad, starou poštu a kousek se projít. Pořád si myslím že to pro ty lidi bude lepší než z Ústředního hřbitova jet na hlavas k vlaku. (tím pádem se vracet zbytečně do středu Brna) No pokud to bude jezdit k Ústřednímu hřbitovu, tak to aspoň tak nezatíží ostatní linky, ale proboha, to už může rovnou jezdit na Zvonařku přece ne? Šlo o to aby nebyla souběžně autobusová a vlaková linka, proto ta 505 měla končit už v Rajhradě, příp. Modřicích. Jestli to pojede k Ústředňáku, to mohli už rovnou nechat beze změn.


Offline
Uživatelský avatar

182
27 pro 2011 22:32
Blansko
Ano, použijte 105 :D kterou jezdí SORky 12,5m a lidi se mačkají až ve špičce až u řidiče. Už nějakou dobu čekám na posilnění této linky, jako se v minulosti posilovala třeba 108 a ostatní, bohužel nic.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Zdroj: Holasický zpravodaj.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

182
27 pro 2011 22:32
Blansko
Linka 505 bude výrazně zkrácena v souvislosti s vlakovou linkou do Židlochovic. V provozu bude jen Rajhrad-Židlochovice, občas něco zajede do Modřic kvůli lidem do práce. Ale to se ví už delší dobu. Trošku škoda že 505ka už nezažije novou zmodernizovanou Zvonařku, to na ÚAN zbude v hezkých barvách BORS už jen na 109 a výjimečně možná na 105. Pořád si říkám jestli to nestačilo jen z ÚAN omezit, než to úplně zrušit. Odkazovat lidi jen na vlak, nevím no. Kdyby to jezdilo z dolního aspoň, ale tohle bude pro lidi podstatná změna jezdit z hlavasu a vlakem. Chápu že chtějí dostat lidi do vlaku, ale kdyby ze Zvonařky jezdilo alespoň 30% spojů na 505, úbytek cestujících by ve vlaku nebyl tak znatelný, a zároveň by se bus některým lidem hodil. No ti co přistupují mezi Strážní a Modřicema, ti budou hodně zklamaní, zejména na Ústředním hřbitově není výjímka že nastoupí i 15 lidí přímo z práce. Každopádně škoda že 505ka zmizí ze Zvonařky. :(

Dále asi linka 521 na které bude zrušeno cca 50% spojů. Opět kvůli vlaku.

Linka 522 zrušena v úseku Hrušovany - Židlochovice, také kvůli vlaku.

No BORS to hezky schytal a bude mu asi pár autobusů přebývat, nevím o tom že by začal jezdit nějakou novou linku.

Přidají k lince S3 "blbý" 3km z Hrušovan do Židlochovic a takový změny a chaos, jako úplně nadšenej z toho nejsem.

A taky, tohle není běžná změna která se vyskytuje každý rok v novým JŘ a lidi si ji ani nevšimnou. Tohle je docela podstatná změna. Lidé nějak tuší že do Židlochovic bude jezdit vlak (i když to bych také propagoval více) ale to že jim zruší 505, o tom se už nikde nepíše. No ještě na to mají 2 měsíce, ale pochybuji že se o tom bude něco někde psát.


Offline
1317
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Už se ví nějaké změny od prosincových změn JŘ?
Pokud vím, mají nastat změny v linkách 41/71, neboť zde má většinu služeb převzít již DPMB (Tišnovu by prej měl zůstat 1 kurz výměnou za linku 51), co jsem slyšel, tak v prosincových změnách by k tomu již definitivně dojít. A jsou v plánu i nějaké další změny?

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Offline
60
04 dub 2019 16:25
Blekfild (/ Пряшів)
xxx píše:
Nemyslím si, že by o víkendu 44 byla schopna nabrat 15minutové zpoždění.


Áno, vtedy skutočne meškala 15´.


Offline
49
17 bře 2015 13:14
Včera jsem jel 44 asi o 30min později než vy,pár minut spoždění.Ale předminulou neděli jsem jel taky ve stejný čas i den a byla totálně zasekaná zvonařka,spoždění kolem 10min.Tak 15 min jak píšete není nic zvláštního při těch omezení co v Brně je.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Včera kolem čtvrt na osm nás u Kociánky předjela další 44. U KPN pak oba busy měly co dělat, aby pobraly cestující z vlaku. Tak mě napadlo, že to byla posila. Nemyslím si, že by o víkendu 44 byla schopna nabrat 15minutové zpoždění.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Nevím jak v neděli večer, ale v týdnu přes den obvykle ano sarcastic

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Na 44 se v neděli večer zdvojují spoje?


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
08409 je taky pěkný cestovatel: 40, 52, 78, N98, E63, E75 a to vše mezi 3.40 a 9.38, pak už slavnostně až do večera jen 84. :mrgreen:

No a v regionálce je to skutečně běžné, například prázdninová 60201 se na svou linku vůbec nepodívá.
A rekordmanem je cesta kolem světa v podání 63001, která za den otočí sedm linek: 601, 602, 620, 630, 631, 632, 640.


Offline
54
20 úno 2010 23:23
07702 jezdí na 77, 47, 509, 54, 52 a 44...


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Odpolední 71003 brousí pravidelně A48, to není nic nového. Já se ptal na kurzy MHD. Co jsem napočítal u 07702, tak těch linek bylo víc jak šest, chvíli A77, chvíli A52, pár koleček od ZOO po sídlišti, pak jako expres pade na Slatinu, závod, zase zpátky na Mendlák a kdovíco dál. Ještě jsem si všiml, že dost přejezdů má snad 04907 nebo 04913.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Nemluvě o regionálkách, kde vůz na "své" lince ani nejede. Např. odpolední 71003 (pokud se nic nezměnilo) nebo víkendový kurz 52201.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
Je plno kurzů, co třeba jenom za ranní část trhačky otočí i šest linek. Naprostý standard.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Při pohledu na dnešní vypravenost jsem si vzpomněl na dvě otázky, co mě napadly už dřív.
Kolik přejezdů má kurz 07702, je ještě nějaký podobně přejezdový kurz, který jede skoro každé kolo jinou trasu?
A k trase ještě druhá otázka, proč má A67 konečnou Mariánské náměstí, zatímco A64 má Komárov? Není to matení nepřítele?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Nikomu nic nebrání vyřídit si koncesi a zažádat MMB o licenci...


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
To spojení Úzké s Hybešovou potažmo Mendlákem prostě bezesporu chybí. Nijak racionálně se člověk v tomhle úseku prostě nepřepraví. Nejradši bych linku obnovil v původní trase. Rozhodně by to bylo užitečnější než stávající prodloužení na Kamenný Vrch. Aby se ušetřily jalové kilometry mezi Úzkou a Zvonařkou, nebál bych se ji propojit s nějakou regionálkou.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Mně zase Mendlák – Úzká. Okružkama na/z autobusáku to není úplně ono. Navíc zrovna v tomto úseku často nabírají zpoždění, což se a-51 nestávalo.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5775 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 231  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 17:08
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]