Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 68 z 231    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 231  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2024
03 zář 2009 13:18
xxx: teď mi občas chybí spojení Úzká-Hybešova.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Zvonařka - Barvičova. Jezdila každých 20 minut a pouze ve všední dny. Dle mých zkušeností jezdila docela slušně vytížená v celé trase (možná s výjimkou koncového úseku mezi Úzkou a Zvonařkou). Velmi slušně na to, že to byla vlastně nesystémová linka. Ta nesystémová linka totiž jezdila v atraktivní trase a šetřila lidem mnoho přestupů.


Offline
60
04 dub 2019 16:25
Blekfild (/ Пряшів)
pospi11 píše:
stará 51

Kadiaľ a ako často kedysi jazdila?


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
M a XXX: děkuju za popis.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
přesně jak píše XXX : ta bouda stojí tak, že je směrem od označníku k silnici, u označníku je wc pro řidiče a pak teprve přístřešek.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Bouda pro řidiče je součástí toho přístřešku. U té boudy bys ještě zahnul doprava.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
M: Kde přesně ten přístřešek je? Já tam většinou jdu od šaliny, pokud nepřesedám na Mendláku, teď už teda přesedám sporadicky. Vím, že když přejdu most (ten se schodama, ne silniční) od šaliny rovnou ke smyčce, tak dojdu k zámkovce, odbočím na ni vpravo a kolem laviček dojdu k boudě pro řidiče, u které stojím, protože plus minus u dveří do boudy bývá čelo t-busu na odjezdu. Je to někde, kde končí ty ocelové lavičky?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Cracatit: na Osové ve smyčce trolejbusů je ta třevěná bouda, tam se pod tím dá skovat, to je docela velkej přístřešek.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Dává to smysl i dobudoucna, kdy bude po kampus šalina a od kampusu trajfl. Ještě by mohli prosadit trajfl k Leskavě a vlaku od Střelic, pak by se sjednotila zastávka na Osová (na mostě). Konečně by tak nechyběl přístřešek pro cestující, který na nástupní zastávce T-25 ve smyčce není a ani po opravě nebyl doplněn.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Pavel: tato úprava bude spojená s výstavbou tramvaje na Kampus, Budou se tam dělat nějaké výkopové práce a očekávají se tam kolony a komplikace větší než jsou nyní, tak proto to zkrácení, aby se tam kumulovalo co nejméně trolejbusů.


Offline
1071
09 lis 2006 18:16
Zajímavá změna od 16.9 na lince 37. Mimo špičku spoje jedoucí na Osovou zkráceny k nemocnici. A o víkendech každý druhý spoj prodloužen k nemocnici.
Je to docela zajímavé. Jednu dobu se neustále posilovalo spojení Osová - Nový Lískovec (byl i špičkový interval 5 minut) a v poslední době se zase neustále ubírá.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jasně, hlavně původní Úzká před výlukou Dornychu, úplná lahůtka pro končící regionálky. sarcastic roč by si Kordis měl prosazovat přestupní uzel v Komárově, když jde o skvělou záminku, proč mít linky do centra města.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
173
21 kvě 2017 18:40
Výrazný problém je v Brně stavebně-technický. Není kde přestupovat, není jak vytvořit funkční návaznosti, protože veškeré přestupní uzly mají stanoviště rozesetá po úctyhodné půdorysné ploše a mezi nimi je samozřejmě minimálně pět přechodů sarcastic
V Praze tento problém nemají. U každé stanice metra je stanoviště tramvají a autobusů, na které se dá přestoupit bez přecházení nebo s jedním přejitím silnice. I přestupní uzly tram-tram, bus-bus, bus-tram mají smysluplněji řešené.
Přestupovaní jako takové není problém, problém je tupě řešená síť MHD po stavební stránce. Asi taky proto si lidi vymrčují nesmyslné přímé linky typu původní padesát jedničky.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pospi11: jasně, bo to bylo jediné přímé spojení Úzká-Mendlák. Na Úzké končí pár regionálních linek, ale důležitý byl přece souběh na Hybešově.


Offline
Uživatelský avatar

98
10 zář 2012 17:19
ráj Crossů
A stará 51, která jezdila oběma směry skoro vždycky nacpaná (i v kloubech) se neobnoví...


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Dávám jí rok. Maximálně dva. Než městské části dojdou peníze.

Příště může vzniknout třeba 83 z Bystrce do Tuřan, aby těch nesystémových linek nebylo málo. Samozřejmě se závlekem přes Lesnou a Starý Lískovec.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
To je opravdu geniální linka! Bojím se, co vymyslí podobnáho příště.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Vypadá to, že 35 zůstává autobusová. #-o


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Zastávkové jízdní řády brněnské MHD s platností od 31. 8. 2019 jsou k dispozici na webových stránkách DPMB. Zatím asi jediná již dostupná možnost k vyhledání spojení od září.
https://pdf.dpmb.cz


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
39ka je často v dekádě kloubů, ale jezdí tam normálně sólo.

_________________________________
RH.


Offline
478
14 úno 2014 15:19
Brno
Dívám se na nové rozdělení u trolejbusů od 31.8.2019

03902 a 03904 v kloubech
03906 v sólu.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Ne, hlavni je furt po kolejích.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Nebyla tam předtím jinak hlavní?


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Za poslední rok ovšem zmizel obvyklý nešvar, že čtyřka na Komeňáku pustila před sebe trolejbus, který následně na Obilňáku buď ujel, nebo šalina zastavila mimo ostrůvek a přestup byl v háji. Teď už se to neděje a trolejbus jezdí vždy za šalinou.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Jo takhle. Taky mě to nenapadlo.

Ovšem s mnou zmíněnou situací jsem se v minulosti setkával zcela pravidelně, a každá má cesta po Brně tak trvala skoro hodinu. Proto bych se tomu ani nedivil.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5775 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 231  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 19:01
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]