Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 68 z 232    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 232  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
Na 44 se v neděli večer zdvojují spoje?


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
08409 je taky pěkný cestovatel: 40, 52, 78, N98, E63, E75 a to vše mezi 3.40 a 9.38, pak už slavnostně až do večera jen 84. :mrgreen:

No a v regionálce je to skutečně běžné, například prázdninová 60201 se na svou linku vůbec nepodívá.
A rekordmanem je cesta kolem světa v podání 63001, která za den otočí sedm linek: 601, 602, 620, 630, 631, 632, 640.


Offline
54
20 úno 2010 23:23
07702 jezdí na 77, 47, 509, 54, 52 a 44...


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Odpolední 71003 brousí pravidelně A48, to není nic nového. Já se ptal na kurzy MHD. Co jsem napočítal u 07702, tak těch linek bylo víc jak šest, chvíli A77, chvíli A52, pár koleček od ZOO po sídlišti, pak jako expres pade na Slatinu, závod, zase zpátky na Mendlák a kdovíco dál. Ještě jsem si všiml, že dost přejezdů má snad 04907 nebo 04913.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7104
27 úno 2010 07:40
Nemluvě o regionálkách, kde vůz na "své" lince ani nejede. Např. odpolední 71003 (pokud se nic nezměnilo) nebo víkendový kurz 52201.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7582
17 pro 2006 22:32
Brno
Je plno kurzů, co třeba jenom za ranní část trhačky otočí i šest linek. Naprostý standard.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Při pohledu na dnešní vypravenost jsem si vzpomněl na dvě otázky, co mě napadly už dřív.
Kolik přejezdů má kurz 07702, je ještě nějaký podobně přejezdový kurz, který jede skoro každé kolo jinou trasu?
A k trase ještě druhá otázka, proč má A67 konečnou Mariánské náměstí, zatímco A64 má Komárov? Není to matení nepřítele?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Nikomu nic nebrání vyřídit si koncesi a zažádat MMB o licenci...


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
To spojení Úzké s Hybešovou potažmo Mendlákem prostě bezesporu chybí. Nijak racionálně se člověk v tomhle úseku prostě nepřepraví. Nejradši bych linku obnovil v původní trase. Rozhodně by to bylo užitečnější než stávající prodloužení na Kamenný Vrch. Aby se ušetřily jalové kilometry mezi Úzkou a Zvonařkou, nebál bych se ji propojit s nějakou regionálkou.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Mně zase Mendlák – Úzká. Okružkama na/z autobusáku to není úplně ono. Navíc zrovna v tomto úseku často nabírají zpoždění, což se a-51 nestávalo.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

2029
03 zář 2009 13:18
xxx: teď mi občas chybí spojení Úzká-Hybešova.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
Zvonařka - Barvičova. Jezdila každých 20 minut a pouze ve všední dny. Dle mých zkušeností jezdila docela slušně vytížená v celé trase (možná s výjimkou koncového úseku mezi Úzkou a Zvonařkou). Velmi slušně na to, že to byla vlastně nesystémová linka. Ta nesystémová linka totiž jezdila v atraktivní trase a šetřila lidem mnoho přestupů.


Offline
60
04 dub 2019 16:25
Blekfild (/ Пряшів)
pospi11 píše:
stará 51

Kadiaľ a ako často kedysi jazdila?


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
M a XXX: děkuju za popis.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
přesně jak píše XXX : ta bouda stojí tak, že je směrem od označníku k silnici, u označníku je wc pro řidiče a pak teprve přístřešek.


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
Bouda pro řidiče je součástí toho přístřešku. U té boudy bys ještě zahnul doprava.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
M: Kde přesně ten přístřešek je? Já tam většinou jdu od šaliny, pokud nepřesedám na Mendláku, teď už teda přesedám sporadicky. Vím, že když přejdu most (ten se schodama, ne silniční) od šaliny rovnou ke smyčce, tak dojdu k zámkovce, odbočím na ni vpravo a kolem laviček dojdu k boudě pro řidiče, u které stojím, protože plus minus u dveří do boudy bývá čelo t-busu na odjezdu. Je to někde, kde končí ty ocelové lavičky?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Cracatit: na Osové ve smyčce trolejbusů je ta třevěná bouda, tam se pod tím dá skovat, to je docela velkej přístřešek.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Dává to smysl i dobudoucna, kdy bude po kampus šalina a od kampusu trajfl. Ještě by mohli prosadit trajfl k Leskavě a vlaku od Střelic, pak by se sjednotila zastávka na Osová (na mostě). Konečně by tak nechyběl přístřešek pro cestující, který na nástupní zastávce T-25 ve smyčce není a ani po opravě nebyl doplněn.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Pavel: tato úprava bude spojená s výstavbou tramvaje na Kampus, Budou se tam dělat nějaké výkopové práce a očekávají se tam kolony a komplikace větší než jsou nyní, tak proto to zkrácení, aby se tam kumulovalo co nejméně trolejbusů.


Offline
1072
09 lis 2006 18:16
Zajímavá změna od 16.9 na lince 37. Mimo špičku spoje jedoucí na Osovou zkráceny k nemocnici. A o víkendech každý druhý spoj prodloužen k nemocnici.
Je to docela zajímavé. Jednu dobu se neustále posilovalo spojení Osová - Nový Lískovec (byl i špičkový interval 5 minut) a v poslední době se zase neustále ubírá.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jasně, hlavně původní Úzká před výlukou Dornychu, úplná lahůtka pro končící regionálky. sarcastic roč by si Kordis měl prosazovat přestupní uzel v Komárově, když jde o skvělou záminku, proč mít linky do centra města.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
173
21 kvě 2017 18:40
Výrazný problém je v Brně stavebně-technický. Není kde přestupovat, není jak vytvořit funkční návaznosti, protože veškeré přestupní uzly mají stanoviště rozesetá po úctyhodné půdorysné ploše a mezi nimi je samozřejmě minimálně pět přechodů sarcastic
V Praze tento problém nemají. U každé stanice metra je stanoviště tramvají a autobusů, na které se dá přestoupit bez přecházení nebo s jedním přejitím silnice. I přestupní uzly tram-tram, bus-bus, bus-tram mají smysluplněji řešené.
Přestupovaní jako takové není problém, problém je tupě řešená síť MHD po stavební stránce. Asi taky proto si lidi vymrčují nesmyslné přímé linky typu původní padesát jedničky.


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pospi11: jasně, bo to bylo jediné přímé spojení Úzká-Mendlák. Na Úzké končí pár regionálních linek, ale důležitý byl přece souběh na Hybešově.


Offline
Uživatelský avatar

98
10 zář 2012 17:19
ráj Crossů
A stará 51, která jezdila oběma směry skoro vždycky nacpaná (i v kloubech) se neobnoví...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5785 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 232  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 dub 2024 06:03
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]