Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 99 z 719    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 719  Další
Autor Zpráva
Offline
487
13 čer 2004 23:04
https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... 90920.html


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Já navrhuju Kocourkov - západ.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jasně, takže Jihlavská po schválení, to by docela šlo, i když by ta zastávka snesla i jiné názvy.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
101
13 zář 2007 19:58
Název "Nová xxx" se používá dočasně před výběrem a schválením definitivního názvu. Nedávno třeba Nová Agrozet → Kalová.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Důchodce srazila na Mendlově náměstí tramvaj. Zpod ní jej vyprostili hasiči


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Cracatit píše:
Jinak nevím, jestli nejsem sám, komu název Nová Jihlavská připadá pitomý.
Nejsi. Stačilo by Jihlavská.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Cracatit píše:
Současný magič s ním nepočítá, ale protažení na Kamenný vrch dává smysl, proč si myslíte, že jinak jezdí tolik busů a trajflů mezi Kameňákem a Kampusem, není to tak dávno, co se právě tahle trasa posilovala spojením víc linek. Na západě je kampus se špitálem vůbec nejvýznamnější dopravní bod. Jasně, mohlo by časem vzniknout metro do Bastru, já vím, že je to úlet jak sviňa, ale odlehčilo by to jedničce v koncovém úseku a stejně celá řada lidí valí na rolu a pali, tak proč to neudělat tudy, že jo.
Jinak nevím, jestli nejsem sám, komu název Nová Jihlavská připadá pitomý. Radši bych to pojmenoval nějak výstižněji.

Prodloužení šaliny na Kameňák by bylo blíž ze stávající smyčky Starý Lískovec, od Kampusu se moc pokračovat nedá.
Rychlejší kolejové pojení do Bastru vidím po pohřbení severního zaústění VRT jedině v napojení na střelickou štreku u Troubska. Podél Hitlerovy dálnice. Je to sice oklika jak sviňa, ale výškově asi jediné technicky schůdné řešení. A samozřejmě postavit oboje najednou. A jestli Bastr bude nadále blokovat D43, tak jim na...


Offline
307
21 dub 2009 20:30
odd píše:
Hned za pisáreckou vrátnicí s tím, že smyčka bude vyvýšená, na mostě.
A ano, jižně od vrátnice, pod kolejemi by se měl nacházet podchod.


Kdesi jsem zaznamenal, že tato stavba (de facto manipulační smyčka) má s těmi všemi legracemi kolem (podchod, most, výtahy apod.) přijít na nějakých 300 mega. Takže zřejmě jen tak nebude....


Offline
Uživatelský avatar

373
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
Alanis píše:
A kde přesně (nebo odhadem) má být ta druhá smyčka u výstaviště? U té smyčky bude i nástupní stanice lanovky?


Hned za pisáreckou vrátnicí s tím, že smyčka bude vyvýšená, na mostě.
A ano, jižně od vrátnice, pod kolejemi by se měl nacházet podchod.

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A co jsem různě četl, tak s atletickou halou se počítá, město kvůli ní měnilo pozemky.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Současný magič s ním nepočítá, ale protažení na Kamenný vrch dává smysl, proč si myslíte, že jinak jezdí tolik busů a trajflů mezi Kameňákem a Kampusem, není to tak dávno, co se právě tahle trasa posilovala spojením víc linek. Na západě je kampus se špitálem vůbec nejvýznamnější dopravní bod. Jasně, mohlo by časem vzniknout metro do Bastru, já vím, že je to úlet jak sviňa, ale odlehčilo by to jedničce v koncovém úseku a stejně celá řada lidí valí na rolu a pali, tak proč to neudělat tudy, že jo.
Jinak nevím, jestli nejsem sám, komu název Nová Jihlavská připadá pitomý. Radši bych to pojmenoval nějak výstižněji.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
I kdyby ten plac zůstal volný, podle mě, se tam adekvátně kapacitní smyčka, která bude mít kapacitní rezervu i do budoucna, nevejde. Budovat novou trať s kapacitně nedostačujícím obratištěm je blbost.

Tin: Obratiště kampus má být definitivní. S dalším prodloužením se nepočítá.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
ano, sice to lze postavit, ale to neznamená, že to je dobré řešení. Přidává to kolizní bod a zdržuje průjezd.
Nemluvě o tom, že jedna jediná zastávka, která má nástupiště na druhé straně, bude nepříjemná pro cestující -- protilehlé dveře jsou u kachen jedno z mála míst, kde se nechá pohodlně stát a nikomu nepřekážet. Tolik k ostrovní Nové Jihlavské.

Ať se u Nemocnice klidně udělá dočasná úvrať (vím, že jednotkou dočasnosti je jeden furt), v případě nutnosti se smyčka udělá nebo se trať protáhne do Lískovce. A my můžeme uzavírat sázky, za jak dlouho bude nedostatek obousměrných šalin.
Jak je to dlouho, co kvůli potřebě dostatku obousměrných končila d8 u nádraží a do Bohunic jezdila 13? Kolik se od té doby koupilo/vyřadilo obousměrných a kdy nás čeká podobně velká výluka?

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
A kde přesně (nebo odhadem) má být ta druhá smyčka u výstaviště? U té smyčky bude i nástupní stanice lanovky?

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: viz video, které zde sdílel b1 - z Vídně.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
colt274: To je taky dobrá prasárna. Ne, že bych měl strach, že na to dojde, ale chci jen říct, že jsme na lepší úrovni, než abychom to museli dělat.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
V případě vybudování smyčky a nutnosti provozu jednosměrných vozů by teoreticky šlo přehodit vyhýbky na Osové a jezdit trvale v protisměru 8-[

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Tomáš N. píše:
Obousměrné tramvaje by i tak byly třeba kvůli zastávce Nová Jihlavská.

Ostrovní nástupiště nutně nevyžaduje obousměrné tramvaje...
https://www.youtube.com/watch?v=n78olxWLotU


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Ojin píše:
Podle tohoto návrhu změny územního plánu schváleného letos v červnu se bohužel s prodloužením (ani smyčkou) nepočítá.
https://www.brno.cz/sprava-mesta/magist ... cm-kampus/

Zastupitelstvo Bohunic na jaře hlasovalo o usnesení pro zachování územní rezervy, ale to bohužel nebylo schváleno:
http://www.brno-bohunice.cz/filemanager ... 418861.pdf (Bod 7, strana 5 nahoře)


Jo tak to jsem nevěděl, ale stále doufám, že třeba Masarykova univerzita, které dotčené pozemky patří, tak tam ten plac nechá volný.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Ojin píše:
Podle tohoto návrhu změny územního plánu schváleného letos v červnu se bohužel s prodloužením (ani smyčkou) nepočítá.
https://www.brno.cz/sprava-mesta/magist ... cm-kampus/

Jaké to překvapení!

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

420
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Podle tohoto návrhu změny územního plánu schváleného letos v červnu se bohužel s prodloužením (ani smyčkou) nepočítá.
https://www.brno.cz/sprava-mesta/magist ... cm-kampus/

Zastupitelstvo Bohunic na jaře hlasovalo o usnesení pro zachování územní rezervy, ale to bohužel nebylo schváleno:
http://www.brno-bohunice.cz/filemanager ... 418861.pdf (Bod 7, strana 5 nahoře)

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Ondra K. píše:
Výřez co sem dával Xcav8 je pouze koncept územního plánu. V platném územním plánu ta smyčka není. Navíc pozemky v tom místě patří Masarykově univerzitě a na všech dostupných vizualizacich kampusu se tam plánovaná budova.


Můžeš mi prosím poslat odkaz na vizualizaci, která budova má stát v tom místě. Už jsem jich viděl mnoho, ale tuhle ne.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Výřez co sem dával Xcav8 je pouze koncept územního plánu. V platném územním plánu ta smyčka není. Navíc pozemky v tom místě patří Masarykově univerzitě a na všech dostupných vizualizacich kampusu se tam plánovaná budova.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Smyčka u kampusu by byla super, ale pochybuju, že tam bude. To, že to je nějak nakreslený do ÚP imho nic neznamená, protože tam jsou zakreslený věci, co nikdy nebudou realitou.
xcav8 píše:
Dokud bude Mifkova úvraťová, tak stejně budou na osmičce potřeba obousměrné vozy.

Tohle neberu. To není argument. Protože: pokud máš prostor na smyčku a postavíš úvrať, tak si škodíš. V budoucnu by se to muselo předělávat a víme, jak snadné tohle je.
Navíc tě to váže na to, že MUSÍ být linka Kampus ↔ Mifkova. Na které MUSÍ být obousměrné vozy. Jistě, můžeš to přetrasovat, ale budeš potřebovat daleko víc obousměrných vozů. Co když tam bude nějaká výluka? Nebo ještě výluka jinde? Tímhle se uvážeme na nutnost nákupu obousměrných vozů, jak něco kapacitnějšího, okolo 37,5 m, na běžný provoz na 8, tak něco jako náhrada za KT8 (30 m) a stále je potřeba něco „K2“ na výluky, aka. 22,5 m délky.
A nic si nenamlouvám, takové vozy se prostě nepořídí, protože cena, vozovny apod. Takže stav bude méně než ideální.
Stejně tak jako extrémně pochybuju, že tam bude smyčka, protože to by bylo příliš dobré. To nesmíme. Stejně obecně pochybuju, že se vůbec nějaká trať postaví, protože se stačí podívat, co se „děje“ na nové trati do Líšně, protažení 10. Pokud tohle bylo to „nejjednodušší a nejpravděpodobnější“ a nic se nestalo, tak co myslíte, že se bude dít s obtížnějšími?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Dokud bude Mifkova úvraťová, tak stejně budou na osmičce potřeba obousměrné vozy.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17959 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 719  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Adam a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 13:11
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]