Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 44 z 411    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 411  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: chápu, ale vem si třeba linku 4. Tam je garantů daleko méně. Takže mít celou jednu linku NP na úkor jiných linek nedává velký smysl.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Já vím, že to ode mě bude znít pokrytecky, když chci novou vozovnu, ale řeknu to přes to. Snaha zakopat šalinu je sice hezká, ale tak drahá, že pochybuju, že to bude bráno vážně. A tím myslím, že se fakt jako začne někde něco dělat.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
goldfinger píše:
...Limitující je délka nástupišť v rozhodujících přestupních uzlech, zejména na roli. Tu prodlužovat není kam - na obou stranách vexle plus dole vlez do podchodu. Dnes se tam vejdou dva vlaky a tak by to mělo zůstat. Prodloužení by bylo možné maximálně při zakopání šalin na úroveň -1.

Osobně, si myslím, že prodloužení nástupišť na nějakých 90 m by mohlo být proveditelné i bez zakopání části šalin. Proveditelnost by ovšem chtělo prověřit nějakou seriózní stavebně-technickou studií.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zakopání šalin by se mi líbilo, právě z osmičky by tak vzniklo takové pseudo metro. Od Ronda po začátek Křenky by to určitě šlo. U Křenky a Koliště by nastal asi problém s hloubkou centrální stoky, ale jinak by to určitě šlo nějak vymyslet. U jedničky a dvanáctky si takové zakopání neumím moc představit, i když Veveří je svým způsobem vyšší nad okolním terénem, což dokazuje třeba dvůr filosofické fakulty uložený někde minus jedno a půl patra pod ulicí, nějak nevím, kde by se ta trasa vykutala ven. Každopádně tímhle směrem je lepší a perspektivnější uvažovat o diametru někde od Janáčkova divadla na KPN a v další fázi až do Komárova.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
MartinV: „Linka 1 jezdí v 5minutových intervalech“ Ne. Teď má 7,5. Mimo prázdniny má 5, ale to mi je k ničemu, když chci odjet pár zastávek, právě to odjelo a další má 3 minuty zpoždění. Aneb PJŘ. Další obludnost, co neměla nikdy spatřit světlo světa.
3×T6 má větší kapacitu než 2×LF2, to jo. Ne zase tak o moc, ale má.
goldfinger: Selhal jsi v citování mě i v pochopení, co jsem napsal.
Mám snad nějakou vedoucí pozici v podniku, o které nevím? Protože pokud ne, tak má empatie kamene je naprosto irelevantní.
Chci snad, aby jezdily výlučně VP vlaky? Ne. Chci 100% NP, klimatizované, moderní šaliny o délce okolo 45 m. Chci, abychom měli skutečně důvod pořádat historické jízdy. Protože pokud si někdo myslí, že T3 je tu historická, tak to fakt ne.
Nástupiště se prodlužovaly. A jasně, místo pokusit se o řešení problému, raději to kompletně zahoďme a zůstaňme v současném stavu kapacitně nevyhovujících vozů.
Doufám, že nemusím připomínat, že jednovozový vícečlánkový…vůz má lepší poměr efektivní délky vůči externí. Protože to je něco, na čem cokoliv spojeného bude vždycky ztrácet. Takže tvoje obavy jsou zcela liché.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
goldfinger: Tenhle argument mám rád. :-) Jo, pokud bych řekl svůj názor na něco, tak mě lidi nebudou mít rádi. Jaký to šok (pro mě)… Ale to je asi i jedno. Vidím seniory každodenně drápat se do VP části NP vozu. Někteří se tam fakt škrábou. To, co jim neslouží, je tělo, mozek by měl. Stačí se prostě jen podívat na ten vůz a jít tam, kde… „Ale oni to nestihnou!“ Co takhle nestát hned u označníku? Řešíš problém, do kterýho se nemáš dostat, protože prevence.
Mám empatii kamene. Upřímně, matky s kočáry jsou mi volné. Zvládnou buďto vyhlídnout si NP vůz, počkat na další, nebo otravovat někoho. A s tou „slečnou s těžkým kufrem“… :-D Tohle ani neberu vážně. Ohhh, dáma v nesnázích, nech mě jí zachránit, třeba z toho něco bude. :-D
Že T6 jsou starý krámy to všichni víme.
Celý mi to přijde jako nedostatek předvídání a prevence, což má za následek dostání se do nepříjemné situace a pak obviňování všeho okolo.
Sám jsem pro moderní vozy, ale jsem taky hodně pro tu kapacitu. Aby jako teda byla možnost vejít se do toho spoje a zachovat si důstojnost. A pokud mám na volbu mezi novým a krátkým a starým a dlouhým, beru starý a dlouhý. Je to ideální? Ne. Máme tu mít vícečlánkové 40 až 45 m šaliny. Dnes. Mají jezdit. Všechny kurzy 1, 8 a 12. Ale ne. Máme krámy v podobě KT8, pokusy o snahu v podobě LF2+LF1, nevhodně vypravený 13T, a pak samozřejmě ultravraky v podobě T3 z minulého režimu. A pokud mi v týhle situaci přijede trojice T6, tak jsem vděčný alespoň za tohle, upřímně řečeno.[/quote/
Empatie kamene aneb prozákaznický přístup v přímém přenosu. To, že někteří senioři neobjevili NP dveře není důvodem pro nasazování výlučně VP souprav. Vyvolávání galantnosti tímto způsobem mí fakt nepřipadá jako dobrý nápad. Mega dlouhý vlaky nejsou na naši síť vhodné. Limitující je délka nástupišť v rozhodujících přestupních uzlech, zejména na roli. Tu prodlužovat není kam - na obou stranách vexle plus dole vlez do podchodu. Dnes se tam vejdou dva vlaky a tak by to mělo zůstat. Prodloužení by bylo možné maximálně při zakopání šalin na úroveň -1.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Já bych za ně rád byl, kdyby nejely jednou za dvě tři hodiny. To podle mě smysl nemá.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Buďme rádi za kapacitní soupravy, jak píše Naxashi. Linka 1 jezdí v 5minutových intervalech, tzn. do 10 minut přijede NP spoj. To není tragédie.
3×T6 by tuším měla být dokonce o něco kapacitnější, než 2×LF2.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Cracatit píše:
Fakt dobrý vály! :mrgreen: Prodává snad Prágl 14T? Ne! Prodává snad něco jinýho, než T6A5? Ano, starý T3, kterých tu máme plno...

T3 různých modifikací nedávno prodávala Ostrava, ale Praha ne.

peno píše:
Já hlavně nechápu, proč se ta trojčata posílají mocí mermo zrovna na d-1. Nebylo by lepší d-1 nechat ve Variích a trojčata raději poslat na d-12, kde by byla mnohem prospěšnější?

Úsek Geislerova-Juliánov není pro tramvaj délky 45 m použitelný díky krátkým zastávkám a malé kapacitě smyčky Juliánov.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
410
29 lis 2014 18:06
peno píše:
Já hlavně nechápu, proč se ta trojčata posílají mocí mermo zrovna na d-1. Nebylo by lepší d-1 nechat ve Variích a trojčata raději poslat na d-12, kde by byla mnohem prospěšnější?

v současné podobě by na d-12 určitě mnohem prospěšnější nebyla.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Já hlavně nechápu, proč se ta trojčata posílají mocí mermo zrovna na d-1. Nebylo by lepší d-1 nechat ve Variích a trojčata raději poslat na d-12, kde by byla mnohem prospěšnější?

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
173
21 kvě 2017 18:40
Ty argumenty chápu, ale přesto považuju tyhle nákupy za blbost. Nakoupit ojeté T6 by mělo teoreticky význam snad ještě v roce 2005 jako náhradu za zbídačené K2 a T3 s odporovou regulací. V roce 2019 v tom hlubší smysl nevidím a už vůbec ne investici pro budoucnost.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Fakt dobrý vály! :mrgreen: Prodává snad Prágl 14T? Ne! Prodává snad něco jinýho, než T6A5? Ano, starý T3, kterých tu máme plno. Tak co s tím, když město nebylo schopné po několika letech pořídit novou rámcovou smlouvu na dlouhé velkokapacitní vozy?
Nic nového, jen generálky Kachen, které tu s náma budou další jeden furt.
Osobně hlasuju pro překopání osmičky na metro s intervalem 2 minuty s něčím jako je nově pořízené Flexity Outlook v Drážďanech = 45m, uspořádání 2+2, plná nízkopodlažnost.
No a na jedničku s dvanáctkou něco jako 15T s 5 články. Asi fakt utopie. Takže buďme rádi aspoň za pitomý program Evo2.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
173
21 kvě 2017 18:40
Mně přijde na hlavu především skupování vyřazených vysokopodlažních krámů s výklopkama.
Kdyby nakoupili 14T, tak ok, je to taky nic moc, předražená potvora bez klimatizace, kterých tu už máme přehršel, ale aspoň se dá říct, že to jakž takž splňuje slušné procento norem současného století, což se o T6 říct nedá.
Vždy jsem byl proti nákupům zavšivených ojetin. Stejně v případě 21Tr. Skupovat do bezvědomí ošoupané ojetiny si může dovolit nějaký menší soukromý dopravce, ne DP.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Na nákup ojetých T6A5 se dá pohlížet z různých úhlů. Ano, ve srovnání s moderními tramvajemi jsou to hodně zastaralé stroje a nákup moderních velkokapacitních tramvají by byl mnohem lepší. Ovšem i pouhá náhrada všech stávajících T3, která stejně bude muset do pár let nastat, by čítala minimálně nějakých cca 35 dlouhých tramvají. Do toho se letos rozjíždí stavba 41 tramvají EVO2. Nedělám si moc iluze, že na všechno tohle bude dostatek financí.

Trojici generálkovaných T6A5 chápu jako laciný, spolehlivý a velkokapacitní doplněk k nákupu nových velkokapacitních tramvají, který může zkapacitnění tramvajové dopravy zlevnit a zrychlit. Přijde mi lepší mít v provozu část trojic GO T6A5, než kvůli nedostatku financí neustále oprašované ještě víc zastaralé dvojice T3. Ostatně, třeba v bývalé NDR začaly nákupy velkokapacitních tramvají o mnoho let dříve, než u nás a v leckterých velkých městech jezdí trojice různě modernizovaných Tater do dneška.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
410
29 lis 2014 18:06
Zlaťák píše:
Mně vadí, že je tam málo míst k sezení. Alespoň v jednom voze by mohla být dvojsedadla.

i takových krabiček se brzy v provozu dočkáš ;-)


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Mně vadí, že je tam málo míst k sezení. Alespoň v jednom voze by mohla být dvojsedadla.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
mnadenicek: Ano, 1, 8 a 12. Všechno to potřebuje to, co by se tu nazývalo „superdlouhými“ vozy. Osobně bych to nazval spíš jako kapacitnější. Kolik kurzů dohromady to je? Tak 70 alespoň. Možná víc. I s rozumnou zálohou se člověk dostane na 100. Proto říkám. Nová vozovna na tyhle vozy.
goldfinger: Tenhle argument mám rád. :-) Jo, pokud bych řekl svůj názor na něco, tak mě lidi nebudou mít rádi. Jaký to šok (pro mě)… Ale to je asi i jedno. Vidím seniory každodenně drápat se do VP části NP vozu. Někteří se tam fakt škrábou. To, co jim neslouží, je tělo, mozek by měl. Stačí se prostě jen podívat na ten vůz a jít tam, kde… „Ale oni to nestihnou!“ Co takhle nestát hned u označníku? Řešíš problém, do kterýho se nemáš dostat, protože prevence.
Mám empatii kamene. Upřímně, matky s kočáry jsou mi volné. Zvládnou buďto vyhlídnout si NP vůz, počkat na další, nebo otravovat někoho. A s tou „slečnou s těžkým kufrem“… :-D Tohle ani neberu vážně. Ohhh, dáma v nesnázích, nech mě jí zachránit, třeba z toho něco bude. :-D
Že T6 jsou starý krámy to všichni víme.
Celý mi to přijde jako nedostatek předvídání a prevence, což má za následek dostání se do nepříjemné situace a pak obviňování všeho okolo.
Sám jsem pro moderní vozy, ale jsem taky hodně pro tu kapacitu. Aby jako teda byla možnost vejít se do toho spoje a zachovat si důstojnost. A pokud mám na volbu mezi novým a krátkým a starým a dlouhým, beru starý a dlouhý. Je to ideální? Ne. Máme tu mít vícečlánkové 40 až 45 m šaliny. Dnes. Mají jezdit. Všechny kurzy 1, 8 a 12. Ale ne. Máme krámy v podobě KT8, pokusy o snahu v podobě LF2+LF1, nevhodně vypravený 13T, a pak samozřejmě ultravraky v podobě T3 z minulého režimu. A pokud mi v týhle situaci přijede trojice T6, tak jsem vděčný alespoň za tohle, upřímně řečeno.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
prototyp401 píše:
Neslyšel jsem si stěžovat nikoho s alespoň průměrným IQ, že si musí počkat 5 minut na nízkopodlažní spoj, pokud ho chce ;) naopak je důležité, aby NP byla dodržena, když je slíbena - když na něj člověk čeká, a aby ne-NP vozy nejezdily za sebou. Pak v tom nevidím problém.


Kéž by alespoň průměrným IQ.
U některých lidí mám pocit hluboké podprůměrnosti. ;-)

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
410
29 lis 2014 18:06
prototyp401 píše:
Neslyšel jsem si stěžovat nikoho s alespoň průměrným IQ, že si musí počkat 5 minut na nízkopodlažní spoj, pokud ho chce ;) naopak je důležité, aby NP byla dodržena, když je slíbena - když na něj člověk čeká, a aby ne-NP vozy nejezdily za sebou. Pak v tom nevidím problém.

přesně tak, navíc vozy z období 2012 - 2014 začnou najíždět na VP. Lepší tři negarantovaná pořadí než tři dvojčata T3 na garantu, čímž se sám DPMB vystavuje smluvní pokutě za nedodržení standardů. Pořadí pro trojčata v PD od září: 00122 a 00132.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Neslyšel jsem si stěžovat nikoho s alespoň průměrným IQ, že si musí počkat 5 minut na nízkopodlažní spoj, pokud ho chce ;) naopak je důležité, aby NP byla dodržena, když je slíbena - když na něj člověk čeká, a aby ne-NP vozy nejezdily za sebou. Pak v tom nevidím problém.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Naxashi píše:
OndraS: Garantovanost 1 na 100% v době, kdy nejsou dostatečně kapacitní vozy, mi přijde jako blbost. Raději schody, než tlačenice.
Ale já to říkám pořád. Nová vozovna na dlouhé vozy. Pak 40 až 45 m JEDNODÍLNÉ vícečlánkové vozy, s výrazným podílem NP.
Ano, je to na dlouho, bude to spousta práce a mraky peněz. Ale pokud to má být pořádně, jinak to nejde.

Maminky s kočárky, vozíčkáři nebo "jenom" senioři s nákupními taškami na kolečkách, případně slečny s těžkým kufrem ti za tento názor určitě poděkují. Za blbost naopak považuju nákup cajzlovských T6 a návrat k socialistické VP.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
I na 8 by se jednou hodily delší tramvaje.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
OndraS: Garantovanost 1 na 100% v době, kdy nejsou dostatečně kapacitní vozy, mi přijde jako blbost. Raději schody, než tlačenice.
Ale já to říkám pořád. Nová vozovna na dlouhé vozy. Pak 40 až 45 m JEDNODÍLNÉ vícečlánkové vozy, s výrazným podílem NP.
Ano, je to na dlouho, bude to spousta práce a mraky peněz. Ale pokud to má být pořádně, jinak to nejde.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
A víme, kolik pořadí, příp. těchto souprav bude, tj. zda např. bude alespoň 1 v záloze, nebo budou v případě nouze jezdit "pouze" dvojčata?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10251 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 411  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 20:04
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]