Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 347 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 23 črc 2020 23:29 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1234
Od: 17 črc 2010 21:41
Bydliště: Krno
Když se teď předělává i oblouk dole na Veveří/Žerotínově náměstí, předpokládám správně, že se posouvá geometrie kolejí tak, aby se tam mohly vyhýbat i kačeny? Nebo tomu brání celkové poměry ulice?

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 črc 2020 23:24 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1234
Od: 17 črc 2010 21:41
Bydliště: Krno
Domis: Díky za info o jedné z věcí, co dělají na západě jinak, co k nám na východ zatím nedorazilo... Ještě by mě zajímalo, co dělají soudruzi na západě jinak, že ty šaliny nemají všechny obuté.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 črc 2020 23:13 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1059
Od: 22 pro 2008 22:51
Bydliště: PoŠuKov, 2. část
M: Dodám, že řešení trvale přesné geometrické polohy koleje (tedy především milimetrová přesnost udržení rozchodu) se jmenuje W-tram (neboli pevná jízdní dráha). Zřizuje se kromě západních měst dnes běžně v Praze, první úseky mají či budují už i v Ostravě, Plzni a Olomouci. V přímých úsecích je jízda všemi typy tramvají naprosto klidná a nehlučná, v obloucích o malém poloměru se sice GPK drží, ale hlavy kolejnic se sjíždějí stejně, takže tam hlučnost u některých typů tramvají zůstává. Druhou výhodou je, že asfaltový koberec nad W-tramem se nedrolí, nepraská a nepropadává, protože zkrátka pod sebou nemá žádnou možnost pohybu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 črc 2020 18:54 

Příspěvky: 1005
Od: 28 čer 2014 21:40
S tou výzbrojí je to mimochdem taky celkem pravda. Některy zvuky se dají považovat za šoto-technicky pěkný, třeba první série 14Tr, rezonace odporníku EDB u T6, taky - zcela nezaujatě - kňourání 22Tr a podobný zvuky ze starší doby tyristorové. Mladší doba tranzistorová a asynchronní motory sebou přinesla mnohdy vysloveně pronikavě vtíravé pištění, třeba první zastupce této epochy 21TrAC nebo Anitra, kde má člověk pocit, že sedí uprostřed trafostanice.

_________________________________
Jak něco není z USA, tak se to pánům nelíbí!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 črc 2020 16:19 

Příspěvky: 2414
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Fantomas: souhlas s tebou, já to tu psal už před lety, mám stejné zkušenosti jak z německých tak rakouských měst. Uvnitř vozu uplné ticho a z venčí též, křižovatky, vyhybky, nic, jízda jak šepot. U nás na některých usecích a v určitých vozech neslyšíš vlastního slova. Nevím proč se někdo nejde optat jak tam ty tratě staví, že jsou tak tiché,ale je to to samé jak s trolejovým vedením u trolejbusů, taky nikdo se nejde podívat a optat se do Szegedu či do Pardubic nebo Salzburgu jak to mají udělané že nemusí se plížit 15km/h, proč nepadají z trolejí atd atd atd, je to marné, je to marné...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 črc 2020 15:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1234
Od: 17 črc 2010 21:41
Bydliště: Krno
Hlučné jsou v Brně (a vlastně v ČR) úplně všechny tramvaje. Zrovna před pár dny jsem se vyskytoval na západě a opět mě překvapilo, jak tiché tramvaje být dokážou. Konkrétně Flexity Outlook v Innsbrucku na metrovém rozchodu, prakticky vůbec nic není slyšet, zvenku ani zevnitř, a to ani při přejezdech přes výhybky (to je samozřejmě zásluhou jak vozu, tak tratě). V obloucích žádné skřípání ani škubání, přestože to má taky pevné podvozky. Žádné nepříjemné vysokofrekvenční pištění výzbroje. Pak se člověk vrátí do Brna a uvědomí si, jaká je to pořád Ukrajina. Jasně, ty tramvaje a reko tratí taky asi stály v tom Rakousku jiné peníze. Omlouvám se za odbočku, ale prostě mi to nedalo, ten kontrast s K3, za které jsme vlastně ještě rádi, je propastný.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 črc 2020 23:10 

Příspěvky: 60
Od: 11 črc 2011 08:39
Bydliště: Štatl
ROLA, od paláce Morava k nástupišti ( tedy k zastávce před bejvalým ČSAR)
hned u podchodu


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 črc 2020 21:35 

Příspěvky: 1529
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jakou Ukrajinu, co je tím myšleno?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 črc 2020 11:29 

Příspěvky: 18
Od: 07 dub 2018 23:27
Na Hlaváku máme pěknou Ukrajinu biggrin


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 črc 2020 14:43 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1710
Od: 07 dub 2006 09:03
Územní rozhodnutí odvolací orgán zrušil a vrátil k novému projednání. Po několika letech jsme na začátku.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 črc 2020 14:00 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19
Od: 24 srp 2019 11:15
goldfinger píše:
Zrušeno, vráceno.


To stavební řízení nebo to odvolání?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 črc 2020 13:26 

Příspěvky: 2414
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Nechápu, že ty černé stavby už nesrovnal se zemí bagr, jsou to neustále ti stejní lidi, stačí se podívat na ty adresy do mapy či katastru, ta účelová komunikace o které píší taky neni legální. Já bych byl s něma raz dva hotov, zbořit a tečka a na jejich náklady. Takhle je to pořád dokola to samé a ta trať se nikdy nezprovozní.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 črc 2020 11:40 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1710
Od: 07 dub 2006 09:03
Na úřední desce magistrátu zveřejněno rozhodnutí odboru územního a stavebního řízení o odvolání proti územnímu rozhodnutí k obnově líšeňky. Zrušeno, vráceno. Stavební úřad Líšně zmastil, co mohl. Neradostné čtení.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 srp 2019 12:57 

Příspěvky: 1693
Od: 22 led 2006 12:56
Bydliště: Brno
Je to kousek od přechodu přes koleje. Díval jsem se na úsek od přechodu přes silnic. A není to o moc lepší. Počítám, že je to celá ta rovinka od trojúhelníku. Od té doby jsem tam nebyl, tak aktuální stav nevím.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 srp 2019 16:37 

Příspěvky: 2414
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Byl tam teď někdo? pořád je to ve stejným stavu? Kde to přesně je? Třeba u jakého čísla sloupu? Aby se na to DP upozornil, pač tady je to k ničemu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 srp 2019 15:43 

Příspěvky: 2369
Od: 19 dub 2009 12:06
Zlaťák píše:
Chybí tam spousta šroubů, spousta jich je povolených.

Detaily, až tam něco vyletí a bude nejmín 20 zraněnech, pak se to teprve bude řešit.

_________________________________
Jestli se mnou máte problém, je to VÁŠ problém!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 srp 2019 15:01 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1710
Od: 07 dub 2006 09:03
https://www.edb.cz/clanek-5478-renovace ... h-kolejnic
Ve spřáteleném fóru jsem narazil na tento článek. Zajímalo by mne, zda se tato technologie používá i v šalingradu a zda se při ní nemusí vybourat živice.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 srp 2019 09:44 

Příspěvky: 1693
Od: 22 led 2006 12:56
Bydliště: Brno
Chybí tam spousta šroubů, spousta jich je povolených.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 srp 2019 22:11 

Příspěvky: 1693
Od: 22 led 2006 12:56
Bydliště: Brno
Dnes jsem koukal na žalostný stav kolejí (uchycení k pražcům) u vozovny v Komíně (mezi mostem a trojúhelníkem. Se divím, že ty koleje ještě drží pohromadě.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 říj 2018 11:43 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1710
Od: 07 dub 2006 09:03
Komedie s obnovou trati do Líšně pokračuje. Stavební úřad požádal o potvrzení či vydání nového stanoviska KHS, OD, DÚ a Agenturu ochrany přírody a krajiny, viz úřední deska magistrátu. Odvolatelé jsou zastoupeni advokátem, takže svůj odpor myslí velmi vážně.


Naposledy upravil xcav8 dne 18 říj 2018 14:39, celkově upraveno 1
upraveno, aby se to dalo přečíst


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2018 22:55 

Příspěvky: 2414
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
A taky měly mít čumáky jak Manila, což se taky nepovedlo, bohužel.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2018 21:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1785
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Koneckonců eNka se pořizovaly právě kvůli d-8. A mělo jich být 20, jenže ČKD je už nezvládlo dodat.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2018 17:49 

Příspěvky: 1419
Od: 04 bře 2012 23:26
No, doufám, že tam ty Nkové budou, ať ta linka není tak hrozně jednotvárná.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2018 22:44 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2988
Od: 16 črc 2006 13:52
Bydliště: Na trase linky 201.
Že bychom se zase dočkali po x letech KT8D5N na lince 8? :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2018 19:10 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5730
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Mouka píše:
Bude se letos v létě narovnávat převýšení kolejnice v oblouku u zastávky Krásného, aby odpadly problémy se zavíráním dveří?

Ano, převýšení KOLEJE bude v obou kolejích zrušeno.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 347 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 říj 2020 02:55
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]