Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 2 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 110  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tin píše:
Líšeň bych ke zbytku sítě raději připojil od Životského (na územním plánu označeno jako Nádraží Černovice)...

Však ta trasa v podstatě kopíruje původní trasování tratě do Líšně. Napojení líšeňské trati na Táborskou vzniklo až koncem 60. let v souvislosti se stavbou nákladního průtahu. Osobně, tu přeložku do Nezamyslovy považuju za dost nešťastnou a návrat do přímé trasy by to dost chtělo. Kromě zrychlení dopravy do Líšně by se usnadnilo i případné nasazení velkokapacitních tramvají.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Další šalinový most na styl Renesské? Tak jo, jsem pro, jen co dotáhnou šalinu aspoň na Kamenný vrch. :smile: Nádraží Černovice, to má být někde u Životského/Krásného?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
Líšeň bych ke zbytku sítě raději připojil od Životského (na územním plánu označeno jako Nádraží Černovice) k Dolnímu nádraží, tahle tramvajová propojka mi tam vyloženě chybí.
Příloha:
tramdolni.png

A když už, tak od té smyčky u AZ-toweru bych pokračoval po Strážní a napojil se na trať do Bohunic (buď by se podařil nějaký most a napojilo se to k d8, nebo vracečka k Celní a po d6). Je libo záložní spojení do Líšně? Je libo přímé spojení Líšeň, Bohunice, Lískovec -> Odsunuté nádraží? Je libo přímé spojení Odsunutého nádraží a bohunické nemocnice a kampusu? Není? Škoda...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Šumavskou mi to připadá jako blbost, je tam křižovatka s čtyřpruhem u výškáčů, kterou by to docela blokovalo. Když už, tak by to chtělo odstavné koleje nebo smyčku mezi Semilassem a Maliňákem. Umím si představit třeba mezi Šumavskou a Kartouzskou před kasárnama nějaké koleje navíc pro odstavení nebo možnost předjíždění. Co se týká spojky mezi SO a Julcem, tak se o ní uvažuje fakt hodně dlouho a zásadní přínos by byl v možnosti objízdné trasy pro Křenku, ale když už by se to stavělo, nebyl bych přizdisráč a postavil bych prodloužení do Černovic a časem třeba jako šalinový polookruh až do Komárova k D1 x D2, kde by mohla končit dvanáctka, pokud by neprošla další etapa do Olympie.
Další polokruh by mohl být pokračování od špitálu v Bohunicích do Bystrce na ZOO, pomohlo by to rozvoji západního okraje města. Když koncepce, tak do budoucnosti, že jo. :mrgreen:
Jinak jsem dneska četl o SJKD na Zdopravy a přijde mi škoda, že se nepočítá s nějakou vlakotramvají, co by z Tišnova do Slatiny nebo Křenek jezdila co 3 minuty s nízkou váhou a nepotřebovala by tolik šťávy, co klasická vlaková souprava nebo Panteři. V současné odobě se totiž počítá výhradně s vlakem. A nějaká koncepce západ - východ v podobě metra chybí, přecejen osmička už delší dobu přestává mít kapacitu pro další cestující.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
goldfinger píše:
A neuvažovalo se o propojce o ulici dál, tedy po Šumavské?


To je možné, věřím, že se té propojky dočkáme dříve než ty přestaneš prznit češtinu.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
A neuvažovalo se o propojce o ulici dál, tedy po Šumavské?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Hloupost to není, protože každá spojka, která pomůže v případě mimořádné události je důležitá.
Něco podobného by se hodilo v jiném kontextu propojení linky 3 a 12 ulicí Hrnčířskou.
Jedná se o cca 250 metrů, které by jistě pomohli:
https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalen ... Twu9gdngR4

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Mě tedy upřímně připadá v dnešní době trať po Gajdošově jako hloupost. Opravdu pro to nevidím reálné využití. Mnohem větší smysl by podle mě do budoucna dávala právě trať ze Staré Osady přes Zbrojovku na Tomkáč a pokud by byla odvaha, tak odtamtud ještě protáhnout do Lesné. Nejen že by to to zajistilo rychlé spojení Lesné a Židenic, ale ještě by to výrazně zrychlilo spojení Obřan s centrem, protože by se nemuselo přes Husovice. Ale to v Brně nikdo nikdy nepostaví, takže si o tomto svém vlhkém šotosnu nechám tak akorát zdát.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Trať ze SO do Majlontu se původně měla původně vést pod mostem na Markéty Kuncové, proto je tak velký. No možná se ještě bude hodit pro připojení Nové Zbrojovky, bo Novou Dukelskou s napojením na Tomkáč nepovažuju za dobrý nápad.
TT po Gajdošově by mohla být záložní trasou pro spojení Juliánova, kdyby se stalo něco na Křenové. Toto je dnes nejzranitelnější část sítě, která se nedá nikudy objet. Samozřejmě s pokračováním od smyčky v Juliánově a napojením na trať před Novolíšeňskou.


Naposledy upravil xcav8 dne 20 srp 2019 14:21, celkově upraveno 1
odpraseno


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
I kdyby se ta trať tehdy realizovala, je otázka jestli by do dneska přežila. Viz úsek Stará Osada - Maloměřice, který byl zrušen právě kvůli stavbě dnešního čtyřpruhu na Gajdošové.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Ondra K. Škoda, že zůstalo jen u úvah.
xcav8: Díky, s dovolením kradu jako podklad pro svou BAHN síť. :-)

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Úvahy o TT vedoucí po Gajdošové spojující TT do Židenic a Juliánova pochází už z meziválečné doby.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Tady máte odkaz http://gis5.brno.cz/tms/konceptup_a/ind ... 16_1_r&p=&
Plus mě tam překvapila ještě jedna zajímavá věc, jak naplánovali Líšeň k muzeu a odbočení trati do sídliště.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Spojení SO – Juliánov jsem viděl v územním plánu. Je to sice dávno, ale nejspíš to tam bude.
Smysl moc nechápu, abych se přiznal, ale je to další tram trať, takže proč ne?
Ono totiž…tenhle úsek sám od sebe „je k ničemu“, ale z pohledu dalších rozšíření, jako protažení tratě z SO zase o kousek dál, by to smysl dávat mohlo. Nebo tratě okolo nádraží. A já teď jen doufám, že víte, o čem mluvím, protože se mi znova nechce hledat ÚP, protože ho nikdy nemůžu najít a i kdybych si ho uložil do záložek, tady, kde momentálně jsem, je k dispozici nemám.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
Přece po Gajdošově biggrin , hned jak se dodělá okruh tam bude spousta volného asfaltu. Jen si nejsem jistý, jestli by měla dost velký dopravní význam. Sice to je jen nějakých 800 m a nebyl by problém s pozemky, takže by se to vážně dalo postavit, ale proč? Kdo by tím jezdil? To by se nevyužilo snad ani při výluce pod viaduktem, jen ráno k návozu tramvají z vozovny do Lisne a večer zpátky.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
To někdy bude? Kudyma by to jako vedlo?


Offline
114
27 čer 2017 19:11
Bílovice
biggrin Viděl bych to reálněji až po dokončení tram. spojky SO - Julec


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Linka z Čertovy rokle na Židenice po dostavbě šaliny na Lesnou asi fakt nee. Tomu nevěřím.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Taky se mi mockrát stalo, že RJ ujel přesně v momentě, kdy S3 přijela nebo naopak... Ale jako 13 minut na přestup, v opačném směru dokonce 15 mi přijde dostatečné. Pokud teda není nějaká výluka na trati, což čas od času bývá.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Cracatit píše:
XXX: To vypadá, že bydlíme kousek od sebe. Jakou cestou jedeš do Pardubic, když devítkou je to na hlavní na jeden přestup, kdežto do Židenic minimálně na dva? Vlakem z dolního okraje Lesné? Já se přiznám, že do Prahy většinou jedu z jiné části města, ale devítka rovnou až na dolní okraj Lesné se mi mockrát hodila, že je přímá.
Goldovu poznámku s jedenáctkou a jízdou na Jugoslávskou jsem v kontextu Židenic vůbec nepochopil.
Na přestupu na Jugoslávské z trojky, když je průjezdný Zábrdovický most, nevidím nic špatného, dá se libovolně přejít na pětku za roh, na devítku jen o přechod dál a nebo čekat na jedenáctku, která teda trojce záměrně trošku ujíždí, ale tak jasně, kdo nechce přecházet, tak si počká a jede nahoru do sídliště o pár minut dýl. A-46 bych do toho nemotal.

Přestup zd3 na d5 na Jugoslávské je ještě cajk, ale na d9 je to vopruz - širokánská křižovatka a zastávka je málem v polovině kopce. Tam směřovala moje poznámka.

Taky bych mohl z Kéniku vlakem do Šimic, ale bojím se nespolehlivosti. Na přestup je pár minut a když se S3 zpozdí, tak mi žluťák ujede.
No a v pá pro změnu přijel žluťák od cajzlů s +13 a S3 se začala rozjíždět přesně v momentu, kdy nejrychlejší vyběhli z podchodu. To je fuckt na fucku.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
V případě dostavění TT ze Štefánikovy čtvrti na Halasovo náměstí určitě bude příležitost k nějaké úpravě linkového vedení tramvajových linek, tak třeba na přímé spojení do Židenic dojde.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
S3, S33 nebo S31 jedu do Židenic a tam přestupuju na Ex3 nebo RJ, nebo zcela výjimečně R19. Na zastávku Brno-Lesná to mám 10 minut chůze. Stejně jako na autobusovou zastávku.

Než začal Jančura zastavovat v Židenicích, tak to bylo příšerné. Musel jsem jet S3 až na hl. n. a tam přesně 30 minut čekat. No a kdybych jel 46 a 9, tak bych musel vyjet v úplně stejnou dobu, jako jsem vyjížděl tou S3, abych ten Railjet nebo Metropolitan stihl, vzhledem k tomu, jaká je to nekonečná okružní jízda přes celé město. Plus by mě cesta stála o 20 korun víc.

Pak přišel Jančura. Z Lesné vyjedu ve stejnou dobu, jako jsem vyjížděl předtím a v Židenicích stíhám vlak, který je v Pardubicích o půl hodiny dřív. Teď sice mám ze Židenic velkou nabídku spojů, takže je pro mě použitelnej i modrej, ale jak skončí výluka, zbude mi už zase jenom Jančura, nebo půlhodinové čekání na hl. n.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
XXX: To vypadá, že bydlíme kousek od sebe. Jakou cestou jedeš do Pardubic, když devítkou je to na hlavní na jeden přestup, kdežto do Židenic minimálně na dva? Vlakem z dolního okraje Lesné? Já se přiznám, že do Prahy většinou jedu z jiné části města, ale devítka rovnou až na dolní okraj Lesné se mi mockrát hodila, že je přímá.
Goldovu poznámku s jedenáctkou a jízdou na Jugoslávskou jsem v kontextu Židenic vůbec nepochopil.
Na přestupu na Jugoslávské z trojky, když je průjezdný Zábrdovický most, nevidím nic špatného, dá se libovolně přejít na pětku za roh, na devítku jen o přechod dál a nebo čekat na jedenáctku, která teda trojce záměrně trošku ujíždí, ale tak jasně, kdo nechce přecházet, tak si počká a jede nahoru do sídliště o pár minut dýl. A-46 bych do toho nemotal.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
JaNevjemUs píše:
Z Lesné do Židenic se dá cestovat za pár minut pomocí S3. Je to mnohem rychlejší než cestovat jakoukoliv MHD přes město, zvlášť teď přes Tomkovo nám.

Cracatit píše:
Po tomhle menším přesunu ta lokalita bude něco jako v Praze Smíchov, nádraží, které dává smysl severní části města, aniž by bylo potřeba jezdit nutně na hlavas.
Možná začne dávat smysl i lidem z Lesné. I když z ní je to teď na hlavní nádraží s devítkou na jeden nebo žádný přestup...

Dává už teď. Pravidelně cestuju z Lesné do Pardubic, případně tak jednou do roka do Prahy, s přestupem v Židenicích. V bezvýlukovém stavu má pro mě žlutý dopravce obrovskou konkurenční výhodu. Zkracuje mi cestování až o půl hodiny.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Jistě, ale chápal jsem to tak, že nejde o přímé spojení. Vlak Lesnou jen olizuje.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2733 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 14:54
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]