Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 20 z 253    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 253  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Nebo jako náhrada linky 75 pokračovat do Obřan nebo do Bílovic.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Proč by nemohly 701 a 702 končit na Podstránské s přestupem na rozumně účelově posílenou d-10?


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Slamatomas: Hurá akce je trefný, takže v zásadě souhlasím. Zatím to linkové vedení vypadá dost divně. A-60 se nevrátí, takže jinými slovy spojení licencí A-40+60 do jedné. Asi někdo Pražáčkům záviděl pravidelně se opožďující metrolinky, jinak si to neumím vysvětlit, takový nesmysl.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Když už tu padlo ÚAN, nevíte někdo, jak to vypadá s jeho plánovanou rekonstrukcí? Cca před rokem jsem četl, že by měla být letos.
Kdyby měly linkové autobusy možnost zastavit u výpravní budovy, byla by to celkem pohodlná možnost přestupu na šmirgl.


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
Pokud dojde ke sloučení 64 a 63, tak nastává problém, neb má 63 ve špičce kratší inzerval, takže co s tím? Každý druhý spoj ve špičce jen do Komárova? Nebo na Osadu?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

420
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
K Chrlicím připomenu, že v letech 2013 a 2014 tam dva roky jezdila linka 59, což asi nevzbuzovalo úplně nadšení, ale vzpouru vyvolalo až sloučení této linky s regionální linkou 509 v první polovině roku 2015, což vyústilo v obnovení linky 63 k 1. 7. 2015.
Oproti ukončení v Komárově by ale spojení s linkou 64 nabídlo mnohem víc možností spojení bez přestupu nebo s jedním přestupem (okružky na Hladíkově, 8,9,10 na Masné), navíc bez zbytečného závleku přes Heršpice.

K ukončování linek na ÚAN - pokud by to bylo pro nějakou linku vhodné (např. 61) a zároveň to byl z nějakého důvodu problém, pořád by zůstala možnost využít nově zrekonstruovanou smyčku u dolního nádraží.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
eriksson1505 píše:
Jinak s 48 se tu kdysi objevil nápad, vést ji z Tuřan přes Slatinou na Podstránskou a pak přestup na 10. Podle mě zajímavý nápad, navíc Tuřany by měly směr centrum dvojí spojení, 12 z Komárova a 10 z Podstránské

Nápad, který měl smysl v době, kdy a-48 kopírovala trasu a-40. Dnes, kdy jezdí přes Holásky mi to už smysl nedává, protože by se Holásky musely tak jako tak nějakým způsobem řešit a žádný politik si v dnešní době netroufne zrušit kompletně dopravní obsluhu nějakého území, i když tam byla zavedena teprve nedávno. Bohužel právě díky Holáskám je tedy a-48 v podstatě nedotknutelná v tomto území. A vést ji z Holásek do Slatiny už smysl moc nedává, protože tím se neušetří absolutně nic. Spíš naopak.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
3
23 říj 2016 12:28
Zdroj bohužel uvádět nemůžu, ale řekněme tomu, že mám kolem stavby Plotní dost podrobný informace o jejím průběhu a změnách v dopravě s tím související. Od září má začít fungovat Dornych, ale ještě se nějak nevyřešila zásadní věc a to výlukové zastávky na Dornychu než bude hotová Plotní :D Celkově průběh té stavby tady je dost hurá nápad a vše se řeší až v průběhu stavby, takže i proto jsem napsal, že se to plánování linek může ještě desetkrát změnit, ale teď to je aktuální řešení.

Stavba bude stejně dokončená nejdřív v 6/2021...


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Slamatomas: Dobrá chujovina, zdroj by nebyl?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
slamatomas píše:
Předběžně by měl bus 40 jezdit dále do Bohunic přes Plotní, 48 pojede po Dornychu, aby se mohla otočit na Úzké.
Bus 50 pojede z Komárova do Židenic a 63 s 64 se sloučí.

Vše se ještě za ty víceméně dva roky může změnit, ale zatím to je takhle...


Při téhle variantě, bych rád viděl zkrácení trasy linky 40 tak, že by jela po Plotní a pak přes zastávku Autobusové nádraží rovnou na Strážní. Vynechalo by se tím ucpané centrum, studenti už budou mít ke kampusu tramvaj a z Tuřan by se zbytečně nezajíždělo do centra.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
69
29 lis 2017 11:29
No, moc si tedy nedovedu představit, nač pojede 50 do Židenic. Trasa dlouhá jako pohádka, navíc si nejsem jist, zda zrovna v této relaci je nějaké posílení potřeba. To se už fakt mohla sloučit s 40, trasa by byla dlouhá zrovna tak, ale výhoda by byla, že by se vrátila osvědčená dvojice 60+61 do Bohunic. A Chrličtí by jistě lépe snesli, kdyby se omezení směr centrum netýkalo jen jich, ale i tuřanských. Přece jen, přísloví s kozou a sousedem asi známe. Jinak odtržení od Brna by Chrlicím určitě nepomohlo, by to skončilo tak, že by tam nechali posílenou 509 do Komárova, víc nic. Jinak s 48 se tu kdysi objevil nápad, vést ji z Tuřan přes Slatinou na Podstránskou a pak přestup na 10. Podle mě zajímavý nápad, navíc Tuřany by měly směr centrum dvojí spojení, 12 z Komárova a 10 z Podstránské


Offline
114
27 čer 2017 19:11
Bílovice
A zdroj prosím? To bych si taky mohl napsat návrh a říct že to tak předběžně vypadá. Nic ve zlém


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
To nejsou zrovna příjemné vyhlídky. Sloučení a-63 a 64? Očekávejte referendum o odtržení Chrlic od Brna. Jinak to dopadnout nemůže, to mi věřte. Protažení a-50 do Židenic a zachování a-40 ke Kampusu? Očekávejte úbytek cestujících, protože takto nespolehlivými a dlouhými linkami nikdo pravidelně jezdit nebude. Při výluce to ještě lidé nějak tolerují, ale v pravidelném provozu se vám na to lidé vykašlou. To opravdu nemá nikdo kdo o tom rozhoduje ani kapku zdravého rozumu, že musí vymýšlet takovéto kraviny?

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
3
23 říj 2016 12:28
Předběžně by měl bus 40 jezdit dále do Bohunic přes Plotní, 48 pojede po Dornychu, aby se mohla otočit na Úzké.
Bus 50 pojede z Komárova do Židenic a 63 s 64 se sloučí.

Vše se ještě za ty víceméně dva roky může změnit, ale zatím to je takhle...


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No nevím, do dostavby nějakého rozumného terminálu v Komárově bych takovéto šílenosti raději neaplikoval. Opravdu nejjednodušší řešení je ukončit a-40, 48 a 63 (a případně i a-50) na ÚAN. Totéž 701 a 702. Pak protáhnout a-64 do Přízřenic a Modřic a a-49 zrušit. Následně posílit a-47 a část protáhnout k Avionu.
Na Úzké bych pak ukončoval jenom 47 a 67, případně 77, i když i ty by bylo možné poslat na ÚAN, resp. v případě a-77 ukončit na hlaváku. Tam bych v ideálním případě končil i a-60 a 61. Pokud by to ale neprošlo, tak asi opět s nimi na ÚAN přes Úzkou. Ideální řešení to není, ale asi jediné možné.
Vyžaduje to ale, aby se vedení města a DPMB byli schopní domluvit s majitelem ÚAN, což se zatím jaksi moc nedařilo. A v tom bych viděl největší kámen úrazu mého řešení.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Emperror: těch 5 minut navíc při průjezdu Heršpicemi je hřebíček do rakve MHD. Tenhle pokus už tu byl a dobře, že od toho bylo upuštěno.
Řešením by mohlo být převlíkání 40 na 50 a 49 na 63 v Komárově s tím, že přes Černovice by místo 49 jela 67. Byl by pohodlný přestup bez navýšení jízdní doby, rizikem je jen přenášení zpoždění na superdlouhé lince 40/50.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Ono by nejlogičtější bylo tu trojici linek 40, 48, 63 ukončit v Komárově blokovou smyčkou Hněvkovského - Komárov - Kšírova. Klidně tam rozšířit zastávku na víc busů, ale aby byl dobrý přestup na tramvaj - žádný podchod. Maximálně pro odlehčení by něco pokračovalo místo linky 49 do Modřic a tato linka by končila ve směru z Černovic už v Komárově v současné smyčcce spolu s linkou 64 a 50 a nepokračovala zbytečně dál.
Linky 60 a 61 se můžou klidně nějak točit kolem Vaňkovky - stejně to bude provizorium a budou končit u Nového nádraží až bude hotové (když mohly některé provizoria trvat i 30 let např. dopravní obsluha Zvonařky, smyčka Novolíšeňská...).

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
A čtyřicítka pojede odnaproti? A naopak do Komarova pojedou 48 a 63 od Tesca a 40 od Vaňkovky?


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak já to ani nenavrhuju, jen jsem tak pochopil poznámku od Zdeňka.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
A pak objíždění celé Vaňkovky? To snad opravdu ne. Zbytečné kilometry a zbytečné vedení po ucpané Opuštěné. Toto jako trvalé řešení fakt ne.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak ukončení A-61 na Úzké = konec u Vaňkovky, nebo ne?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No a ještě k A-50 po výluce Plotní se nejspíš vrátí do Komárova, což mi nepřipadá nejšťastnější. Proto se nabízí buď ohnutí do Černovic, nebo někam na jih, těžko říct.
Ještě mě napadlo ji ukončit na Nemocnice Bohunice, akorát by se tím ztratilo propojení Komárova, Heršpic a Bohunic, případně jihu se západem a přehradou, takže tohle bych spíš zavrhl jako nežádoucí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Zdeněk: Jak jsem napsal, já stále, možná naivně, doufám, že nakonec zvítězí zdravý rozum, a-60 obnovena bude a ta současná výuková šílenost zůstane přesně jen tím, tedy výkulovou šíleností, které se do pravidelného provozu nakonec nepromítne.
A jak si pán přesně představuje ukončení a-61 na Úzké? Mně totiž žádné rozumné a bezkonfliktní řešení takového ukončení nenapadá.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Vidím, že nápad s šalinou Plotní - Komárov - D1 x D2 - Olympia se sem po čase vrací. Osobně jsem pro, protože i jih včetně Přízřenic a Modřic se rozvíjí a šalina na samostatném tělese by téhle straně města významně pomohla.
Zároveň si nemyslím, že by se tím odlehčila A-78, protože je od trati už hodně daleko a Slatinu potažmo Černovické terasy plus západ Líšně je potřeba obsloužit i tak.
Můj nápad se Zvonařkou byl hlavně pro regionálky, aby jich u Vaňkovky nezaclánělo tolik, když k ní chceme mít mhd z jihu, A-47, A-49 a A-77, pokud by poslední linka z téhle trojice nebyla vedená mojí variantou na Křenku a Maliňák.
Současný předvýlukový stav prostě není udržitelný.
K lince A-40 a A-67, pravděpodobné je vedení po Plotní, což vytváří přestup k šalině, který by byl do budoucna žádoucí a pokud by došlo na stavbu šaliny až k dálnici, stal by se tenhle přestup možná docela vytíženým.
Ještě poslední věc, A-63 bych ořezával postupně. Na cestu do centra mají Chrlice vlak, tak ať jedou s ním, zvlášť jestli bude brzo s nízkopodlažníma Panterama, nechtějí Komárov, tak bych je nechal jezdit na Zvonařku a na zbytek trasy, ať přestoupí do šalin. Až by spadla kapacita, přestalo by je to bavit a vystupovali by třeba v Komárově nebo už někde u dálniční křižovatky D1 x D2, pak by šlo spojení nějak rozumně proškrtat.
S autobusákem u Grandu nemůžeme počítat, dálkovka v autobusech je taky potřeba a s přesunem na UAN Zvonařka to moc nadějně nevypadá, zvlášť v situaci kdy se určité typy dálkařů nevlezou pod železniční viadukt na kterékoli křižovatce a najíždí přes Pisárky a Brno-západ.
Ještě reakce na ostatní nápady: propojení A-64 a 63 mi připadá jako nesmysl, ale garantovaný přestup na Komárově nebo Plotní mě v zásadě neuráží.
S úpravou A-67, Avion busů a Černovic bych počkal do další fáze vývoje.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
Ukončení linky 60 není potřeba řešit, jelikož tato linka už nebude obnovena. 61 na Úzkou.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6324 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 253  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 18:12
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]