Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 259 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 13 čer 2020 13:21 

Příspěvky: 1560
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jojo, tvrdý úkol v provozu, když to zas někdo ##MLUVÍM SPROSTĚ## na úřadě.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 čer 2020 13:18 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3739
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
...lze očekávat, že nově parciální/klasické trolejbusy mohou být dodány nejdříve ve druhé polovině roku 2021, osobně si myslím, že pravděpodobnější je až první polovina 2022.

...z čehož vyplývá velice..velice zajímavý úkol, jestli ne přímo oříšek - jak stávající flotilu trolejbusů udržet po tu dobu při životě. Tedy za předpokladu, že výběrko bez nějakého zdržení proběhne a nové vozy skutečně budou.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 čer 2020 09:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2880
Od: 29 srp 2009 19:30
Další dvě zakázky na nové sólo trolejbusy!
Včera byla vypsána dvojice zakázek na 15 parciálních sólo trolejbusů a 45 standardních sólo trolejbusů (z toho 20 standardních formou opce). Dle vývoje a parametrů VŘ (viz to poslední na 60 parciálů, které ale stále oficiálně běží) lze očekávat, že nově parciální/klasické trolejbusy mohou být dodány nejdříve ve druhé polovině roku 2021, osobně si myslím, že pravděpodobnější je až první polovina 2022.
https://zdopravy.cz/brno-vypsalo-dalsi- ... run-50834/

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 srp 2019 22:01 

Příspěvky: 110
Od: 02 bře 2012 14:57
Parciálních


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 srp 2019 22:01 

Příspěvky: 110
Od: 02 bře 2012 14:57
Dobrý den, jak dopadla tržní konzultace na 40 speciálních trolejbusů?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 22:23 

Příspěvky: 410
Od: 29 lis 2014 18:06
chat-maniac píše:
Nerozjíždět plánování linek v tomto tématu prosím.

každopádně plánovaný počet nových kloubáků, de facto dvojnásobný než se bude ve skutečnosti nahrazovat (2367-2384), věstí omezení intervalů na linkách s vyšší frekvencí a kratšími intervaly a nasazení právě kloubových autobusů (osobně to tipuji na úpravu intervalů v PD u linek 46, 57 a 78 která se od prosince s největší pravděpodobností vrátí na někdejší trasu přes Vinohrady s tím že středem líšeňského sídliště pojede linka 55). Notabene ani teď přes léto není kloubových autobusů po likvidaci Citelisů 18M a B961 nadbytek a občas ani dostatek.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 22:10 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7518
Od: 17 pro 2006 22:32
Bydliště: Brno
Nerozjíždět plánování linek v tomto tématu prosím.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 21:00 

Příspěvky: 1213
Od: 10 bře 2010 18:00
Bydliště: BRNO-Řečkovice
Já bych viděl naopak zrušení závleků na 52 přes Ríšovu, jejich nahrazení linkou 51 a zavedení kloubů na 52 (přece jen jezdí 52 mnohem plnější než 54, protože mnoho lidí jede i z nám. 28. dubna a vyřešila by se to i kapacita linky směrem na Mendlák. :-)
Co se týče šaliny na Kamechy, tak toho se dočkám snad v důchodě. sarcastic

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 20:51 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1340
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Já osobně bych byl pro radikální řešení v podobě a-54 v kloubech a zrušení závleku na Kamechy u a-52. Ta linka je určená hlavně pro Žebětín a Kohoutovice, na Kamechách nemá podle mě co dělat. A teď do mě.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 20:16 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5745
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
To sice jo, ale aktuální VŘ požaduje dodání 40 autobusů do 360 dnů od nabytí účinnosti smlouvy.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 19:17 

Příspěvky: 1560
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Solárka vyprodaný na dva roky dopředu. To není fyzická vada, smlouva se dá podepsat na delší období dodání.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 19:15 

Příspěvky: 1560
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Však říkám, jel jsem ve špičce. Něco jiného je ráno pracovního dne, kdy je navíc i školní rok, to věřím, že jede A-52 plná. A vůbec, Kamechy má živit hlavně šalina, úsek Mendlák - Žebětín má živit úsekovka, co nejede na Kamechy.
A pokud by tam ten kloubák byl, nesměl by na Ríšovu, možná na Helenčinu, prostě do úzkých míst v Žebětíně.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 17:09 

Příspěvky: 1213
Od: 10 bře 2010 18:00
Bydliště: BRNO-Řečkovice
Cracatit píše:
Co se týká těch Kamech, tak mi připadá kloubák na A-52/54 jako nonsens, jel jsem tudy nedávno v odpolední špičce z Hlinek na ZOO tak, abych stíhal sraz v 16:30 a od Křivánkova náměstí, respektive od Ríšovy jsem jel v busu skoro sám, zatímco po Kohoutovice, hájenka jel bus narvaný. Lidi postupně vystupovali, ale hodně jich jelo do Kohoutek, Žebec a Kamechy totální slabota, takže kloubák mimo ranní špičku by tu byl dobrý vozič čerstvého vzduchu.

Touto logikou by mohla 3/4 bus linek v Brně jezdit o víkendech v sanitkách, okružky teď klidně v sólech a mohl bych pokračovat.
Sice v okolí Žebětína se bude vozit vzduch, ale tímto stylem by na Kamechy za chvíli jezdili cestující i na střeše.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 19:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8796
Od: 10 čer 2004 11:19
Solárka pochybuju, jsou vyprodaní na 2 roky dopředu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 19:10 

Příspěvky: 1560
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Parciály místo stávajících 14TR a některých jedenadvacítek, proč ne. Osobně mě to neuráží, naopak by bylo fajn tu mít další Solárka.
Co se týká těch Kamech, tak mi připadá kloubák na A-52/54 jako nonsens, jel jsem tudy nedávno v odpolední špičce z Hlinek na ZOO tak, abych stíhal sraz v 16:30 a od Křivánkova náměstí, respektive od Ríšovy jsem jel v busu skoro sám, zatímco po Kohoutovice, hájenka jel bus narvaný. Lidi postupně vystupovali, ale hodně jich jelo do Kohoutek, Žebec a Kamechy totální slabota, takže kloubák mimo ranní špičku by tu byl dobrý vozič čerstvého vzduchu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 14:04 

Příspěvky: 1213
Od: 10 bře 2010 18:00
Bydliště: BRNO-Řečkovice
A nebylo by lepší pořídit více kloubových vozidel než těch sólo? Protože každý léto máme milion výluk v Brně s potřebou hromady kloubových busů, kromě toho nedostatek kloubů i mimo léto a pak vidíme i třeba 4-5 sól na okružkách v jeden den a jiných kloubových linkách. Přece jen lepší kapacita spojů je taky jedním ze základních prvků kvalitní dopravy, nebylo by špatné ji trošku navýšit, kór, když se Brno rozrůstá a brzy budou potřeba klouby i třeba na Kamechy (52 či 54).
A s těmi parciálními trolejbus. sólo vozy si snad dělají srandu. :-?

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 12:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 523
Od: 28 črc 2013 14:13
Bydliště: Brno Juliánov
Jakub S. píše:
V zakázce jsou také nově lépe definovány požadavky na dynamické parametry vozů. Zde pro klouby, sóla mají 40/30 km/h:
Požadovaná akcelerace a jízda do kopce:
- Při rozjezdu a jízdě vozidla ve stoupání do 9,6%
 při 75% deklarované kapacity ( hmotnosti vozidla) při zapnuté klimatizaci prostoru pro cestující musí vozidlo dosáhnout rychlosti 30 km/hod.
 při 100% deklarované kapacity ( hmotnosti vozidla) při zapnuté klimatizaci prostoru pro cestující musí vozidlo dosáhnout rychlosti 20 km/hod.


Že bychom se (hypoteticky) dočkali něčeho jiného, než vraků od Iveca? :-k

_________________________________
Jsem dost nechápavej člověk, proto se nedivte, že mám někdy blbý otázky


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 10:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 75
Od: 31 pro 2014 16:57
Bydliště: Brno-Slatina, naproti gS
Nová jsou i kritéria hodnocení nabídek, už se nehledí pouze na cenu:
a) Nabídková cena 1 ks autobusu s váhou 75 %
b) Náklady na pohonné hmoty s váhou 10 %
c) Technicko-provozní kritérium s váhou 10 %
d) Doba dodání vozidel s váhou 5 %


Co se týče bodu c) (zde pro klouby, sóla mají jiné hodnoty):
- Nejvyšší max. výška vozidla vč. klimatizace menší než 3,1 m .. 4 body
- Výkon motoru min. 250 kW a kroutící moment min. 1500 Nm .. 4 body
- Celková délka vozidla kratší než 18,1 m .. 2 bod
- Sklopná venkovní zrcátka .. 1 bod
- Vyhřívané čelní sklo .. 0,5 bodu
- Rozměry prostoru pro vozíčkáře min. 1600 x 750 mm .. 0,5 bodu


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 10:12 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2880
Od: 29 srp 2009 19:30
V zakázce jsou také nově lépe definovány požadavky na dynamické parametry vozů. Zde pro klouby, sóla mají 40/30 km/h:
Požadovaná akcelerace a jízda do kopce:
- Při rozjezdu a jízdě vozidla ve stoupání do 9,6%
 při 75% deklarované kapacity ( hmotnosti vozidla) při zapnuté klimatizaci prostoru pro cestující musí vozidlo dosáhnout rychlosti 30 km/hod.
 při 100% deklarované kapacity ( hmotnosti vozidla) při zapnuté klimatizaci prostoru pro cestující musí vozidlo dosáhnout rychlosti 20 km/hod.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 10:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6298
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
A Solaris umí vyrobit první dveře též ve standardní šířce?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 10:01 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 75
Od: 31 pro 2014 16:57
Bydliště: Brno-Slatina, naproti gS
Vario byl rychlejší biggrin

Můj příspěvěk prosím smazat, nebo nechat jen část o trolejbusech.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 09:50 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 308
Od: 05 lis 2007 18:35
Bydliště: Bystrc
Vozy s dveřmi o stejné šířce už SOR vyrábí, jmenují se NS12 a NS18:

SOR NS diesel


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 09:45 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 707
Od: 27 bře 2010 10:37
Bydliště: Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Hlavně to nezakřiknout, ještě někoho v Soru napadne zaslepit přední dveře a bude sarcastic

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 09:41 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 75
Od: 31 pro 2014 16:57
Bydliště: Brno-Slatina, naproti gS
Výběrové řízení na (až) 33 nových kloubů a 51 sól. Lhůta pro podání nabídek do 12.09.2019.

Kromě toho také předběžná tržní konzultace na až 40 nových sólo parciálů. Z tržní konzultace mají vzejít parametry následného VŘ.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 09:38 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 308
Od: 05 lis 2007 18:35
Bydliště: Bystrc
Nové výběrové řízení na dodávku 33 kloubových a 51 sólo autobusů:

Brno chystá velké nákupy autobusů i trolejbusů za více než miliardu

Veřejné zakázky: Dodávka městských autobusů v letech 2020-2022

Klobuové autobusy mají mít čtvery stejně široké dveře a sóla troje stejně široké dveře, z toho se dá usuzovat že vozy SOR NBxy to být nemohou. Novinkou je požadavek na tabla "Boční panel levý, počet LED: 19 řádků 28-32 sloupců".


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 259 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 30 lis 2020 03:59
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]