Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 101 z 719    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 719  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Ono i kdyby se jednalo o Čínu tak to ještě neznamená, že to nemůže být kvalitní stroj.
Doba kdy se říkalo, že všechno z Číny je šmejd není tak docela pravda.
A jen tak pro odlehčení Samolepky "Made in China" vyrábí Korea. biggrin

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Taky by mě zajímalo, jaký východní trh se tím myslí. Protože tady si každý představí bývalé svazové republiky, ale co když to bude Čína? Na druhou stranu bych se asi zase nebál, že by šlo o něco z Japonska.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

373
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
Že doporučená životnost autobusu je podle EU 8 let? Podle IDS JMK těch 12 let úplně stačí. To už je zbytečný plýtvání, návrat k ,,6 let a dost" u ŠM 11...
A trolejbusy hledat na východních trzích, to se teda máme na co těšit. #-o

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Dopravní podnik chystá v Brně modernizaci vozů za zhruba tři miliardy
https://www.idnes.cz/brno/zpravy/modernizace-vozy-autobus-trolejbus-tramvaj-dopravni-podnik-brno.A190826_497728_brno-zpravy_mos1?


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Super. Jen doufám, že nebudou jezdit stylem, jak jeden borec minulý čtvrtek večer s 13T ze Zemědělské do sídliště, nejprv z křižovatky s Provazníkovou to rozjel na max. a v zatáčce nestíhal sypat, jak brzdil.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
19
21 říj 2016 16:29
Přes prázdniny probíhá kurz řidičů šalin, což znamená, že lidé, co mají teď cvičky by se měli od září přidat do běžného provozu.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ještě jsem se chtěl zeptat. Za poslední měsíc jsem potkal třikrát v různých časech (spíše odpoledních) různé cvičky, z toho dvakrát Vario v soupravách, běží nějaký větší zácvikový kurz, nebo jen doplnění, že všichni šaliňáci nejezdí se vším?
Jestli to tu náhodou čte, tak chválím posádku cvičné jízdy z tohohle čtvrtka s Variem, že po zastavení v zastávce Bieblova mi borec řekl, ať nenastupuju přímo osobně, místo toho, aby jen stál se zavřenýma dveřma pár vteřin na místě. Jako nevidomý se psem takové info ocením.
Stejnětak je fajn, když jsem potkal cvičnou jízdu Vario na Maliňáku někdy v půlce července, že mě po odjezdu z nástupní zastávky na Benešové, jak staví dvojka, nechali přejít a pak ještě jednou hned za rohem, abych od magiče mohl jít podél Mahenova divadla na jedničku, to taky chválím, že na mě nikdo nezvonil a nejel mi přímo za zadkem, že už fakt musí, jak to dělají někteří mistři.
A přitom ta souprava jela nejspíš otočku na Maliňáku, protože nejprv doleva od zastávky šalin na jednokolejce v Benešově a pak od nástupní před vchodem do Mahenky doleva přes zastávku jedničky směrem do Řečkovic.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Přesně, Vltavská je přímé matení nepřítele názvy ulic x stanic krtka. :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Zato Vltavská skvěle odkazuje na stejnojmennou ulici ležící právě u Anděla. ](*,)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Přejmenování některých stanic mělo kromě politického rozměru taky místopisný význam. Věžný cestující nebo turista nedokázal spojit například stanici Moskevská s křižovatkou Anděl, Totéž o konci trasy C Budovatelů, Družby, Kosmonautů, o Gottwaldově ani nemluvím.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Pokud má být loď renovována a představovat historický exponát, je logické, že také dostane historicky odpovídající jméno.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Karosa B732 píše:
V tom článku se píše, že z Dallasu bude zase Moskva. To má být předznamenání politických poměrů brzké budoucnosti, nebo kdo to proboha vymyslel?


To, že se vrátí původní název je naprosto v pořádku.
Nejsem žádný zapřísáhlý milovník Ruska, ale pokud například u nás v rámci změny poměrů přejmenovali stanici metra Moskevská na Anděl, ale v Moskvě zůstala pořád stanice Pražskaja, tak je to jakési zadostiučinění.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
V tom článku se píše, že z Dallasu bude zase Moskva. To má být předznamenání politických poměrů brzké budoucnosti, nebo kdo to proboha vymyslel?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Před 150 lety vyjela do ulic Brna první tramvaj, takzvaná koňka. Dopravní podnik chystá oslavy


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Můj takový soukromý pocit je, že někteří kapsáři a fetky se přesunuly do Letma a ke vchodu do Nádražní/Benešovy, podchod a budova nádraží mi přijdou prázdnější, určitě je to i tím, že hlavní provoz se teď odehrává na Dolním. Z Dolního jsem jel asi čtyřikrát během obou výluk a nepřipadá mi tak strašné, co tam dodělali podchod, tak je i pro nevidomé docela přijatelné. Neříkám, že je to vyhovující stav, ale dokážu si představit, že by tenhle rozpůlený stav pár let vydržel třeba v podobě regionálek na současné Hlavní a dálkovky na Dolní. Nejásal bych nad tím, ale provozně bych to dokázal pochopit.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
To že na vizualizaci nejsou lavičky vůbec neznamená, že v hale nádraží potom nebudou.
To dolní nádraží neni nic extra, já se za něj v podstatě stydím. Nelíbí se mi ani provedení, ani doprava na něj a ani poloha. Ale to je můj názor.
Opravdu si tady myslíte, že až bude odsunuté nádraží hotové, kompletní že tam nebude žádnej bezďák a žádná špína a hnus? To jste hodně naivni, na dolním to teď moc neni, protože neni kde. Ale pokud to nádraží někdy bude hotový a bude tam stejná údržba jako na současným hlavním a nechá se tam nalézt zas každá fetka a všechny bezďáci světa tak to bude uplně to samé co hlavní a věřte že bude.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
S propojením městského podchodu s tím odjezdovým bez výhrad souhlasím, akorát by se nějak šikovně musela vyřešit jejich rozdílná niveleta, nebo udělat prodloužení odjezdového podchodu k šalinovým nástupištím. Na druhé straně u Tesca e snad konečně otevře odjezdový podchod (kéž by z tohoto směru přibyly i kasy).

Těch zpožděných vlaků není většina. A hýkat nadšením nad vybavením Dolního (půl roku po zahájení výluky, resp. půl roku před jejím ukončením) je dost naivní.


Offline
Uživatelský avatar

340
31 kvě 2016 10:01
Brno
Co se týče vybavenosti, tak si myslím, že dolní (na to, že je to možná jen dočasná provizorka) je vybaveností dál než hlavní. Co jsem měl možnost postřehnout, tak tam tolik neprudí bezdéčka a fetky, na WC nemusí tělesně postižení po schodech a čekárna vypadá líp než ta na hlaváku. Stávající hlavní, by potřebovalo přímý bezbariérový vstup z městského podchodu k pokladnám a nástupištním (vlakovým) podchodům jako sůl, obdobně jako v Práglu na hlaváku, Holešovicích nebo na Smíchově, protože stávající řešení vymyslel diletant! Vyřešil by se tím problém davu lidí na přechodech, protože každý na vlak z šaliny by šel do podchodu. Samozřejmostí by musely být eskalátory. Současný systém, který si pochvalují zastánci uzavírky zkratky z šalinové 4. koleje, kdy bych měl podle nich s kufrem jít po schodech do městského podchodu, následně po schodech opět nahoru koupit si v nádražním vestibulu jízdenku, opět po schodech dolů do nástupištního podchodu a potom znovu po schodech na perón, se nelze divit, že každý leze šalině přes glajze. Dále by hlavnímu prospěly podchody z perónů na jejich jižní části (směr Heršpice) s vyústěním na Nových sadech. Lidem z vlaku (nebo na vlak) se nechce trmácet zpět 25-75m do příjezdového podchodu, když přes koleje vidí zastávku MHD Nové sady! Proto si to někteří lajznou přes glajze. Toto řešení by jistě značně odlehčilo stávající situaci na zastávkách MHD Hlavní nádraží.
Proto, to co se nyní děje v rámci rekonstrukce výpravní budovy Hlavního nádraží, je pro cestujícího pouhá komedie. Nájemce má s budovou totiž jiné zájmy. Zde (vizualizace v článku) se musí lepit pouze stávající havarijní stav, neboť už je jasné že nové nádraží (s kterým při podpisu smlouvy s ČD nájemce v brzké době bláhově počítal) během příštích 10 let určitě NEBUDE a tudíž nebude ani jiné využití. O pohodlí cestujícího v této rekonstrukci budovy skutečně nejde.
Ano stávající situace je těžce nevyhovující a silně pochybuji, že se nového nádraží v nejbližších 15 letech dočkáme.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Říkej si co chceš, Golde, ale pro mě je momentálně Dolní nádraží, pokud jde o pohodlí pro cestující, tím nejlepším nádražím v Brně. Což, když se nad tím tak zamyslím, je vlastně velmi smutné konstatování.
Hlavák má, co do pohodlí cestujících, tolik chyb, že by na jejich nápravu bylo potřeba celou budovu strhnout a postavit novou. Což samozřejmě nejde, protože ta budova je památkově chráněná. To samo o sobě je dobře, ta budova jako taková si to zaslouží. Ale nic si nenalhávejme, budova byla stavěna s ohledem na potřeby dráhy a cestujících 19. a počátku 20. století. Současným potřebám už prostě není schopna vyhovět. Stačí ostatně zmínit jenom tu čekárnu. Nejen že prostředí v ní není tak kulturní, jak by být mělo, ale ona je tak dobře schovaná, že najít ji vyžaduje po náhodných cestujících detektivní schopnosti. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale takto rozhodně nemá vypadat nádraží ve 21. století.

Tin: K tomu bych ještě dodal, že pokud někdo chodí na vlak dennodenně tak akorát, tak se mu nevyhnutelně jednoho krásného dne prostě stane, že dojde pozdě a vlak zrovna jak na potvoru odjede včas. A pak mu nezbude, než čekat na další vlak. A pokud mu další vlak jede třeba už za čtvrt hodiny (což je například na Tišnov ve špičce reálné), tak holt nebude chtít zalézat někam do čekárny, ale bude si chtít sednout v hale. Což mu ale jaksi nebude umožněno, páč podle architekta a Golda přece všichni chodí na vlak buď vždy včas a nebo s takovým předstihem, že si budou chtít sednout do čekárny :roll:

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Golde, byl jsi někdy na role jinak než jako probíhající cestující dle tvého popisu? Těch lidí čekajících na spoj bývá hromada, akorát jsou kvůli neexistenci místa, kde by si sedli a čekali, rozprostřeni po celém nádraží.
Taky bych rád čekal třeba v nádražní restauraci typu Zábřeh na Moravě, Vyškov apod. Ale to v Brně jaksi nejde.
I když zrovna čekací prostory na Dolním jsou v pohodě. Že hlupáci okupují vchod a dojem kazí, je bohužel pravda.


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
goldfinger píše:
... denní dojíždějící, ti přijdou na čas ...
a čekají na zpožděný vlak. A čekat musí v místě, kde 1) jsou informační tabule, a odkud se 2) rychle dostanou na nástupiště. Jen těžko by se hledalo místo, které tyto vlastnosti splňuje hůře než čekárna na hlavním.

Kdyby tak byly nějaké pokladny a tabule v podchodu... to by spousta lidí do haly vůbec nemusela.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
peno píše:
Když se dívám na tu vizualizaci hlaváku, jdou na mě mdloby. Nejen že nejsou původně slibované eskalátory z haly do podchodu, ale nakonec nebudou ani lavičky v hale. No, myslím že mnozí budou v lednu příštího roku ještě s láskou vzpomínat na Dolní, kde je místa k sezení víc než dost biggrin

K čemu lavičky v hlavní hale, kdo by si tam sedal jak slepice na hřad? Většina cestujících jsou denní dojíždějící, ti přijdou na čas, sednou na vlak a jedou. Spousta dalších kasu nepotřebuje, bo si lupen koupí v e-shopu. Od sezení je čekárna, případně nádražní restaurace.
Netvrdím, že by se eskalátory nehodily, ale místa na ně moc není a možná se to nelíbilo památkářům.
Na Dolní se budu snažit co nejrychleji zapomenout, je to noční můra, jak může dopadnout druhé nejětší město v ČR.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
A vyrábí ještě někdo v Evropě patnáctimetry?

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Škoda, že má jít o sóla. Patnáctimetry či klouby by se uživily více.


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Brno hodlá pořídit až 40 parciálních trolejbusů
http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2019/8/2/brno-hodl-podit-a-40-parcilnch-trolejbus


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17959 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 719  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 21:52
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]