Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 11 z 142    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 142  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

340
31 kvě 2016 10:01
Brno
MKzB píše:
Spíš než kachny by se měly vyřadit T3. KT8 bych ponechal, přece jen jsou částečně NP. Nabízí se možnost modernizace po pražsku za využití TV Progress vytěžené z T3P a K2P. Akorát by stálo za úvahu "částečné zjednosměrnění" - většina sedadel po hlavním směru jízdy a schody na protější straně zadělat nějakou snadno demontovatelnou podlážkou. Na výluky by se to mohlo hodit.
Podlážka existuje, používala se v době, kdy byly KT8 dodány a neexistovala konečná s úvratí. Nechápu, proč je zjednosměrnit, když se bude budovat další úvrať, byť na stejné lince, kde již je a navíc obousměrnost má nezastupitelnou roli v době výluk. Navíc výše je uvedeno, že se neví, jak dopadne výběrko.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Spíš než kachny by se měly vyřadit T3. KT8 bych ponechal, přece jen jsou částečně NP. Nabízí se možnost modernizace po pražsku za využití TV Progress vytěžené z T3P a K2P. Akorát by stálo za úvahu "částečné zjednosměrnění" - většina sedadel po hlavním směru jízdy a schody na protější straně zadělat nějakou snadno demontovatelnou podlážkou. Na výluky by se to mohlo hodit.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Pokud se nakoupí nové nízkopodlažní tramvaje a začne vyřazování KT8, možná by nebylo špatné koupit nebo požádat Prahu ( pokud v Brně nemáme někde odložený ) střední vysokopodlažní díl na KT8, aby se mohla udělat historická, nebo retro KT8D5 v původním provedení po dodání do Brna. Uvažuje se o něčem podobným? Byla by škoda toho nevyužít, dokud ty středky Praha má z Miškolce.


Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Zatím je odstavená 1701, protože má najeté km do GO a čeká se, až se rozhodne, co s ní dál. Jestli bude nějaká velká modernizace, a v jakém rozsahu. Navíc není zatím jasno, jak dopadne vyběrko na oboustranný vozy. Takže zatím je vše v rámci úvah.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Že by překopávka na styl Praha = RN2P?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
186
27 zář 2007 22:44
Prý má proběhnout velká modernizace tohoto typu, neví někdo něco víc?


Offline
Uživatelský avatar

2769
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Kari píše:
1701 dojezdila kilometry. Její osud je nejasný.



Podle tiskové agentury JPP jí čeká v lednu přistavení do GO (VP nebo něco podobného)


Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
1701 dojezdila kilometry. Její osud je nejasný.


Offline
Uživatelský avatar

281
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
Na stránkách drážní inspekce je ta nehoda stále v šetření...

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
Pracuje se na ni, hruba stavba je jiz hotova, zacina se na oplechovani atd.


Offline
18
11 zář 2016 17:32
Nevíte jak je na tom 1715, nebo co je s ní v plánu?


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Na ty T6 jsem taky vzpomněl. Dometic stojí do 50 tisíc, Konvekta stála (2017) cca 130 tisíc, takže asi tak. 1599 zas místo Dometicu dostala ojetou Janozu (budiž, stejně většinu času odjezdí jako béčko).


Offline
56
31 bře 2019 10:53
Konvekta samozřejmě nejde s tímto srovnávat. Trochu mě udivuje, že se zase něco v programu generálek upravilo. Škoda že to není sjednocené, když už takhle jezdí 4 vagóny, tak ty poslední 3 bych viděl, že by měly být ve stejném stylu. Jsem zvědavý, jak bude vypadat 205+206, jestli se taky změní něco, nebo budou všechny naše T6 stejné...


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Za mě zklamání, Dometic má poloviční výkon ve srovnání s Konvektou. A pokud bude fungovat stejně "spolehlivě" při poklesu palubního napětí jako Waeco, tak nic moc.


Offline
56
31 bře 2019 10:53
A naštěstí 1732 i dobře brzdí... Měl jsem tu čest dneska ji pokřtít přepravou kaštanu (čti cestujících) a mám pocit, že za volant usedají čímdál větší... individua řekněme... Přece ji hned nepokřtím.. Jinak klimošku jsem zkoušel na odmlžení kabiny a je i docela tišší. Za mě palec hore


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
1732 se včera proháněla na ZJ po GO, nemá však klimu řidiče Konvekta jako dřívjější eNka po GO, ale Dometic stejně jako sólo Varia po VP

1736 se prohání už pár dní na lince po VP

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
410
29 lis 2014 18:06
Tom S. píše:
Která KT8 byla na kurzu 50092 nejméně? Napiště pořadí prvních deseti vozů.

Nevím která nejméně, ale nyní tam zpravidla bývá 1701, 1706 a 1712 - šetření kilometrů ;-)


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Která KT8 byla na tom kurzu nejméně netuším. Pořadí prvních deseti vozů: 1701, 1702, 1703, 1704, 1705, 1706, 1707, 1708, 1709, 1710

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
69
11 črc 2011 08:39
Štatl
?


Offline
Uživatelský avatar

2024
03 zář 2009 13:18
Která KT8 byla na kurzu 50092 nejméně? Napiště pořadí prvních deseti vozů.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jízda bez výměny sběračů je také povolována na linkách s častými změnami stanovišť. V poslední době například na lince 4 při souběhu úvratí Úvoz a Tomkovo náměstí, nebo loni v létě na lince 3/5 kde byly velmi krátké jízdní doby.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
4
09 črc 2019 22:11
sheldom píše:
Přehazuje se taky, aby došlo k rovnoměrnému opotřebení obou panteců.
Když se pantograf nemění, jde většinou o to, že je hodně vedro, což přehazováním panteců a přepolováním vezu vůbec neprospívá, proto se někdy může jezdit jen na jeden.


Kari píše:
Nejezdí se na zadní smeták kvůli sekundárnímu blokování výhybky - taková pojistka, pokud by vůz nezaregistrovala smyčka mezi kolejema. Ale pokud se zablokuje průjezdem přes smyčku, neměl by být problém.
Druhý důvod je odhadování průjezdu úsekovým děličem.


Díky


Offline
19
21 říj 2016 16:29
Přehazuje se taky, aby došlo k rovnoměrnému opotřebení obou panteců.
Když se pantograf nemění, jde většinou o to, že je hodně vedro, což přehazováním panteců a přepolováním vezu vůbec neprospívá, proto se někdy může jezdit jen na jeden.


Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Nejezdí se na zadní smeták kvůli sekundárnímu blokování výhybky - taková pojistka, pokud by vůz nezaregistrovala smyčka mezi kolejema. Ale pokud se zablokuje průjezdem přes smyčku, neměl by být problém.
Druhý důvod je odhadování průjezdu úsekovým děličem.


Offline
4
09 črc 2019 22:11
Chtěl jsem se zeptat, proč se na kačeně nejezdí na zadní pantograf? Teoreticky by tak měl bordel padat až za vůz a ne na odporníky, ne?

A případně - proč se někdy při výlukách nemění pantografy a jezdí se v jednom směru na zadní? Jde o čas při obratu na kaliforňanovi?

Díky za vysvětlení.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3537 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 142  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 20:03
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]