Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 46 z 411    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 411  Další
Autor Zpráva
Offline
1589
18 led 2009 10:06
Tak ale tohle je fakt blbost těch ženských, že si vezmou boty ve kterých se nedá chodit (a ničí nohu) a pak ještě brblají... Kdy někdo chtěl něco namítat - ano, moje manželka tyhle boty skutečně nenosí 8-)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: ať už oblečení, či obutí vhodné do divadla (nebo takové, jaké by se mělo nosit) není zároveň vhodné pro dlouhé procházky, a to především u žen. Právě proto slouží (v běžném stavu) zastávka JD.
Chlap je tu většinou už jenom oběť, která musí naslouchat svému doprovodu. Proto i on ocení blízkost zastávky, protože si tím málokdo chce kazit dojem z předešlého představení.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
tukator píše:
Pán asi nikdy nebyl v divadle, slušně oblečen a obut v doprovodu ženy…

Čekal jsem, kdy se ozve někdo z „nadřazené“ rasy lidí, co chodí do divadla.
Moravák nic? Nevěděl jsem, že být slušně oblečen a v doprovodu ženy znamená, že je nějak fyzikálně nemožné ujít nenulovou vzdálenost. V té situaci jsem již byl a nějak jsem na ten problém nenarazil. Můžeš ujít 20 m? Tak můžeš ujít i 200 m. Nebo 300. Stále to není 1 km a víc.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Ondra K. píše:
Ad zastávka MZK:
V dané oblasti jsem několik let studoval i žil a nikdy mi ta zastávka nechyběla. Domnívám se, že nějaká obousměrně "nešpuntová" varianta tram zastávek je těžko projednatelná. Muselo by dojít k rozšíření vozovky, likvidaci vzrostlých stromů, přeložkám sloupů VO a TV... Za rozumný kompromis bych považoval zastávku pouze pro trolejbus. Kdo by chtěl vystoupit u MZK ze směru od Krpole může pohodlně přestoupit z tram na trolejbus na Klusáčkové, a ve směru od České se dá přestoupit na České.


Na Kounicově by se zastávka dělala pravděpodobně v souběhu s rekonstrukcí ulice - tam by šlo jen o koleje a asfalt nebo tady hrozí kompletka? Pokuď by se tu dělali sítě a všechno, tak si myslím, že by nemusel být problém použít prostor před rohlíkem (mimo stromy). Zastávka mně tam taky nechybí nijak zvlášť, ale pokuď, tak náhradou za Nerudovu a společnou se sloučeným pruhem pro busy a tramvaje na Kouničce.


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
Zastávka Janáčkovo divadlo nebyla pro tramvaje prozatím
obnovena z důvodu rekonstrukce divadla.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Veveří je v pořadí na celkovou rekonstrukci ulice. Těžko teď někdo kompletně rekontruuje trať, aby se zase celá snesla kvuli rekonstrukci sítí.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
3
03 črc 2012 06:24
Pánové, bylo by na čase tuto "plodnou" diskuzi ukončit - zastávka Janáčkovo divadlo pro tramvaje již delší dobu neexistuje... Při poslední rekonstrukci divadla (kdy toto bylo uzavřeno) byla zastávka mimo provoz a po jeho znovuotevření (v listopadu loňského roku) již nebyla obnovena. Můžete si to zkontrolovat v příslušných jízdních řádech i na místě samém.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
tukator píše:
Pán asi nikdy nebyl v divadle, slušně oblečen a obut v doprovodu ženy.....

Já byl naposledy v Městském divadle a nevšiml jsem si, že by před ním byla zastávka. sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Cracatit píše:
O rekonstrukci Veveří od města po Tábor se mluví jak dlouho, že bude zastávka u Sona (Klistýr) a že bude Rybkova před právama, minimálně osum let o tom vím, že se plance a h*vno, h*vno, zlatá rybko!
Jasně, udělal se tišší asfalt od Kotlářské zhruba před Šumavskou, ale víc nic za ty roky.

Než však výluka začne, čeká dopravní podnik rok příprav, například oprava trati na Veveří. „Nepůjde o generální rekonstrukci, ale o letní opravu tratě během prázdnin příštího roku, aby vydržela větší nápor. Budeme také zjišťovat propustnost tratě na zastávkách i na křižovatkách se semafory,“ popsal Seitl.

Super, takže žádná generálka, jen letní výluka. Za pár roků asi znovu, že ...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
88
26 dub 2011 09:13
Naxashi píše:
Ale budiž, horší je stejně ten zločin proti lidskosti a urážka všeho, co je dobré, Janáčkovo divadlo. Tahle zastávka nikdy neměla existovat. Zbytečnost nad zbytečnosti.


Pán asi nikdy nebyl v divadle, slušně oblečen a obut v doprovodu ženy.....


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Dotaz z trochu jiného soudku - když se v Pisárkách staví nová hala (příjem a údržba), bude po úpravách možné deponovat v Pisárkách tramvaje delší než 20 m? (že to "na střídavé přespání" logisticky jde chápu, můj dotaz míří na to, jestli bude možné provádět KP vozů delších než 20 m apod. i v Pisárkách?)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ad Žabovřeská:
Konkrétní podoba výlukových opatření bude určitě záviset i na tom jaké dlouhodobé výluky budou zrovna v souběhu. Například v případě souběhu Žabovřeská a Plotní (což velmi pravděpodobně nastane) by se dala 12 a x11 provozně spojit na Nádraží do trasy TP - Česká - Husova - NS - Nádraží - Rooseveltova - Česká - Ečerova. Stálo by to nějaké velkokapacitní soupravy navíc, ale zase by se dal prodloužit interval na 12, čímž by se částečně redukoval počet spojů na Veveří.

Ad zastávka MZK:
V dané oblasti jsem několik let studoval i žil a nikdy mi ta zastávka nechyběla. Domnívám se, že nějaká obousměrně "nešpuntová" varianta tram zastávek je těžko projednatelná. Muselo by dojít k rozšíření vozovky, likvidaci vzrostlých stromů, přeložkám sloupů VO a TV... Za rozumný kompromis bych považoval zastávku pouze pro trolejbus. Kdo by chtěl vystoupit u MZK ze směru od Krpole může pohodlně přestoupit z tram na trolejbus na Klusáčkové, a ve směru od České se dá přestoupit na České.

Ad zastávky obecně:
Jakákoliv zastávka navíc je prodloužení jízdní doby a snížení propustnosti sítě. Nová zastávka uspokojí potřeby pár lidí kolem zastávky, ale spolehlivě naštve tranzitující většinu. Pokud má být MHD vážně míněnou alternativou k IAD, musí být v rámci možností rychlá, což se s vymýšlením dalších a dalších více, či méně nesmyslných zastávek neslučuje.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Aby se na Bráfové ##MLUVÍM SPROSTĚ##. (parafráze Věry Chytilové)
B1: díky za poučení, přesně tyhle reakce jsem čekal, ale na můj poznatek reaguješ totálně mimo mísu.
Když slyším jet šalinu, tak se snažím stát na chodníku, jo jasně, párkrát jsem přešel těsně, ale protože jsem neslyšel v ostatním bordelu a zjistil to až ex post.
Prostě buď zastávku u MZK pro všechny trakce nějak smysluplně nešpuntově, klidně před vchodem do Rohlíku, s tím nemám problém, problém mám s tím, že se nechce = nejde to kvůli nějaké volovině.
O rekonstrukci Veveří od města po Tábor se mluví jak dlouho, že bude zastávka u Sona (Klistýr) a že bude Rybkova před právama, minimálně osum let o tom vím, že se plance a h*vno, h*vno, zlatá rybko!
Jasně, udělal se tišší asfalt od Kotlářské zhruba před Šumavskou, ale víc nic za ty roky.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Njn, ale lidem, co bydlí na Bráfově, není jedno, zda budoujezdit kolem jejich vilek, nebo po nepoužívané TT.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
ZGHK: to je pravda, ale ty budou muset jezdit tak i tak.


Offline
307
21 dub 2009 20:30
M píše:
To vše člověk chápe, to je jasné, ale ten tramvajový tunel mohl být už dávno proražen, je to uvnitř skály na místě kde by ta práce nikomu nevadila.

Práce ve skále nikomu nevadí, ale auta odvážející šutr (a přivážející třeba beton) už celkem ano.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Když může jezdit na lince 10 kde vozí vzduch, proč by nemohla na X1? Lepší než nesmysl T3Px kde jede uplně prázdný vůz, který nelze využít a nepohodlí pro řidiče na konečné v případě deětě a podobně.


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Zdeněk píše:
Na x1 samozřejmě Kačena, co jiného? Z Bráfovy na Stránského, i z opačné strany lidi jezdí, Billa...

Ach jo, na takovou krátkou linku posílat kačenu. To už raději T3PX sarcastic

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Víc by se mi líbila trolejbusová linka 24 nebo x44 v trase Mendlovo náměstí - Vozovna Komín. :-) Ale jestliže má jít jenom o operativní doplňování spojů, tak by v tom byl asi akorát bordel.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Má to být posilováno dispečersky, takže by to fungovat mohlo.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
miropiro: A důraz je kladen především na „prej“, předpokládám.
Jen v tom úseku? Okružky potřebují… Ahhh, to je jedno.
A ano, už vidím, jak je tam posílají v prokladu s tím, jak to tam reálně bude jezdit. Přesně mezi 2 spoji na 44/84. Ne podle JŘ, ale podle jejich reálné pozice.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
Na x1 samozřejmě Kačena, co jiného? Z Bráfovy na Stránského, i z opačné strany lidi jezdí, Billa...

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Naxashi píše:
caco: „Mezi Pisárkami a Vozovnou Komín lze jet 44/84.“ Technicky vzato to lze. Stejně tak jako je lidově demokratická republika Korea. Ale realita je trochu někde jinde. Zejména 84 jezdí zcela náhodně (několikrát mě napadla ta geniální myšlenka, že tím pojedu. Nebýt iRISu, tak…nevím, jak bych se dostal domů), ve stylu půl hodiny nic, pak 2 spoje krátce za sebou. Nebo jen 1. A kde je ten další? Není. Kdy to pojede? Nepojede. Jdi pěšky, dostaneš se tam rychleji. Že ani nevím kam? Nemusím.

Prej budou posílat spoje navíc v tom dotčeném úseku.
caco píše:
A na co bude linka x1? Když zastávku Stránského nelze obsloužit, to bude jezdil jen kvůli zastávce Bráfova? Mezi Pisárkami a Vozovnou Komín lze jet 44/84

A taky co se tam pošle? Doufám, že se na to neobětuje kačena. Uživil bych na tom tam a zpět jezdící T3 ...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Robert, goldfinger: Ano, protože čísla 0 až 99 jsou všechny beznadějně zabraný. :-D
Přijde mi, že drtivá většina lidí si fakt s číslama nerozumí. Co třeba…já nevím…20? Pro trolejbusovou linku? Nebo…co já vím…7 pro šalinu, když jsme teda už zero-fobní a nechopni pochopit koncept 0? Nebo…jezdí 13? Nejezdí, další číslo.
Že to byly linky a že si to lidi budou plíst? OK. A…? Lidi nejsou schopní rozeznat šalinu od busu. Konstantně lezou do blbý linky. V normálním stavu. Nemyslím si, že recyklace čísel tomu nějak uškodí. Stačí normální informační kampaň, lidi s mozkem to pochopí a těm bez něj není pomoci.
A to jsem si myslel, že číslování věcí je triviální úkol. Asi něco jako dýchání.
Já vím, že tady nemluvím s těmi s rozhodovací mocí. Spíš jen ventiluju a z reakcí (nebo spíš jejich nedostatku) pak budu usuzovat, jestli jsem už daleko za zrcadlem, nebo jestli nejsem sám, kdo si říká, že to je super hloupý. Jasně, je to maličkost, co mě ani nefrustruje, ale o to víc je trochu zarážející, že to je „řešeno“ tak, jak to je „řešeno“.
caco: „Mezi Pisárkami a Vozovnou Komín lze jet 44/84.“ Technicky vzato to lze. Stejně tak jako je lidově demokratická republika Korea. Ale realita je trochu někde jinde. Zejména 84 jezdí zcela náhodně (několikrát mě napadla ta geniální myšlenka, že tím pojedu. Nebýt iRISu, tak…nevím, jak bych se dostal domů), ve stylu půl hodiny nic, pak 2 spoje krátce za sebou. Nebo jen 1. A kde je ten další? Není. Kdy to pojede? Nepojede. Jdi pěšky, dostaneš se tam rychleji. Že ani nevím kam? Nemusím.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
44
18 led 2019 19:22
A na co bude linka x1? Když zastávku Stránského nelze obsloužit, to bude jezdil jen kvůli zastávce Bráfova?
Mezi Pisárkami a Vozovnou Komín lze jet 44/84


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10251 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 411  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 29 bře 2024 04:16
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]