Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 106 z 720    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 720  Další
Autor Zpráva
Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Aha, teď je otázka, jestli to muzeum má být jen pro retro vozy DPMB nebo pro všechny vozy, to znamená i pro ty v Líšni. Pokud bude muzeum řešit DPMB, udělá to na svém pozemku = právě ty husovice. Nějaké BVV je uplně mimo mísu.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Přidám svoji šotofantazii:
Osobně bych nejradši viděl muzeum v jednom pavilonu na výstavišti. Výstaviště je dost velké na to, aby se tam postavila předváděcí trať, která by se dala využít i při MSV k předváděcím jízdám nových tramvají.


Online
7104
27 úno 2010 07:40
goldfinger píše:
A muzeum nechat v Líšni, tam jeho potenciál umocňuje TT, o jejíž obnovu se svádí tuhý boj.

A opět. Jak souvisí depozitář TMB s myšlenkou DP udělat si svoje muzeum?


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Ta myšlenka s muzeem v Husovicích není zas tak špatná s tím, že by se tam přestěhovaly všechny Brněnské vozy a vše co neni Brněnské by zůstalo v depozitu v Líšni, bylo by tam víc místa a dalo by se to konečně i v té Líšni normálně zpřístupnit jako každé normální muzeum. Zajímavé je, že ani v tomto článku se nikdo nezmiňuje o tom, kam s trolejbusy, což je docela hodně blbé, Nová vozovna je potřeba i kvůli dílnám už i v současné době kdy Komín nestíhá.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
K článku o proměně husovické vozovny na muzeum: Za mne by bylo lepší, kdyby se do Husovic vrátily šaliny. Byl by efektivnější výjezd na lniky d2,3,4 a 5. Co jsem slyšel při DOD tak se uvažovalo o trolejbusové vozovně v areálu Šimických kasáren (pod estakádou VMO). Nevím, zda to definitivně padlo, ale místo by to bylo očividně dobré. A muzeum nechat v Líšni, tam jeho potenciál umocňuje TT, o jejíž obnovu se svádí tuhý boj.


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Městská policie Brno píše:
Muž ležící v tramvaji nadýchal přes 3 promile, strážníci u něj našli podezřelou sušinu

Do řečkovické smyčky přivolal strážníky v pondělí večer řidič tramvaje, který nedokázal probudit jednoho z cestujících. Hlídka městské policie našla muže ležet skrčeného pod sedačkami a vůbec na ně nereagoval. Protože kolem běhal rozrušený pes, do Řečkovic dorazila také kolegyně s odchytovým vozidlem. Té se podařilo malého psa chytnout a převezla ho do útulku, kde na svého majitele počká. Na místo mezitím dorazili přivolaní záchranáři, kteří naznali, že pětatřicetiletý muž je nezraněný, ale silně opilý, a sanitka záchytu ho proto převezla k vystřízlivění. Tam nejen, že muž nadýchal přes 3,11 promile alkoholu, ale strážníci si také všimli, že má u sebe zavařovací sklenici plnou usušených zelených rostlin. Na záchytnou stanici proto vyrazili také republikoví policisté, kteří se budou případem dále zabývat


Offline
790
25 led 2006 09:46
Ty se rozpadnou. Už je mi jasný, proč se nové trolejbusy nekupují.


Offline
Uživatelský avatar

281
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
Ojin píše:
Brněnská vozovna v Husovicích se změní na muzeum veřejné dopravy
Zajímavé, turisticky asi lepší poloha, blíž k centru, ale osobně by se mi líbilo víc, kdyby se něco udělalo s areálem v Líšni.

To je sice hezký, ale kam dáte těch 44 trolejbusů?

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Hlavně by měl od prosince být novej odbavovací systém na čip. karty , ne?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Online
7104
27 úno 2010 07:40
Ale tohle by mělo spadat pod DP, ne pod TMB.


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Prodej jízdenek na pokladnách drah končí. Pro některé budou lidé muset do města

Citace:
Mírnou výhodou podle ní je, že do Brna jezdí za prací. „Jenže tam bývají dlouhé fronty u pokladen, a když budu mít volno, budu tam muset jet schválně. To je čas a peníze navíc,“ zlobí se.


Tak snad si to vyřídí v den, kdy jede do práce, proč by tam jezdila v době, kdy má volno? A jaký peníze navíc? Snad tam pojede na předplatní jízdenku, která jí ještě platí.


Offline
Uživatelský avatar

421
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Brněnská vozovna v Husovicích se změní na muzeum veřejné dopravy
Zajímavé, turisticky asi lepší poloha, blíž k centru, ale osobně by se mi líbilo víc, kdyby se něco udělalo s areálem v Líšni.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
M píše:
Okna se nesmí zamykat


To je od té doby, kdy jistý cestující otevřel (spíše vypáčil) okno, které bylo zamčené?


Offline
285
03 zář 2012 18:05
ZGHK píše:
A pro ultrazz opisovače jsou detaily k jednotlivým kouskům uvedeny ve smlouvě, ke stažení tady.

Mimochodem, doprava každého jednoho kousku vyjde na 29.500 Kč.

Tak to jsme koupili asi docela levně. Našel jsem v Registru i smlouvu na prodej 10x T6 do Sofie, zhruba stejně najetých Km, jen 2 roky zpět. A cena byla 529 000 Kč, tedy o 178 tis. víc.


Offline
65
04 led 2011 20:56
U trolejbusu (Solaris) je to ještě trochu jinak... tam nemůže řidič dělat v podstatě vůbec nic. Automatická řídící jednotka je nastavená tak, aby udržovala teplotu na 22°C a vůz si v prostoru pro cestující vše ovládá sám - v zimě sám spouští topení a v létě zase naopak klimatizaci. Jediné, co řidič může ovlivnit, je zlepšení vytápění v zimě (zapnutím přídavného vytápění). Ovšem překročí-li teplota stanovenou mez, tak se topení vypne a nikdo s ním nehne (to samé platí i u klimatizace).


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
tukator: nevím jak u trolejbusů, ale u autobusu máš jedno tlačítko a to je klima zapnutá nebo vypnutá, teplotu a vše si to dělá automaticky samo a řidič to neovlivní. Je tam nějaká nastavená teplota a ten stroj se to snaží udržovat sám.


Offline
88
26 dub 2011 09:13
Teď sem jel 30 solarisem, měla zamčená okna a klima jela na minimum. Při daném počtu lidí v trajfu tam bylo na zdechnutí, řidič na dotaz odvětil, že to má puštěné a že to na konečné zkontroluje. Což je ale naprd, když je uvnitř nedýchatelno...


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
To já vím taky moc dobře, že otevřená okna na klimu nemají žádný vliv, to je i otestované a ta klima funguje velmi dobře ikdyž jsou všechny okna dokořan. DPMB má v pokynech, že se okna nesmí zamykat, tak to prostě je, takže si je kdokoli a kdykoli může jakkoli otvírat a zavírat, dle mě to nevadí. Horší je to s výkonem motoru, ten je ubohý a kloubák téměř nejede a nadávají na to i u sól (tam ale nemám osobní zkušenost). Na každé zastávce vypínat klimu aby ses odlepil od silnice neni uplně ok. sarcastic


Offline
147
06 pro 2009 11:01
Argument, že klimu není potreba pouštět, protoze cestující stejně otevřou okna, je podle mě blbost. Já teda jezdil zatim jen jednou s tím novým urbanem a měl jsem pustenou klimu celou odpolední část sluzby na 57 a okno za celou dobu neotevrel nikdo. A dokonce jsem byl od jedné cestující pochvalen, že ve voze bylo příjemně.


Offline
173
21 kvě 2017 18:40
Přátelé, v roce 2019 by měly být všechny vozy s pevnými okny a klimatizace by měla fungovat po 3/4 roku nonstop a ne jen 6 dnů v roce, kdy je přes pětatřicet ve stínu. Podobně jako v železniční dopravě napříč celou Evropou. Klimatizace zdaleka neznamená jenom chlazení, ale i úpravu (přečišťování) vzduchu na ideální vlhkost a teplotu. Současný způsob používání klimy v našem podniku patří někdy do roku 1991. Že v tomhle roce ještě možná z výrobní linky vyšly poslední T3 s odporovou regulací, to je už další věc sarcastic sarcastic sarcastic


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Okna se nesmí zamykat, zamčené okno se bere jako závada. Vůz se zapnutou klimou se téměř nerozjede, tím neobhajuju vyplou klimu.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Vozy, které mají klimu, mají také kličky na zamčení oken.Kaštani jsou často balvani, takže nezbývá, než okna zašpérovat a pak už se může vesele klimovat. Rozdíl je patrný.


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Nevím, proč tu pořád argumentujete klimatizací. sarcastic Já dnes jel pěti autobusy, každý z nich měl namontovanou klimatizaci a v tom děsným dusnu dnes ji měl zapnutou jen jeden...
V busech bylo strašně, tak jsem šel za řidičem a ten mi řekl, že to je stejně k ničemu, že lidi otevírají okna a že on si to zapne a my ať si tam děláme co chceme... No já nevím, ale kdyby v tom buse bylo příjemně, proč by se všechna okna otevírala? Jasné, najde se exot co přijde a rovnou otevírá okno, ale jinak nevidím důvod. Takže podnik může nakupovat vozy s klimatizací, ale museli by je řidiči také využívat stejně tak když prší, tak umět zapnout odvětrávání ve vozech, protože logicky nikdo okna v dešti neotevírá.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
173
21 kvě 2017 18:40
10 let po přelomu tisíciletí objednat šaliny za bez mála 60 mil. Kč bez klimatizace byla zoufalost a trapas podniku. Dodatečná montáž v polovině životnosti tu ostudu neutlumí sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Při VP/GO prodloužit o článek s nehnaným podvozkem a musí to jít :)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17980 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 720  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 dub 2024 11:11
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]