Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 53 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 124  Další
Autor Zpráva
Offline
102
23 bře 2014 19:59
Vidím dobře, že bude odpojena smyčka Novolíšeňská nebo se bude ještě dodatečně napojovat?


Offline
Uživatelský avatar

532
28 črc 2013 14:13
Reko tramvajové tratě Výhybka Líšeň / Stránská skála - Novolíšeňská (stav k 26.7.2019)


Offline
Uživatelský avatar

532
28 črc 2013 14:13
Tak tu mám další várku foteček z rekonstrukce tratě do Líšně. Doufám, že se to bude líbit biggrin

Reko tramvajové tratě Výhybka Líšeň / Stránská skála - Novolíšeňská (stav k 10.7.2019)


Offline
Uživatelský avatar

532
28 črc 2013 14:13
Podobně jako minulý rok, tak i ten letošní bych vám všem rád zprostředkoval fotoreport rekonstrukce tratě do Líšně - respektive její část od výhybky na Líšeň a Stránskou skálu po Novolíšeňskou. Promiňte prosím místy horší kvalitu fotek, nejsem profesionální fotograf biggrin

Reko tramvajové tratě Výhybka Líšeň / Stránská skála - Novolíšeňská (stav k 28.6.2019)

Samozřejmě, jakmile stavební práce postoupí, tak něco opět nafotím


Offline
Uživatelský avatar

2558
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Čerstvě: odvolací orgán zrušil územní rozhodnutí pro líšeňku a vrátil k novému projednání místě příslušnému úřadu, takže se dá očekávat, že se celé kolečko bude točit znova a je otázkou, jestli to vůbec někdy postaví.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, já původně chápal Pisárky taky tak, že nepojede šalina jen pár měsíců a la letní výluka šalinového mostu nad VMO, jenco se povede zprovoznit aspoň jednu kolej na stávajícím tělese, aby vedle mohlo být staveniště, ale asi to tak jednoduše nejde. Obslužná komunikace se staví, jestli to chápu dobře, tak je to vlevo vedle stávajícího čtyřpruhu mezi ním a řekou na původních zahrádkách, tj. vlevo při směru jízdy z Pisárek na Žabiny. Takže, jestli to chápu dobře, už chybí jen povolení na samotnou ražbu tunelu, které nejspíš zase leží někde na MD na "nábřeží."
Jinak cílem obslužné komunikace nejspíš je to, aby nebyly busové zastávky na čtyř/šestipruhu dálničního typu kvůli plynulosti provozu (nejen šalinová NAD, ale taky okružky, jestli nezůstanou dál na Veslařské i po dostavbě).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
3
03 črc 2012 06:24
Většina z nás to pochopila....


Offline
102
23 bře 2014 19:59
Já nereagoval na tunel, ale na eframmcbethovu zprávu ohledně Plotní/Dornychu. Příště se to pokusím líp napsat O:)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
eframmcbeth píše:
Ale tak úplně stejně je to přeci na Plotní/Dornychu. Dodnes nechápu, proč se prvně neudělala Plotní s tramvajovou tratí, pak týdenní výluka na "přepojení", a pak teprve rozkopat Dornych... ne, ta tramvaj tam nepojede dva roky... Jaký byl důvod pro tohle?

Tahle varianta byla shledána jako technicky neproveditelná s ohledem na rekonstrukci kanalizace. Prvně bylo potřeba postavit novou stoku na Dornychu a pak do ní přepojit Plotní a pak na Plotní postavit novou stoku a stávající zrušit.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2811
01 úno 2006 10:39
Kazlík: pokud razím tramvajový tuznel uplně mimo silnice a komunikace, nemůže přeci nic zkolabovat.


Offline
102
23 bře 2014 19:59
Protože by tím totálně zkolaboval jih Brna s dopravou. Takhle to aspoň popojíždí


Offline
800
12 zář 2014 23:38
Ale tak úplně stejně je to přeci na Plotní/Dornychu. Dodnes nechápu, proč se prvně neudělala Plotní s tramvajovou tratí, pak týdenní výluka na "přepojení", a pak teprve rozkopat Dornych... ne, ta tramvaj tam nepojede dva roky... Jaký byl důvod pro tohle?


Offline
Uživatelský avatar

1338
17 črc 2010 21:41
Krno
Aha, já žil taky v domnění, že maximálně bude kratší výluka, než se tramvaj přepojí ze stávající stopy do tunelu. Pokud prvně zruší šalinu, aby mohli rozšířit silnici a pak se bude bůhví kolik let čekat na proražení tunelu, tak to je fakt padlé na hlavu. Pak ale ještě nerozumím této formulaci:

Citace:
Nyní se staví obslužná komunikace pro městskou dopravu, až přestane jezdit tramvaj z Pisárek do Komína.

Obslužná komunikace kde? Místo čeho?

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
72
17 lis 2012 23:31
Leze to z nich postupně, v různých článcích:

Podle ředitele brněnského závodu Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) Davida Fialy tak aktuálně chybí z sedmi potřebných povolení pro hlavní trasu už jen jedno. „Předpokládáme, že během letních měsíců vypíšeme soutěž na zhotovitele,“ řekl Fiala. Půjde o zakázku v hodnotě zhruba dvou miliard korun. ŘSD zbývá získat ještě povolení na stavbu tramvajového tunelu.
https://zdopravy.cz/voda-z-tetcic-neusp ... elu-29168/

Takže na tunel chybí ještě jedno povolení, a proto se nerazí, s čímž ale Voda z Tetčic nemá nic společnýho. Taky jsem žil v tom, že žádná tramvajová výluka být neměla.


Offline
2811
01 úno 2006 10:39
OndraK: to je to, co mi do teď nesedělo, že vůbec nerazí tunel, že mají nzačít za rok či dva či co, přitom můžou rubat díru než udělají vše ostatní a pak tam šoupnout šalinu a makat na silnici, takto to asi skončí mega výlukou na jedničce. No nechme se překvapit.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
V odkazovaném článku na idnes.cz je zmíněna dosud neprezentovaná informace, že stavba proběhne za dlouhodobé výluky tramvajové trati mezi Pisárkami a Komínem.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1338
17 črc 2010 21:41
Krno
https://www.idnes.cz/brno/zpravy/brno-s ... pravy_krut

https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... 90531.html

Tak jsem se nedávno dotazoval, jak to s tímto vypadá a dnes tu máme odpověď. Ministerstvo dopravy zamítlo odvolání spolku Voda z Tetčic vůči jednomu ze čtyř stavebních povolení na Žabovřeskou, takže se může začít stavět v plném rozsahu. Třikrát sláva.

BrDeník píše:
Začneme konečně budovat hlavní trasu silnice, kterou zahrneme do současné stavby. Je možné, že se dokončení prodlouží o devět měsíců, o které se stavba zpozdila. Ale předpokládám, že to nebude nutné.

Tak to by bylo úplně nejlepší. Teď jen zaklepat do dřeva, aby to tak i dopadlo.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
308
21 dub 2009 20:30
tr píše:

Takže reálné první "kopnutí do země" můžeme očekávat kdy?


To netuším, ale tak dva měsíce bude trvat, než se podepíše smlouva. U takto velké stavby se nejspíš bude moci hned začít s nějakými přeložkami sítí apod., práce na vlastní trati podle mého letos ještě nezačnou. Vždyť není projekt, natož stavební povolení...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7582
17 pro 2006 22:32
Brno
Já si jenom říkám, jestli to zase "opravili" technologií Super Crete, tak to do dvou let popraská a opadá.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
432
24 lis 2017 11:40
Jenda píše:
Na zastávce Ondrouškova byla opravena betonová zeď, která se již rozpadala. V rámci opravy byla opatřena zajímavou grafikou - co na to říkáte? Určitě lepší, než co tam bylo...


Souhlas, je to paráda, pokuď by to zas přetřely na šedo jak před lety nebo nechaly beton jen tak, tak by si taková plocha o posprejování jen říkala a né každý by tam tvořil pěkné věci.


Offline
487
07 úno 2006 10:26
ZGHK píše:
Projekt už má pravomocné územko celkem dlouho, takže vítěz soutěže bude zajišťovat pouze stavebko.


Takže reálné první "kopnutí do země" můžeme očekávat kdy?


Offline
308
21 dub 2009 20:30
Projekt už má pravomocné územko celkem dlouho, takže vítěz soutěže bude zajišťovat pouze stavebko.


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
TT ke Kampusu má stavitele, byl vyhlášen výsledek VŘ. Vítěz má za úkol zajistit mmj. i projektovou dokumentaci pro územní rozhodnutí a stavební povolení a teprve následně stavět. Doba realizace projektu je 41 měsíců, ke zprovoznění by tedy mělo dojít do konce roku 2022.
https://zdopravy.cz/novou-tramvajovou-t ... vem-29050/

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Na zastávce Ondrouškova byla opravena betonová zeď, která se již rozpadala. V rámci opravy byla opatřena zajímavou grafikou - co na to říkáte? Určitě lepší, než co tam bylo...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nejsem cyklista, ale přijde mi všeobecně, že se dělá dost málo pro bezpečnost tohoto druhu dopravy. Často chybí přejezdy nebo nadjezdy u velkých ulic jako Křenka, Koliště nebo Vídeňská, natož na Údolní, kterou jde mimochodem objet právě těma bočníma uličkama, ve kterých fakt není moc místa. Úplně jiný případ je Lerchova, na které by se cyklopruh pohodlně vešel na pravý chodník od šišatého kruháče ke školám. Kdyby navazoval někam do zahrádek a dolů tak, aby člověk nemusel po Mučednické na Tábor, tak by to mělo smysl, protože po Hrnčířské od Právnické fakulty MU dolů je cyklopruh s asfaltovým povrchem jako součást chodníku a dá se jet pohodlně až na Botanickou, kde je zase od Cihlářské až někam k Táboru zase cyklopruh součástí chodníku (na té Botance). Ovšem úplně všude chybí vyznačené cyklopřejezdy společné s přechodem pro chodce, vyhláška o dopravních značkách i zákon 361/2000 Sb. o silničním provozu tuhle společnou vodorovnou značku znají, takže prostě jen líné město, potažmo městské části. Postupně by tak mohla konečně vzniknout nějaká síť stezek, jenže zase by se muselo na určitých místech chtít.
Jinak jako nevidomý upozorňuji na článek, že nevidomým dělají problém tzv. pojížděné mysy, je to nesmysl, který vyplodili na Idnesu, aniž by text redaktorka konzultovala s tím, koho cituje. Problém to není, pokud jsou na místě naváděcí pásky a signální pruhy s tou vystouplou kostičkovou dlažbou, navíc pomáhá prostým pošlapem poznatelná dlažba, když je chodník vydlážděný větším formátem dlaždic, než silnice, nebo když je silnice na tom ostrůvku vydlážděná kostkama podobného formátu, jaké se dávají do autobusových zálivů.
Tak jen na okraj, abyste ten článek nebrali vážně.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3095 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 124  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 dub 2024 20:10
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]