Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 72 z 231    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 231  Další
Autor Zpráva
Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Naxashi:

musím s tebou souhlasit. V podstatě máš pravdu. Já se přiznám jako kolega 2389, že i já jedu v 99% radši všude autem a i přes kolony tím ušetřím spoustu času a o pohodlí ani nemluvě.
Na druhou stranu, podnik by rád jezdil často, ale nejsou lidi, tím že nejsou lidi, tak řidiči jezdí furt, nemají žádné volno, jezdí i místo volna, jsou unaveni, dovolená nula nula nic, plat taky nic moc, na toto nové lidi nenalákáš. I proto se ty jízdní řády upravují, aby bylo i nějaké malé volno pro řidiče. Co se týká jízdních řádů. Máme teď nové autobusy a ty jsou pomalejší, jízdní řády se neupravily. Jsme pořád ve zpoždění. Návaznosti, většinou je čekej 4 minuty a pak jeď, nebo čekej 4 minuty a pokud nic, volej dispečink. Takže jedeš pozdě ať už dopravní situací nebo vozem, pak přípoj nestihneš a naopak zdržíš i ho, nebo jej stihneš a čekáš na povel a máš ještě větší zpoždění. Pak nestihneš už ani přestávku, wc nebo svůj vlastní odjezd z protější konečné. Jízdní doby se dle mě neupravily, protože by zas nevyšly bezpečnostní pauzy, pač by se musel přidat spoj = další řidič, takže je to takový začarovaný kruh. Nový lidi moc na současný stav nenalákáš a přidat spoje nemůžeš, pač s nimi nemá kdo jet.

Richie:

auta zas toliik kolony nezpůsobují, kolony způsobují špatné komunikace, zbytečné uzavírky jako třeba Táborská, špatná organizace uzavírek atd. Podívej se jak vypadá město, kolik je uzavírek a co vše se naráz opravuje, nebo spíše neopravuje, vše trvá sto let, to co se jinde ve světe opraví za víkend nebo za týden, tady se opravuje rok nebo dva, to je problém. Tam kde byly 4 pruhy, třeba Řípská, se udělaly pruhy dva a k tomu místo pro pěší, přestože je tam chodník a podobné ptákoviny všude po městě včetně cyklopruhů na silnici, dojde k ubrání pruhu pro auta, nebo k zůžení silnice aby se tam nacpal cyklopruh, po kterém jede jeden cyklista za uherský rok. Včera jsem jel po Ostravské, byl tam zavřenej jeden pruh a nic se v něm nedělo, nic tam nebylo co by dalo důvod k uzavření pruhu, pak se nemůžeme divit, že je kolona až za Brno. Podívej se jak jsou organizované jednosměrky ve středu města a zákazy odbočení doleva, místo toho aby jsi hned v pohodě odjel, jsi nucen kroužit zbytečně centrem aby ses od tama vymotal. Zastávky typu špunt, to vše zdržuje. Ano, pokud by nebyly auta, nebyly by kolony, ale auta prostě budou. Současná podoba MHD v Brně je hodně na špici i přes své mouhy či masařky, ale na přilákání lidí do MHD z aut je to málo.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
2389 píše:
Jsem loajální přiměřeně situaci. Většinou, kdy jsem někam jel mimo špičku, tak nevyšly přípoje přestože podle IDOS vyjít měly s rezervou. Někdy vlivem zpoždění neznámého původu, jindy třebas tím, že kolega jel jak s hnojem a přípoj ujel. Pak jsem stál půl hodiny na zastávce. Ony samy návaznosti celkově za moc nestojí. Někdy je ta přestupní zastávka daleko, jindy je od základu špatně navržen jízdní řád. A zvrchu není ani příliš chuť něco měnit. Na špatné jízdní doby a další věci s kolegy na školeních upozorňujeme pravidelně.
V autě stojím v kolonách taky, ale aspoň tyhle starosti nemám.

Vím přesně, o čem mluvíš.

Richie píše:
A to je právě ten problém, co se moc neříká - auta způsobujou ty kolony díky kterým má MHD zpoždění... Auta jsou jedním s klíčových problémů veřejné dopravy... A planety Země hlavně....

To sice ano, ale jestliže chceme lidi dostat z aut MHD, tak nemůžeme jít cestou prodlužování intervalů a nefungujících návazností.


Offline
173
21 kvě 2017 18:40
Protože MHD není kunkurenceschopná ani trochu. V některých zastávkách se nám lidi pravidelně hnali z vozu div nevyrazili dveře a svůj přípoj stejně většinou nestíhali. Ono se to mnohdy už zlepšilo, ale těm nahoře to i přes opakované upozornění trvalo třeba pět let. Současně s tím ale vznikl podobný problém jinde a ona pětiletá lhůta opět právě běží sarcastic sarcastic
Plošně víkend takt 30min by byl reálný a dokonce lepší než 20min, ale jen za podmínky, že by se lidi na jeden zátah garantovaně dostali všude v rámci zón 100+101, i z Chrlic do Žebětína nebo z Útěchova do Bosonoh, tj. jednou by vystáli max půlhodinu a pak jeli bez čekání. A ne že čtyřikrát přestupuji = čtyřikrát půlhodina stání. To je ale téměř nereálné zajistit.
A taky by bylo žádoucí, aby žádný z těch spojů nebyl naplněn ze 120% své kapacity, že sarcastic


Offline
1589
18 led 2009 10:06
2389 píše:
V autě stojím v kolonách taky, ale aspoň tyhle starosti nemám.

A to je právě ten problém, co se moc neříká - auta způsobujou ty kolony díky kterým má MHD zpoždění... Auta jsou jedním s klíčových problémů veřejné dopravy... A planety Země hlavně....

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Jsem rád, že nejsem jediný, kdo si to myslí, jen si všímám, že „nás“ je fakt málo. Tady se dávají poklony zhoršení MHD? Huh? Wot?
Přijde mi to, jako kdyby se DPMB snažil lidi natlačit do aut. Protože přesně takhle se to dělá. A je to přesně tak, jak říkají ostatní. Intervaly jednou za rok, čekáš na zastávce půl století na další spoj, a když si to tak sečteš, tak čekáš vlastně dýl, než jedeš. To už snad někdy můžeš prostě…jít pěšky.
Viděl jsem jen pár JŘ, a je to fakt smutný. Nebo k cynickýmu smíchu.
A to to mám ještě dobrý, protože jezdím většinou po městě.
O návaznostech je škoda mluvit, fakt. Systematicky to nenavazuje. Papírově to sice funguje skvěle, ale pak tam máš semafor. Kde máš vždycky červenou, protože samozřejmě že jo. A pak než se doplazíš na další zastávku, tak to ujede. A můžeš čekat. A proto jsi vstával brzo ráno. Abys mohl čekat na zastávce.
Říkám to stále znovu a znovu. Největší omyly lidstva je letní čas a prázdninové JŘ.
A ne, argumenty, jako že všichni si berou dovolené neberu. Vidím spoje stále narvané. Jen se ptám, tohle má být to, co má natáhnout lidi do MHD? Přecpané, krátké spoje, co jezdí jednou za rok, se vzduchem jak z Venuše uvnitř? A přestupy, že bys dřív došel než dojel?
Ale hej…však co já vím. Já jsem jen náhodnej nikdo z netu, že jo.
Najednou to, jak mi pár lidí řeklo, abych si koupil kolo, zní daleko racionálněji. Moct si jet kdy chci a dorazit dřív, protože si nemusím udělat vyhlídkovou jízdu centrem? :-)
A co se ve výsledku stane? Pár lidí si tady zanadává, budou naštvaní, ale nezmění se samozřejmě nic.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
173
21 kvě 2017 18:40
Jsem loajální přiměřeně situaci. Většinou, kdy jsem někam jel mimo špičku, tak nevyšly přípoje přestože podle IDOS vyjít měly s rezervou. Někdy vlivem zpoždění neznámého původu, jindy třebas tím, že kolega jel jak s hnojem a přípoj ujel. Pak jsem stál půl hodiny na zastávce. Ony samy návaznosti celkově za moc nestojí. Někdy je ta přestupní zastávka daleko, jindy je od základu špatně navržen jízdní řád. A zvrchu není ani příliš chuť něco měnit. Na špatné jízdní doby a další věci s kolegy na školeních upozorňujeme pravidelně.
V autě stojím v kolonách taky, ale aspoň tyhle starosti nemám.


Offline
147
06 pro 2009 11:01
ds píše:
Jezour: je otázka, jestli se na té Lesné tolik ušetří, když 57 má dosud 3 spoje do hodiny do Útěchova a 3 na Lesnou, teď budou 4 do Útěchova - nevyjde to podobně? Zároveň mi nedává úplně smysl zkrouhnout o víkendu d-9 na 15 min (celá Lesná a Černá Pole), když v intervalu 10 min bude d-3 vozit vzduch od České do nikam. Trojka se mohla na České / Maliňáku ukončit a úspora by byla ještě výraznější. Do prostoru Jugoslávské toho už tak bude jezdit dost.


No tak tohle také nechápu 15min i víkendu do Útěchova je zbytečné, hlavně když 43ka bude jezdit po 20min. To úplně rozboura návaznost v sobesicich,která je hojně využívána.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
2389 píše:
Jako zaměstnanec podniku otevřeně všem doporučuji po mém vzoru jezdit autem, tak to řeknu. sarcastic

Ty teda nejseš moc loajální zaměstnanec! :D Ty neznáš to pořekadlo? Koho chleba jíš, toho píseň zpívej. :wink: :D


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Jsem zmaten jízdním řádem linky 35 - myslel jsem, že linka má být obsluhována po prodloužení na Kameňák jen vozy 26 Tr... ale současně tam vidím polovinu negarantů. Takže šup tam s B931 na polovinu kurzů?

Ohledně toho, které spoje budou trvale obsluhovány autobusy, napoví aktualizace 737038 vs 738038, na CISu snad během čtvrtka.


Offline
173
21 kvě 2017 18:40
Jako zaměstnanec podniku otevřeně všem doporučuji po mém vzoru jezdit autem, tak to řeknu. sarcastic MHD jezdím jenom občas do práce, když je mi to zrovna po manipulační stránce výhodné. V době ekonomického růstu a mimo jiné i tím se zvyšující dynamiky života společnosti je zmenšování objemu veřejné dopravy žalostné. Na druhou stranu, když nemáme lidi, nemůže tomu být jinak. Bída je to a ta pohoda v podniku z dávných časů je už pěkných pár let fuč


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Když to tady tak čtu, dělá se mi z toho špatně. Ještě MHD takřka nejezdím. Jsou lepší způsoby trávení volného času než nekonečná čtvrthodinová čekání na zastávkách.

Čtvrthodinový interval i na tramvajové lince? Tak to už je slušnej balkán.

A okružka taky po 15 minutách? Hm, to je pomalu jediná linka, kterou ještě občas jezdím. I tu mně znechutí.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
prototyp401 píše:
Jsem zmaten jízdním řádem linky 35 - myslel jsem, že linka má být obsluhována po prodloužení na Kameňák jen vozy 26 Tr... ale současně tam vidím polovinu negarantů. Takže šup tam s B931 na polovinu kurzů? Pokud ano, tak je to smutné... (nehledě teda na fakt tohoto velmi systémového řešení).

jinak když jsme u té 35, tak úplně nechápu k čemu ta komedie s jízdou tunelem je, když jízdní doba Mendlovo nám - Kamenný vrch je na t-26 i t-35 shodných 14 minut :-D

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Robert: nebo když už, tak se d-3 místo na Mosteckou mohla odklonit na Zemědělskou. je to z Jugoslávské stejných 800 metrů.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
ds píše:
Jezour: je otázka, jestli se na té Lesné tolik ušetří, když 57 má dosud 3 spoje do hodiny do Útěchova a 3 na Lesnou, teď budou 4 do Útěchova - nevyjde to podobně? Zároveň mi nedává úplně smysl zkrouhnout o víkendu d-9 na 15 min (celá Lesná a Černá Pole), když v intervalu 10 min bude d-3 vozit vzduch od České do nikam. Trojka se mohla na České / Maliňáku ukončit a úspora by byla ještě výraznější. Do prostoru Jugoslávské toho už tak bude jezdit dost.

Tak stále bude možnost jet na pětku, popř. využít spojenou 46 + x11. Devítka pak navíc obslouží v podstatě jen pár zastávek, na což ta čtvrthodina podle mě stačí, zvláště v poršatech. I když ta trojka by minimálně v půlce případů přes M. Horákové jezdit nemusela, to je fakt.


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Systemovy interval 15 min o vikendu pri salinkarte drazsi nez v Praze?

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Jsem zmaten jízdním řádem linky 35 - myslel jsem, že linka má být obsluhována po prodloužení na Kameňák jen vozy 26 Tr... ale současně tam vidím polovinu negarantů. Takže šup tam s B931 na polovinu kurzů? Pokud ano, tak je to smutné... (nehledě teda na fakt tohoto velmi systémového řešení).


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
No jsem na tu x11 zvědav. Na jistou dobu po delší době bude mít část Lesné přímé spojení do centra busem, což je stále sen jistých politiků.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
Pro zavedení víkendového systémového intervalu 30 (páteř 15) hlasuji okamžitě! A s propočítanými návaznostmi a s případným čekáním taktéž nemám problém. Snad se jednou dočkáme. (A hlavně se snad dočkají řidiči a vrátí se i jejich život, stejně jako život výpravčích či dispečerů, do normálu... Přiznejme si, že počet řidičů na takové luxusní intervaly, jaké máme ještě tento týden, už ASI nikdy mít nebudeme. Ale třeba se mýlím a zrodí se flotila nových šoférů :-) )


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Jak budou fungovat návaznosti intervalu 15 (okružky) a 20 (ostatní radiální bus linky) minut? Rozumně jednou za hodinu místo každých 20 minut, jinak s náhodně dlouhou přestupní dobou. A to se nebavím o spojení typu bus - okružka - další bus. Minimálně jedno desetiminutové čekání zaručeno. To je na ránu, nikoli rozumné řešení. Z hlediska návazností by bylo pomalu lepší zavést intervaly 15 a 30 celosystémově s adekvátními vozidly a kvalitně udělanými návaznostmi, když už teda nejsou řidiči.
Pak se tu ale všichni divíte, že se každý dožaduje přímé linky odkudkoli kamkoli, když při 10 minutové jízdě stráví dalších 10 minut na přestupu...


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Jezour: je otázka, jestli se na té Lesné tolik ušetří, když 57 má dosud 3 spoje do hodiny do Útěchova a 3 na Lesnou, teď budou 4 do Útěchova - nevyjde to podobně? Zároveň mi nedává úplně smysl zkrouhnout o víkendu d-9 na 15 min (celá Lesná a Černá Pole), když v intervalu 10 min bude d-3 vozit vzduch od České do nikam. Trojka se mohla na České / Maliňáku ukončit a úspora by byla ještě výraznější. Do prostoru Jugoslávské toho už tak bude jezdit dost.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
Konečně! Chci poděkovat přípravářům, že sebrali odvahu a provedli potŕebné škrty. Víkendový 10minutový interval na okružkách nebo na Lesné byl opravdu luxus, na který fakt v dnešní době nejsou řidiči. Za sebe děkuji za rozumné kompromisní řešení!


Offline
1204
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Dívám se na prázdninové jízdní řády a je tady dost výrazný omezení na všech expresních linkách.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
JaKo píše:
Ve staré Líšni vidím poslední dobou klouby na a-55, a-58, a-78, jsou to asi nějaké přejezdy nebo něco podobného?

Borci dostali klouby na 58 i 64 proto, že nebylo zase s čím jezdit...

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

373
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
Obvykle se zahajuje provoz po dopravní nostalgii. Ta by se letos měla konat 15.-16.6.

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
18
11 zář 2016 17:32
Kdy bude zahájen provoz linek H4 a H24?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5775 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 231  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 28 bře 2024 13:37
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]