Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15559 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 623  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 04 čer 2019 18:50 

Příspěvky: 62
Od: 21 kvě 2017 18:40
10 let po přelomu tisíciletí objednat šaliny za bez mála 60 mil. Kč bez klimatizace byla zoufalost a trapas podniku. Dodatečná montáž v polovině životnosti tu ostudu neutlumí sarcastic


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 čer 2019 17:59 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3022
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Při VP/GO prodloužit o článek s nehnaným podvozkem a musí to jít :)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 čer 2019 16:07 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5572
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
V Ostravě řešili zástavbu klimatizace pouze do LF1. LF2 nemá na střeše prvniho článku místo pro instalaci klimatizační jednotky. Takže je otázka zda by to šlo řešit pouze jednou jednotkou na zadním článku. Co se týče tramvají Škoda z generace Elektra tak všechny klimatizované mají hnané pouze dva podvozky a tedy mají o třetinu míň pohonu a tím pádem nějaké zbylé místo na střeše. 13T má střechu kompletně plnou výzbroje. Vůbec bych se nedivil kdyby tu klimatizaci nebylo kam dát.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 čer 2019 14:54 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1549
Od: 07 dub 2006 09:03
Ostrava vyvrátila tvrzení o tom, že do varií nelze namontovat klimu pro salón. Takže su zvědavej, zda se první klimované šaliny dočkáme ještě před EVO. Dalšími adepty by mohly být 13T, kde je určitě možné to dodělat, bo její klony v Turecku ji mají.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 čer 2019 19:05 

Příspěvky: 147
Od: 21 dub 2009 20:30
PvvS píše:


A pro ultrazz opisovače jsou detaily k jednotlivým kouskům uvedeny ve smlouvě, ke stažení tady.

Mimochodem, doprava každého jednoho kousku vyjde na 29.500 Kč.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 čer 2019 12:47 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 178
Od: 31 kvě 2016 10:01
Bydliště: Brno
Stejně ty peníze neuvidíte, řekl u soudu muž, který odmítá platit v MHD

https://www.idnes.cz/brno/zpravy/jiri-bezdek-neplatic-jizdenky-mhd-soud-diskriminace.A190531_479450_brno-zpravy_krut


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 čer 2019 07:15 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
Pro opisovače :
http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2019/6 ... a5-z-prahy


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2019 09:05 

Příspěvky: 2315
Od: 19 dub 2009 12:06
Jo, tak teď už je to jasný, ulice Nádražní u zastávek Nové sady a bylo by jasný o co go. Ale ten článek je jak pro promovanýho psychologa.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2019 06:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1524
Od: 03 zář 2009 13:18
Stalo se to na výhybce 707 před zastávkou Nové sady směr Hybešova. Šalině 1081 na 2 se přehodila výhybka doleva a narazila do protijedoucí tramvaje.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2019 06:24 

Příspěvky: 10
Od: 11 zář 2016 17:32
Obrázek

Asi tím je myšlena včerejší nehoda na Nádražní. Foto z FB.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2019 04:32 

Příspěvky: 1155
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Z jednosměrných odklonů na Bystrc mi vychází, že se to nejvíc řešilo na Hlavasu směrem od Benešovy (kolej 1)...
Aspoň tak jsem to pochopil z DPMB aktuálně na Facebooku a komentářů lidí na té samé stránce.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2019 02:34 

Příspěvky: 2315
Od: 19 dub 2009 12:06
Tak z toho fakt moudrej nejsem. Husovou nejezdí nic z toho. Pokud to bylo na ulici Nádražní a popis směrů zainteresovaných linek sedí, spíš bych viděl průser na straně jedničky. No, nechám se překvapit...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2019 19:08 

Příspěvky: 2185
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
nehoda tramvají: https://www.denik.cz/nehody/v-husove-se ... 90527.html


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2019 14:12 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1626
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
A jen taková perlička z ikatastru, která stříška nám zasahuje do drážního tělesa. :mrgreen:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.
doktor Reiniš


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2019 14:05 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1626
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
Snad to dobře dopadne, těším se až tam vjedou bagry a srovnají černé stavby.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.
doktor Reiniš


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2019 12:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2323
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
PvvS píše:
Akce líšeňská trať pokračuje....
https://www.brno-lisen.cz/2019-05-27-1/f15321

No jsem zvědav ... je fakt, že sama primátorka mi napsala v odpovědi na můj dotaz:
projekt tramvajové trati ze Stránské skály do Líšně získal v létě loňského roku územní rozhodnutí. Proti němu se ale odvolalo místní sdružení. V tuto chvíli čekáme, jak dopadne řízení o odvolání. Zatím je předpokládaný termín, kdy by mohla trať fungovat, v roce 2023.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Připravovaný web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2019 11:56 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
Akce líšeňská trať pokračuje....
https://www.brno-lisen.cz/2019-05-27-1/f15321


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2019 15:14 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
Bohatě by stačilo nasadit tohle a projíždět pár hlavních tras :)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2019 14:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1521
Od: 19 led 2014 12:31
Bydliště: Brno - Maloměřice a OBŘANY
Na Táborské dostanou přednost tramvaje
https://kopemezabrno.cz/2019/05/24/na-taborske-dostanou-prednost-tramvaje/


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2019 23:11 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1733
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Ondra K. píše:
V rámci schvalovacího procesu Aster se v Plzni zkoušely v soupravě první dva prototypy Aster.

Fotky jsou na plzensketramvaje.cz

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2019 21:10 

Příspěvky: 132
Od: 24 lis 2017 11:40
v případě, že bude takový přebytek tramvají délky K2 či Anitry, jak tady někteří tvrdí, na téma nákupu Draků; a naopak budou chybět ty kapacitnější...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2019 17:31 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5572
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
V rámci schvalovacího procesu Aster se v Plzni zkoušely v soupravě první dva prototypy Aster.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2019 17:17 

Příspěvky: 1338
Od: 04 bře 2012 23:26
:-D
Já to tady stále čtu, a koukám, že už najednou nejsem jediný, kro říká, že delší vozy jsou potřeba. Čím to asi bude…
Mimochodem, myslím, že mám o něco lepší obrázky.
Vozy pro BAHN (na vyžádání i k zaslání), s obrázkovým náznakem kapacity. Než se někdo bude čílit, znova zdůrazňuji: náznakem, na hrubo.
Tady jsou nějaký čísla (kapacita), kdyby se náhodou někdo ptal:
Trio 60 (sedící) 65 (stojící) 125 (celkem) 138 (max)
Pento 94 (sedící) 113 (stojící) 207 (celkem) 229 (max)
Septo 128 (sedící) 161 (stojící) 289 (celkem) 321 (max)
Ennio 162 (sedící) 209 (stojící) 371 (celkem) 412 (max)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
BANH síť fiktivního MHD Sokolov:
Metro: A, B, C, D; Tram: 0–19; Trol: 20–49; Ebus: 50–99.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2019 16:55 

Příspěvky: 132
Od: 24 lis 2017 11:40
Tak jestli takhle, tak už rovnou "vydveřujeme" v rámci přestavby něco novějšího, dvě Anitry? V nějakých materiálech jsem viděl spřažení dvou 3 článkových Aster za sebou jako alternativa k 7-článkům. :lol:

BTW zkoušel toto někdo někde u normálních linek (jednosměrných)? Jsou toho vlastně brněnský kusy schopny teoreticky?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2019 11:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 178
Od: 31 kvě 2016 10:01
Bydliště: Brno
MKzB píše:
Navrhuji PX spojení tramvají KT8 a T6, kterým se dodělají dveře na druhé straně.

To už by bylo jednodušší spojit A články K2 harmonikou k sobě ! pripitek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15559 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 623  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 08 pro 2019 16:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]