Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 107 z 719    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 719  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
PvvS píše:
Akce líšeňská trať pokračuje....
https://www.brno-lisen.cz/2019-05-27-1/f15321

No jsem zvědav ... je fakt, že sama primátorka mi napsala v odpovědi na můj dotaz:
projekt tramvajové trati ze Stránské skály do Líšně získal v létě loňského roku územní rozhodnutí. Proti němu se ale odvolalo místní sdružení. V tuto chvíli čekáme, jak dopadne řízení o odvolání. Zatím je předpokládaný termín, kdy by mohla trať fungovat, v roce 2023.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Akce líšeňská trať pokračuje....
https://www.brno-lisen.cz/2019-05-27-1/f15321


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Bohatě by stačilo nasadit tohle a projíždět pár hlavních tras :)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Na Táborské dostanou přednost tramvaje
https://kopemezabrno.cz/2019/05/24/na-taborske-dostanou-prednost-tramvaje/


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Ondra K. píše:
V rámci schvalovacího procesu Aster se v Plzni zkoušely v soupravě první dva prototypy Aster.

Fotky jsou na plzensketramvaje.cz

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek


Offline
429
24 lis 2017 11:40
v případě, že bude takový přebytek tramvají délky K2 či Anitry, jak tady někteří tvrdí, na téma nákupu Draků; a naopak budou chybět ty kapacitnější...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
V rámci schvalovacího procesu Aster se v Plzni zkoušely v soupravě první dva prototypy Aster.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
:-D
Já to tady stále čtu, a koukám, že už najednou nejsem jediný, kro říká, že delší vozy jsou potřeba. Čím to asi bude…
Mimochodem, myslím, že mám o něco lepší obrázky.
Vozy pro BAHN (na vyžádání i k zaslání), s obrázkovým náznakem kapacity. Než se někdo bude čílit, znova zdůrazňuji: náznakem, na hrubo.
Tady jsou nějaký čísla (kapacita), kdyby se náhodou někdo ptal:
Trio 60 (sedící) 65 (stojící) 125 (celkem) 138 (max)
Pento 94 (sedící) 113 (stojící) 207 (celkem) 229 (max)
Septo 128 (sedící) 161 (stojící) 289 (celkem) 321 (max)
Ennio 162 (sedící) 209 (stojící) 371 (celkem) 412 (max)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
429
24 lis 2017 11:40
Tak jestli takhle, tak už rovnou "vydveřujeme" v rámci přestavby něco novějšího, dvě Anitry? V nějakých materiálech jsem viděl spřažení dvou 3 článkových Aster za sebou jako alternativa k 7-článkům. :lol:

BTW zkoušel toto někdo někde u normálních linek (jednosměrných)? Jsou toho vlastně brněnský kusy schopny teoreticky?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

340
31 kvě 2016 10:01
Brno
MKzB píše:
Navrhuji PX spojení tramvají KT8 a T6, kterým se dodělají dveře na druhé straně.

To už by bylo jednodušší spojit A články K2 harmonikou k sobě ! pripitek


Offline
81
04 říj 2011 22:53
xcav8 píše:
Od kolegy z českých dálnic ulice Žabovřeská:
https://www.youtube.com/watch?v=noEwn1fjcLM


Když už tu je taková hezká dokumentace, rád bych jen zmínil jednu velmi pozitivní věc na brněnském provozu - Žabovřeská podle mě naučila Brňáky kulturu zipování takovým způsobem, že nemají jinde v ČR konkurenci. Jezdím tudy téměř denně a ten ve špičce permanentně zarvaný "dvojzip" z obou stran, světe div se, funguje! Spíš jen výjimečně potkám jelita, co se tlačí do ostatních pruhů tehdy, kdy nemají a těch, co nepustí zipnout v místě zúžení, bych napočítal za poslední rok max. na jedné ruce (většinou SPZ odjinud, ať už na úrovni krajů či států). Takže všem, co tudy též jezdí a spolupracují na tom, že i tahle průserová komunikace je tak efektivní, jak to jen v rámci možností jde - dík!

Vím, že to není úplně relevantní k tématu, ale raduju se nad tím při průjezdu Žabovřeskou celkem často, že to vlastně s tím provozem u nás není ještě tak nejhorší...a pozitivních zpráv není nikdy dost :dancing:


Offline
Uživatelský avatar

1337
17 črc 2010 21:41
Krno
MKzB: Mě napadlo vyrobit EVO2 s dveřmi na obou stranách a spojit PX. To až jako taková utopie nezní, skoro se obávám, že k tomu i dojde. :-)

Ad Žabovřeská: je nějaký posun v aféře Voda z Tetčic? Která část stavby je kvůli tomu vůbec zablokovaná? Nejsou to právě ty tunely?

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Ondra K. píše:
Linka 8 nutně potřebuje kapacitnější tramvaje, o tom není žádného sporu. Prodloužení KT8 je utopie.

<joke>
Navrhuji PX spojení tramvají KT8 a T6, kterým se dodělají dveře na druhé straně.
</joke>


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2485
28 lis 2007 23:00
Brno
M píše:
xcav8: moc pekne video, pekne je tam vse vidět i jak postupují práce, zajímalo by mě, zda už razí tunel pro tramvaj....aby pak nebyla hotova silnic a šalina nejezdila, pač se bude čekat sto let než prorazí díru.

Tunel bude až v další fázi, tedy pokud nebude nějaké zdržení, tak příští rok.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2485
28 lis 2007 23:00
Brno
PvvS píše:
Hmm, hned několik porušenejch pravidel pro létání s dronem ..

Opravdu?

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
jara255 píše:
Dle dnešní zprávy na rádiu Petrov, se 1715 vrátí do provozu koncem prázdnin.


Hodně optimistické tvrzení, to aby dodavatelé dílů hejbli kostrou sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Hmm, hned několik porušenejch pravidel pro létání s dronem ..


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
xcav8: moc pekne video, pekne je tam vse vidět i jak postupují práce, zajímalo by mě, zda už razí tunel pro tramvaj....aby pak nebyla hotova silnic a šalina nejezdila, pač se bude čekat sto let než prorazí díru.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2485
28 lis 2007 23:00
Brno
Od kolegy z českých dálnic ulice Žabovřeská:
https://www.youtube.com/watch?v=noEwn1fjcLM

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

340
31 kvě 2016 10:01
Brno
Dle dnešní zprávy na rádiu Petrov, se 1715 vrátí do provozu koncem prázdnin.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Linka 8 nutně potřebuje kapacitnější tramvaje, o tom není žádného sporu. Prodloužení KT8 je utopie.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6897
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Už se ví, jak bude modernizovaná KT8 vypadat? Je přidání druhého středního článku utopie?


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Logický by byl, kdyby na d-8 nebyly kapacitní problémy. Ale ty problémy tam jsou a jejich řešením rozhodně není padesátá modernizace KT8. Na d-8 to chce už teď kapacitnější tramvaje a po přetrasování ke Kampusu to bude jenom horší. Modernizace KT8, proč ne, ale výhradně s výhledem jejich využití při výlukách a na linkách jako d-2, 3, 6, 9 a 12 kde nahradí dvojice T3 a případně možná i K2 (což se týká hlavně d-2). Na d-8 už ale dávno nemají co dělat. Ale tím jsme opět u té neexistující koncepce obnovy vozového parku a flikování až když není zbytí. Ale to bych se zase jenom opakoval.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Vzhledem k tomu, kolik ještě máme vysokopodlažních tramvají, je modernizace částečně nízkopodlažních KT8 logický krok.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
429
24 lis 2017 11:40
Aspoň to oživí stereotypní jízdu! Když jeden vypadne, ostatní se pobaví a taky..zajímavost pro šotouše.

Co se týše kapacity, bylo by nejlepší koupit nové obousměrky a delší než kačeny, třeba 7-mi článkový Porche nám Škodovka ráda a levně dodá:) Nebo něco rozumnějšího, ale určitě bych na celou 8 šel cestou zvyšování kapacity než zkrácením inervalů. Zprávy o další modernizaci kačen mě děsí...leda, že by dostali další mezičlánek, což by bylo taky zajímavost sama...

A zatím uspořádání linek úvrati spíš nahrává, takle maj obousměrky na 8 dvakrát větší smysl, ale o lince 8 už tu bylo mluvený víckrát.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17967 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 719  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 10 dub 2024 08:30
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]