Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 108 z 720    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 720  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Ondra K. píše:
Linka 8 nutně potřebuje kapacitnější tramvaje, o tom není žádného sporu. Prodloužení KT8 je utopie.

<joke>
Navrhuji PX spojení tramvají KT8 a T6, kterým se dodělají dveře na druhé straně.
</joke>


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2489
28 lis 2007 23:00
Brno
M píše:
xcav8: moc pekne video, pekne je tam vse vidět i jak postupují práce, zajímalo by mě, zda už razí tunel pro tramvaj....aby pak nebyla hotova silnic a šalina nejezdila, pač se bude čekat sto let než prorazí díru.

Tunel bude až v další fázi, tedy pokud nebude nějaké zdržení, tak příští rok.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2489
28 lis 2007 23:00
Brno
PvvS píše:
Hmm, hned několik porušenejch pravidel pro létání s dronem ..

Opravdu?

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

3340
13 lis 2004 11:58
jara255 píše:
Dle dnešní zprávy na rádiu Petrov, se 1715 vrátí do provozu koncem prázdnin.


Hodně optimistické tvrzení, to aby dodavatelé dílů hejbli kostrou sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Hmm, hned několik porušenejch pravidel pro létání s dronem ..


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
xcav8: moc pekne video, pekne je tam vse vidět i jak postupují práce, zajímalo by mě, zda už razí tunel pro tramvaj....aby pak nebyla hotova silnic a šalina nejezdila, pač se bude čekat sto let než prorazí díru.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2489
28 lis 2007 23:00
Brno
Od kolegy z českých dálnic ulice Žabovřeská:
https://www.youtube.com/watch?v=noEwn1fjcLM

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

340
31 kvě 2016 10:01
Brno
Dle dnešní zprávy na rádiu Petrov, se 1715 vrátí do provozu koncem prázdnin.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Linka 8 nutně potřebuje kapacitnější tramvaje, o tom není žádného sporu. Prodloužení KT8 je utopie.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Už se ví, jak bude modernizovaná KT8 vypadat? Je přidání druhého středního článku utopie?


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Logický by byl, kdyby na d-8 nebyly kapacitní problémy. Ale ty problémy tam jsou a jejich řešením rozhodně není padesátá modernizace KT8. Na d-8 to chce už teď kapacitnější tramvaje a po přetrasování ke Kampusu to bude jenom horší. Modernizace KT8, proč ne, ale výhradně s výhledem jejich využití při výlukách a na linkách jako d-2, 3, 6, 9 a 12 kde nahradí dvojice T3 a případně možná i K2 (což se týká hlavně d-2). Na d-8 už ale dávno nemají co dělat. Ale tím jsme opět u té neexistující koncepce obnovy vozového parku a flikování až když není zbytí. Ale to bych se zase jenom opakoval.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Vzhledem k tomu, kolik ještě máme vysokopodlažních tramvají, je modernizace částečně nízkopodlažních KT8 logický krok.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
429
24 lis 2017 11:40
Aspoň to oživí stereotypní jízdu! Když jeden vypadne, ostatní se pobaví a taky..zajímavost pro šotouše.

Co se týše kapacity, bylo by nejlepší koupit nové obousměrky a delší než kačeny, třeba 7-mi článkový Porche nám Škodovka ráda a levně dodá:) Nebo něco rozumnějšího, ale určitě bych na celou 8 šel cestou zvyšování kapacity než zkrácením inervalů. Zprávy o další modernizaci kačen mě děsí...leda, že by dostali další mezičlánek, což by bylo taky zajímavost sama...

A zatím uspořádání linek úvrati spíš nahrává, takle maj obousměrky na 8 dvakrát větší smysl, ale o lince 8 už tu bylo mluvený víckrát.


Offline
7104
27 úno 2010 07:40
Myslím, že jich mám hromady, dohromady zhruba rok jsem tam bydlel a metro denně používal. Že tam zůstane jeden člověk, co po otevření dveří překvapeně uhne, nepovažuji za problém.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Robert píše:
Tak si lidi holt zvyknou. V pražském metru jsou taky zastávky "naopak," a nevšiml jsem si, že by na nádraží, Vyšehradě nebo Rajské zahradě docházelo k nějakým problémům.

Tak to asi nemáš moc zkušeností s pražským metrem. Právě Hlavní nádraží a Vyšehrad jsou kvůli nestandardnímu výstupu dost problematické. Jen málokdy se stane, že by někdo ty dveře na pravé straně nezablokoval a pak se nedivil, že chce někdo jiný na té „špatné“ straně vystupovat. A to to jsou jedny z nejstaršách stanic metra v Praze. Většina ostatních stanic s výstupem vpravo je na koncích trasy a tam to až takový problém není. Ale ta Nová Jihlavská, tak u té tedy nevím. Ano, bude to předposlední zastávka, ale většina pojede stejně asi až na konečnou a tak bych tam asi tyto problémy čekal taky. Hlavně ale souhlasím s tím, že je to krátkozraké z důvodu možného budoucího prodloužení.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Vzhledem k tomu, že v současné době už není na smyčku místo, tak jiné řešení než uvrať fakticky neexistuje. Co se týče úvah o možném dalším prodloužení trati, tak asi jediná varianta je Kamenný vrch. Otázka je jestli by se ta trať uživila, nakolik by byla technicky realizovatelná a za jakých nákladů.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

421
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Vzhledem k tomu, že to je předposlední zastávka, tak bych vystupování na druhou stranu taky neviděl jako problém - třeba na takové Vsetínské by to byl větší opruz. Ale stejně mi to přijde krátkozraké, protože ve vzdálenějším výhledu možná jedna linka do kampusu nebude stačit (mj. kvůli změnám v souvislosti s novým nádražím) a takto to bude vázané na obousměrné šaliny. A taky mi to trochu rozbíjí šotosen o propojce Kampus - Lipová :-D

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
7104
27 úno 2010 07:40
A co to má společného se stáním v prostoru dveří? Jestli někdo potřebuje bezbariérový vstup, tak nebude stát a už vůbec ne na schodech. A uhnout o metr snad zvládne každý.


Offline
Uživatelský avatar

340
31 kvě 2016 10:01
Brno
"Nemocnice Bohunice, konečná zastávka. Vystupujte vlevo ve směru jízdy."


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
S metrem to není zcela srovnatelné, jelikož to nabízí bezbariérový nástup do vozidla/výstup z něj. Ale pár zastávek před konečnou snad nebude lidí tolik, aby to byl zásadní problém.
A doufám, že k tomu bude i příslušné hlášení o výstupu na druhé straně.


Offline
7104
27 úno 2010 07:40
Samozřejmě. Nejlépe po odjezdu z předchozí zastávky.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Stačilo by to udělat jako v metru - přidat hlášku o tom, na kterou stranu mají lidi vystupovat. Ve Vídni to tak je a tuším že i v Praze.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2489
28 lis 2007 23:00
Brno
Jenže v Líšni ta možnost není a nebude.
Vím, že je to konečná, ale lidi co vystupují tak už si dávají pozor a operativně se přesunují buď k levým či pravým dveřím podle toho kam se zajede.
Dřív to tak nebylo a jak byly zmatení když stáli vpravo a otevřeli se dveře vlevo.
A jak píšeš, že se v osmičce nedá kde stát a jediné rozumné místo je u těch levých dveří, tak ono je to dost o tom jak si lidé stoupnou.
Když víš, že jedeš z nádraží až do Líšně a místo toho aby jsi šel dál do vozu, tak někteří jedinci stojí zatvrzele u dveří.
To je potom paráda. :applause:

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
7104
27 úno 2010 07:40
Tak si lidi holt zvyknou. V pražském metru jsou taky zastávky "naopak," a nevšiml jsem si, že by na nádraží, Vyšehradě nebo Rajské zahradě docházelo k nějakým problémům.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Eh, Mifkova je konečná, tam musí vystoupit i ti, kteří stojí u levých dveří, tj. nikoho neblokují a po vystoupení znovu nenastupují zpět... To se přeci nedá srovnat s nácestnou zastávkou ne?

Nehledě na to, že kdyby byla možnost prodloužit trať v Líšni někam dál, tak se Mifkova může velice jednoduše předělat do klasického uspořádání.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17980 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 720  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: AurumTheEnd, Jakub S., KarelKovar95 a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 dub 2024 14:01
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]