Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 37 z 90    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 90  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Organizaci dopravy v Líšni celkově by mohla jedna větší investice, a to přesun zastávky d-8 "Líšeňská" do tunelu pod ulici Křtinskou. Při vybudování zastávek autobusu a trolejbusu nahoře na mostě by šlo přestupovat mezi všemi linkami v oblasti, a to přímo a bez přecházení silnice. To je ale bohužel sci-fi...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Ještě si můžeme poručit, aby lítali pečení holubi přímou trasou do huby...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

218
11 srp 2012 21:46
Jediný přijatelný a celkem logický řešení by bylo prohození a-202 s a-55 mezi Jírovou a Židenicemi, s tím že by nově trasovaná a-55 byla celotýdenně v kloubech po 15 minutách, sedlo a víkend 20 minut a na jižní části by byly přejezdy regionálek z a-151 + posilové spoje Jírova - Židence (v době velmi nízkého intervalu na a-151 a ve špičkách PD), v úseku Šlapanice (Sokolnice) - Brno možno přečíslovat např. na a-79.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
A nenapadlo nikoho, že a-55 by mohla z Jírovy na Starou Osadu jezdit kompletně po současné trase a-202? Oblast okolo juliánovského Tesca se dá obsloužit závlekem a-58.
Přímé spojení Novolíšeňské a Dělnického domu? Na co. Pokud by se na Jírovu prodloužila t-27 (a klidně místo jedné z linek 25/26), tak by lidé z této části líšně měli zajištěný přestup na všechno, na co ho mají dnes, kromě d-12 a tu si myslím, že snad nikdo z této oblasti až tak nutně nepotřebuje. Myslím, že je to to nejlogičtější řašení.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
114
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Tady bych klidně viděl využití nové trati po Jedovnické pro vznik nějaké linky Jírova - Jedovnická - Černovičky - někam.. Jinak samozřejmě, jih teď bude muset na černovičky dvakrát přestupovat, což je špatně když autem je to do pěti minut


Offline
Uživatelský avatar

218
11 srp 2012 21:46
xxx: To sice ano, ale oblast a-78 může využít přestup na Dělnickém domě, po přetrasování a-55 však spojení jižní části ze Slatinou zcela zanikne. A tři přestupy, to na tak krátkou vzdálenost nemůže být myšleno vážně, pamatuji doby, kdy bylo spojení s Černovičkami zcela bez přestupu a-79.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Axer píše:
(...) závlek samozřejmě není od věci už kvůli přestupům z trolejbusu směrem do slatiny

Nechápu.

Vy si tu stěžujete, že odpadne spojení jižní části sídliště s Bělohorskou. Ale uvědomujete si, že teď nemají přímé spojení s Bělohorskou obyvatelé severní části sídliště? Takže po změně to bude akorát naopak. Jedněm ubude, druhým přibude.


Offline
Uživatelský avatar

218
11 srp 2012 21:46
Za mě nevidím jediný důvod, proč by měla být a-55 vedena severovýchodní částí sídliště Líšeň, ta je nyní po většinu dne obsloužena prokladem a-78 s a-202. Pokud by se a-202 měla zrušit, nevím jak by bylo zajištěno spojení severovýchodní části Líšně a Vinohrad. Navíc pokud má být v jižní části jen trolejbus, přinese to nejenže problémové spojení Líšně se Slatinou, ale také se nesmí zapomínat na nově vzniklou absenci spojení k Dělnickému domu a zejména k nádraží Židenice, a také na výrazné prodloužení jízdní doby do terminálu Stará osada.


Offline
114
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Tak zrovna spojení Novolíšeňská - Bělohorská zajišťuje docela kvalitně osmička, ale závlek samozřejmě není od věci už kvůli přestupům z trolejbusu směrem do slatiny


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Já nevidím důvod, proč by muselo existovat přímé spojení mezi Novolíšeňskou a Dělnickým domem. A mezi Novolíšeňskou a Bělohorskou přímé spojení je.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No tak uvažujme, že Dělnický dům i Novolíšeňská jsou docela významné přestupní uzly, přesto po změně trasy a-55 nebude mezi nimi existovat použitelné spojení. Proto mi nepřijde až tak od věci, když by a-55 mezi zastávkami Bílá hora a Růženin dvůr (předpokládám, že pak pojede přes Strnadovu náhradou za a-202) jela závlekem přes smyčku Novolíšeňská. A nebo to může udělat a-58 mezi zastávkami Malá Klajdovka a Zetor, silnice. Ten závlek zas tak moc času a km navíc nezabere. Výhoda řešení se závlekem a-55 je v rychlém spojení Novolíšeňské a Bělohorské (a-75), u a-58 by to bylo s přestupem u Dělnického domu, ale to už je skoro jedno.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Co? :D


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
chat-maniac píše:
A může mi někdo kloudně vysvětlit, jak teď lidi z oblasti zastávek Bartákova, možná ještě Rotreklova, budou mít zajištěné spojení na Slatinu, tudíž na 75? Z Bartákove linkou 25 na Čejkovickou, přejít na Malou Klajdovku, dojet na Vlkovu, tam přestoupit na 55 a dojet na Bělohorskou, bo jak? :-D ](*,) A z Jírove a MÚ vyhlídkovou jízdou přes Elplovu?


Tohle by mohl vyřešit zavlek 55 nebo 58 přes Novolíšeňskou.


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Vím, že to nechápou ani u nás na Lesné, ale IDSJMK je přestupní systém :). Osobně bych využil kombinaci d8+a75 s přestupem na Bělohorské, popřípadě a58+a75 s přestupem na Dělňáku pro bydlící jižně od Novolíšeňské. Jako hrůza se mi to nejeví.
Alternativou může být ještě t25/26+d8+a75. Rozhodně ale ne ta navrhovaná zběsilost.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Osmičkou na Bělohorskou?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
A může mi někdo kloudně vysvětlit, jak teď lidi z oblasti zastávek Bartákova, možná ještě Rotreklova, budou mít zajištěné spojení na Slatinu, tudíž na 75? Z Bartákove linkou 25 na Čejkovickou, přejít na Malou Klajdovku, dojet na Vlkovu, tam přestoupit na 55 a dojet na Bělohorskou, bo jak? :-D ](*,) A z Jírove a MÚ vyhlídkovou jízdou přes Elplovu?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No pokud bude od spalovny vedena po trase Bílá hora -- Růženin dvůr -- Strnadova -- Elplova -- Horníkova atd., tak skutečně není jediný důvod linku 202 držet.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Což předpokládám bude znamenat konec spojů a-202 na Jírovu, které v tu chvíli ztratí smysl, ne?

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
DPMB na FB:
Citace:
Dobrý den, autobusová linka 55 pojede severní částí sídliště Líšeň, kde doplní linku 78. Linka 55 bude míst stejné konečné jako doposud - v Židenicích a Mariánském údolí. Ale v oblasti Líšně nepojede ulicí Novolíšeňská, ale bude projíždět severní částí - např. přes zastávky Horníkova a Molákova.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
Hlavně ať nemá zase každá linka 3 varianty trasy

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
MartinV píše:
Pokud by do Líšně (na Jírovu) zůstala pouze jedna linka, tak doufám, že ruku v ruce s příslušným zkrácením intervalu.

Ona tam dneska defakto pouze jedna linka jezdí - akorát se v čase t25/t26 střídají. Lze taky prodloužit t27 až na Jírovu. Záleží ale, co si vymrčí Líšeň vzhledem k zachování a55.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Jakub S. píše:
IDSJMK je systém přestupní. A jak říkám, bude snaha naučit lidi jezdit tramvají - tedy z Lesné d9 s přestupem na d8. Případně trolejbusy s přestupem na Mendlově náměstí.

Když přestup, tak z Lesné S3/S33 na rolu, tam přestup na S41 k Leskavě a odtud t25 biggrin


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pokud by do Líšně (na Jírovu) zůstala pouze jedna linka, tak doufám, že ruku v ruce s příslušným zkrácením intervalu.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Já teda chápal, že to bude výhledově (bez výluk) takhle:
25 Osová - Jírova
26 Kamenný vrch - Jírova
+ navíc
37/46? Nemocnice Bohunice - Haškova
že se mezi Mendlákem a Provazníkovou zvětší kapacita a zkrátí interval


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
IDSJMK je systém přestupní. A jak říkám, bude snaha naučit lidi jezdit tramvají - tedy z Lesné d9 s přestupem na d8. Případně trolejbusy s přestupem na Mendlově náměstí.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2246 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 90  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 23:36
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]