Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1804 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 73  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 20 dub 2019 20:23 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1530
Od: 07 dub 2006 09:03
Vidím tři velké nedostatky na křižovatkách u královopolských tunelů: Přemostění Královopolské můžou využít jenom ti, kteří jedou na Šrajbec nebo Bastr, kdo potřebuje na kruháč, musí zbytečně přes úrovňovou křižovatku, přestože technicky nebylo složité propojení za přemostěním udělat.
O chybějícím sjezdu u Fanderlíkovy už jsem psal a su rád, že se tady objevily souhlasné názory.
A pak je tady chybějící propojka z nám. Svornosti na Hradeckou. Kvůli tomu musí každý, kdo míří do oblasti věžáků na Šumavské přes křižovatku Tábor/ Korejská, která kvůli tomu nestíhá. Kdyby bylo připojení na Hradeckou, téhle křižovatce by to hodně pomohlo.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 dub 2019 14:49 

Příspěvky: 1112
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Šumavská v případě č. dvě, kdy zapomeneš odbočit od Pisárek do prostředního patra na kruháč Dobrovského a jedeš na horní rampu (galerií na most směr Svitavy), má řešení s menší nebo větší zajížďkou.
(1) Buď sjedeš na Technoparku z Hradecké do centra a pojedeš pořád rovně jako dvanáctka a odbočíš, kam potřebuješ, třeba na Tábor nebo Šumavskou z Purkyňky,
(2) nebo jedeš po Hradecké o sjezd dál a sjedeš na Palackého třídu a do centra k Semilassu, což je fakt velká zajížďka.
Nemožnost otočení do protisměru mezi Královopolským tunelem a vodárnou v Pisárkách by vyřešila možnost jízdy na most Kníničská, pokud by měl klasicky rampy do čtyřlístku, jak má třeba křižovatka D1 s Vídeňskou, logicky taková dostavba nedává moc smysl, protože po najetí na most by pak šlo zase jen sjet zpátky na okruh, nikam jinam, protože most nemá pokračování ke Kraví hoře, jestli si to správně pamatuju, že ta silnice dál nikam nevede.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 dub 2019 07:28 

Příspěvky: 1666
Od: 22 led 2006 12:56
Bydliště: Brno
Pokud jedu z tunelů a zapomenu nahoře sjet na rampu do Žabin, popřípadě jedu po Hradecké, chci jet na Šumavskou a "logicky" jedu rovně na most (nejedu dolů pod most a na kruháč), nemám kde sjet a otočit se. Buď musím sjet až v Pisárkách u vodáren nebo v Komíně u vozovny. Pro neznalého je to dost zoufalé. Tady vidím nedostatek.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 dub 2019 22:31 

Příspěvky: 1112
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Dík za doplnění. Jen mám dojem, ale jistý si nejsem, že směrem dolů je ten kousek Jindřichovy mezi Zborovskou a Minskou jednosměrka k Minské.
Pak je ještě jedna ulička mezi Jindřichovou a Táborem, snad Chládkova, která se dá s osobákem nebo malou dodávkou taky projet. Na Minské je u té uličky pobočka Spořitelny.
Chci tím jen říct, že ne vždycky je nutné jet až na Tábor. Mimochodem mě fascinuje, jak je Tábor od Minské až prakticky na Štefánikovu a Červený mlýn kompletně zasemaforovaný.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 dub 2019 20:51 

Příspěvky: 4525
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Taky se dá jet doleva přes Jindřichovu na Tábor a Minskou.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 dub 2019 20:14 

Příspěvky: 1112
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ke křižovatkám na okruhu u Královopolských tunelů: rampa na Korejskou, tj. k nám. Svornosti a Přívratu je spíš pro okolí Záhřebské, potažmo pro jízdu do Komína, kdo nechce jet přes Kníničskou a Branku. Kdo chce jet z tunelu do starší zástavby, ani před současnou uzavírkou nemohl jet jinak, než na Korejskou, Přívrat, dolů na Rosického náměstí a pak po šalině na Minské, z tohohle směru se na Bráfovu jinak nedá. Něco jiného je to od Pisárek, od nich se dá na Bráfovu sjet bočním sjezdem, za kterým je pak tunýlek s možností jet na Fanderlíkovu a zpátky na okruh, tahle možnost je pořád otevřená a na Minskou se tudy normálně dá jet, ale o tomhle směru nebyla řeč.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 dub 2019 17:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2976
Od: 09 zář 2009 20:14
Určitě tam pojede 1072 coby hvězdárenská šalina

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 dub 2019 10:18 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 740
Od: 27 úno 2015 21:19
Bydliště: Zlín / Brno, Stránice
Pár fotek z dnešního rána z Údolní.
28. 4. pořáda Hvězdárna a planetárium Brno akci při příležitosti zprůjezdnění Údolní, které se zúčastní ředitelé Hvězdárny a DPMB. Odjezd v 18:00 z Komenského nám. Nevíte někdo, co pojede za stroj, případně jakékoliv detaily?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 dub 2019 22:32 

Příspěvky: 74
Od: 29 črc 2014 19:57
Jsem zvědavý, jaké vlastnosti bude mí šotolina nasypaná v Čertově rokli po rekonstrukci smyčky, až na ni zaprší. Vystupování a nastupování na vnitřní koleji bude asi docela radost.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2019 14:37 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1530
Od: 07 dub 2006 09:03
Kdyby to tak bohatě stačilo, tak proč se dělal nájezd na VMO z Bráfovy? Těch pár set m navíc znamená např. větší zatížení křižovatky na Přívratu. Navíc kdo jede po Hradecké, tak mu je sjezd na nám. Svornosti k ničemu a musí přes Královopolskou.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2019 13:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 486
Od: 15 srp 2012 14:28
goldfinger píše:
Tak křižovatka má ještě jednu vadu - nedá se z ní dostat ve směru od kéniku do starých Žabin.

A proč? Sjezd je pár set metrů zpět u náměstí Svornosti. To myslím bohatě stačí pro obshluhu žabin.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2019 11:47 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1530
Od: 07 dub 2006 09:03
Tak křižovatka má ještě jednu vadu - nedá se z ní dostat ve směru od kéniku do starých Žabin.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2019 09:48 

Příspěvky: 106
Od: 24 lis 2017 11:40
goldfinger píše:
přestože okruh mohl jít horem, když jde odvrchu, a šalina mohla zůstat dole .


Při tomto uspořádání je jeden dlouhej šalinovej most přes 3 silnice, naopak by to byly 3 různý mosty přes 1 šalinu. Modře je zhruba rozsah silnic na náspech. I tak by se asi trochu zahloubila šalina nebo by v podstatě jela v přesypaným tunelu..zajímavý.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2019 09:11 

Příspěvky: 1666
Od: 22 led 2006 12:56
Bydliště: Brno
Obslužka nejde od nikud nikam. Od Kamenomlýnského mostu na Veslařské se má ve finální podobě napojit na Veslařskou u hřiště U Hrocha (u BS Auto).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2019 23:54 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1530
Od: 07 dub 2006 09:03
Když ses zmínil o mostu na křižovatce Kníničská - Žabovřeská, tak ta je totálně zprasená. Šalina se šplhá čtyřicítkou nahoru a zase dolů, přestože okruh mohl jít horem, když jde odvrchu, a šalina mohla zůstat dole (oblouk o návrhové rychlosti 60 km/h. Kterej inženýrek toto vymyslel. Pověsit za k.le do průvanu. Bohužel křižovatka se významně předělávat nebude.
A ta obslužka jde odnikud nikam.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2019 18:24 

Příspěvky: 1112
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mně třeba nepřijde zbytečná. Stejně by šlo tvrdit, že je zbytečný most na Kníničské přes Žabovřeskou, když by to šlo řešit světelnou křižovatkou.
sarcastic

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2019 00:31 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1530
Od: 07 dub 2006 09:03
Už aby ten tunel začali rubat. Před 5 járama bylo pozdě. Díky VMO se zachrání kaplička a to místo obětované dopravě aspoň trošku prohlédne. Myslím, že vybrané řešení (až na tu zbytečnou doprovodnou komunikaci) maximálně respektuje relief a snaží se do něho nenásilně včlenit.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 dub 2019 10:53 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2284
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
Svatý Antonín nebo Barbora? Brno může mít první tramvajový tunel s kaplí i patronkou

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Připravovaný web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 dub 2019 11:17 

Příspěvky: 4525
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Co je na tom zaostalého? Občanské sdružení Masarykova čtvrť, z. s.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 dub 2019 11:00 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1530
Od: 07 dub 2006 09:03
Jsou tak zaostalí, že se ještě za 5 let nestačili přizpůsobit nové právní úpravě. Občanská sdružení zanikla, místo nich jsou spolky.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 dub 2019 19:02 

Příspěvky: 4525
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
OS Masarykova čtvrť, v prvním pádu.

https://osmc.webnode.cz/news/jak-to-bud ... rpen-2015/
V podobně nezaujatém duchu je psána většina článků.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 dub 2019 18:53 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 535
Od: 15 dub 2013 15:57
Jmenuje se to OS MČ, nebo-li Občanské sdružení Masarykovy čtvrti ...

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 dub 2019 17:46 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 185
Od: 31 led 2010 23:09
MartinV píše:
Maulincio: případná rekonstrukce náměstí je hudba hodně vzdálená.


ano ač se toho řeklo dost a nebude to hned, tak plán zní stále stejně: dodělat Kraví hora-Úvoz potom Úvoz-Husova a nakonec Náměstí míru... mezi stavbama má být ani né rok pauza takže ať to dopadne jakkoliv, tak optimisticky 3-4 roky do pravděpodobné přestavby křižovatky i smyčky. Na druhou stranu jestli jim bude stačit to co udělali navrchu teď, tak se to prodlouží. Popravdě nevím o tom že spolek (popřípadě kerej spolek) něco namítá...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 dub 2019 16:20 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1530
Od: 07 dub 2006 09:03
Oprava je naprosto v pořádku, nějakou dobu vydrží a ta konečná může sloužit lépe, než před výlukou. Hloupé, i když pochopitelné je, že si obnovenou Údolní obyvatelé a návštěvníci této oblasti užijí jen do další výluky spodní části. Ale naráz od Komenského nám. se to asi dělat nedalo. Ale zase ta výluka umožní nasadit na t38/39 parciály, jestli je všechny nesežere expres Pisáreckým tunelem., případně i NAD na Kraví horu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 dub 2019 14:00 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6119
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Maulincio: případná rekonstrukce náměstí je hudba hodně vzdálená.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1804 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 73  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 zář 2019 18:08
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]