Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15309 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 613  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 21 dub 2019 02:27 

Příspěvky: 153
Od: 03 zář 2012 18:05
K těm minibusům: Počítejte. DP jich má 21 a denní výprava je kolem 9. Tak co z toho logicky vyplývá?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 dub 2019 02:19 

Příspěvky: 153
Od: 03 zář 2012 18:05
Janatak píše:
A že tu o adventních víkendech klouby jezdily jak urvaný?

Za A) Jak často o těch víkendech že jezdily?! A za B) mám to z tramvajklubu od Petra Chudáčka.
Napájení neutáhne větší množství kloubů, proto třeba na ohňostroje je nutno vypravovat sóla, i když je to neekonomický.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 dub 2019 16:46 

Příspěvky: 1180
Od: 17 lis 2008 17:19
Bydliště: Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
V Brně postaví trolejbusovou trať. Kvůli vzniku velkého městskému okruhu

Zdroj: https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... 90420.html


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 dub 2019 03:05 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 531
Od: 15 dub 2013 15:57
To je trošku hodně bulvární článek na Seznam. To mě trošku mrzí...

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 dub 2019 21:05 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 500
Od: 28 črc 2013 14:13
Bydliště: Brno Juliánov
Nehoda trolejbusu v Brně může znamenat konečnou pro celou výrobní řadu. Po Česku jich jezdí desítky


(kdyžtak to přesuňte do lepšího vlákna)

_________________________________
Jsem dost nechápavej člověk, proto se nedivte, že mám někdy blbý otázky


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 dub 2019 14:59 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2243
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
Mouka píše:
Deník to nemá pořádně vychytaný. Pokud hned po načtení (máte na to tak cca 2 sekundy) stisknete Ctrl+A a Ctrl+C, tak se vám celý článek zkopíruje do schránky ještě před zmizením.
Pak je ještě možnost si otevřít zdroják, tam je text celý.

Jo, ale třeba Respekt to tak nemá ... mají lepší programátory :D

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Připravovaný web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 dub 2019 12:34 

Příspěvky: 2030
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Mě stačí dát aktualizovat stránku a otevře se celý článek. Ale také mám adblock kterej blokuje všechny reklamy a vyskakovací okna.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 dub 2019 10:53 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6067
Od: 21 pro 2005 17:01
Deník to nemá pořádně vychytaný. Pokud hned po načtení (máte na to tak cca 2 sekundy) stisknete Ctrl+A a Ctrl+C, tak se vám celý článek zkopíruje do schránky ještě před zmizením.
Pak je ještě možnost si otevřít zdroják, tam je text celý.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 dub 2019 10:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6070
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Pokud to zavedou plošně, tak jelikož je Deník zpravidla první štací pro studenty (nic proti absolventům, kteří se někde potřebují uchytit samozřejmě; jen pokud jich je moc, pak podle toho výsledek vypadá; naopak ale znám řadu z nich, kteří píší dobré články*), nebude to moc velká škoda.
Nadpisy článků s otazníky ale stále budou vidět :mrgreen:

* a ty jim jsou posléze ještě upraveny redakcí (např. dodáním otázky do nadpisu)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 dub 2019 09:38 

Příspěvky: 4340
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Aha, tak to stejně jako Jakub nevedu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 dub 2019 09:37 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2739
Od: 29 srp 2009 19:30
Asi máš špatnou auru...
Ale možná, že fakt něco chystají. U Deníků to vnímám jako dobrý vtip, jinde ale redaktory rád podpořím, zvlášť pokud jde o nějaké "dlouhé čtení".


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 dub 2019 09:24 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1522
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
Toto:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.
doktor Reiniš


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 dub 2019 09:20 

Příspěvky: 4340
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
He?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 dub 2019 08:58 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1522
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
Tak už je to i tady, nezaplatíš, nepřečteš si článek do konce.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.
doktor Reiniš


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 dub 2019 07:55 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6067
Od: 21 pro 2005 17:01
Rozveze až k hrobům. Ústřední hřbitov bude přes Velikonoce brázdit minibus


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 dub 2019 20:57 

Příspěvky: 92
Od: 27 čer 2017 19:11
Bydliště: Bílovice n/S
Teď zase na k-reportu jeden uživatel donesl zprávu že od června se mají spojit 65/70, v minibusech


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 dub 2019 20:49 

Příspěvky: 1170
Od: 10 bře 2010 18:00
Bydliště: BRNO-Řečkovice
A to zas koluje co, s tou 65/70 v minibusech? Nedávno to sice kolovalo, ale nakonec to byl prý jen kec, co pronesl nějaký člověk z vyššího vedení někde z nějakého úřadu, či co. Na 70 by se hodily minimálně na ráno+dopoledne do 10h a pak i některé spoje kolem 14h klouby, jenže ty do Ořešína prý nesmí kvůli jedné ženské, která odmítá, aby ji vůz parkoval před vraty. Proto do Ořešína nejezdí klouby, ale je tam ráno interval 5 minut a stejně to mnohdy nestačí, dopoledne už mnohdy vůbec. :-k Komentuji to, protože se ta 70 zmínila a něco o ní už dost vím.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 dub 2019 20:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1044
Od: 22 pro 2008 22:51
Bydliště: PoŠuKov, 2. část
Souhlasím s Penem. Leckdo tu argumentuje nedostatkem řidičů, ten problém bude narůstat a nelze předpokládat, že se noví řidiči někde ve velkém objeví. Jediné řešení je šetření řidičů prodlužováním vozidel. Zrovna trolejbusy jsou ukázkový příklad. Špičkový 4minutový interval v sólech na 33 je extrém, všude jinde v západní Evropě by na lince dávno jezdily klouby. To stejné na dalších linkách (30, 31, 36, 37). Pokud někdo namítne, že by v nějaké části dne vozily klouby vzduch, prodlužme interval. I s vybudováním nové měnírny se nákup kloubů musí v horizontu životnosti vozů ekonomicky vyplatit (v porovnání s nákupem sólo trolejbusů).

Btw ten Ořešín v minibusech je nějaký vtip? A Morkou Horu a Jehnice bude obluhovat co? ta stejná minibusová linka s intervalem metra?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 dub 2019 20:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2650
Od: 07 kvě 2008 20:25
Bydliště: Brno-Žebětín (Kamechy)
xxx píše:
Počítá se třeba s provozem EVO2+Vario LF nebo EVO2+T3R.EV?


Nepočítá každý má jinou výzbroj....

_________________________________
9 z 10 staro-novejch mechošů doporučuje piercing:-P (aktualně jich mám na těle víc jak 20....)
certifikovaný piercer


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 dub 2019 20:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1621
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Počítá se třeba s provozem EVO2+Vario LF nebo EVO2+T3R.EV?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 dub 2019 20:13 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5444
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
Já bych nákup EVO2 zas tak negativně neviděl, jejich velkým pozitivem je mnohočlenné řízení jehož čas podle mě ještě přijde. Bude jen otázka času, než si někdo spočítá, že 2xEVO2 bude na d-12 výhodnější, než 30 m vozy v intervalu cca 3 minuty a nasazení 30 m vozů v delším intervalu se na d-4, 5 a 11 taky snese.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 dub 2019 19:46 

Příspěvky: 2171
Od: 01 črc 2006 22:24
Bydliště: Bedřichovice
Ano, a protože nejsou řidiči, tak se na 65/70 narvou minibusy, kde je potřeba mnohem víc řidičů, než kdyby tam lítaly normální busy. Ale to by zase místním nevyhovoval interval, že? ](*,)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 dub 2019 19:38 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1194
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Jenže kde na to vzít řidiče? A to je další problém, se kterým je potřeba počítat. A nedá se očekávat, že by se to v průběhu let zlepšovalo, právě naopak. Proto cesta delších vozů je (nejen pro Brno) v dlouhodobém horizontu asi ta nejlepší a nejlogičtšjší.

A naprostý nesouhlas s Jakubem S. ohledně 18 m tramvají. Na které lince stačí? Mě napadá snad jenom d-11 a d-4 mimo špičku (v bezvýlukovém stavu, samozřejmě) a i to s přimhouřením obou očí. Jinak ale d-2 měla být už dávno komplet v 30 m, d-5 minimálně ve špičce také a d-10, navzdory, pro mě nepochopitelným, proklamacím některých, že tam 18 m bude stačit, bude určitě také rychle zralá na 30 m, zejména pokud v úseku Starý Lískovec – Hlavní nádraží nahradí d-8. A právě proto je nákup EVO2 nekoncepčním látáním problému, který vznikl díky absenci koncepce vozového parku a kvůli kterému se nám začně brzy tramvajový provoz rozpadat.

A ještě k t-25, je také vhodné si uvědomit, že je to jediná přímá linka mezi Bohunickou nemocnicí a Svatou Annou a tou zůstane i po prodloužení tramvají. A to je také velmi důležitá funkce této linky. Neumím si představit, že by pacianti, kteří se potřebují přepravit mezi oběma nemocinicemi, přestupovali mezi d-8 a d-6.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 dub 2019 18:47 

Příspěvky: 2171
Od: 01 črc 2006 22:24
Bydliště: Bedřichovice
Tak zrovna u d-8 by prostor na krácení intervalu byl. Pamatuji doby, kdy jezdila po 4 minutách, ostatně před velkým třeskem jezdily z Líšně tři linky, každá po 12 minutách, takže celkově to ty 4 minuty dalo taky. A k tomu případné posily z Novolíšeňské (ani nemusí být obousměrné tramvaje) a problém by se vyřešil. Jen chtít.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 dub 2019 18:00 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5444
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
K tříčlánkovým trolejbusům Hess je potřeba dodat, že jejich celková délka skoro o 3 metry přesahuje maximální délku uvedenou ve vyhlášce 209/2018Sb. Pro jejich provoz by tedy byla nutná změna legislativy.

Jinak, mezi linky zralé na nasazení 40m tramvají rozhodně patří i osmička, která v ranní špičce jezdí hodně plná a krátit interval už moc není kam.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15309 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 613  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 23 kvě 2019 05:08
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]