Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 112 z 720    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 720  Další
Autor Zpráva
Offline
1204
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
V Brně postaví trolejbusovou trať. Kvůli vzniku velkého městskému okruhu

Zdroj: https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... 90420.html


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
To je trošku hodně bulvární článek na Seznam. To mě trošku mrzí...

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

532
28 črc 2013 14:13
Nehoda trolejbusu v Brně může znamenat konečnou pro celou výrobní řadu. Po Česku jich jezdí desítky


(kdyžtak to přesuňte do lepšího vlákna)


Offline
Uživatelský avatar

2553
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Mouka píše:
Deník to nemá pořádně vychytaný. Pokud hned po načtení (máte na to tak cca 2 sekundy) stisknete Ctrl+A a Ctrl+C, tak se vám celý článek zkopíruje do schránky ještě před zmizením.
Pak je ještě možnost si otevřít zdroják, tam je text celý.

Jo, ale třeba Respekt to tak nemá ... mají lepší programátory :D

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Mě stačí dát aktualizovat stránku a otevře se celý článek. Ale také mám adblock kterej blokuje všechny reklamy a vyskakovací okna.


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Deník to nemá pořádně vychytaný. Pokud hned po načtení (máte na to tak cca 2 sekundy) stisknete Ctrl+A a Ctrl+C, tak se vám celý článek zkopíruje do schránky ještě před zmizením.
Pak je ještě možnost si otevřít zdroják, tam je text celý.


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pokud to zavedou plošně, tak jelikož je Deník zpravidla první štací pro studenty (nic proti absolventům, kteří se někde potřebují uchytit samozřejmě; jen pokud jich je moc, pak podle toho výsledek vypadá; naopak ale znám řadu z nich, kteří píší dobré články*), nebude to moc velká škoda.
Nadpisy článků s otazníky ale stále budou vidět :mrgreen:

* a ty jim jsou posléze ještě upraveny redakcí (např. dodáním otázky do nadpisu)


Offline
7104
27 úno 2010 07:40
Aha, tak to stejně jako Jakub nevedu.


Offline
Uživatelský avatar

3085
29 srp 2009 19:30
Asi máš špatnou auru...
Ale možná, že fakt něco chystají. U Deníků to vnímám jako dobrý vtip, jinde ale redaktory rád podpořím, zvlášť pokud jde o nějaké "dlouhé čtení".


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2489
28 lis 2007 23:00
Brno
Toto:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
7104
27 úno 2010 07:40
He?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2489
28 lis 2007 23:00
Brno
Tak už je to i tady, nezaplatíš, nepřečteš si článek do konce.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Rozveze až k hrobům. Ústřední hřbitov bude přes Velikonoce brázdit minibus


Offline
114
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Teď zase na k-reportu jeden uživatel donesl zprávu že od června se mají spojit 65/70, v minibusech


Offline
1321
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
A to zas koluje co, s tou 65/70 v minibusech? Nedávno to sice kolovalo, ale nakonec to byl prý jen kec, co pronesl nějaký člověk z vyššího vedení někde z nějakého úřadu, či co. Na 70 by se hodily minimálně na ráno+dopoledne do 10h a pak i některé spoje kolem 14h klouby, jenže ty do Ořešína prý nesmí kvůli jedné ženské, která odmítá, aby ji vůz parkoval před vraty. Proto do Ořešína nejezdí klouby, ale je tam ráno interval 5 minut a stejně to mnohdy nestačí, dopoledne už mnohdy vůbec. :-k Komentuji to, protože se ta 70 zmínila a něco o ní už dost vím.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Souhlasím s Penem. Leckdo tu argumentuje nedostatkem řidičů, ten problém bude narůstat a nelze předpokládat, že se noví řidiči někde ve velkém objeví. Jediné řešení je šetření řidičů prodlužováním vozidel. Zrovna trolejbusy jsou ukázkový příklad. Špičkový 4minutový interval v sólech na 33 je extrém, všude jinde v západní Evropě by na lince dávno jezdily klouby. To stejné na dalších linkách (30, 31, 36, 37). Pokud někdo namítne, že by v nějaké části dne vozily klouby vzduch, prodlužme interval. I s vybudováním nové měnírny se nákup kloubů musí v horizontu životnosti vozů ekonomicky vyplatit (v porovnání s nákupem sólo trolejbusů).

Btw ten Ořešín v minibusech je nějaký vtip? A Morkou Horu a Jehnice bude obluhovat co? ta stejná minibusová linka s intervalem metra?


Offline
Uživatelský avatar

2770
07 kvě 2008 20:25
Čebín
xxx píše:
Počítá se třeba s provozem EVO2+Vario LF nebo EVO2+T3R.EV?


Nepočítá každý má jinou výzbroj....


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
Počítá se třeba s provozem EVO2+Vario LF nebo EVO2+T3R.EV?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Já bych nákup EVO2 zas tak negativně neviděl, jejich velkým pozitivem je mnohočlenné řízení jehož čas podle mě ještě přijde. Bude jen otázka času, než si někdo spočítá, že 2xEVO2 bude na d-12 výhodnější, než 30 m vozy v intervalu cca 3 minuty a nasazení 30 m vozů v delším intervalu se na d-4, 5 a 11 taky snese.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ano, a protože nejsou řidiči, tak se na 65/70 narvou minibusy, kde je potřeba mnohem víc řidičů, než kdyby tam lítaly normální busy. Ale to by zase místním nevyhovoval interval, že? ](*,)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Jenže kde na to vzít řidiče? A to je další problém, se kterým je potřeba počítat. A nedá se očekávat, že by se to v průběhu let zlepšovalo, právě naopak. Proto cesta delších vozů je (nejen pro Brno) v dlouhodobém horizontu asi ta nejlepší a nejlogičtšjší.

A naprostý nesouhlas s Jakubem S. ohledně 18 m tramvají. Na které lince stačí? Mě napadá snad jenom d-11 a d-4 mimo špičku (v bezvýlukovém stavu, samozřejmě) a i to s přimhouřením obou očí. Jinak ale d-2 měla být už dávno komplet v 30 m, d-5 minimálně ve špičce také a d-10, navzdory, pro mě nepochopitelným, proklamacím některých, že tam 18 m bude stačit, bude určitě také rychle zralá na 30 m, zejména pokud v úseku Starý Lískovec – Hlavní nádraží nahradí d-8. A právě proto je nákup EVO2 nekoncepčním látáním problému, který vznikl díky absenci koncepce vozového parku a kvůli kterému se nám začně brzy tramvajový provoz rozpadat.

A ještě k t-25, je také vhodné si uvědomit, že je to jediná přímá linka mezi Bohunickou nemocnicí a Svatou Annou a tou zůstane i po prodloužení tramvají. A to je také velmi důležitá funkce této linky. Neumím si představit, že by pacianti, kteří se potřebují přepravit mezi oběma nemocinicemi, přestupovali mezi d-8 a d-6.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Tak zrovna u d-8 by prostor na krácení intervalu byl. Pamatuji doby, kdy jezdila po 4 minutách, ostatně před velkým třeskem jezdily z Líšně tři linky, každá po 12 minutách, takže celkově to ty 4 minuty dalo taky. A k tomu případné posily z Novolíšeňské (ani nemusí být obousměrné tramvaje) a problém by se vyřešil. Jen chtít.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
K tříčlánkovým trolejbusům Hess je potřeba dodat, že jejich celková délka skoro o 3 metry přesahuje maximální délku uvedenou ve vyhlášce 209/2018Sb. Pro jejich provoz by tedy byla nutná změna legislativy.

Jinak, mezi linky zralé na nasazení 40m tramvají rozhodně patří i osmička, která v ranní špičce jezdí hodně plná a krátit interval už moc není kam.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1623
10 čer 2006 20:45
Brno
Brno by hlavně potřebovalo více preference MHD.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

3085
29 srp 2009 19:30
goldfinger píše:
I po zprovoznění TT do Kampusu a VMO přes Tomkovo nám. zůstanou linky t25/26 páteřními, nota bene když se z Novolíšeňské prodlouží na Jírovu. Nadále pojedou přes významný přestupní uzel SO a nadále budou obsluhovat významné body zájmu (MZLU, Mendlovo nám.). Nedá se předpokládat, že by nějak významně poklesl význam této dvojlilnky protože tvoří důležitou součást tangenciálního propojení mezi šalinovým okruhem a linkami a44/84. Takže minimálně mezi Mendlákem a SO jejich vytížení výrazně nezmění.

Uvidíme. Pokud by byl dokončen záměr nákupu kloubových parciálů, svazek 25+26 (tak jak ho známe dnes) měl být výrazně upraven. V případě KT8 si troufám tvrdit, že jde o převažující názor odpovědných, byť nebyl nikde veřejně prezentován. Na to vsadím boty. "Politicky" nelze záměr na nákup nových vozidel odsoudit v samotném začátku, byť vím, že na to velmi pravděpodobně nebudu mít prachy.
Tak jako tak nevnímám potřebu trojčlánkových vozidel jako opodstatněnou, kapacitně budou i nadále dostačující vozidla délky cca 18 m. Lze se bavit o nějakém mírném navýšení počtu kloubáků, nicméně spíš z důvodu snížení počtu vypravovaných vozidel a potřebného počtu řidičů.
Nicméně souhlasím, že je čas se podívat na některé extrémy (celodenní vytížení vozidel) typu d12 a a67 a odpovídajícím způsobem do vozidel a zázemí investovat.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17980 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 720  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 dub 2024 07:39
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]