Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 54 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 124  Další
Autor Zpráva
Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A co se týká náměstí Svornosti, nemusí jet člověk vždycky přes Korejskou a Tábor, může jet na Královopolskou (Přívrat), pak doprava a znovu doprava na světelné s Hradeckou a přijede na kruháč nad tunelama, ten projede rovně, tj. odbočí znovu na Hradeckou a vesele hurá k výškáčům u práv. Rozhodně je to rychlejší, než poskakovat za trajfem na Zborovskou a na Táboře jet na Veveří a po ní do města, příp. po Táboře k těm stejným výškáčům, pokud se o nich bavíme jako o cíli cesty třeba do práce.
Občas tak jezdím, teda já většinou jedu od Pisárek na kruháč a na Hradeckou směr Tábor, mohl bych jet i po Zborovské a na Tábor, nebo Fanderlíkovou na Mínskou a po Minské do města, ale proč bych to dělal, když jsem po Hradecké u výškáčů rychleji a můžu jet po pohodlné čtyřpruhovce s lepším rozhledem?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zlatoprste: Jak bys chtěl realizovat body 2+3? U Fanderlíkovy by musela dolů rotihlukovka na mostech přes Minskou a zas by lidi prskali, že je okruh o to víc slyšet dole v obytné zástavbě třeba na Maničkách nebo Rosického náměstí.
Pokud bys chtěl propojit galerii od Palackého vrchu směr isárky s patrem, na kterém je kruháč, tak to by určitě nešlo, zas tolik místa na sestupnou rampu tam není, že bys mohl nadejít kruháč mostem a souběžně podejít protisměrnou sjízdnou rampu z Žabovřeské na Hradeckou pro směr Svitavy. To by ta protisměrná rampa musela být fakt hódně vysoko.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Vidím tři velké nedostatky na křižovatkách u královopolských tunelů: Přemostění Královopolské můžou využít jenom ti, kteří jedou na Šrajbec nebo Bastr, kdo potřebuje na kruháč, musí zbytečně přes úrovňovou křižovatku, přestože technicky nebylo složité propojení za přemostěním udělat.
O chybějícím sjezdu u Fanderlíkovy už jsem psal a su rád, že se tady objevily souhlasné názory.
A pak je tady chybějící propojka z nám. Svornosti na Hradeckou. Kvůli tomu musí každý, kdo míří do oblasti věžáků na Šumavské přes křižovatku Tábor/ Korejská, která kvůli tomu nestíhá. Kdyby bylo připojení na Hradeckou, téhle křižovatce by to hodně pomohlo.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Šumavská v případě č. dvě, kdy zapomeneš odbočit od Pisárek do prostředního patra na kruháč Dobrovského a jedeš na horní rampu (galerií na most směr Svitavy), má řešení s menší nebo větší zajížďkou.
(1) Buď sjedeš na Technoparku z Hradecké do centra a pojedeš pořád rovně jako dvanáctka a odbočíš, kam potřebuješ, třeba na Tábor nebo Šumavskou z Purkyňky,
(2) nebo jedeš po Hradecké o sjezd dál a sjedeš na Palackého třídu a do centra k Semilassu, což je fakt velká zajížďka.
Nemožnost otočení do protisměru mezi Královopolským tunelem a vodárnou v Pisárkách by vyřešila možnost jízdy na most Kníničská, pokud by měl klasicky rampy do čtyřlístku, jak má třeba křižovatka D1 s Vídeňskou, logicky taková dostavba nedává moc smysl, protože po najetí na most by pak šlo zase jen sjet zpátky na okruh, nikam jinam, protože most nemá pokračování ke Kraví hoře, jestli si to správně pamatuju, že ta silnice dál nikam nevede.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Pokud jedu z tunelů a zapomenu nahoře sjet na rampu do Žabin, popřípadě jedu po Hradecké, chci jet na Šumavskou a "logicky" jedu rovně na most (nejedu dolů pod most a na kruháč), nemám kde sjet a otočit se. Buď musím sjet až v Pisárkách u vodáren nebo v Komíně u vozovny. Pro neznalého je to dost zoufalé. Tady vidím nedostatek.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Dík za doplnění. Jen mám dojem, ale jistý si nejsem, že směrem dolů je ten kousek Jindřichovy mezi Zborovskou a Minskou jednosměrka k Minské.
Pak je ještě jedna ulička mezi Jindřichovou a Táborem, snad Chládkova, která se dá s osobákem nebo malou dodávkou taky projet. Na Minské je u té uličky pobočka Spořitelny.
Chci tím jen říct, že ne vždycky je nutné jet až na Tábor. Mimochodem mě fascinuje, jak je Tábor od Minské až prakticky na Štefánikovu a Červený mlýn kompletně zasemaforovaný.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Taky se dá jet doleva přes Jindřichovu na Tábor a Minskou.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ke křižovatkám na okruhu u Královopolských tunelů: rampa na Korejskou, tj. k nám. Svornosti a Přívratu je spíš pro okolí Záhřebské, potažmo pro jízdu do Komína, kdo nechce jet přes Kníničskou a Branku. Kdo chce jet z tunelu do starší zástavby, ani před současnou uzavírkou nemohl jet jinak, než na Korejskou, Přívrat, dolů na Rosického náměstí a pak po šalině na Minské, z tohohle směru se na Bráfovu jinak nedá. Něco jiného je to od Pisárek, od nich se dá na Bráfovu sjet bočním sjezdem, za kterým je pak tunýlek s možností jet na Fanderlíkovu a zpátky na okruh, tahle možnost je pořád otevřená a na Minskou se tudy normálně dá jet, ale o tomhle směru nebyla řeč.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Určitě tam pojede 1072 coby hvězdárenská šalina

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Pár fotek z dnešního rána z Údolní.
28. 4. pořáda Hvězdárna a planetárium Brno akci při příležitosti zprůjezdnění Údolní, které se zúčastní ředitelé Hvězdárny a DPMB. Odjezd v 18:00 z Komenského nám. Nevíte někdo, co pojede za stroj, případně jakékoliv detaily?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
118
29 črc 2014 19:57
Jsem zvědavý, jaké vlastnosti bude mí šotolina nasypaná v Čertově rokli po rekonstrukci smyčky, až na ni zaprší. Vystupování a nastupování na vnitřní koleji bude asi docela radost.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Kdyby to tak bohatě stačilo, tak proč se dělal nájezd na VMO z Bráfovy? Těch pár set m navíc znamená např. větší zatížení křižovatky na Přívratu. Navíc kdo jede po Hradecké, tak mu je sjezd na nám. Svornosti k ničemu a musí přes Královopolskou.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
goldfinger píše:
Tak křižovatka má ještě jednu vadu - nedá se z ní dostat ve směru od kéniku do starých Žabin.

A proč? Sjezd je pár set metrů zpět u náměstí Svornosti. To myslím bohatě stačí pro obshluhu žabin.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Tak křižovatka má ještě jednu vadu - nedá se z ní dostat ve směru od kéniku do starých Žabin.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
goldfinger píše:
přestože okruh mohl jít horem, když jde odvrchu, a šalina mohla zůstat dole .


Při tomto uspořádání je jeden dlouhej šalinovej most přes 3 silnice, naopak by to byly 3 různý mosty přes 1 šalinu. Modře je zhruba rozsah silnic na náspech. I tak by se asi trochu zahloubila šalina nebo by v podstatě jela v přesypaným tunelu..zajímavý.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Obslužka nejde od nikud nikam. Od Kamenomlýnského mostu na Veslařské se má ve finální podobě napojit na Veslařskou u hřiště U Hrocha (u BS Auto).


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Když ses zmínil o mostu na křižovatce Kníničská - Žabovřeská, tak ta je totálně zprasená. Šalina se šplhá čtyřicítkou nahoru a zase dolů, přestože okruh mohl jít horem, když jde odvrchu, a šalina mohla zůstat dole (oblouk o návrhové rychlosti 60 km/h. Kterej inženýrek toto vymyslel. Pověsit za k.le do průvanu. Bohužel křižovatka se významně předělávat nebude.
A ta obslužka jde odnikud nikam.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mně třeba nepřijde zbytečná. Stejně by šlo tvrdit, že je zbytečný most na Kníničské přes Žabovřeskou, když by to šlo řešit světelnou křižovatkou.
sarcastic

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Už aby ten tunel začali rubat. Před 5 járama bylo pozdě. Díky VMO se zachrání kaplička a to místo obětované dopravě aspoň trošku prohlédne. Myslím, že vybrané řešení (až na tu zbytečnou doprovodnou komunikaci) maximálně respektuje relief a snaží se do něho nenásilně včlenit.


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Svatý Antonín nebo Barbora? Brno může mít první tramvajový tunel s kaplí i patronkou

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Co je na tom zaostalého? Občanské sdružení Masarykova čtvrť, z. s.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Jsou tak zaostalí, že se ještě za 5 let nestačili přizpůsobit nové právní úpravě. Občanská sdružení zanikla, místo nich jsou spolky.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
OS Masarykova čtvrť, v prvním pádu.

https://osmc.webnode.cz/news/jak-to-bud ... rpen-2015/
V podobně nezaujatém duchu je psána většina článků.


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
Jmenuje se to OS MČ, nebo-li Občanské sdružení Masarykovy čtvrti ...

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
MartinV píše:
Maulincio: případná rekonstrukce náměstí je hudba hodně vzdálená.


ano ač se toho řeklo dost a nebude to hned, tak plán zní stále stejně: dodělat Kraví hora-Úvoz potom Úvoz-Husova a nakonec Náměstí míru... mezi stavbama má být ani né rok pauza takže ať to dopadne jakkoliv, tak optimisticky 3-4 roky do pravděpodobné přestavby křižovatky i smyčky. Na druhou stranu jestli jim bude stačit to co udělali navrchu teď, tak se to prodlouží. Popravdě nevím o tom že spolek (popřípadě kerej spolek) něco namítá...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3079 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 124  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 13:39
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]