Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1795 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 72  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2019 14:37 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1482
Od: 07 dub 2006 09:03
Kdyby to tak bohatě stačilo, tak proč se dělal nájezd na VMO z Bráfovy? Těch pár set m navíc znamená např. větší zatížení křižovatky na Přívratu. Navíc kdo jede po Hradecké, tak mu je sjezd na nám. Svornosti k ničemu a musí přes Královopolskou.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2019 13:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 474
Od: 15 srp 2012 14:28
goldfinger píše:
Tak křižovatka má ještě jednu vadu - nedá se z ní dostat ve směru od kéniku do starých Žabin.

A proč? Sjezd je pár set metrů zpět u náměstí Svornosti. To myslím bohatě stačí pro obshluhu žabin.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2019 11:47 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1482
Od: 07 dub 2006 09:03
Tak křižovatka má ještě jednu vadu - nedá se z ní dostat ve směru od kéniku do starých Žabin.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2019 09:48 

Příspěvky: 97
Od: 24 lis 2017 11:40
goldfinger píše:
přestože okruh mohl jít horem, když jde odvrchu, a šalina mohla zůstat dole .


Při tomto uspořádání je jeden dlouhej šalinovej most přes 3 silnice, naopak by to byly 3 různý mosty přes 1 šalinu. Modře je zhruba rozsah silnic na náspech. I tak by se asi trochu zahloubila šalina nebo by v podstatě jela v přesypaným tunelu..zajímavý.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2019 09:11 

Příspěvky: 1659
Od: 22 led 2006 12:56
Bydliště: Brno
Obslužka nejde od nikud nikam. Od Kamenomlýnského mostu na Veslařské se má ve finální podobě napojit na Veslařskou u hřiště U Hrocha (u BS Auto).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2019 23:54 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1482
Od: 07 dub 2006 09:03
Když ses zmínil o mostu na křižovatce Kníničská - Žabovřeská, tak ta je totálně zprasená. Šalina se šplhá čtyřicítkou nahoru a zase dolů, přestože okruh mohl jít horem, když jde odvrchu, a šalina mohla zůstat dole (oblouk o návrhové rychlosti 60 km/h. Kterej inženýrek toto vymyslel. Pověsit za k.le do průvanu. Bohužel křižovatka se významně předělávat nebude.
A ta obslužka jde odnikud nikam.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2019 18:24 

Příspěvky: 1046
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mně třeba nepřijde zbytečná. Stejně by šlo tvrdit, že je zbytečný most na Kníničské přes Žabovřeskou, když by to šlo řešit světelnou křižovatkou.
sarcastic

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 dub 2019 00:31 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1482
Od: 07 dub 2006 09:03
Už aby ten tunel začali rubat. Před 5 járama bylo pozdě. Díky VMO se zachrání kaplička a to místo obětované dopravě aspoň trošku prohlédne. Myslím, že vybrané řešení (až na tu zbytečnou doprovodnou komunikaci) maximálně respektuje relief a snaží se do něho nenásilně včlenit.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 dub 2019 10:53 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2268
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
Svatý Antonín nebo Barbora? Brno může mít první tramvajový tunel s kaplí i patronkou

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Připravovaný web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 dub 2019 11:17 

Příspěvky: 4464
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Co je na tom zaostalého? Občanské sdružení Masarykova čtvrť, z. s.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 dub 2019 11:00 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1482
Od: 07 dub 2006 09:03
Jsou tak zaostalí, že se ještě za 5 let nestačili přizpůsobit nové právní úpravě. Občanská sdružení zanikla, místo nich jsou spolky.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 dub 2019 19:02 

Příspěvky: 4464
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
OS Masarykova čtvrť, v prvním pádu.

https://osmc.webnode.cz/news/jak-to-bud ... rpen-2015/
V podobně nezaujatém duchu je psána většina článků.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 dub 2019 18:53 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 534
Od: 15 dub 2013 15:57
Jmenuje se to OS MČ, nebo-li Občanské sdružení Masarykovy čtvrti ...

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 dub 2019 17:46 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 185
Od: 31 led 2010 23:09
MartinV píše:
Maulincio: případná rekonstrukce náměstí je hudba hodně vzdálená.


ano ač se toho řeklo dost a nebude to hned, tak plán zní stále stejně: dodělat Kraví hora-Úvoz potom Úvoz-Husova a nakonec Náměstí míru... mezi stavbama má být ani né rok pauza takže ať to dopadne jakkoliv, tak optimisticky 3-4 roky do pravděpodobné přestavby křižovatky i smyčky. Na druhou stranu jestli jim bude stačit to co udělali navrchu teď, tak se to prodlouží. Popravdě nevím o tom že spolek (popřípadě kerej spolek) něco namítá...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 dub 2019 16:20 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1482
Od: 07 dub 2006 09:03
Oprava je naprosto v pořádku, nějakou dobu vydrží a ta konečná může sloužit lépe, než před výlukou. Hloupé, i když pochopitelné je, že si obnovenou Údolní obyvatelé a návštěvníci této oblasti užijí jen do další výluky spodní části. Ale naráz od Komenského nám. se to asi dělat nedalo. Ale zase ta výluka umožní nasadit na t38/39 parciály, jestli je všechny nesežere expres Pisáreckým tunelem., případně i NAD na Kraví horu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 dub 2019 14:00 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6088
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Maulincio: případná rekonstrukce náměstí je hudba hodně vzdálená.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 dub 2019 11:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3632
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
Smyčka komplet nové kolejivo, obrubníky nové, v místech přechodů snížené, vypadá to na komplet novou dlažbu na přilehlých chodnících. Od včerejška je smyčka zase zadrátovaná. Jsem jen zvědav, mnoholi jiné budou výstupní ostrůvky. Kolejově se to zde shoduje se stavem před reko.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 dub 2019 09:52 

Příspěvky: 97
Od: 24 lis 2017 11:40
Tak aspoň něco, než se dohodne finální dohoda a provede se celková rekonstrukce, uteče ještě spousta let. Navíc je to taková lehčí oprava - třeba DZP panely, co tam pokládaly mám takový dojem, že byly z druhé ruky (výzisk z Komárova? tuší někdo?), obruby myslím vrátí původní...taková pálka to snad nebude a po té výluce je to takové trochu odškodnění pro místní.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 dub 2019 21:16 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2745
Od: 29 srp 2009 19:30
Jedna věc je aktuální stavebně-technický stav smyčky a druhá je nesouhlas místního sdružení s navrhovanou podobou za strany samosprávy.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 dub 2019 21:04 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 185
Od: 31 led 2010 23:09
MartinV píše:
Před otevřením Údolní probíhá také malá rekonstrukce smyčky na náměstí Míru. Nová nástupiště a některé přilehlé chodníky, zázemí řidičů, povrch ve smyčce.



sice je hezký, že s ní něco dělaj, ale nejsou to vyhozený peníze když se má celá křižovatka i se smyčkou předělávat? Pravdy na Údolní je víc takto vyhozených peněz...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 dub 2019 20:15 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6088
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Před otevřením Údolní probíhá také malá rekonstrukce smyčky na náměstí Míru. Nová nástupiště a některé přilehlé chodníky, zázemí řidičů, povrch ve smyčce.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 dub 2019 08:37 

Příspěvky: 3315
Od: 21 led 2011 14:19
Ondra K. píše:
Na dnešní nehodě na Křenové se ukázalo jak moc chybí a v budoucnu bude chybět smyčka Zvonařka. Odklon linek 8, 10 a 12 na Maliňák naprosto přetížil úsek Hlavní nádraží - Maliňák a rozházel provoz i na linkách, které by jinak dotčeny vůbec nebyly. Například linka 4 odjížděla z Maliňáku i +15. Při možnosti obratu na Zvonařce by se nic podobného nehrozilo.

Alespoň částečným řešením by mohlo být zřízení kolejového přejezdu v prostoru mezi zast. Nové sady a Hlavní nádraží, aby byla možnost obrátit linky od Renneské už na Nových sadech.
Osobně si myslím, že po dokončení Plotní tento problém nebude ani zdaleka tak velký. Včera bylo potřeba tam nacpat za hodinu 16 dvanáctek, 12 osmiček a 3 desítky, navíc mezi Maliňákem a Hlavním nádražím ještě jezdí jednosměrně šest devítek (to všechno nad rámec pravidelných linek). To je enormní množství spojů, ale standardně dvanáctky pojedou do Komárova. I kdyby všechno ostatní bylo odkloněno na Maliňák, furt je to téměř o polovinu spojů méně (21 vs 37), a dá se očekávat, že jich ještě další část bude jezdit právě do Komárova.

_________________________________
Definitivně možná.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 dub 2019 21:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1161
Od: 17 črc 2010 21:41
Bydliště: Krno
Jakub S. píše:
Zároveň informovanost byla mizerná, potenciál ELPů téměř nevyužit.

ELPy na 3. a 4. koleji v klidu ukazovaly odjezdy d-8 a d-12 přestože všechny šaliny samozřejmě valily přes 1. a 2. kolej (což někomu, kdo neví co se stalo, nebo není místní nemuselo vůbec dojít - i já jsem nakonec automaticky nahráčel na 3. kolej, i když jsem věděl o co jde, než mi to docvaklo. Informátory jsem v ten moment viděl pouze u 4. koleje.). A to bylo několik hodin po nehodě.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 dub 2019 19:37 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2745
Od: 29 srp 2009 19:30
Náhradní doprava nebyla po většinu času nijak řešena - kolabující komunikace v okolí.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 dub 2019 19:27 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5484
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
Polookružní ukončení je dost problematické z hlediska přestupů z/do náhradní dopravy. Samozřejmě jsem tím nijak nechtěl zpochybňovat použité řešení.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1795 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 72  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 črc 2019 15:36
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]