Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 38 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Odjezdil jsem mezi Čejčí a Zaječím nejeden den na NAAD. Vždy to v pohodě pobral jeden autobus, v Čejči přestupovalo do 5 ks, nejčastěji nikdo. Úžasný je argument o problémech maminek s kočárky (jako vždy). Do takového šukafonu se určitě nastupuje mnohem líp jak do NP autobusu.


Offline
Uživatelský avatar

420
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Je to škoda, ale 50-70 lidí za den je dost málo, byla to asi otázka času. Ta trať je bohužel dost pomalá - v rovném úseku se mezi Mutěnicema a Hodonínem se jezdí jenom 50, přitom vedle je poměrně slušná silnice (bývalá jednička). Kdyby byla zastávka v Mutěnicích u přejezdu a zrychlila se natolik, aby se stíhal uzel S:00 (X:00) v Hodoníně, tak by s tím nejspíš jezdilo o něco víc lidí, ale asi ne řádově, aby do toho někdo ty love dal. Na cyklostezku nebude, jestli tam má zůstat víkendový provoz.
Mimochodem od prosince se má v Rakousku rušit provoz na trati Gänserndorf - Bad Pirawarth - Obersdorf (https://www.krone.at/1889716), protože tam jezdí "jenom 700 lidí"...

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Tak S52 čeká klasika.

Zkrátí trasu -> méně cestujících -> prodlouží interval -> méně cestujících -> omezí provoz o víkendu -> méně cestujících -> zruší vlak a nahradí autobusy "protože tím vlakem nikdo nejezdí".

Ale bude tam pěkná cyklostezka za několik milard, to zase jó #-o

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
1589
18 led 2009 10:06
To je zase článek s úžasnou informační hodnotou - doplním chybějící informaci - jde o linku S52, ale pak je otázka těch autobusů, jak si to Kordis představuje - jestli extra spoje na 109 v úseku Čejč Hodonín? Těžko říct, tohle článek taky nezmiňuje...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Vlaky na odpis. Železnici z Čejče do Hodonína nahradí autobusy


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Opilý strojvedoucí, který usnul v lokomotivě, dostal roční podmínku


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Opuštěné tratě na jihu Moravy našly po letech kupce, mohou na ně i drezíny


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Tak se nám po S2 a S3 bude nějakou dobu potulovat chameleonek, ale poškození nevypadají na první pohled vážně.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Kontrola: Z vlaků, které se srazily v Brně, vytvoří jedenl


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Jsou to jen JŘ pro linky z tzv. "velké smouvy", takže tam nejsou i jiné linky, které zajišťují ČD podle jiných smluv. R13 je zajišťována jinou smlouvou, takže její návrh je potřeba hledat u ní.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Mouka píše:

Takže R13 nebudou jezdit ČD?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
A jo, sorry. Nepřečetl jsem si tu první větu. :oops:


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Kde to čteš? Jedná se o spoje zajišťované ČD, soukromníci tam nejsou.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Cože? Mezi Brnem a Prahou přestane jezdit RegioJet? :-o


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Tabulky předpokládaných jízdních řádů vlaků dálkové dopravy 2019-2020


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Souhlas. Tohle je jedno z mnoha selhání bývalého vedení města, konkrétně někdejšího náměstka peep show Mrázka. To, že se několik let mluví o nedostatku mostů přes Svitavu, je méně známá dimenze současného problému.
A délka rekonstrukce (navzdory tomu, že se tam opravují i sítě a všecko, je ve srovnání s obdobnou dobou výstavby dalšího mostu přes Dunaj o délce 300 m (visutá konstrukce) výsměchem obyvatelům a návštěvníkům města.
Jasně, v létě bude ještě hůř, ale to není omluva.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
xcav: já jen narážel na to, že o opravě toho mostu se už mluví minimálně 10 let. A spojení s výlukou na Hbf, která je všeho všudy na 2 sezóny se prostě mělo předejít, to je všechno. Na druhou stranu, pořád může být hůř, jak uvidíme už v létě :(

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Mimořádně hloupé by bylo most konečně neopravit.
To, že se to sešlo v nevhodný čas je sice mrzuté, ale pořád bych nechtěl dopadnout jako v Praze, kde se mosty neopravují a potom padají.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Electrek93 píše:
Odložit opravu mostu o další rok kvůli několik hodin trvající mimořádné události? Je to přiměřené?

Jakože by na magistrátu měli křišťálovou kouli a tu včerejší srážku by předpověděli? Na této nehodě se pouze potvrdilo, že rozhodnutí opravovat most na Zábrdovické ausgerechnet ve stejné době, kdy probíhá výluka na HBf., bylo mimořádně krátkozraké a hloupé, bo náhradní dopravu prakticky zavést nelze. Jediné pozitivum souběhu jsou ty pendly ze Šimic.


Offline
11
10 bře 2018 18:16
Odložit opravu mostu o další rok kvůli několik hodin trvající mimořádné události? Je to přiměřené?


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
www.idsjmk.cz píše:


Žádáme cestující, aby v uvedeném úseku využívali MHD.

Linkami 4, 2 (Hlavní nádraží) směr Obřany a Maloměřický most, Francouzská. Ze zastávky Francouzská cca 10 minut na stanici Židenice, nádraží.

Linka 12 (Hlavní nádraží) směr Juliánov na zastávku Dělnický dům a přestupem na linku 55 a 78.


Tady je vidět, jak "dobrý" nápad byl spojit vlakovou výluku s uzavírkou mostu v Zábrdovicích..

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
V Brně se srazily dva vlaky, 10 lidí je zraněných


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Třeba se stane zázrak a postaví se šimická spojka, aspoň jednokolejná, nebo se zdvoukolejní komárovská spojka.


Naposledy upravil xcav8 dne 04 bře 2019 09:30, celkově upraveno 1
Třeba se stane zázrak a přestaneš prznit pravopis.


Offline
118
29 črc 2014 19:57
goldfinger píše:
https://www.szdc.cz/pro-media/tiskove-zpravy/priprava-dalsich-staveb.html
Podle této zprávy to vypadá, že SŽDC nebude čekat věčnost na odsun a začne připravovat první úsek přerovky a dokonce i posunutí Śimic k Bubeníčkově. Netroufám si odhadnout, jak dlouho projektové práce potrvají, získání stavebního povolení by zejména v případě Šimic nemělo být problémem. Zdá se, že posunutí k šalině půjde i při zachování HBf. na současném místě.

No zrovna u přerovky to znamená, že se na stávající nádraží/Petrov bude navždy jezdit výletní trasou okolo půlky Brna.


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
Velmi mne těší, s jakou jistotou už víš, kdo to bude jezdit, ale nevíš základní informace. Krajský tendr na přechodnou dobu cca 3 let do roku 2022, případně s možností mírného prodloužení, vyhrály ČD jako jediný účastník. Během této doby má dopravce povinnost uvést nové krajské jednotky do provozu a také za ně mít připravenu zálohu vlastními vozidly. Na provoz po tomto přechodném období budou vypsána nová výběrová řízení, na jehož základě vzejde nový dopravce/i se smlouvou na, podle plánu, 10 let. Jedna smlouva bude pokrývat provoz krajských jednotek na linkách S2 a S3 + zálohy za krajské jednotky. Druhá zbytek kraje. Požadavky na provozovaná vozidla samozřejmě budou obsahem řízení. A nebýt jednoho zvláštního stréca s problémy, trať už dávno mohla být, všechna potřebná povolení existovala. Každopádně v podmínkách na nové řízení má být též uvedeno, že od okamžiku platnosti nového jízdního řádu po elektrifikaci tratě má být dopravce povinnen na ní provozovat vozidla elektrické trakce. A jelikož ČD vypsali rámcová řízení na nová vozidla, tak bych se rozhodně, tak jako ty, zaujatě neobával o muzejní park. Naopak, s jistotou dispozičních vozidel je, jako obvykle, nejdál. Ať už výběrovými řízeními, tak existujícími staršími vlaky. Protože jak známo, na obrázku ještě nikdo nikam nedojel.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3605 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 00:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]