Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 41 z 93    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 93  Další
Autor Zpráva
Offline
114
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Nebude tam náhodou jezdit t37? byla tam popsána trasa Bohunice - Kohoutovice - Lesná


Offline
Uživatelský avatar

2539
13 črc 2009 13:42
goldfinger píše:
(...) t25 bude přesměrována na Lesnou.

To je jisté? A to tak budou jezdit jako všechny spoje? I o víkendu?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Spojit úsek Jírova - Mariánské údolí s některou z trolejbusových linek obecně nepovažuji za špatný nápad, ale je třeba si uvědomit, že trasování trolejbusů v severovýchodní částí města zřejmě dozná s nákupem parciálních kloubových trajfů výrazných změn, bo t25 bude přesměrována na Lesnou. Takže na Jírovu tím pádem pojede jen t26, ale u ní je problém, že bude v kloubech a posílat do údolí každý druhý nebo třetí kloub mi připadá jako plýtvání. Navíc ani t26 nezůstane kvůli výstavbě VMO na Tomkově náměstí (aspoň dočasně) beze změny. Ale bude-li ukončena někde ve Štefánikově čtvrti, tak dočasné obsluze t27 Jírovy se sólo parciály nestojí nic v cestě.


Offline
11
10 bře 2018 18:16
iron_liver píše:
Je mi jasné, že tato varianta je aktuálně passé, nicméně zajímal by mě názor místních diskutujících, jak moc je tato úvaha mimo - připadá mi to jako lepší využití parciálů, než je tahat jako prodlouženou t-35 tunelem na Kameňák, kde eko aspekt baterkové části díky hustému provozu od nuly pojde


Provoz na elektřinu se pozitivně projeví kdekoli. Není přece možné takto nějakou lokalitu jen tak odepsat ve stylu "tam to smrdí, tak tam ty lidi můžeme zadusit úplně".


Offline
81
04 říj 2011 22:53
Navážu na diskuzi ohledně vedení linek v Líšni po dostavbě TT na Jírovu - když se o ní před pár lety začalo vážně uvažovat, dokonce tak nějak souběžně s nákupem parciálů, připadala mi vcelku reálná varianta obsluhy t-27 parciály s tím, že bude protažena přes Jírovu do Mariánského Údolí (nejspíš jen část spojů, zbytek klasické t-busy na Jírovu?) plus točení vybraných t-25/26 na Pálavském nám., jelikož by se tím interval do Líšně přehušťoval. Má to nesporné benefity pro Vinohrady (bezpřestupové spojení do oblíbené rekreační zóny + přímé spoje do všech dostupných směrů pro úsek Mutěnická - Čejkovická), pro starou Líšeň (obsluha území na hranici CHKO + ulic s těsně přilehlou zástavbou tichými eko vozidly), pro východní sídliště Líšeň (zachování přímých spojů do MÚ - na takto krátkém úseku přestup silně motivuje k přesednutí do aut) i pro obě sídliště zároveň (zachování možnosti ve špičkách oddělit větve na StO a směr Tomkovo nám.).

A především - tímto by se dala a-55 zaříznout bez větších problémů, hromadný problém by s tím mohli mít leda pravidelní návštěvníci židenického Kaufu.

Je mi jasné, že tato varianta je aktuálně passé, nicméně zajímal by mě názor místních diskutujících, jak moc je tato úvaha mimo - připadá mi to jako lepší využití parciálů, než je tahat jako prodlouženou t-35 tunelem na Kameňák, kde eko aspekt baterkové části díky hustému provozu od nuly pojde a stejnou práci - zexpresnění spojení Kameňák - Mendlák - tam zastanou a-busy. Navíc je to řešení systémové, kdy nebudou jezdit a-busy pod nově postavenou TT. Díky za názory!


Offline
Uživatelský avatar

354
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Když už jsme u těch zajímavých „silnic“ kudy se jezdí při různých uzavírkách a podobných srandách, osobně jsem nedeávno jel linkou 752 do Vážan a před Moravskými Prusy se jelo takto: https://mapy.cz/turisticka?planovani-tr ... &xc=%5B%5D


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Ano, pravděpodobně by se Čučice - Oslavany nejezdilo, ale to je momentálně předčasné řešit, neboť se to opravdu týká až období někdy v listopadu. Po těch vánicích asi před 14 dny zůstal sníh v některých místech objízdné trasy o nejméně půl dne déle, než kdekoliv jinde v okolí, takže nejspíš nějaká lokální chladná místa.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Martan píše:
...Nicméně je zde několik míst, kde to bude pak v zimě nejspíše namrzat, takže se asi jezdit skrz nebude.

Co přesně myslíš tím jezdit skrz? Že se 430 rozdělí na dvě větve s pěším přesunem mezi oběma větvema? A nebo budou dvě větve 430 bez možnosti pěšího přestupu a bude se do Čučic dást dostat jenom od Rapotic jendo větví a druhá bude ukončená v Oslavanech?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Výluka by měla skončit v listopadu, námrazy a sněhu tedy bude snad jen minimum.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
7125
27 úno 2010 07:40
Ještě že ne Mas(t)ná... Spíš bych měl obavu o míjecí místo v lese, když zaprší, tam by to chtělo pořešit. A taky komunikaci mezi vozy na lince, vzhledem ke zpožděním vlaků na 240 se v lese stojí i 10 minut a blbě se pak stíhá vlak směr Brno.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
A to je tato objízdná trasa linky 430 ještě celkem v pohodě. V podstatě normální silnice lesem, jen úzká (vlhká, trnitá). 100% drsnější byla objížďka na 312 Deblín - Úsuší a pak ještě jedno ježdění přes regulérní polňačku nekde na Boskovicku, ale to bylo tuším jen krátkodobá výluka.
Nicméně je zde několik míst, kde to bude pak v zimě nejspíše namrzat, takže se asi jezdit skrz nebude.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
7125
27 úno 2010 07:40
Vyzkoušeno, můžu jen doporučit.


Offline
Uživatelský avatar

2557
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Richie píše:
Přesně tak (viz. https://mapy.cz/s/3pTcf), nejlepší je, že by ta ckylostezka měla zůstat ve stávajícím stavu... No ten výlet... Vypada to hodně fotozajímavě, ale bacha na řidiče, na 430 jezdí dost zvláštní týpci i na Adosu (mírně řečeno) a nejsou určitě zvyklí na fotografy -bojím se, aby nás nezhrabali v tom lese :D

To vypadá dost dobře ... jako normálně nejezdím na výluky v kraji, když už, tak si někdy projedu něco v rámci Brna, ale tohle vypadá fakt luxusně ...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1589
18 led 2009 10:06
ZGHK píše:
No, působí to dost děsivě, ale nejspíš tudy (strana 5)

Přesně tak (viz. https://mapy.cz/s/3pTcf), nejlepší je, že by ta ckylostezka měla zůstat ve stávajícím stavu... No ten výlet... Vypada to hodně fotozajímavě, ale bacha na řidiče, na 430 jezdí dost zvláštní týpci i na Adosu (mírně řečeno) a nejsou určitě zvyklí na fotografy -bojím se, aby nás nezhrabali v tom lese :D

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
307
21 dub 2009 20:30
Asi sem.

Uzavírka mostu na Kníničské vypukne 30.3. Z pohledu MHD to bude znamenat (celkem pochopitelné) zrušení zastávky Štursova směrem do města.


Offline
7125
27 úno 2010 07:40
Čteš mi myšlenky, už jsem si hledal spojení. :-)


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
To skoro stojí za výlet. :mrgreen:

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
7125
27 úno 2010 07:40
Uff. Díky.


Offline
307
21 dub 2009 20:30
No, působí to dost děsivě, ale nejspíš tudy (strana 5)


Offline
7125
27 úno 2010 07:40
Věděl by někdo (Richie?), kudy teď jezdí linka 430 mezi Oslavany a Čučicemi?


Offline
2811
01 úno 2006 10:39
I zde se o Líšni a trolejbusu píše:
http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2019/3 ... usov-trati


Offline
48
16 lis 2018 09:17
Nerozumím tomu, proč je východní část sídliště neustále dopravně preferovaná. Při výluce tramvají jezdí NAD automaticky po trase a-55. Na západní stranu si nikdo ani nevzpomene. Až tam budou jezdit trolejbusy, tak se MUSÍ zachovat 55tka, to už je opravdu hodně přehnané.


Offline
2792
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Divil by ses, ale na každém spoji, co jsem jel, jsem tam zastavoval. Teď, co to jezdí po 15 minutách, se využití linky zvedlo. A hlavně, jak už jsem psal, ono se s ní počítá jako s doplňkem 78, ne s odpadem, který existuje, protože nikdo neví, co s tím. Jediné, co je na tom podivné, je to označení číselnou řadou nad 100, ale to má taky své byrokratické důvody. :mrgreen:


Offline
9986
15 led 2005 23:41
A ze tech lidi u posty vystupuje a nastupuje... Osobne jsem tam zastavoval malokdy (pokud jsem nesel zrovna o pauze dom)


Offline
2792
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Navíc z linky 55 lze přestoupit na tramvaj už na Mifkově a na trolejbus to bude nově na Jírové. Tedy počet přestupů zůstane zachován, jen na ten trolejbus to bude poněkud dřív. Takže jak jsem psal, základní interval budiž, ale ty posilové spoje jen Mariánské údolí--Jírova a to ještě jen v době, kdy to má smysl (třeba jen o víkendu a pak dejme tomu ve všedních dnech od května do října).


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2308 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 93  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 dub 2024 01:53
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]