Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 55 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 124  Další
Autor Zpráva
Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Oprava je naprosto v pořádku, nějakou dobu vydrží a ta konečná může sloužit lépe, než před výlukou. Hloupé, i když pochopitelné je, že si obnovenou Údolní obyvatelé a návštěvníci této oblasti užijí jen do další výluky spodní části. Ale naráz od Komenského nám. se to asi dělat nedalo. Ale zase ta výluka umožní nasadit na t38/39 parciály, jestli je všechny nesežere expres Pisáreckým tunelem., případně i NAD na Kraví horu.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Maulincio: případná rekonstrukce náměstí je hudba hodně vzdálená.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Smyčka komplet nové kolejivo, obrubníky nové, v místech přechodů snížené, vypadá to na komplet novou dlažbu na přilehlých chodnících. Od včerejška je smyčka zase zadrátovaná. Jsem jen zvědav, mnoholi jiné budou výstupní ostrůvky. Kolejově se to zde shoduje se stavem před reko.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Tak aspoň něco, než se dohodne finální dohoda a provede se celková rekonstrukce, uteče ještě spousta let. Navíc je to taková lehčí oprava - třeba DZP panely, co tam pokládaly mám takový dojem, že byly z druhé ruky (výzisk z Komárova? tuší někdo?), obruby myslím vrátí původní...taková pálka to snad nebude a po té výluce je to takové trochu odškodnění pro místní.


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Jedna věc je aktuální stavebně-technický stav smyčky a druhá je nesouhlas místního sdružení s navrhovanou podobou za strany samosprávy.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
MartinV píše:
Před otevřením Údolní probíhá také malá rekonstrukce smyčky na náměstí Míru. Nová nástupiště a některé přilehlé chodníky, zázemí řidičů, povrch ve smyčce.



sice je hezký, že s ní něco dělaj, ale nejsou to vyhozený peníze když se má celá křižovatka i se smyčkou předělávat? Pravdy na Údolní je víc takto vyhozených peněz...


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Před otevřením Údolní probíhá také malá rekonstrukce smyčky na náměstí Míru. Nová nástupiště a některé přilehlé chodníky, zázemí řidičů, povrch ve smyčce.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Ondra K. píše:
Na dnešní nehodě na Křenové se ukázalo jak moc chybí a v budoucnu bude chybět smyčka Zvonařka. Odklon linek 8, 10 a 12 na Maliňák naprosto přetížil úsek Hlavní nádraží - Maliňák a rozházel provoz i na linkách, které by jinak dotčeny vůbec nebyly. Například linka 4 odjížděla z Maliňáku i +15. Při možnosti obratu na Zvonařce by se nic podobného nehrozilo.

Alespoň částečným řešením by mohlo být zřízení kolejového přejezdu v prostoru mezi zast. Nové sady a Hlavní nádraží, aby byla možnost obrátit linky od Renneské už na Nových sadech.
Osobně si myslím, že po dokončení Plotní tento problém nebude ani zdaleka tak velký. Včera bylo potřeba tam nacpat za hodinu 16 dvanáctek, 12 osmiček a 3 desítky, navíc mezi Maliňákem a Hlavním nádražím ještě jezdí jednosměrně šest devítek (to všechno nad rámec pravidelných linek). To je enormní množství spojů, ale standardně dvanáctky pojedou do Komárova. I kdyby všechno ostatní bylo odkloněno na Maliňák, furt je to téměř o polovinu spojů méně (21 vs 37), a dá se očekávat, že jich ještě další část bude jezdit právě do Komárova.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

1337
17 črc 2010 21:41
Krno
Jakub S. píše:
Zároveň informovanost byla mizerná, potenciál ELPů téměř nevyužit.

ELPy na 3. a 4. koleji v klidu ukazovaly odjezdy d-8 a d-12 přestože všechny šaliny samozřejmě valily přes 1. a 2. kolej (což někomu, kdo neví co se stalo, nebo není místní nemuselo vůbec dojít - i já jsem nakonec automaticky nahráčel na 3. kolej, i když jsem věděl o co jde, než mi to docvaklo. Informátory jsem v ten moment viděl pouze u 4. koleje.). A to bylo několik hodin po nehodě.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Náhradní doprava nebyla po většinu času nijak řešena - kolabující komunikace v okolí.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Polookružní ukončení je dost problematické z hlediska přestupů z/do náhradní dopravy. Samozřejmě jsem tím nijak nechtěl zpochybňovat použité řešení.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Záleží na organizaci dopravy. Pokud by bylo zvoleno polookružní zakončení d8 (Hlavák - Maliňák - Svoboďák - Hlavák), d12 taky polookružně/Maliňák a odklon d4 přímo Rooseveltovou, problémy by byly jistě menší. Zároveň informovanost byla mizerná, potenciál ELPů téměř nevyužit.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
18
11 zář 2016 17:32
A na Životského sice je smyčka, ale použitelná jen směrem z centra do centra. Takže se šaliny otáčely v trojúhelníku. Tím došlo k výraznému zpomalení provozu, ale to mohlo vadit jen IAD. Chudáci řidiči na dvanáctce, tři zastávky a konečná.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Na dnešní nehodě na Křenové se ukázalo jak moc chybí a v budoucnu bude chybět smyčka Zvonařka. Odklon linek 8, 10 a 12 na Maliňák naprosto přetížil úsek Hlavní nádraží - Maliňák a rozházel provoz i na linkách, které by jinak dotčeny vůbec nebyly. Například linka 4 odjížděla z Maliňáku i +15. Při možnosti obratu na Zvonařce by se nic podobného nehrozilo.

Alespoň částečným řešením by mohlo být zřízení kolejového přejezdu v prostoru mezi zast. Nové sady a Hlavní nádraží, aby byla možnost obrátit linky od Renneské už na Nových sadech.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
428
24 lis 2017 11:40
I blbá nová zastávka by vyžadovala územní řízení.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Čistá obnova trati by byla asi schůdnější.
Jenže byla by takováto trať vhodná pro provoz jiných tramvají, než historických dvouosáků?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Kdo obnovu nechal spadnout do režimu územního řízení by zasloužil pár po papuli, bo se kvůli tomu štreka nezrenovuje. Selberschuld.


Offline
790
25 led 2006 09:46
Tak údajně hlavním důvodem, pro ÚŘ je posunutí osy tratě podél garáží, aby se tam vešla obslužná komunikace. Holt za dobrotu... Nicméně projektanti od počátku upozorňovali, že ÚŘ musí projít třeba i jeden nový sloup TV.
Spíš by mne zajímalo, jak ve věci ÚŘ dopadlo odvolání, které řešil stvební odbor MMB. Už to je minimálně třičtvrtě roku.


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
no co sem tak slyšel tak "nová" Líšeňská radnice počítá se stávající polohou tratě...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Stavební zákon pojem rekonstrukce nezná. Navíc stejně v rámci stavby trati vznikne i nemálo nových objektů, takže územnímu řízení se stavba těžko vyhne.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Na rekonstrukci musí být územní rozhodnutí? To jsou mi teda věci


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
No jo, článek je z loňského května. To bude asi tím, že na podzim byly volby a v Líšni jsou taky voliči. A noví zastupiči na magiči asi zatím neví, která bije.


Offline
114
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Tohle je asi poslední článek co si pamatuju že byl vydán ohledně trati do Líšně. Od té doby po ní neštěkl pes


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
Nedávno bylo velký haló s tratí k Nemocnici, dále za jeden až dva měsíce bude opravená trať na Kravák, ale co trať do starý Líšně jak s ní to vypadá? Popřípadě neobjevil se čirou náhodou nějaký plán na revitalizaci depozitáře - asi jen zbožné přání.


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
V Číně nebo v Japonsku, šlo by to i v Německu, šlo by to KDEKOLIV, jenom to nejde tady v tom našem Slibotechnostáně. Tady ty průtahy a sliby a stokrát předělaný projekty, finančně nakonec o 100% přetažený a nakonec ještě zmrvený, nás posouvají na úroveň nějakyho africkýho byrokratistánu.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3079 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 124  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: mekrydy a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 12:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]