Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 56 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 124  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Náhradní doprava nebyla po většinu času nijak řešena - kolabující komunikace v okolí.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Polookružní ukončení je dost problematické z hlediska přestupů z/do náhradní dopravy. Samozřejmě jsem tím nijak nechtěl zpochybňovat použité řešení.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Záleží na organizaci dopravy. Pokud by bylo zvoleno polookružní zakončení d8 (Hlavák - Maliňák - Svoboďák - Hlavák), d12 taky polookružně/Maliňák a odklon d4 přímo Rooseveltovou, problémy by byly jistě menší. Zároveň informovanost byla mizerná, potenciál ELPů téměř nevyužit.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
18
11 zář 2016 17:32
A na Životského sice je smyčka, ale použitelná jen směrem z centra do centra. Takže se šaliny otáčely v trojúhelníku. Tím došlo k výraznému zpomalení provozu, ale to mohlo vadit jen IAD. Chudáci řidiči na dvanáctce, tři zastávky a konečná.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Na dnešní nehodě na Křenové se ukázalo jak moc chybí a v budoucnu bude chybět smyčka Zvonařka. Odklon linek 8, 10 a 12 na Maliňák naprosto přetížil úsek Hlavní nádraží - Maliňák a rozházel provoz i na linkách, které by jinak dotčeny vůbec nebyly. Například linka 4 odjížděla z Maliňáku i +15. Při možnosti obratu na Zvonařce by se nic podobného nehrozilo.

Alespoň částečným řešením by mohlo být zřízení kolejového přejezdu v prostoru mezi zast. Nové sady a Hlavní nádraží, aby byla možnost obrátit linky od Renneské už na Nových sadech.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
432
24 lis 2017 11:40
I blbá nová zastávka by vyžadovala územní řízení.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Čistá obnova trati by byla asi schůdnější.
Jenže byla by takováto trať vhodná pro provoz jiných tramvají, než historických dvouosáků?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Kdo obnovu nechal spadnout do režimu územního řízení by zasloužil pár po papuli, bo se kvůli tomu štreka nezrenovuje. Selberschuld.


Offline
790
25 led 2006 09:46
Tak údajně hlavním důvodem, pro ÚŘ je posunutí osy tratě podél garáží, aby se tam vešla obslužná komunikace. Holt za dobrotu... Nicméně projektanti od počátku upozorňovali, že ÚŘ musí projít třeba i jeden nový sloup TV.
Spíš by mne zajímalo, jak ve věci ÚŘ dopadlo odvolání, které řešil stvební odbor MMB. Už to je minimálně třičtvrtě roku.


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
no co sem tak slyšel tak "nová" Líšeňská radnice počítá se stávající polohou tratě...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Stavební zákon pojem rekonstrukce nezná. Navíc stejně v rámci stavby trati vznikne i nemálo nových objektů, takže územnímu řízení se stavba těžko vyhne.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Na rekonstrukci musí být územní rozhodnutí? To jsou mi teda věci


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
No jo, článek je z loňského května. To bude asi tím, že na podzim byly volby a v Líšni jsou taky voliči. A noví zastupiči na magiči asi zatím neví, která bije.


Offline
114
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Tohle je asi poslední článek co si pamatuju že byl vydán ohledně trati do Líšně. Od té doby po ní neštěkl pes


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
Nedávno bylo velký haló s tratí k Nemocnici, dále za jeden až dva měsíce bude opravená trať na Kravák, ale co trať do starý Líšně jak s ní to vypadá? Popřípadě neobjevil se čirou náhodou nějaký plán na revitalizaci depozitáře - asi jen zbožné přání.


Offline
1461
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
V Číně nebo v Japonsku, šlo by to i v Německu, šlo by to KDEKOLIV, jenom to nejde tady v tom našem Slibotechnostáně. Tady ty průtahy a sliby a stokrát předělaný projekty, finančně nakonec o 100% přetažený a nakonec ještě zmrvený, nás posouvají na úroveň nějakyho africkýho byrokratistánu.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
OndraS: V Číně by tě poslali do tábora nucených prací pokud bys připodobnil Xi k medvídku Pů. Nebo pokud bys mluvil o tom, co se děje v „autonomní oblasti“ Xin Jiang. Nebo pokud bys udělal cokoliv, co se režimu nelíbí. I když je to technicky legální. Stejně tak jako Severní Korea je technicky demokratická, lidová a republika.
A to sis navíc mohl vzít jako lepší případ Japonsko. Tam taky dokážou něco udělat.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Nemalý rozdíl bude v režimu ;-).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1461
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Ta situace TEĎ ohledně líšeňky by mě teda taky zajímala.

V Číně by takovej drcek trati postavili za tejden, tady se o tom hovoří 20 let !!!!!!!!!!!!!

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Axer píše:
Hlavně že se minulý rok psalo jak se se stavbou určitě začne ještě v únoru, teď je velká sláva že se začne ještě letos


Ono je to s těmi stavbami obecně těžký, v jednu chvíli to vypadá, že se fakt stavět začne, v danou chvíli nejsou problémy. Ale pak se probere nějaký sdružení, hodí do toho vidle, nebo úřadu se najednou nelíbí výše dotace a začne se prošetřovat, bla, bla = zdržení. A co vím, práve s dotací byl u tratě ke Kampusu problém.

To máš stejný, nebo podobný jako s Líšeňkou. Loni se mělo začít stavět, článků v novinách mraky...a situace teď?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
114
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Hlavně že se minulý rok psalo jak se se stavbou určitě začne ještě v únoru, teď je velká sláva že se začne ještě letos


Offline
Uživatelský avatar

1338
17 črc 2010 21:41
Krno
Práce začnou ještě letos - tak držím palce, ale dokud opravdu nezačnou, tak neuvěřím. Bohužel můžeme jen uzavírat sázky, které ze sdružení, jejichž účelem je pouze škodit, se odvolá tentokrát a v jaké fázi.

A mimochodem, jezdit tam bude to obousměrné porše s nátěrem, který se někomu povedl udělat ještě horší než ten současný? sarcastic

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Brno získalo dotaci více než miliardu korun na stavbu tramvaje do kampusu v Bohunicích
https://www.brnenskadrbna.cz/zpravy/spolecnost/13512-brno-ziskalo-dotaci-vice-nez-miliardu-korun-na-stavbu-tramvaje-do-kampusu-v-bohunicich.html


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Předjízdný pruh bude akorát ve směru na náměstí Míru, z kopce dolů bude IAD jezdit po glajzách. Vyvyšovat trať ausgerechnet na této ulici mi přijde zcela zbytečné.Chodníky jsem zatím neviděl, ale nejspíš to bude obligátní zámkovka, je otázkou, jak se to snese s prvorepublikovými vilami.


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Předpokládám, že trať nebude od silnice vyvýšená (tam, kde to lze)?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3095 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 124  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 dub 2024 19:38
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]