Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1801 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 73  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 08 dub 2019 21:04 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 185
Od: 31 led 2010 23:09
MartinV píše:
Před otevřením Údolní probíhá také malá rekonstrukce smyčky na náměstí Míru. Nová nástupiště a některé přilehlé chodníky, zázemí řidičů, povrch ve smyčce.



sice je hezký, že s ní něco dělaj, ale nejsou to vyhozený peníze když se má celá křižovatka i se smyčkou předělávat? Pravdy na Údolní je víc takto vyhozených peněz...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 dub 2019 20:15 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6098
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Před otevřením Údolní probíhá také malá rekonstrukce smyčky na náměstí Míru. Nová nástupiště a některé přilehlé chodníky, zázemí řidičů, povrch ve smyčce.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 dub 2019 08:37 

Příspěvky: 3321
Od: 21 led 2011 14:19
Ondra K. píše:
Na dnešní nehodě na Křenové se ukázalo jak moc chybí a v budoucnu bude chybět smyčka Zvonařka. Odklon linek 8, 10 a 12 na Maliňák naprosto přetížil úsek Hlavní nádraží - Maliňák a rozházel provoz i na linkách, které by jinak dotčeny vůbec nebyly. Například linka 4 odjížděla z Maliňáku i +15. Při možnosti obratu na Zvonařce by se nic podobného nehrozilo.

Alespoň částečným řešením by mohlo být zřízení kolejového přejezdu v prostoru mezi zast. Nové sady a Hlavní nádraží, aby byla možnost obrátit linky od Renneské už na Nových sadech.
Osobně si myslím, že po dokončení Plotní tento problém nebude ani zdaleka tak velký. Včera bylo potřeba tam nacpat za hodinu 16 dvanáctek, 12 osmiček a 3 desítky, navíc mezi Maliňákem a Hlavním nádražím ještě jezdí jednosměrně šest devítek (to všechno nad rámec pravidelných linek). To je enormní množství spojů, ale standardně dvanáctky pojedou do Komárova. I kdyby všechno ostatní bylo odkloněno na Maliňák, furt je to téměř o polovinu spojů méně (21 vs 37), a dá se očekávat, že jich ještě další část bude jezdit právě do Komárova.

_________________________________
Definitivně možná.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 dub 2019 21:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1162
Od: 17 črc 2010 21:41
Bydliště: Krno
Jakub S. píše:
Zároveň informovanost byla mizerná, potenciál ELPů téměř nevyužit.

ELPy na 3. a 4. koleji v klidu ukazovaly odjezdy d-8 a d-12 přestože všechny šaliny samozřejmě valily přes 1. a 2. kolej (což někomu, kdo neví co se stalo, nebo není místní nemuselo vůbec dojít - i já jsem nakonec automaticky nahráčel na 3. kolej, i když jsem věděl o co jde, než mi to docvaklo. Informátory jsem v ten moment viděl pouze u 4. koleje.). A to bylo několik hodin po nehodě.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 dub 2019 19:37 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2750
Od: 29 srp 2009 19:30
Náhradní doprava nebyla po většinu času nijak řešena - kolabující komunikace v okolí.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 dub 2019 19:27 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5513
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Polookružní ukončení je dost problematické z hlediska přestupů z/do náhradní dopravy. Samozřejmě jsem tím nijak nechtěl zpochybňovat použité řešení.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 dub 2019 19:23 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2750
Od: 29 srp 2009 19:30
Záleží na organizaci dopravy. Pokud by bylo zvoleno polookružní zakončení d8 (Hlavák - Maliňák - Svoboďák - Hlavák), d12 taky polookružně/Maliňák a odklon d4 přímo Rooseveltovou, problémy by byly jistě menší. Zároveň informovanost byla mizerná, potenciál ELPů téměř nevyužit.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 dub 2019 19:00 

Příspěvky: 9
Od: 11 zář 2016 17:32
A na Životského sice je smyčka, ale použitelná jen směrem z centra do centra. Takže se šaliny otáčely v trojúhelníku. Tím došlo k výraznému zpomalení provozu, ale to mohlo vadit jen IAD. Chudáci řidiči na dvanáctce, tři zastávky a konečná.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 dub 2019 18:45 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5513
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Na dnešní nehodě na Křenové se ukázalo jak moc chybí a v budoucnu bude chybět smyčka Zvonařka. Odklon linek 8, 10 a 12 na Maliňák naprosto přetížil úsek Hlavní nádraží - Maliňák a rozházel provoz i na linkách, které by jinak dotčeny vůbec nebyly. Například linka 4 odjížděla z Maliňáku i +15. Při možnosti obratu na Zvonařce by se nic podobného nehrozilo.

Alespoň částečným řešením by mohlo být zřízení kolejového přejezdu v prostoru mezi zast. Nové sady a Hlavní nádraží, aby byla možnost obrátit linky od Renneské už na Nových sadech.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 bře 2019 16:26 

Příspěvky: 102
Od: 24 lis 2017 11:40
I blbá nová zastávka by vyžadovala územní řízení.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 bře 2019 15:19 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1713
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Čistá obnova trati by byla asi schůdnější.
Jenže byla by takováto trať vhodná pro provoz jiných tramvají, než historických dvouosáků?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 bře 2019 16:54 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1516
Od: 07 dub 2006 09:03
Kdo obnovu nechal spadnout do režimu územního řízení by zasloužil pár po papuli, bo se kvůli tomu štreka nezrenovuje. Selberschuld.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 bře 2019 09:40 

Příspěvky: 537
Od: 25 led 2006 09:46
Tak údajně hlavním důvodem, pro ÚŘ je posunutí osy tratě podél garáží, aby se tam vešla obslužná komunikace. Holt za dobrotu... Nicméně projektanti od počátku upozorňovali, že ÚŘ musí projít třeba i jeden nový sloup TV.
Spíš by mne zajímalo, jak ve věci ÚŘ dopadlo odvolání, které řešil stvební odbor MMB. Už to je minimálně třičtvrtě roku.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 bře 2019 20:30 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 185
Od: 31 led 2010 23:09
no co sem tak slyšel tak "nová" Líšeňská radnice počítá se stávající polohou tratě...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 bře 2019 19:22 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5513
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Stavební zákon pojem rekonstrukce nezná. Navíc stejně v rámci stavby trati vznikne i nemálo nových objektů, takže územnímu řízení se stavba těžko vyhne.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 bře 2019 11:26 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1516
Od: 07 dub 2006 09:03
Na rekonstrukci musí být územní rozhodnutí? To jsou mi teda věci


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 bře 2019 08:45 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1713
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
No jo, článek je z loňského května. To bude asi tím, že na podzim byly volby a v Líšni jsou taky voliči. A noví zastupiči na magiči asi zatím neví, která bije.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 bře 2019 22:13 

Příspěvky: 97
Od: 27 čer 2017 19:11
Bydliště: Bílovice n/S
Tohle je asi poslední článek co si pamatuju že byl vydán ohledně trati do Líšně. Od té doby po ní neštěkl pes


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 bře 2019 22:05 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 185
Od: 31 led 2010 23:09
Nedávno bylo velký haló s tratí k Nemocnici, dále za jeden až dva měsíce bude opravená trať na Kravák, ale co trať do starý Líšně jak s ní to vypadá? Popřípadě neobjevil se čirou náhodou nějaký plán na revitalizaci depozitáře - asi jen zbožné přání.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 bře 2019 17:28 

Příspěvky: 825
Od: 28 čer 2014 21:40
V Číně nebo v Japonsku, šlo by to i v Německu, šlo by to KDEKOLIV, jenom to nejde tady v tom našem Slibotechnostáně. Tady ty průtahy a sliby a stokrát předělaný projekty, finančně nakonec o 100% přetažený a nakonec ještě zmrvený, nás posouvají na úroveň nějakyho africkýho byrokratistánu.

_________________________________
20 LET úspěšného provozu 21Tr v Brně


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 bře 2019 13:21 

Příspěvky: 1311
Od: 04 bře 2012 23:26
OndraS: V Číně by tě poslali do tábora nucených prací pokud bys připodobnil Xi k medvídku Pů. Nebo pokud bys mluvil o tom, co se děje v „autonomní oblasti“ Xin Jiang. Nebo pokud bys udělal cokoliv, co se režimu nelíbí. I když je to technicky legální. Stejně tak jako Severní Korea je technicky demokratická, lidová a republika.
A to sis navíc mohl vzít jako lepší případ Japonsko. Tam taky dokážou něco udělat.

_________________________________
BANH síť fiktivního MHD Sokolov:
Metro: A, B, C, D; Tram: 0–19; Trol: 20–49; Ebus: 50–99.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 bře 2019 00:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2750
Od: 29 srp 2009 19:30
Nemalý rozdíl bude v režimu ;-).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 bře 2019 23:29 

Příspěvky: 825
Od: 28 čer 2014 21:40
Ta situace TEĎ ohledně líšeňky by mě teda taky zajímala.

V Číně by takovej drcek trati postavili za tejden, tady se o tom hovoří 20 let !!!!!!!!!!!!!

_________________________________
20 LET úspěšného provozu 21Tr v Brně


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 bře 2019 10:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3635
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
Axer píše:
Hlavně že se minulý rok psalo jak se se stavbou určitě začne ještě v únoru, teď je velká sláva že se začne ještě letos


Ono je to s těmi stavbami obecně těžký, v jednu chvíli to vypadá, že se fakt stavět začne, v danou chvíli nejsou problémy. Ale pak se probere nějaký sdružení, hodí do toho vidle, nebo úřadu se najednou nelíbí výše dotace a začne se prošetřovat, bla, bla = zdržení. A co vím, práve s dotací byl u tratě ke Kampusu problém.

To máš stejný, nebo podobný jako s Líšeňkou. Loni se mělo začít stavět, článků v novinách mraky...a situace teď?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 bře 2019 21:40 

Příspěvky: 97
Od: 27 čer 2017 19:11
Bydliště: Bílovice n/S
Hlavně že se minulý rok psalo jak se se stavbou určitě začne ještě v únoru, teď je velká sláva že se začne ještě letos


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1801 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 73  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 srp 2019 23:00
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]