Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2697 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 108  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2019 14:41 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6102
Od: 21 pro 2005 17:01
Kontrola: Z vlaků, které se srazily v Brně, vytvoří jedenl


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2019 13:46 

Příspěvky: 540
Od: 17 říj 2011 09:57
Bydliště: Brno-Bystrc
Jsou to jen JŘ pro linky z tzv. "velké smouvy", takže tam nejsou i jiné linky, které zajišťují ČD podle jiných smluv. R13 je zajišťována jinou smlouvou, takže její návrh je potřeba hledat u ní.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2019 13:27 

Příspěvky: 1213
Od: 18 led 2009 10:06
Mouka píše:

Takže R13 nebudou jezdit ČD?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2019 11:54 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1673
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
A jo, sorry. Nepřečetl jsem si tu první větu. :oops:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2019 11:09 

Příspěvky: 4503
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Kde to čteš? Jedná se o spoje zajišťované ČD, soukromníci tam nejsou.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2019 10:19 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1673
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Cože? Mezi Brnem a Prahou přestane jezdit RegioJet? :-o


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2019 08:23 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6102
Od: 21 pro 2005 17:01
Tabulky předpokládaných jízdních řádů vlaků dálkové dopravy 2019-2020


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 bře 2019 17:43 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1514
Od: 07 dub 2006 09:03
Souhlas. Tohle je jedno z mnoha selhání bývalého vedení města, konkrétně někdejšího náměstka peep show Mrázka. To, že se několik let mluví o nedostatku mostů přes Svitavu, je méně známá dimenze současného problému.
A délka rekonstrukce (navzdory tomu, že se tam opravují i sítě a všecko, je ve srovnání s obdobnou dobou výstavby dalšího mostu přes Dunaj o délce 300 m (visutá konstrukce) výsměchem obyvatelům a návštěvníkům města.
Jasně, v létě bude ještě hůř, ale to není omluva.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 bře 2019 15:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3010
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
xcav: já jen narážel na to, že o opravě toho mostu se už mluví minimálně 10 let. A spojení s výlukou na Hbf, která je všeho všudy na 2 sezóny se prostě mělo předejít, to je všechno. Na druhou stranu, pořád může být hůř, jak uvidíme už v létě :(

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 bře 2019 15:19 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1553
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
Mimořádně hloupé by bylo most konečně neopravit.
To, že se to sešlo v nevhodný čas je sice mrzuté, ale pořád bych nechtěl dopadnout jako v Praze, kde se mosty neopravují a potom padají.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.
doktor Reiniš


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 bře 2019 14:42 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1514
Od: 07 dub 2006 09:03
Electrek93 píše:
Odložit opravu mostu o další rok kvůli několik hodin trvající mimořádné události? Je to přiměřené?

Jakože by na magistrátu měli křišťálovou kouli a tu včerejší srážku by předpověděli? Na této nehodě se pouze potvrdilo, že rozhodnutí opravovat most na Zábrdovické ausgerechnet ve stejné době, kdy probíhá výluka na HBf., bylo mimořádně krátkozraké a hloupé, bo náhradní dopravu prakticky zavést nelze. Jediné pozitivum souběhu jsou ty pendly ze Šimic.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 bře 2019 11:50 

Příspěvky: 11
Od: 10 bře 2018 18:16
Odložit opravu mostu o další rok kvůli několik hodin trvající mimořádné události? Je to přiměřené?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 bře 2019 10:37 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3010
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
www.idsjmk.cz píše:


Žádáme cestující, aby v uvedeném úseku využívali MHD.

Linkami 4, 2 (Hlavní nádraží) směr Obřany a Maloměřický most, Francouzská. Ze zastávky Francouzská cca 10 minut na stanici Židenice, nádraží.

Linka 12 (Hlavní nádraží) směr Juliánov na zastávku Dělnický dům a přestupem na linku 55 a 78.


Tady je vidět, jak "dobrý" nápad byl spojit vlakovou výluku s uzavírkou mostu v Zábrdovicích..

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 bře 2019 10:12 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6102
Od: 21 pro 2005 17:01
V Brně se srazily dva vlaky, 10 lidí je zraněných


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 bře 2019 00:32 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1514
Od: 07 dub 2006 09:03
Třeba se stane zázrak a postaví se šimická spojka, aspoň jednokolejná, nebo se zdvoukolejní komárovská spojka.


Naposledy upravil xcav8 dne 04 bře 2019 09:30, celkově upraveno 1
Třeba se stane zázrak a přestaneš prznit pravopis.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 bře 2019 23:12 

Příspěvky: 73
Od: 29 črc 2014 19:57
goldfinger píše:
https://www.szdc.cz/pro-media/tiskove-zpravy/priprava-dalsich-staveb.html
Podle této zprávy to vypadá, že SŽDC nebude čekat věčnost na odsun a začne připravovat první úsek přerovky a dokonce i posunutí Śimic k Bubeníčkově. Netroufám si odhadnout, jak dlouho projektové práce potrvají, získání stavebního povolení by zejména v případě Šimic nemělo být problémem. Zdá se, že posunutí k šalině půjde i při zachování HBf. na současném místě.

No zrovna u přerovky to znamená, že se na stávající nádraží/Petrov bude navždy jezdit výletní trasou okolo půlky Brna.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 bře 2019 08:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 535
Od: 15 dub 2013 15:57
Velmi mne těší, s jakou jistotou už víš, kdo to bude jezdit, ale nevíš základní informace. Krajský tendr na přechodnou dobu cca 3 let do roku 2022, případně s možností mírného prodloužení, vyhrály ČD jako jediný účastník. Během této doby má dopravce povinnost uvést nové krajské jednotky do provozu a také za ně mít připravenu zálohu vlastními vozidly. Na provoz po tomto přechodném období budou vypsána nová výběrová řízení, na jehož základě vzejde nový dopravce/i se smlouvou na, podle plánu, 10 let. Jedna smlouva bude pokrývat provoz krajských jednotek na linkách S2 a S3 + zálohy za krajské jednotky. Druhá zbytek kraje. Požadavky na provozovaná vozidla samozřejmě budou obsahem řízení. A nebýt jednoho zvláštního stréca s problémy, trať už dávno mohla být, všechna potřebná povolení existovala. Každopádně v podmínkách na nové řízení má být též uvedeno, že od okamžiku platnosti nového jízdního řádu po elektrifikaci tratě má být dopravce povinnen na ní provozovat vozidla elektrické trakce. A jelikož ČD vypsali rámcová řízení na nová vozidla, tak bych se rozhodně, tak jako ty, zaujatě neobával o muzejní park. Naopak, s jistotou dispozičních vozidel je, jako obvykle, nejdál. Ať už výběrovými řízeními, tak existujícími staršími vlaky. Protože jak známo, na obrázku ještě nikdo nikam nedojel.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 bře 2019 06:49 

Příspěvky: 1213
Od: 18 led 2009 10:06
Bože, to si vážně někdo myslí, že někdy k elektrifikaci a zdvoukolejnění na S4/41 dojde? Mluví se o tom už 20 let asi a pořád nic. ](*,) Pokud jde o ostatní linky - ty vozidla v majetku doprace můžou být jakýkoli (čili může dojít k tomu, že pokud vyhrají ČD, jakože asi určitě, tak tam dál budou moct jezdit se svým muzejníma kouskama?), nebo musí být nový?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 úno 2019 17:18 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 535
Od: 15 dub 2013 15:57
Tyhle vlaky mají být jen a pouze na linky S2 a S3. V řízení na krajského dopravce bylo napsáno, že všechny ostatní linky, tedy kupříkladu S4/S41 po elektrifikaci a dieselové linky budou obsluhovány vozidly v majetku vítězného dopravce.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 úno 2019 11:47 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6102
Od: 21 pro 2005 17:01
Zatím jen elektrické, ne?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 úno 2019 11:44 

Příspěvky: 1213
Od: 18 led 2009 10:06
Citace:
Jednotky by měly tvořit páteř železniční dopravy na jižní Morvě, kraj je chce nasadit na linky S2 a S3 místo až 50 let starých vlaků.

Copak nemají být na všech linkách řady S krajský vlaky? Čili tohle je jedno z mnoha výběrek? Samozřejmě S2 a S3 to potřebujou nejvíc, o tym žádná, ale co pamatuju třeba S91, tam jezdí taky dost muzejní vozy a to neznám všechny linky v kraji....

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 úno 2019 11:28 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1514
Od: 07 dub 2006 09:03
Nedokážu všechny výrobce vyjmenovat, ale odhaduju, že o moc víc jak půl tucet jich stejně nebude. Mně by se teda nejvíc líbily nové Talenty.
https://www.oebb.at/de/neuigkeiten/talent-drei.html


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 úno 2019 11:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 282
Od: 05 lis 2007 18:35
Bydliště: Bystrc
Nastal posun ve výběrovém řízení na 37 nových elektrických jednotek pro JMK, finální nabídky mají být podány do 10.5.2019 ;-)

Miliardový nákup vlaků pro jižní Moravu: Kraj osloví šest evropských výrobců

Podle všeho se má výběrka účastnit šest výrobců. Jsem vážně zvědavý, jaké stroje nám tu budou jezdit.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 úno 2019 11:35 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6102
Od: 21 pro 2005 17:01
Záznam z vysílání:
Host Apetýtu: železniční historik Jiří Kotrman

Citace:
V létě uplyne 180 let od zahájení provozu na první trati v Čechách a na Moravě, která spojovala Brno a Vídeň. Bohužel na stejný den připadá první železniční neštěstí u nás.


Naposledy upravil Fafner dne 05 bře 2019 11:42, celkově upraveno 1
Odebrán FB identifikátor z linku


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 úno 2019 11:06 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1514
Od: 07 dub 2006 09:03
https://www.szdc.cz/pro-media/tiskove-z ... taveb.html
Podle této zprávy to vypadá, že SŽDC nebude čekat věčnost na odsun a začne připravovat první úsek přerovky a dokonce i posunutí Śimic k Bubeníčkově. Netroufám si odhadnout, jak dlouho projektové práce potrvají, získání stavebního povolení by zejména v případě Šimic nemělo být problémem. Zdá se, že posunutí k šalině půjde i při zachování HBf. na současném místě.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2697 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 108  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 20 srp 2019 17:52
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]