Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 115 z 719    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 719  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
Prej posílí 55 sarcastic sarcastic sarcastic
To bude stejný posílení jako naposledy, kdy se vlastně vůbec nic neposílilo? sarcastic sarcastic

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Opraví se koleje i kanalizace. Řidiči získají info na webu, v aplikaci i v rádiu

Citace:
*Oprava tramvajových kolejí v úseku Soudní–Francouzská, vypukne o letních prázdninách.

• Tramvajová linka 2 bude ukončena na kolejové úvrati u Radlasu.
• Tramvajová linka 3 bude z Jugoslávské odkloněna k Vozovně Husovice.
• Tramvajová linka 4 pojede v úseku Malinovského náměstí – Trávníčkova odklonem ulicí Rooseveltovou a Milady Horákové.
• Tramvajová linka 11 bude po dobu prázdnin mimo provoz (náhrada zkrácením intervalu na linkách 3 a 9).
• Náhradní autobusy pojedou z Jugoslávské po trase Přadlácká – Bratislavská – Cejl – Tkalcovská – Plynárenská – Radlas – Cejl na Malinovského náměstí.
• Autobusy linek 55, 58, 201, 202 obsluhující zastávku v ulici Lazaretní budou dočasně přeloženy do ulice Pastrnkovy, aby byl zajištěn přestup na náhradní dopravu přes lávku pro pěší.

Veškeré práce v této oblasti by měly skončit na konci letních prázdnin.

*Dopravní podnik města Brna chystá kromě Cejlu práce také v dalších částech Brna. Od dubna do listopadu letošního roku opraví koleje tramvajové trati v ulici Bubeníčkova. Pro řidiče ale nepředstavuje nová omezení, oprava je zahrnutá do projektu rekonstrukce ulice Zábrdovická.

*S ohledem na nevyhovující technický stav plánuje dopravní podnik na letní prázdniny opravu trati Jedovnická v úseku Ostravská–Novolíšeňská. Tramvajová linka 8 bude v této době odkloněna do Juliánova v intervalovém prokladu s linkou 12, budou tedy jezdit střídavě. Linka 10 bude ukončena úvraťově v zastávce Krásného.

Náhradní dopravu do Líšně obstarají posílené autobusové linky 55 a 78, které obsluhují přestupní zastávku Dělnický dům. Zároveň s tímto projektem bude probíhat i projekt Odboční uzel Ostravská tramvajových linek 8 a 10, v jehož rámci dojde k výměně výhybek za rychlostní, dopravní omezení však zůstávají totožná.


https://www.brno.cz/brno-aktualne/co-se-deje-v-brne/a/opravi-se-koleje-i-kanalizace-ridici-ziskaji-info-na-webu-v-aplikaci-i-v-radiu/


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Nepamatuju si už přesně zadávací podmínky VZ na RIS II, ale nebylo tam náhodou pokrytí wifi signálem i jinde, než jen ve vozovnách? Tahle závislost na operátorech je dost na levačku.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Město chce napravit blamáž s pomalým internetem v brněnské MHD


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Městská policie Brno píše:
Mladík prý rozbil lahví vodky okno tramvaje, strážníci podezřelého našli za několik minut

Souhra hlídek městské policie vyústila v noci na sobotu dopadením mladíka podezřelého z trestného činu. Do Králova Pole vyjely dvě hlídky poté, co se na linku 156 ozval dvaapadesátiletý muž s tím, že sedí v tramvaji v zastávce Skácelova a je zraněný. Přivolaným strážníkům rukou už obvázanou od řidičky tramvaje ukázal na roztříštěné okno vozu. Popsal jim, že z tramvaje vystoupili za hlasitého hovoru a vykřikování nadávek dva podnapilí muži a při odchodu mladší z nich mrštil lahví vodky do okna vozu. To se roztříštilo a odlétající střepy dvaapadesátiletého muže sedícího uvnitř zranily na ruce. Strážníky nabízené přivolání sanitky odmítl. Zatímco od něj hlídka zjišťovala popis obou mužů, v okolí po nich pátrala další autohlídka. Dvacetiletého muže a jeho o deset let staršího kamaráda našli po několika minutách strážníci na ulici Jana Babáka. Oba muži byli zjevně pod vlivem alkoholu. Protože pracovníci dopravního podniku vyčíslili způsobenou škodu na víc než 5000 korun, strážníci oba muže předali státním policistům pro podezření ze spáchání trestného činu.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Jo, nic, pardon. :oops:


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
A kudy se t38/39 dostanou na Úvoz a z Úvozu na Komenského nám., když bude Údolní rozkopaná?


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
A proč na Brandlovu, když bude konečná na Komeňáku?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Přesně tak, akorát teda v době reko spodní části Údolní nesmí být další výluka, která by si vyžádala nasazení obousměrných vozů. A t38/39 by se mohly přesměrovat na Brandlovu, případně se dají použít parciály a těch pár metrů od Komenského na Veveřá přejet na baterky.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Rem píše:
Tam je to vedeno prý kvůli porodnici, podobě jak za dob x3 k DN. Největší p...l bude opravený hořejšek ulice a plánované reko spodku za rok či dva, takže se tam stejně dřív nebo později jezdit nebude. ](*,) =; A vůbec by mne pak nepřekvapilo ukončení d-4 na úvrati Komenského nám. sarcastic

Pokud budem uvažovat se samostatným řešením výluky Údolní bez souběhu s nějakou další vhodně využitelnou výlukou, tak úvrať Komenského náměstí mi tedy přijde jako mnohem lepší řešení, než obracení na Mendláku. Snad jediným větším negativem úvratě je potřeba KT8. Přestup na Komenského náměstí na náhradní dopravu je pohodlný a lze zde pohodlně odstavit a otočit BUS náhradní dopravy. Zajíždění na Mendlák má asi jednou výhodu v tom, že nejsou potřeba KT8, jinak mě napadají samá negativa - další zatížení už tak zatížené Husovy, překážení ve smyčce na Mendláku kde se mimo špičky obrací pětky a věčně se tam něco obrací režijně, najetý kilometry navíc, vozba vzduchu mezi Českou a Mendlákem protože stávající kapacita je naprosto dostatečná, přestup na BUS náhradní dopravy na České kde BUS není pořádně kde otočit ani odstavit....

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Zajištění autobusové dopravy v kraji je nejisté, řidiči chtějí přidat


Offline
Uživatelský avatar

848
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Něco na způsob KT8D5R.N2P? sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Jakub S. píše:
Troufám si tvrdit, že otázka budoucnosti KT8 je již zodpovězena delší dobu - GO spojená s inovací některých prvků. Již letos proběhne "prototypová" rekonstrukce na 1701.


Od jisté doby říkám, že dokud se něco nezapočne dělat, jisté to není. A zvlášť tady v tom podniku. Tak uvidíme, celkem by mne zajímal obsah té inovace (modernizace) při GO.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Souhlasím s DS, že tahat d3 na Zemědělskou by byly zbytečné km navíc, d3 se může otáčet kdekoli po hradebním okruhu, nejlépe asi Maliňák, aby se nazahlcovala 1. kolej, případně protisměrně s d9. Tím by se zabezpečil komfortní přestup na Joštově na d4 a 5 k DN


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Troufám si tvrdit, že otázka budoucnosti KT8 je již zodpovězena delší dobu - GO spojená s inovací některých prvků. Již letos proběhne "prototypová" rekonstrukce na 1701.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Na zastávce Česká (v ulici Joštova) přestup jak na případnou autobusovou ND tak třeba i na přesměrované t-38 a t-39. d-4 pak odklonem na Mendlák a nebudou se muset huntovat KT8. Ono to bude totiž v době, kdy první KT8 bude čekat rozhodnutí, zda je dát na GO nebo šrot. Ještě je možnost propojit výlukovou d-9 s d-4 čili se jedno na druhé a naopak převleče u Tomáška a hurá do světa. To by bylo asi jen krátkodobé řešení vzhledem k plánu zprovoznit Plotní 8/2020 čímž se vrátí d-9 a d-12 na svoji trasu.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Kde taky jinde, pokud se nějakým způsobem neprotáhnou trolejbusy na Českou/nenasadí se parciály.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Tam je to vedeno prý kvůli porodnici, podobě jak za dob x3 k DN. Největší p...l bude opravený hořejšek ulice a plánované reko spodku za rok či dva, takže se tam stejně dřív nebo později jezdit nebude. ](*,) =; A vůbec by mne pak nepřekvapilo ukončení d-4 na úvrati Komenského nám. sarcastic

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Stejná debata jako u d-4 na Údolní.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
goldfinger píše:
Není zbytečný luxus během reko Cejlu od Soudní po Jugoslávskou zřizovat úvrať u Radosti kvůli jedné a půl zastávce nota bene v takové lokalitě?)


Ano, je to zbytečný luxus, vlezp*delkování nebo-li řitní alpinismus. Ale město objednává my sloužíme... Přece nebudou chudáci občané této sociálně slabé lokality ve středu města chodit jednu zastávku pěšky nebo přestupovat z náhradní dopravy! =; :sick:

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
goldfinger - myslím, že je zbytečné tahat na Jugoslávskou d-3, když bude přes dětskou nemocnici jezdit d-4 (toho času už zase v K2, kačen tedy zbyde dost).
Nabízí se d-3 buď otáčet přes nádraží proti d-9, nebo na nádraží převlékat. Intervaly i kapacity vozidel vycházejí stejně.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Není zbytečný luxus během reko Cejlu od Soudní po Jugoslávskou zřizovat úvrať u Radosti kvůli jedné a půl zastávce nota bene v takové lokalitě? Kdo ví, zda bude dost obousměrných vozů. Podle mne by stačilo točit d2 na Maliňáku a d3 ukončit na Zemědělské (d11 asi bude zrušená).
Na Veveří asi bude pěkný masakr, stejně jako v létě na Provazníkově, kde je akorát jeden odbočovací (připojovací pruh).


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
A v článku krásná perlička:

Jasno ale zatím není v tom, jak konkrétně se změní doprava s pokračováním velké rekonstrukce ulic Plotní a Dornych.

„Teoreticky by měla letos auta z Dornychu začít jezdit po Plotní,“ řekla Vlasta Jágerová z Brněnských komunikací.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Ani letos Brno neunikne dopravnímu chaosu, uzavírky začnou už v dubnu
Citace:
Komplikace čekají i cestující brněnskou MHD. Do pokračující velké vlakové výluky hlavního nádraží v Brně totiž zasáhne rekonstrukce Cejlu spojená s opravou Zábrdovického mostu.
Lidé zvyklí na zastávku Francouzská a cestu pěšky přes stavbu na ulici Lazaretní, odkud pokračovali autobusem na židenické nádraží, se budou muset naučit novou trasu. Tramvaje totiž pojedou odklonem, jen linka číslo 2 zamíří na Cejl, ale pouze k ulici Radlas.
„Obousměrně pojede náhradní autobus, a to z Jugoslávské Přadláckou, Bratislavskou, Cejlem, Tkalcovskou, Plynárenskou, Radlasem a zase Cejlem na Malinovského náměstí,“ přiblížil provozní ředitel Dopravního podniku města Brna (DPMB) Jan Seitl. Právě na Plynárenské bude dočasná zastávka, kudy budou moci lidé přejít po lávce přes řeku Svitavu a nasednout do autobusu, který sem bude jezdit místo na Lazaretní a zaveze je k židenickému nádraží.
Zatímco DPMB začne na Cejlu pracovat na rekonstrukci kolejí až o prázdninách, už v dubnu zde omezí provoz pro auta brněnské teplárny. Začnou totiž pracovat na výměně parovodů za horkovody.

https://www.idnes.cz/brno/zpravy/uzavirky-brno-dopravni-chaos.A190223_459556_brno-zpravy_krut?


Offline
478
14 úno 2014 15:19
Brno
Chtějí více peněz pro řidiče. Jednání s dopravním podnikem pokračují

https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... 90219.html


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17959 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 719  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 12:39
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]