Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 23 z 24    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
Vzhledem k loňským dalším prohlídkám zrychlů se obávám, že jako první na řadě nebudou..

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Na to je myslím ještě brzo. Plány se mohou změnit například se stane nějaká nehoda která se nevyplatí opravovat a vůz bude zEvičkován přednostně. Logicky se nabízí, že první půjdou zrychly zbývají dva a letos mají být hotovy dvě Evičky. K tomu samozřejmě velká oslava, ohňostroj a ožíračka. booze Ale jak to bude ve skutečnosti...

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Zapomněl jsem to upřesnit.
Které K2 jsou první na řadě?


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Všechny K2, varianty a poddruhy tohoto typu. Aspoň takový je/byl zatím plán. "Naddruh" tohoto typu (LF2) logicky zůstane.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Naposledy upravil Rem dne 25 úno 2019 21:54, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Které K2 půjdou po zařazení EVO2 pryč?
Budou to zrychly, nebo progresovky?
Uvažuje se o jiném využití TV Progress z vyřazených K2, např. do kachen?
(Asi moc fantazíruju.)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
mnadenicek píše:
Nemůžu si pomoct, ale jednokřídlé přední dveře jsou z hlediska rychlosti výměny cetujících zhoršením...

Podle mě to vyjde tak na stejno. K2 mají sice přední dveře širší, ale průchod omezuje kabina. EVO má zástěnu kabiny kolmou jak Anitra.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
...tak dáme dveře dvoukřídlé :mrgreen:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Nemůžu si pomoct, ale jednokřídlé přední dveře jsou z hlediska rychlosti výměny cetujících zhoršením.

To Porsche je ... řekměme ... zajímavý!


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
hlavně to tam neposílej, ještě by se toho někdo chytil...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Porsche EVO2, neočekávám nic jiného než vítězství sarcastic


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Soutěž na barevné schéma pro EVO2:

http://www.projekt150.cz/akce/11


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Což o to, náhrada za K2 u mne dobrý, ale aby to mělo na čem jezdit. Lesnická a Merhautova po poločasu rozpadu, oprava v nedohlednu a o svoje se za hodně krátkou dobu přihlásí Veveří a Štefánikova. Ani Benešova není v ideálním stavu.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tak, ten nákres EVO2 jen takové co by kdyby. Oficiální vizualizace zatím zveřejněny nebyly. :-)

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
31
03 úno 2017 07:44
ten nátěr je děs. Vypadá to hůř jak Vario, takový nakopnutý Vario


Offline
100
09 lis 2017 15:24
Brno
Vypadají krásně, akorát, já už téma na EVO2 zakládal...


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
Ono bude potřeba držet zálohu 18 vozů ve vozovně, když budeme mít linku s uvraťí na obou konečných? Mimo tuším Husové před lety nepamatuju, jiný případ, kdy se musely stáhnout Kačeny z osmičky. T3G a spol samozřejmě, jen se obávám že místo nich nikoho nenapadne pořizovat něco obousměrnýeho, ale možná se pletu a bude to něco jiného než EVO1

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Zdeněk píše:
Doufám že víte, že v současné době není na obzoru žádné pořizování obousměrných vozů, zatím ani ve stádiu úvah. A ani případné otevření trati ke Kampusu nepřinese navýšení potřeby KT8... Zatím se stále udržují starší vozy než Kačeny jsou, navíc se dokola opakuje argument zainteresovaných, že jsou nízkopodlažní, takže s nějakou obnovou si budeme muaet ještě počkat.

Jak se to vezme. Samotná trať do kampusu další obousměrné vozy vyžadovat nebude, ale díky druhé úvrati víceméně odpadne možnost uvolňování obousměrných vozů z linky 8 pro účely výlukových linek. Pokud má být do budoucna zachována praxe využívání obousměrných tramvají při výlukách, navýšení počtu obousměrných tramvají bude nutné a nemyslím si, že by si toho odpovědní lidé v DP nebyli vědomi.

Ano, KT8 jsou nízkopodlažní na naše poměry relativně mladé tramvaje a je rozumné, že tu i nadále zůstanou. Pořízení nových obousměrných tramvají nutně nemusí znamenat vyřazování KT8. Jaké jsou, nebo nejsou plány s pořizováním nových tramvají nevím, a ani to vědět nemůžu, nicméně si nemyslím, že by někdo chtěl prodlužovat život pedálovým T3G, které v příštích pár letech dožijí a následně T3P, které cca ve stejné době začnou dojíždět do další generálky. Z tohoto usuzuji, že se stejně bude muset něco pořídit.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Fantomas: OK, asi jsem podcenil, co jde a co ne. Resp. co jsou výrobci ochotní udělat a kupující ochotni koupit.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1337
17 črc 2010 21:41
Krno
Naxashi píše:
A i mně přijde výroba něčeho takového, i když technicky možná, tak příliš úzce specializovaná na to, aby to někdo udělal.

Jako třeba VarioLF plus/o pro Olomouc? Nebo T5C5 pro Budapešť?

Pokud výrobce nabízí jedno i obousměrnou verzi nějakého vozu, pak přidat dveře na druhou stranu, ale nepřidávat kabinu, pro něj určitě není problém.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Na linkách 8 a 12 by se hodilo to, co teď je na 1. Jen v případě 8 by to teda musely být oboustranné, PX. Dveře na obou stranách, ale kabiny jen na jedné, jinak by to neskutečně plýtvalo místem. A i mně přijde výroba něčeho takového, i když technicky možná, tak příliš úzce specializovaná na to, aby to někdo udělal.
Rád bych se zasmál několika tvrzením. „i případné otevření trati ke Kampusu“ :-D Jo, v roce 245 988 201 020. Jestli… „argument zainteresovaných, že jsou [KT8] nízkopodlažní“ 14%. :-D A stále ti to budou dávat před oči. :-D
A jen povzdech nad „Zatím se stále udržují starší vozy než Kačeny“
Zdenku, to není nic proti tobě. Reaguji na myšlenky tebou vyjádřené, ne spjaté s tebou. Tzn. není nutno se cítit jakkoliv negativně.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
Doufám že víte, že v současné době není na obzoru žádné pořizování obousměrných vozů, zatím ani ve stádiu úvah. A ani případné otevření trati ke Kampusu nepřinese navýšení potřeby KT8... Zatím se stále udržují starší vozy než Kačeny jsou, navíc se dokola opakuje argument zainteresovaných, že jsou nízkopodlažní, takže s nějakou obnovou si budeme muaet ještě počkat.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Prodloužení obratových kolejí o nějakých 10 až 15 m by určitě neměl být problém realizovat posunem výhybek směrem k městu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Na lince 8 je teda jeden dost zásadní problém, a sice, že se ty dlouhé soupravy nebudou mít v Líšni kde otočit.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jakub S. píše:
Naxashi: V zadávací dokumentaci byl požadavek na spřahatelnost dvou vozů do soupravy, tj. technicky možné to musí být. V současnosti se s vozy počítá jako s náhradou za K2, změna provozního schématu minimálně dnes v plánu není a také soupravy délky 2×LF2/2×EVO2 nejsou do Brna provozně vhodné (kapacita zastávek, TT v uličním profilu).

Jo, jedním z argumentů pro ukončení provozu 2xLF2 a zavedení LF2+LF byla nepřipravenost infrastruktury. Nicméně v současné době jsou adepty na dlouhé soupravy linky 8 a 12 a tam tolik problémů není. Obě linky mají značnou část své trasy samostatnou bez souběhu s dalšími linkami, takže by neměly být takové problémy se sjížděním více vlaků a navíc na Hlavním nádraží jsou obě linky vedeny přes méně vytíženou 3. a 4. kolej. Osobně, bych v nasazení tramvají délky 2xEVO2 neviděl nijaký zásadní problém.

mechoš píše:
A pánové uvažoval někdo z vás i variantu EVO2+EVO1 ?

Ano chápu že asi v tuto chvilku to může znít jako sci-fi ale nikdo z nás neví co bude za rok - za dva ....
Když se v ulicích ukázala první LF1 a následne LF2 nikdo nepředpokládal že jednou bude jezdit LF2+LF1 v soupravě ....
A dnes je to realita která nikoho nepřekvapí ......

Vzhledem k tomu, že se je pravděpodobná realizace některých nových tratí a taky lze očekávat větší investice do vozového parku (potřeba náhrady T3 a navýšení počtu obousměrných tramvají kvůli úvrati v kampusu) může být budoucnost značně rozmanitá a těžko ji přesně predikovat. Nicméně, si osobně myslím, že na typ EVO 1 v budoucnu nedojde.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2769
07 kvě 2008 20:25
Čebín
A pánové uvažoval někdo z vás i variantu EVO2+EVO1 ?

Ano chápu že asi v tuto chvilku to může znít jako sci-fi ale nikdo z nás neví co bude za rok - za dva ....
Když se v ulicích ukázala první LF1 a následne LF2 nikdo nepředpokládal že jednou bude jezdit LF2+LF1 v soupravě ....
A dnes je to realita která nikoho nepřekvapí ......


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 594 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 17:19
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]