Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 39 z 229    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 229  Další
Autor Zpráva
Offline
1471
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Jé to je všechno hezký, a jaký trolejbusy tam budou jezdit? :D a kde budou parkovat, až si vozovny zacpeme dalšíma kloubákama?

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

848
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
A kudy ten trolejbus chcou vést na Štouračovu? Doufám, že ne přes to parkoviště. sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

2772
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Detail.

Šťouračova neexistuje - nechápu kde to lidi furt berou.
A v celku bych chtěl vědět kde se to tam bude točit sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

761
21 lis 2010 09:08
Kdyby nestačilo fantazírování ohledně manipulační tratě mezi Líšní a Slatinou, tak můžete fantazírovat ohledně nových plánů města Brna. Součástí konceptu nového územního plánu jsou totiž tyto zásahy do trolejbusové sítě:
KAM Brno píše:
- prodloužení trati v Bystrci z Černého na Šťouračovu,
- prodloužení tratě z ulice Petra Křivky na Kamenném vrchu do Bosonoh,
- prodloužení tratě z ulice Chironovy na Kamenném vrchu do Starého Lískovce,
- prodloužení tratě z Osové ve Starém Lískovci k nové železniční zastávce Starý Lískovec,
- prodloužení tratě z Univerzitního kampusu v Bohunicích ulicemi Kamenice a Vinohrady k novému administrativnímu a obchodnímu centru na ulici Heršpické a dále ulicí Vodařskou k novému nádraží ČD,
- prodloužení tratě z Mendlova náměstí po Husově a Bulvárem k novému nádraží ČD,
- vytvoření nové trati z Žabovřesk novou větví odbočující z Kounicovy po Šumavské na Sportovní a Novou třídu k novému nádraží ČD,
- prodloužení trati z Vinohrad z Pálavského náměstí na Táborskou ulici a k novému nádraží ČD,
- změna trati z Tomkova náměstí do Vinohrad ulicí Dukelskou a dále bývalým areálem Zbrojovky (bytová zástavba) na ulici Bubeníčkovu,
- změna trasy ze Šlapanic do Brna novou komunikací na Slatinu přes Černovickou terasu na Olomouckou a k novému nádraží ČD,
- vytvoření nové tratě od nového nádraží ČD do Dolních Heršpic a Přízřenic s ukončením v nákupním centru Brno-jih – pouze ve Variantě I.

_________________________________
Obrázek


Offline
127
30 kvě 2010 19:33
Z vozovny bez vyhýbky, stačí jedna ve vozovně a pak jen sjížděcka před větvením od Bělohorské, ne?


Offline
Uživatelský avatar

3088
29 srp 2009 19:30
V jakési dokumentaci pro dočasnou stavbu TV na Jedovnické a Bělohorské je jasně psáno, že se jedná o cca 35 průjezdů denně v obou směrech dohromady (reálně tedy cca 12-15 vozů tam a zpět + výměny). Vzhledem k plánovanému charakteru trasy na Jedovnické (ryze manipulační) si myslím, že možnost projetí odkudkoliv-kamkoliv je zcela nesmyslná. A linka Jírova - Černovičky - Hlavní nádraží snad nikoho nenapadla ani ve snu. Tomu říkám oproti trati pro běžnou linku pár. Navíc si nejsem jistý, zda to brněnští drátaři do přijatelnější podoby zvládnou :).
Slatina by měla převzít výpravu pouze dočasně, po dobu výstavby VMO Tomkovo nám. - Rokytova. Vzhledem k následnému přebudování Jedovnické na VMO to bude doopravdy jen dočasně.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

3977
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Co jsem slyšel za informace, je snaha mít kruháč projetelnej ze všech do všech směrů snad vyjma toho kříže stop ze Šlapek a do Slatiny.

Čemu říkáš pár vozů denně? Pokud to chápu dobře, Slatina má převzít výpravu na linky 25/26 z Husovic a to rozhodně nezapadá do definice "pár vozů denně". Než nějaké zbastlené řešení, ať to raději funguje pořádně. Prostě i za cenu, že se sem holt bude muset nějaká ta zlatka nasypat. Jestli díky tomu budou muset drátaři překopat onu část kruháče do jiné = přijatelnější podoby, bude to jenom dobře. Současnej stav tv je prasákovina - v momentě kdy tudy jedu pomalu, bo jinak vypadnou faje, ostatní řidiči mi před vůz najedou kolikrát pár centimetrů před čumákem, jenom proto, že musím jet pomalu, v pořádku není.

Pár let je celkem dlouhá doba.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3088
29 srp 2009 19:30
V tom kvadrantu nad kruháčem žádný vyhýbky a sjížděčky být nemusí (stačí ta současná. Stopa směr Bělohorská může vycházet již z vozovny paralelně se stopou do kruháče, na těch pár vozů denně tam nemusí být ani vyhýbka. Ve směru z Bělohorské stačí zase křížení a sjížděčka kousek před dnešní výhybkou Řípská/Hviezdoslavova. Kvůli těm pár letům bych nehledal žádná složitá řešení...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

3977
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Ještě k té manipulační trati Bělohorskou a Jedovnickou, jsem velice zvědav, jak se drátařům povede do kruháče napasovat čtvrtou obousměrně pojížděnou trolejbusovou trasu. To je tak o tom celou severní polovinu kruháče strhnout a pověsit znova. Přičemž dle geometrie křižovatky bude největším problémem umístit sjížděčku/výhybku v kvadrantu Hviezdoslavova x Bělohorská, tam to vzhledem k jízdním pruhům vychází hodně natěsno.

Asi nějak takto...

Příloha:
Slatinsky kruhac BELOHORSKAmala.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
goldfinger píše:
Když bude někdo přemýšlet, tak začne připravovat prešpurskou radiálu a příjezd od D2 bude vyřešen.

V rámci posouzení vlivu na životní prostředí (EIA) se v současnosti projednává naráz celý úsek od MUK Rokytova až po napojení v křižovatce Hněvkovského x Kaštanová.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7184
27 úno 2010 07:40
A k tomu se hned udělá metro, VRT, šalina do Ikey atd. Jen tak, mávnutím proutku a otřesením oslíka.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Když bude někdo přemýšlet, tak začne připravovat prešpurskou radiálu a příjezd od D2 bude vyřešen.


Offline
Uživatelský avatar

3977
25 led 2006 16:11
všudezdejší
goldfinger píše:
...Úsek mezi spalovnou a áčkama má navíc tu výhodu, že vede estakádou přes průmyslové areály, výstavbu nebudou provázet žádná dopravní omezení a po jeho zprovoznění bude VMO docela smysluplnou podkovou od Mariánského náměstí po Vídeňskou. A s tím už se jakž takž dá žít.


To je sice pravda, ale totálně to zabije právě oblast Mariánského náměstí v Komárově. Tedy bez úprav křižovatky.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
eriksson1505 píše:
To je pravda, ale na druhou stranu, když už tam bude postavená i měnírna, která předpokládám zůstane...Taky otázka, kdy se vůbec bude VMO v dané části realizovat, do té doby by byla škoda využívat trať jen manipulačně. V historii se původně manipulační spojky docela ujaly, ať již na Úvoze, Kotlářské atd. nebo výluková z Kohoutovic na Kamenný Vrch. No uvidíme. Třeba v té době bude tolik parciálů, že tam ty troleje ani nebudou potřeba


Úsek mezi Novolíšeńskou a Černovickou by se měl začít dělat co nejdřív, včera bylo pozdě. Je třeba si uvědomit, že po dokončení Tomkáče a estakády přes majlontský ranžír se VMO přestěhuj na Vinohrady. Úsek mezi spalovnou a áčkama má navíc tu výhodu, že vede estakádou přes průmyslové areály, výstavbu nebudou provázet žádná dopravní omezení a po jeho zprovoznění bude VMO docela smysluplnou podkovou od Mariánského náměstí po Vídeňskou. A s tím už se jakž takž dá žít.


Offline
Uživatelský avatar

761
21 lis 2010 09:08
Dále je potřeba si uvědomit, že po dobu výluky stoupne počet kurzů vypravovaných ze Slatiny. Další navýšení výpravy (na linku spojující Líšeň a Slatinu) by vozovna kapacitně nezvládla. Dokumentaci jsem zatím nezkoumal úplně podrobně, ale předpokládám, že manipulační trať sama o sobě by onu měnírnu úplně nevyžadovala (už jen kvůli charakteru trati jako manipulační a s tím související intenzitou provozu), ale má odlehčit i jiným měnírnám napájením dalších úseků. Vyřeší se tím další problém, a to přetíženost, v příp. některých měníren i zastaralost, napájecí soustavy.

_________________________________
Obrázek


Offline
11
10 bře 2018 18:16
Pokud výrobce v návrhu toho parciálu něco vyloženě nezprasí, tak ty baterie nebude potřeba měnit vůbec nebo maximálně jednou. Akorát třeba po 10 letech už to na plné nabití neujede 10 km, ale jenom 5 km. A pak se DPMB může rozhodnout, jestli baterii vymění, nebo ten stroj dojezdí na klasické lince, kde to pořád bude při výluce jako parciál fungovat.


Offline
Uživatelský avatar

3977
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Já bych byl s těmi parciály opatrnej. Ano, je výhoda mít možnost projet místem v případě potřeby bez trolejí, ale podle mě by to mělo být v případě dejme tomu výluk, kdy není ekonomicky efektivní postavit troleje v odklonové trase. Nebo operativně na trase, je-li překážka, objedu ji. Ale postavit dopravu na trolejbusové lince, která je zčásti pod trolejemi a zčásti ne, je o huntování baterek, které se v čase dřív nebo později musí vyměnit = nemalé náklady. Které rostou úměrně s počtem takových vozů. A kolikrát za životnost vozu ty baterky musí vyměnit...to už je možná lepši postavit 100% trolejbusové trati a pořizovat čistokrevné trolejbusy.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
75
29 lis 2017 11:29
To je pravda, ale na druhou stranu, když už tam bude postavená i měnírna, která předpokládám zůstane...Taky otázka, kdy se vůbec bude VMO v dané části realizovat, do té doby by byla škoda využívat trať jen manipulačně. V historii se původně manipulační spojky docela ujaly, ať již na Úvoze, Kotlářské atd. nebo výluková z Kohoutovic na Kamenný Vrch. No uvidíme. Třeba v té době bude tolik parciálů, že tam ty troleje ani nebudou potřeba


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
eriksson1505 píše:
K té trolejbusové trati na Jedovnické, vůbec by mi nevadilo, kdyby i zde byla použita jednotka dočasnosti 1 furt. Byť s nutnými zásahy v době výstavby VMO...

Nutný zásah bude fakticky kompletní snesení. Podle dokumentace, která je volně k vidění na internetu vzniknou mimoúrovňové křižovatky Novolíšeňská - Jedovnická, Jedovnická - Bělohorská a Jedovnická v úseku kolem spalovny bude zahloubena o úroveň níž, aby mohla Bělohorskou podjet.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1471
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Xxx: blokování mají. Ony to vlastně už počínaje 14Tr mají všechny, trolejbusy. Ale vždy to jde (musí jít) nějak odblokovat.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Ke smyčce Voříškova: jedno starší foto.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
75
29 lis 2017 11:29
K té trolejbusové trati na Jedovnické, vůbec by mi nevadilo, kdyby i zde byla použita jednotka dočasnosti 1 furt. Byť s nutnými zásahy v době výstavby VMO. Viděl bych hned několik pozitiv:
1) zlepšilo by se dnes žalostné dopravní spojení Vinohrad a Slatiny
2) možnost přestupu na d-8 na Bělohorské (na Novolíšeňskou je to dnes s malou zajížďkou)
3) Kdyby se to pojalo tak, že by se prodloužily vybrané spoje t-27 v nasazených parciálech, vzniklo by i spojení Vinohrad s Černovickou terasou, které by mohly být doplňkem či náhradou k E75. Nebo alternativní řešení - parciál by v budoucnu mohl jet už klidně z Mendláku a od Tomkova nám po Rokytovu využít VMO bez trolejí
4) Možnost provozního propojení s nějakou posilou Hlavní nádraží - Černovičky. Studenti z Olomoucké by měli více spojů, Pracující z Vinohrad ve Slatině o přestup míň, důchodci z Vinohrad přímý spoj do centra - těm oklika nevadí


Offline
Uživatelský avatar

2582
13 črc 2009 13:42
Fantomas: Asi tak. :D

Připomíná mi to jednoho řidiče, kterému za Lesnickou vypadly tykadla a bez proudu to dobrzdil až k Zimnímu stadionu. Tam je nasadil, a aby stihl semafor, tak se rozjel ihned po stisku tlačítka na zavření dveří. Šlo o vůz 3505, který měl tehdy velmi dlouhou prodlevu před zavřením dveří. Bylo to asi před 10 lety.

Mimochodem 21Tr nemají blokování rozjezdu s otevřenými dveřmi?


Offline
Uživatelský avatar

1339
17 črc 2010 21:41
Krno
Proč se vůbec kupovaly parciální trolejbusy, když si evidentně vystačíte bez nich? :mrgreen:

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

3073
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
xxx píše:
To ne! :shock: Ten trolejbus to ubrzdil bez elektriky?

Kdyby brzda u trolejbusu, příp. u tramvaje závisela na napětí v troleji, tak by to bylo hodně nebezpečný vozidlo... .


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5723 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 229  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 05 čer 2024 02:01
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]