Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 39 z 229    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 229  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
eriksson1505 píše:
K té trolejbusové trati na Jedovnické, vůbec by mi nevadilo, kdyby i zde byla použita jednotka dočasnosti 1 furt. Byť s nutnými zásahy v době výstavby VMO...

Nutný zásah bude fakticky kompletní snesení. Podle dokumentace, která je volně k vidění na internetu vzniknou mimoúrovňové křižovatky Novolíšeňská - Jedovnická, Jedovnická - Bělohorská a Jedovnická v úseku kolem spalovny bude zahloubena o úroveň níž, aby mohla Bělohorskou podjet.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Xxx: blokování mají. Ony to vlastně už počínaje 14Tr mají všechny, trolejbusy. Ale vždy to jde (musí jít) nějak odblokovat.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Ke smyčce Voříškova: jedno starší foto.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
69
29 lis 2017 11:29
K té trolejbusové trati na Jedovnické, vůbec by mi nevadilo, kdyby i zde byla použita jednotka dočasnosti 1 furt. Byť s nutnými zásahy v době výstavby VMO. Viděl bych hned několik pozitiv:
1) zlepšilo by se dnes žalostné dopravní spojení Vinohrad a Slatiny
2) možnost přestupu na d-8 na Bělohorské (na Novolíšeňskou je to dnes s malou zajížďkou)
3) Kdyby se to pojalo tak, že by se prodloužily vybrané spoje t-27 v nasazených parciálech, vzniklo by i spojení Vinohrad s Černovickou terasou, které by mohly být doplňkem či náhradou k E75. Nebo alternativní řešení - parciál by v budoucnu mohl jet už klidně z Mendláku a od Tomkova nám po Rokytovu využít VMO bez trolejí
4) Možnost provozního propojení s nějakou posilou Hlavní nádraží - Černovičky. Studenti z Olomoucké by měli více spojů, Pracující z Vinohrad ve Slatině o přestup míň, důchodci z Vinohrad přímý spoj do centra - těm oklika nevadí


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Fantomas: Asi tak. :D

Připomíná mi to jednoho řidiče, kterému za Lesnickou vypadly tykadla a bez proudu to dobrzdil až k Zimnímu stadionu. Tam je nasadil, a aby stihl semafor, tak se rozjel ihned po stisku tlačítka na zavření dveří. Šlo o vůz 3505, který měl tehdy velmi dlouhou prodlevu před zavřením dveří. Bylo to asi před 10 lety.

Mimochodem 21Tr nemají blokování rozjezdu s otevřenými dveřmi?


Offline
Uživatelský avatar

1337
17 črc 2010 21:41
Krno
Proč se vůbec kupovaly parciální trolejbusy, když si evidentně vystačíte bez nich? :mrgreen:

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
xxx píše:
To ne! :shock: Ten trolejbus to ubrzdil bez elektriky?

Kdyby brzda u trolejbusu, příp. u tramvaje závisela na napětí v troleji, tak by to bylo hodně nebezpečný vozidlo... .


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Jj. 21Tr má nezávislou elektrodynamickou brzdu, takže sjet se to dalo bez potíží. Jenom jsme doufali, že dole na Hlinkách nebude velkej provoz, abychom neuvázli daleko od drátů :D

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
To ne! :shock: Ten trolejbus to ubrzdil bez elektriky?


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
LukinT - tak to je snad jediná novodobá fotka, kde se trolejbus otáčí na Voříškové! :shock: Škoda, že jsme to při cvikách nerealizovali... Ale zase jsme dělali jiný věci...

Příloha:
DSC_0741.JPG

Příloha:
DSC_0753.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

757
21 lis 2010 09:08
Alanis píše:
A takový legislativní "dotaz", před tou trolejovou odbočkou a křižovatkou s Voříškovou je dopravní značka řadící pruhy s dodatkem MIMO BUS IDS. Do teď jsem to chápal tak, že trajfy jedoucí z města mohou jet z odbočovacího pruhu rovně na zastávku Voříškova, ale asi to tedy dovoluje i to otáčení že?

Otáčení přes ten středový pás není považováno za křižovatku, tudíž se na něj dopravní značka Řadící pruhy nevztahuje.

Zde je obrazový materiál.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Obrázek


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
No ta smyčka tam hlavně zůstala proto, aby se tam mohly při grand prix otáčet vozy. Vzato opačně je navíc zajímavé, že grand prix se jezdila pod trolejbusovým vedením, což bylo světové unikum.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
102
23 bře 2014 19:59
Alanis: Původně tam byla ukončena linka 137 (31. 12. 1975 - 1979), viz soubor s historií linek MHD v ostatních dokumentech


Offline
Uživatelský avatar

2024
03 zář 2009 13:18
Smyčka na Voříškové je tam už dlouho. Jen vím, že nápis Voříškova je uložena v palubním počítači. Jinak při otáčení by tam řidič musel 2x vylést ven, kvůli překládání fají, protože tam není výhybka. Něco podobného máme na zastávce Bzenecká směrem od Novolíšeňské.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Ahoj lidi :D

po 3 letech co bydlím v Kohoutkách jsem si teprve včera všiml, že ve směru z města se za zastávkou Stamicova nachází trolejová "vracečka" zpět do města, dokonce je tam snížený středový pás (jak jsem to mohl sakra 3 roky přehlížet? :D )...

Mám tedy dotaz k tomu, za jakým účelem tam vlastně je? Používá se? Kamarád mi sdělil, že se tam v kurzu otáčeli s kloubem.

A takový legislativní "dotaz", před tou trolejovou odbočkou a křižovatkou s Voříškovou je dopravní značka řadící pruhy s dodatkem MIMO BUS IDS. Do teď jsem to chápal tak, že trajfy jedoucí z města mohou jet z odbočovacího pruhu rovně na zastávku Voříškova, ale asi to tedy dovoluje i to otáčení že?

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Řekl bych, že dočasnost trati je dána tím, že po realizaci VMO bude celý úsek Jedovnická - Bělohorská vypadat úplně jinak a stavba VMO bude vyžadovat kompletní snesení trati.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

420
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Škoda, že jenom dočasná - teoreticky brání něco mít troleje nad budoucím velkým městským okruhem?

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
118
29 črc 2014 19:57
EIA na manipulační trať Jedovnická x Novolíšeňská - Jedovnická x Olomoucká: https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_JHM1467


Offline
Uživatelský avatar

757
21 lis 2010 09:08
Svoboda: Teprve včera vypršela lhůta pro podání nabídek.

_________________________________
Obrázek


Offline
129
02 bře 2012 14:57
Dobrý den, chci se zeptat jak dopadlo výběrové řízení na nákup 25 parciálních trolejbusů??


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
V aktualitě z 2.1.2019 je psáno že ...Práce rovněž postupně pokračují i na trolejbusech TMB - Tatra T401 (ev. č. 461) a Škoda 8Tr (ev. č. 141)... zajímalo by mě jak moc se pokročilo od loňského roku?


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Měly by dostat unifik, ano. Do ulice se vrâtí těžko říct kdy, se skluzem jakej panuje v generálkách,; nevim ani kdy jsou v oficiálním plánu.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Nově dostanou unifik, popř. kdy odhaduješ, že se vrátí do ulic?


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Jen taková zprávička, dnes naposledy vyjela 3057, dnešním odpolednem dojede km do generálky. To znamená, že zmizelo z ulic celobílé zbarvení, nějakou dobu poznavací znamení obou negenerálkovaných ACček.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

2024
03 zář 2009 13:18
Vozy jedou do vozovny Komín režijně. S odjezdy ze Staré osady ve 22.48 a 23.03, jedná se ve všední dny o kurzy 02531 a 02533 a o víkendu se jedná o kurzy 02517 a 02507.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5705 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 229  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 12:19
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]