Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 8 z 62    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 62  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
Ten nový malý ELP 2+1 je to samé, jako na Krematoriu, nebo nějaká novinka? Protože na Krematoriu mi připadá v pohodě, jak čitelnost, tak střídání linek ve druhém řádku.
Ještě kdyby zpráva o mimořádnosti pokračovala aktuálním časem a teplotou.

Zlaťák: oboustranný panel by musel být až za mostem, odjezd lodě mě zajímá když přijedu od města. A bojím se, že tam už by panel moc dlouho nevydržel.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

373
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
Zlaťák píše:
Pokud chci jet třeba z Mendláku do Pisárek, musím oběhnout několik zastávek, abych zjistil, co pojede první. Jestli tramvaj, autobus nebo trolejbus.

Já jsem na Mendláku moc nepochopil smysl ELPu ve smyčce. Daleko přínosnější by bylo, kdyby se na panelu na zastávce směr Česká objevovaly taky odjezdy ze smyčky s poznámkou v závorce. Takhle tam je ten panel celkem nanic, do smyčky nikdo nepáchne.

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Jasně, ale na Kamenolomu by malý panel měl bohatě postačovat.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Hodiny vezme zpráva o mimořádnosti i na velkém panelu. Tak to má prostě Kordis, DPMB či kdo do toho ta data lije, nastavené a zjevně není vůle to změnit, i když by to řešit určitě šlo. Je to škoda, ale je to prostě vlastnost ELPů, malých i velkých, v Brně a Jihomoravském kraji a tak se s tím asi musíme smířit :-(

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Mimochodem bych si dovedl představit oboustranný panel na mostě nad kolejemi u Přístaviště. Jedním směrem odjezdy lodí a druhým směrem odjezdy šalin, aby člověk včas věděl, jestli má pospíchat na zastávku. Takhle musí přejít přes most, seběhnout dolů na zastávku, dojít dopředu, aby něco na panelu viděl (a pak se případně může jít schovat před deštěm na druhej konec zastávky do budky a po příjezdu tramvaje zase utíkat dopředu).


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
No podle mě jsou 2+1 řádek fakt málo. Třeba na Vozovně Komín, kde jezdí tři linky. Na horním řádku je nejbližší odjezd, na druhém řádku se motají odjezdy třech linek. Pokud tramvaj nabere zpoždění, zmizne z horního řádku a ztratí se v rolování na spodním. Když je nějaká mimořádnost, tak zpráva na třetím řádku vezme hodiny. Tam by se hodil zrovna velký panel, mohl by klidně ukazovat i busy na mostě.
Vůbec je škoda, že třeba i na Mendláku to není víc provázané. Pokud chci jet třeba z Mendláku do Pisárek, musím oběhnout několik zastávek, abych zjistil, co pojede první. Jestli tramvaj, autobus nebo trolejbus.


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Z toho, co je tu popisováno se mi jeví, že nejde ani tak o problém počtu řádků, jako problém nedokonalého nastavení fce panelu. Jak počet spojů, tak časový interval zobrazování informace lze ve spolupráci s výrobcem jistě změnit.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
A byly to spoje stejné linky? Nebo v prvním řádku byl nejbližší spoj a dole rolovaly odjezdy spojů dalších linek?


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Jsou výrazně méně čitelné z dálky, to potvrzuju. Ale velké jsou super, těm nemám co vytknout.
Jinak mi osobně malé nevadí, pokud z daného místa jezdí jen 1-2 linky. Ale ten druhý řádek skáče poměrně rychle a navíc se tam střídali snad 4 následující spoje, co jsem viděl já, což je uplně zbytečné.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Mně (třeba na trase do Bystrce) vadí, jak na druhém řádku přeskakuje více spojů. Než si ten řádek přečtu, tak tam skočí něco jiného a musím zas čekat než to přeskočí zpátky. Přečtu si linku a cíl. Ale čas odjezdu mezitím přeskočí na jinou linku. Navíc mi připadají z dálky mnohem hůře čitelné (menší rastr diod?).
Ale možná je to jen můj problém.


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Troufám si tvrdit, že klasický 2+1 řádkový ELP na běžných nepřestupních zastávkách na radiálách dostačuje. Nevím v čem by měl být rozdíl mezi tímto a víceřádkovým ELPem, jedině ve větší spotřebě.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Dnes jsem ten nový malý panel potkal na zastávce Kamenolom. Už jsem naivně doufal, že teď montují jen ty velké a od malých už se upustilo. O kolik tři řádkový vyjde levněji než petiřadkový.?


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Aha, rozumím. Kluci šikovní už to včera prohodili :applause:


Offline
315
01 dub 2007 14:10
prototyp401 píše:
Asi uplne nepochopim logiku DPMB.
Zastávka Komenskeho namesti. Ze zastavky d-4 z centra jezdi jen jedna linka a je tam 4+1 radkovy ELP. Opacnym smerem jezdi linky 3 (mimo nocni, x4, H4 ,a obcasnou 80), ale ELP je 2+1 radkovy. Nejaky napad proc?
Ptam se tady proto, ze nez napisu na DPMB, tak si chci byt jisty, ze mi nic neuniklo...

Je to chyba, má to být naopak. AŽD to osazuje jak se jim zachce.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Asi uplne nepochopim logiku DPMB.
Zastávka Komenskeho namesti. Ze zastavky d-4 z centra jezdi jen jedna linka a je tam 4+1 radkovy ELP. Opacnym smerem jezdi linky 3 (mimo nocni, x4, H4 ,a obcasnou 80), ale ELP je 2+1 radkovy. Nejaky napad proc?
Ptam se tady proto, ze nez napisu na DPMB, tak si chci byt jisty, ze mi nic neuniklo...


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Že by to vznikalo i na Křídlovické (u tramvaje)?


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Nevím jak na Vídeňské, tam jsem se dneska nepohyboval, ale na odjezdové zastávce Avion vzniká něco, co mi na první pohled připomíná ty chytré zastávky na Moraváku. Ale nějak úplně nechápu, na co by to zrovna tam bylo dobré.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Ty opičárny, co se dějí na zastávkách na Vídeňské nejak souvisejí s novými digitálními označníky?


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
#zábradlománie

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

1337
17 črc 2010 21:41
Krno
agent_s_teplou_vodou píše:
Nástupní hrana nejprve plynule přecházela do přechodu přes trať. Teď je nástupní hrana od přechodu oddělena výklenkem.


Chápu, kam tím ta norma, podle které se to předpokládám upravovalo, asi míří, ale minimálně v tomto případě mi to přijde spíš nebezpečnější. Někdo půjde (ne nutně nevidomý) podél hrany směrem k přechodu, najednou udělá další krok a skončí v kolejišti, zvlášť třeba v noci. Jestli by nebylo nejlepší podél té rampy udělat zábradlí.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jinak předělání čar jsem si všiml, ty jsou ve třetím provedení už v pořádku a pošlapem je poznat, jestli stojím na čáře, mimo čáru, nebo na přechodu přes koleje, případně na signálním pásu k prvním dveřím. Zrovna tak můžu pochválit současné provedení hlavního nádraží, kde je v současné době jediná větší chyba a to přechody, od nádražní budovy se hledají dost blbě, čára není poznat, pokud tam vůbec je, takže občas jdu po parkovišti podle dělícího ostrůvku, dokud neskončí a tak jedině najdu bezpečně ten "centrální přechod" mezi poštou a šalinovýma ostrůvkama. Pak je teda taky pěkně nebezpečný přechod u spojovací trati pod Grandem, kde staví A-67, ze strany od trolejbusu dejme tomu, že je čára prostředkem nástupiště trolejbusové smyčky a pak prudší kopeček, tak se dá poznat, kde jsem, ale směrem od autobusáku před Grandem je jen asfalt a kolejnice, nic víc, žádný přechod chodníku, žádná signální čára. Kdybych se párkrát nezeptal jako úplně nevidomý, mohl jsem skončit pod rozjetou dodávkou nebo klidně pod autobusem. Tohle je fakt průser, orientačně jedno z nejhorších míst, co znám. Plus pak je i samotný autobusák u Grandu pěkně hnusný, je tam dlouhý přechod na nástupní ostrůvek a závory od nějakého parkoviště, když se o půl metru odkloním, skončím někde úplně jinde, tj. mezi závorama a u zákazové značky. Hlavně při odchodu směrem od autobusáku k trolejbusům je to opravdu dokonalá past pro nevidomého člověka a v kombinaci s tím popsaným přechodem spojovacích kolejí šaliny je to past dokonce dvojitá.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Agent: Kdyby někdo nemyslel kolenem, ale hlavou, mohl být ELP integrovaný v boční stěně přístřešku, vyřešilo by to víc věcí současně. V aktuální podobě přístřešek nemá bok a je v něm lavička = v zimě průvan, déšť a sníh hlavně při bočním větru a ještě kličkovaná se psem nebo kočárkem. Vážně nádhera. sarcastic

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Cracatit píše:
Může mi to někdo popsat, co je na Bieblové nového? Kde je jaké vykrojení? Jestli jde o označník směr město, tak ten je blbě od samotné rekonstrukce, protože ho dali uprostřed chodníku.

Zastávka Bieblova se od loňské rekonstrukce už několikrát předělávala:
Nástupní hrana nejprve plynule přecházela do přechodu přes trať. Teď je nástupní hrana od přechodu oddělena výklenkem. Dále se zjistilo, že varovný pás pro nevidomé (pás rovnoběžný s kolejemi) je příliš blízko kolejí, takže se musel odsadit. Předláždilo se to. Pak se zjistilo, že signální pás pro nevidomé (naváděcí, kolmý k varovnému pásu) musí být odsazený od varovného pásu. Tak se to předlážďovalo znovu. A letos se to tam rozkopalo znovu kvůli kabelům k ELPům. Nový označník směr město byl usazen přesně mezi přístřešek, a onen výklenek v nástupní hraně. Takže z jedné i druhé strany je asi metr šířka. Prostě Kocourkov hadra. #-o
Správně by to mělo být takhle:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jasně, takže jde o označník zastávky Bieblova do města. Ten je blbě už od začátku rekonstrukce. Asi někdo v dokumentaci nepochopil funkci signálního pruhu pro nevidomé, že má i naváděcí funkci.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Aha vlastně, ve směru na vozovnu Komín byl panel původně jiný. By mě zajímala zpětná vazba na ten elektronický jízdní řád, čitelný je opravdu hezky i na přímém slunci. A taky jaká je cena.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1542 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 62  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 13:02
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]