Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 209 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2019 09:49 

Příspěvky: 387
Od: 29 lis 2014 18:06
Vario1523 píše:
Brno zrušilo soutěže za 670 milionů na nové trolejbusy i elektrobusy. Kvůli penězům

Tak přece jen ty výběrka zrušili z finančních důvodů. Není to třeba obavami z placení vysokých pokud a odškodnění kvůli nehodě na Křenové?

na tyto události je podnik samozřejmě pojištěný.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 dub 2019 09:44 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 279
Od: 05 lis 2007 18:35
Bydliště: Bystrc
Brno zrušilo soutěže za 670 milionů na nové trolejbusy i elektrobusy. Kvůli penězům

Tak přece jen ty výběrka zrušili z finančních důvodů. Není to třeba obavami z placení vysokých pokud a odškodnění kvůli nehodě na Křenové?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 dub 2019 00:40 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2745
Od: 29 srp 2009 19:30
Jak to čtu znovu, asi budeš mít pravdu. Ten 6násobný rozdíl je jen u dobíjecí infrastruktury. Omlouvám se tedy za předešlou dezinformaci, kde jsem to označil za rozptyl mezi celkovými cenami.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 dub 2019 23:00 

Příspěvky: 72
Od: 29 črc 2014 19:57
Jakub S. píše:
(patrně celkové náklady podělené počtem vozů).

Já to chápu jako celkové náklady na podcelek vybudování nabíjecích míst, takže žádné dělení počtem vozů.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 dub 2019 11:27 

Příspěvky: 2076
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Tak to je teda mega rozpětí. Záleží asi na tom, co vše do toho kdo napočítal a co nabízel, protože vozy jako takové se zas až o tolik cenou neliší.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 dub 2019 09:46 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2745
Od: 29 srp 2009 19:30
Ty nabídky elektrobusů se lišily doopravdy diametrálně. Nejlevnější 6,72 milionu a nejdražší 38,84 milionu (patrně celkové náklady podělené počtem vozů). Nejdražší nabídka je tedy naceněna na 6-násobek té nejlevnější. Požadovaná cena u střední nabídky nebyla zveřejněna (bylo udáno rozpětí nejnižší-nejvyšší). Odhadované náklady byly 15,25 milionu na 1 vůz.
Nabídku podaly firmy SOR, Škoda Eletric a KAR Group.

Celkem by mě zajímalo, s čím se tam hlásil KAR (pokud se tváří jako dealer IVECO)...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 dub 2019 08:56 

Příspěvky: 2076
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Nevím jaké byly cenové nabídky, ale většinou vyhrává ta nejnižší. Takže pokud se přihlásil minule ten správný uchazeč a byl sám, nebyl problém, pokud se teď přihlásili tří a cenové nabídky byly hodně od sebe a ten správný uchazeč nebyl nejlevnější tak by mohl být problém, tak se to zruší a vyhlásí znova, dokud ten správný uchazeč nebude nejlevnější či sám, tak bych to viděl. Ale třeba se strašně pletu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 dub 2019 07:55 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 734
Od: 16 bře 2013 21:03
Bydliště: Bystrc, Černého
Zajímavé, že u výběrka na 10 parciálů (26Tr) byl také jeden zájemce a tehdy to problém nebyl.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 dub 2019 07:51 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 279
Od: 05 lis 2007 18:35
Bydliště: Bystrc
001MRY píše:
Tak jsem koukal jak pokračují výběrka na tech 25 trolejbusů a 16 elektrobusu a obě byla zrušena.

Výběrko na trolejbusy bylo zrušeno, protože se do něj přihlásil jen jeden zájemce - ŠKODA Electric

Výběrko na elektrobusy bylo zrušeno, protože se do něj přihlásili tři zájemci - SOR, ŠKODA a KAR group, kteří podali "nabídky ve výrazně odlišném cenovém rozpětí ve vztahu k technickým podmínkám". Zadavatel usoudil, že by z toho mohl být průšvih tak to výběrko pro jistotu stopnul.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 dub 2019 07:31 

Příspěvky: 135
Od: 06 pro 2009 11:01
Tak jsem koukal jak pokračují výběrka na tech 25 trolejbusů a 16 elektrobusu a obě byla zrušena.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 říj 2018 18:25 

Příspěvky: 97
Od: 24 lis 2017 11:40
Mě spíš mrzí, že to nevyužije troleje, pode kterýma to bude jezdit, s tím, že by se někde vhodně rozšířily.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 říj 2018 14:08 

Příspěvky: 11
Od: 10 bře 2018 18:16
Jakub S. píše:
Kde se budou nabíjet spoje končící na Zvonařce?


V zadávací dokumentaci je podmínka dojezdu min. 50 km bez nabíjení, takže ať už budou končit kdekoli na trase, budou se nabíjet zase v Jundrově.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 říj 2018 17:27 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1249
Od: 10 čer 2006 20:45
Bydliště: Brno
Pokud město zkrácení intervalu zaplatí (jako že nezaplatí), tak mu bude jedno, jestli podnik má, nebo nemá řidiče.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 říj 2018 17:18 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1195
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Zkrácení intervalu, když nejsou řidiči? Tak to asi jen velmi těžko. Leda tak na úkor jiné linky a to asi není zcela žádoucí.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 říj 2018 16:59 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1482
Od: 07 dub 2006 09:03
peno píše:
Což znamená, že minimálně pro příštích deset let můžeme na klouby nebo alespoň 15 m na a-67 zapomenout ](*,) Ale co já se vůbec divím, jsme přece v Brně. Tady se na pohodlí cestujících dlabe dlouhodobě. Ach jo.

Objednává se 16 vozů, takže je možné, že by se případně mohl zkrátit špičkový interval, což je lepší, než kapacitnější vozidlo méně často. A protože a67 je jedna z mála busových linek, co (v bezvýlukovém stavu) jezdí přes centrum, je chvályhodné, že bude bezemisní a aspoň o kousíček zlepší ovzduší v nejzatíženější části města (plus menší hluk, což ocení v Jobsku). Je třeba to vidět v souvislosti s pořízením parciálních kloubů pro Lesnou. Taky tam to zlepší jak samotnou dostupnost sídliště, tak zvýší kvalitu (méně hluku a zplodin). Tak, jako byl výrazný pokrok v plynofikaci busů, tak teď zažíváme docela prudký nástup elektromobility.Penovo kverulantství proto nechápu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 říj 2018 16:18 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1195
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ona se taky nabízí otázka kde budou končit spoje, které dnes končí v Komárově a předtím končily na Zvonařce po skončení výluky, protože pokud vím, tak se smyčkou na Zvonařce se už nepočítá ani pro autobusy. Proto se taky počítá se zachováním a-40 ke kampusu i po skončení výluky.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 říj 2018 16:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2745
Od: 29 srp 2009 19:30
Ve zkratce:
- 16 vozů v délce 12 metrů
- minimálné obsaditelnost (5 osob/m2): 75 osob
- systém průběžného dobíjení na konečných v režimu 50' jízda + 15' nabíjení (v Jundrově a v Avionu vždy 2 stojany), konkrétní technologické řešení je na dodavateli (musí být připojení/odpojení v řádu sekund)
- systém pomalého (nočního nabíjení) v Medlánkách pro všech 16 vozů současně - připojení kabelem
- kapacita baterií musí být navržena tak, aby autobusy v režimu 50+15 měly denní dojezd minimálně 300 km a to i při poklesu kapacity baterií vlivem opotřebení na 80 % původní kapacity
- jinak dnes už standardní vybavení (USB zásuvky, klima/topení, 32" LCD, zatmavení skel+fólie atp.)
- zajímavostí je trasování - jako základní je uvažována trasa přes Černovické nábřeží a Masnou

Při dnešní vypravenosti 14 vozů v pracovní den se nabízí otázky: Bude mít elektrobus stejnou kapacitu jako klasický naftový? Kde se budou nabíjet spoje končící na Zvonařce? Nemělo být těch elektrobusů více?

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 říj 2018 15:55 

Příspěvky: 1175
Od: 10 bře 2010 18:00
Bydliště: BRNO-Řečkovice
Tak to je v Brně typické, na linky, které nejsou středem politických zájmů (jako expresní, či do průmyslových zón), tak na ně kašlat. Bohužel za tohle můžou kolikrát i jednotlivé radnice, je to tady takový začarovaný kruh.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 říj 2018 15:08 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1195
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Což znamená, že minimálně pro příštích deset let můžeme na klouby nebo alespoň 15 m na a-67 zapomenout ](*,) Ale co já se vůbec divím, jsme přece v Brně. Tady se na pohodlí cestujících dlabe dlouhodobě. Ach jo.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 říj 2018 14:46 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 71
Od: 31 pro 2014 16:57
Bydliště: Brno-Slatina, naproti gS
16 ks nových 12m elektrobusů, včetně nabíjecích zařízení do vM, smyčky Jundrov a ke stání v Avionu. V soupisu požadavků je uvedena uvažovaná trasa -> dnešní linka 67.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 31 črc 2018 18:55 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1161
Od: 17 črc 2010 21:41
Bydliště: Krno
No, sice se v těchto věcech moc neorientuju, takže nevím, jak závažné prohřešky to jsou, a které námitky můžou být případně smeteny ze stolu hned, ale zajímalo by mě, jestli u ostatních podobných staveb jsou taky podobné nesrovnalosti v takovém rozsahu běžné (je jasné, že nějakou formální chybu u takto komplikované stavby může člověk najít úplně vždycky) nebo jestli je v tom v tomto případě opravdu výjimečný bordel.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 31 črc 2018 10:07 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1482
Od: 07 dub 2006 09:03
http://edeska.brno.cz/eDeska/
Uveřejněno 25. 7.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 30 črc 2018 21:38 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1161
Od: 17 črc 2010 21:41
Bydliště: Krno
Je to někde k dispozici?

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 30 črc 2018 20:18 

Příspěvky: 72
Od: 29 črc 2014 19:57
Pokud byl v řízení opravdu takový nepořádek, jak ho v odvolání popisuje, máme se ještě na co těšit a budeme rádi, když se za dva roky kopne.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 črc 2018 15:35 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1482
Od: 07 dub 2006 09:03
Stát by i ty love do R43 nasypal,ale pořad tady je iracionální odpor par kverulantu (Firbas,Pálková).Pritom Bastr nema poradny napojeni nikam-na dálnici musí pres Komín a Zabiny nebo pres tu zmrsenou křižovatku u Baltisbergera a ma sever pres Jinacovice a Kuřim


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 209 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: zolex a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 črc 2019 16:16
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]