Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 40 z 229    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 229  Další
Autor Zpráva
Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Jezdí zatahující trajfy ze Starky (Vinohrad) do Komína po 22:30 hod.režijně, nebo berou cestující?


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
3239 se prokopala do prohlídky SO :shock:

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

281
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
Tak to pak jo. Díky za info.

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Manipulační trať přes Bubeníčkovu a Zábrdovickou využívaly i zátahy 25/26 z Novolíšeňské do Husovic.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Ne. Akorát jsi to špatně pochopil - Tom S. popisuje aktuální stav.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

281
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
Takže tu manipulační trať normálně využívá jen 27?

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
Uživatelský avatar

2024
03 zář 2009 13:18
sominus:
husovické vozy končí z Kamenného vrchu nebo Osové přes Tomkovo nám. do Voz. Husovice a komínské vozy z Novolíšeňské nebo Staré osady do Voz. Komín.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
Uživatelský avatar

281
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
Kudy se teď vlastně vrací trolejbusy ze Staré Osady do Husovic?

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Propojení větví Komenského nám. a Brandlova by pomohlo například cestujícím z Barvičovy a Preslovy, aby nemuseli přecházet přes MMO nebo čekat na d4.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Golde, to co jsem napsal je, že t-30 tvoří ostrov spolu s linkami na Brandlovu. Linkově jsou t-30, 32, 34 a 36 jeden společný ostrov. Taková je současná realita. Jestli se to někdy v budoucnu změní, ať už díky parciálům nebo výstavbě nových tratí či odboček, to je věc druhá. Ale upřímně, pro propojení Brandlovy a Komenského náměstí tak úplně důvod nevidím. Nevím moc čemu by to pomohlo.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Taky se mi ta manipulační trať na Úvoze od Údolní po Tivoli a dál po Kotlářské a Pionýrské nezdála. Před zavedením t25/26 někteří zastánci tvrdého radiálního systému tvrdili, že ty linky budou vozit luft (stejně sýčkovali i u busových okružek a44/84).
Ale pokrok nezastavíš a dnes se Lesná by díky plánovaným parciálům mohla dočkat i přímého spojení do centra, kdyby se využilo plánované výluky na Tomkově nám. a t25 se vedla závlekem přes Českou.

t30 není ostrov. Díky Slovaňáku a Přívratu je propojena s větví na Brandlovu.

A sólo parciály by v budoucnu mohly linkově propojit větev na Komenského nám. s Brandlovou bez nutnosti stavět komplikovaná křížení (zejména ve směru Komenského nám. Brandlova, v opačném směru bych si dokázal představit propojku přes parkoviště za ÚS).


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, když se nad tím člověk zamyslí, tak ono se toho zase tolik nezměnilo od toho roku 1989. Některé linky přibyly, jiné ubyly ale ty základní ostrovní rysy zůstávají. Nejzásadnějšími změnami jsou samozřejmě vznik linek t-25 a 26 a pak t-30 ke královopolskému nádraží. Nicméně ty hlavní provozní ostrovy pořád zůstávají.

Podívejme se na ty ostrovy, které popsal Janatak a porovnejme je se současnou situací.
1) Ano, protáhlo se to z Mendláku do Židenic a díky t-35 se linkově propojil i Mendlák s Barvičkou, ale jinak je to, po zrušení t-29, opět ostrov linkově nepropojený s ničím jiným.
2) V bleděmodrém totéž. Přibyla t-30 ke královopolskému nádraží, ale po zrušení t-29 opět provozně nepropojeno a tím pádem vlastně ostrov.
3) Zrušeno.
4) Provozně propojeno s 1)
5) Zrušena trať ke slatinskému nádraží, jinak ale žádné změny.
Takže ten ostrovní charakter si brněnský trolejbusový provoz stále zachovává. Možná se může zdát, že je to trochu víc propojené, ale ve skutečnosti tomu až tak zcela není.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
790
25 led 2006 09:46
Tak ta manipulační trať rozhodně nebyla v celé trase Úvoz - Tomkovo náměstí. Z Husovic se vyjíždělo výhradně přes Celj a Koliště, dále Marešovou na Údolní a Úvozem na Mendlák. Zpět to bylo ještě výživnější - Mendlovo náměstí - Úvoz - Komenského náměstí - Úvoz (na křižovatce Úvoz x Údolní byl jen oblouk Údolní vpravo Úvoz, samozřejmě s překládáním sběračů - přímé spojení Úvoz - Úvoz nebylo) - Konečného náměstí - Kounicova - Česká (projet smyčku) - Koliště - Celj - vozovna Husovice.
Celé se to popropojovalo až s prodloužením linky 145. A pokud se pozdějí jezdilo z Husovic směr Provazníkova, tak výhradně od Zimního stadionu vlevo na Drobného a Příkopem na Koliště.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Nejvetsi rozdil je neexistence dnesni 25/26 v useku Mendlovo namesti - Zidenice kasarna. Spojeni v tomto smeru vubec neexistovalo. Nicmene v cele trase byla manipulacni trat, coz umoznilo pomerne "levne" zavedeni dnesni 25 okolo roku 1995 (doplnoval se jen trolejovy oblouk Zidenice - kasarna - Vinohrady a vyhybka na Palavskem namesti). Z puvodniho intervalu 10 minut ve spicce v solo vozech se behem par let preslo na 5 minut a kloubove vozy.

sominus píše:
V dnešní době, kdy je to všechno tak pěkně propojené, si nedovedu představit že to skutečně fungovalo.


Offline
Uživatelský avatar

127
18 dub 2007 20:11
Ostrovní provoz je cca rok a půl Slatinská větev,díky opravám na ulici Koliště.Letos je aspoň možné odjet ze Slatinské větve přes Koliště a Cejl do vozovny Husovice.
Zpět se vozy přetahují za tahačem z Vinohrad kolem spalovny.


Offline
Uživatelský avatar

281
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
V dnešní době, kdy je to všechno tak pěkně propojené, si nedovedu představit že to skutečně fungovalo.

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Mimochodem, kolem roku 1989 existovalo v Brně pět ostrovních provozních trolejbusových větví, které ale byly navzájem linkově nepropojeny (manipulačně samozřejmě ano).

1) linky z Komenského nám. na Preslovu a Barvičovu, potažmo dále na Mendlák a do Kohoutek, na Kamenný vrch a na Labskou (139, 144; 137, 138 a 145) + z Mendlova náměstí do Kohoutovic a do Bohunic k Chiraně (142, 143)

2) linky z České do Kr.Pole na Srbskou, do Žabovřesk, do Komína a do Bystrce (132, 134, 136 a 140)

3) linka od Janáčkova divadla do Štefánikovy čtvrti (146)

4) linky ze Staré Osady na Vinohrady (135 a 147)

5) a nakonec slatinsko-šlapanická větev linek 131, 133 a 141.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

281
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
Děkuji za info. pripitek

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
sominus píše:
Prohlížím si mapu s vývojem trolejbusové sítě v Brně (http://projekt150.cz/akce/3/roz/trol) a jsem poněkud zmaten podobou sítí v době začátku provozu - první tratě nebyly vzájemně propojeny? Kterou vozovnu v té době trolejbusy využívaly? Taky mě překvapuje, že jsem do teď nevěděl, že ještě v roce 2001 existovala trať k slatinskému nádraží - Jaká linka tam jezdila a nenajdou se fotky z té doby?
Děkuji za odpovědi.


První tratě - linky 21 (Hlavas - Slatina, později Šlapanice), 22 (Česká - Kr.Pole Vodova, později Srbská) a 23 (Komárov - Tuřany) byly propojeny manipulačními tratěmi. Od úplného začátku byla pro trolejáky vyčleněna část husovické vozovny, tehdy ještě tramvajové, později i vozovna Královo Pole, dnes Medlánky .

Od Hlavního nádraží ke slatinskému nádraží, respektive ke křížení tratě s ul. Tuřanka vedla linka 133. Později tento úsek byl pojížděn linkou 131 coby závlek.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

281
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
Prohlížím si mapu s vývojem trolejbusové sítě v Brně (http://projekt150.cz/akce/3/roz/trol) a jsem poněkud zmaten podobou sítí v době začátku provozu - první tratě nebyly vzájemně propojeny? Kterou vozovnu v té době trolejbusy využívaly? Taky mě překvapuje, že jsem do teď nevěděl, že ještě v roce 2001 existovala trať k slatinskému nádraží - Jaká linka tam jezdila a nenajdou se fotky z té doby?
Děkuji za odpovědi.

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
28
08 črc 2008 16:49
Budou dlouhé (+-18m), budou mít záložní baterie (aby vyjely na Lesnou) a nebudou tu nejspíš dřív než na začátku roku 2020, viz zadávací dokumentace.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Janatak v sousedním vlákně píše:
Mkzb - do ojetin už nikdo nepůjde v momentě, kdy je mimo jiné v luftě výběrko na 25 nových trolejbusů. Vím, nebudou tu hned příští tejden, ale i tak.

Budou krátké, nebo dlouhé? A které byste radši chtěli?


Offline
Uživatelský avatar

33
11 bře 2013 20:01
Ondra K. píše:
35Tr zatím nejezdí nikde. První sériový kus zamíří letos na podzim do Zlína.

Ono je ale stejně celkem jedno co DP chce, podstatné je to co Škoda nabídne.

Určitě některé DP konzultují s výrobcem (Škodou) třeba ještě než se vypíše VŘ, jaká by si představoval vozidla, jaké parametry jsou technicky možné atp. Takže, když bude DP chtít kastli od výrobce A a nebudou tomu bránit nějaké administrační důvody (schválení typu atp.), přetíženost daného výrobce (jako asi nyní třeba u Solarisu) či různé politické důvody (jako např. 30Tr v Pce místo pokračování kupování Solarisů), tak se dá očekávat, že se pak Škoda přihlásí do VŘ s trolejbusem s kastlí od výrobce A.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jan Martinkovič píše:
V Plzni mají 1ks.

Nemají. V Plzni byl testován prototyp, který byl následně přestavěn na trolejbus Iveco Crealis.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
a za c) parádní kára

Jednadvacítky už se nevyrábějí 8-) :mrgreen:

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5705 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 229  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 13:14
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]