Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 63 z 323    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 323  Další
Autor Zpráva
Offline
2809
01 úno 2006 10:39
32Tr pro Opavu: http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2018/9 ... -pro-opavu


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Zfetovaný řidič MHD chtěl jet pro cestující, policie u něj našla pervitin


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Naxashi píše:
A přesně proto, dámy a pánové, píšeme komenty, dokumentaci a poznámky všeho druhu. :-)
Teda alespoň ti z nás, co nejsou nepřekonatelně namyšlení a nemyslí si, že jejich kód je self-explanatory.
Dovolím si v diskusi pokračovat zde, ať to tu neplevelím.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
A přesně proto, dámy a pánové, píšeme komenty, dokumentaci a poznámky všeho druhu. :-)
Teda alespoň ti z nás, co nejsou nepřekonatelně namyšlení a nemyslí si, že jejich kód je self-explanatory.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Tam není potřeba to "co kdyby se nevrátil" nějak zakrývat, i pojem se nazývá Bus factor, což je v případě chyby v DP ještě o něco pikantnější název :)

A v tomto sektoru to tipuju spíš na firmičku o jednom až dvou programátorech, než na "velkou firmu, co si neumí zorganizovat práci". Což samozřejmě ještě neznamená, že to není špatně ;)

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Je to špatně - ve většině IT firem se tlačí na to, aby byla vzájemná zastupitelnost. Nová věc se rozdělí na co nejmenší úkoly a dělá na ní víc lidí. Jeden většinou víc než ostatní, ale díky review kódu ostatními a právě dalších menších úkolech, i ostatní ví, o co jde, a byli by schopni bug opravit.
Tady co jsem pochopil to není ani tak o tom, že by to mohl opravit opravdu jen on jediný na světě, to ne. Ale že než by druhý člověk nastudoval, o co v kódu jde a udělal opravdu, tak ten člověk se z dovolené vrátí. Do médií se samozřejmě dostane pravda obvykle trochu pokroucena.
Třeba se poučí a změní některé firemní procesy, aby to příště nestálo na jednom člověku :-)


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
A až se z té dovolené vrátí, tak si bude moct říct o solidní zvýšení platu :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Jen tak mě ještě napadlo k tomu Mostu: Nechci tomu pracovníkovi samozřejmě přát nic zlého, ale zajímalo by mě, co by dělali, kdyby se už z dovolené nevrátil. Pokud nějakou důležitou věc umí jen jeden jediný člověk, tak je to špatně.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Chybu v odbavení v MHD může opravit jediný člověk, má dovolenou


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Den bez aut ve Zlíně.
Mch po návštěvě těchto stránek - stránky DP jsou ještě na dobré úrovni.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
S tím, že komfort nesnižuje celkem souhlasím. Bohužel se dá ale tvrdit, že komfort jízdy 15T už snad ani zhoršit nejde. Možná jsem měl vždycky štěstí na samé špatné vozy, ale takové poskakování v obloucích, na výhybkách a kříženích a vůbec celkově neklidnou jízdu jsem snad nikdy jindy nezažil. Ve srovnání s tím fakt zlatá 13T s pevnými podvozky.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Ondra: pevný vnitřní podvozek není takové zlo, bo skříň už je částečně natočena, když se do oblouku dostanou. To známe z RT6. Ani jižní komfort to nesnižuje. Cajzlovsle 14T vídám většinou jen na d17, jinak spřažené T3 nebo 15T. Jsou linky, kam se Porsche už nepodívá.


Naposledy upravil xcav8 dne 20 zář 2018 08:46, celkově upraveno 1
nauč se psát!


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Ano, ten první odkaz. Když se totiž podíváš na první příspěvek nad ním, najdeš tam mou první zmínku o otázkách. Nevím, proč ses upnul k něčemu jinému.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Robert: Nevidím je tam, protože tam nejsou. Nevěříš mi? Dobře. Zkopíruj si ten text do libovolného textového editoru, dej CTRL+F, a dej, že chceš najít symbol „?“.
Pokud vidíš otazníky, kde nejsou, třeba zase nevidíš obsazené šaliny, kde jsou. Tvoje tvrzení pak nemá moc věrnosti.
Otazníky najdeš zde: https://forum.bmhd.cz/viewtopic.php?p=256325#p256325 a https://forum.bmhd.cz/viewtopic.php?p=256323#p256323 . Jsou tam celkem 4. Nic z toho není příspěvek, na který jsi pak reagoval s „…až mi to připomíná titulky v Deníku.“.

Linka 1 je v relaci Mendlák - Řečkovice vytížená doopravdy dostatečně na to, aby tam jezdily i o víkendu Varia.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
goldfinger píše:
Jestli je 13T nejlepší šalina, co po štatlu šmirgluje, tak je na tom páteřní trakce hodně mizerně. Prvních devatenáct vozů téměř nepoužitelných pro normální cestování kvůli bočním sicům, v obloucích sebou škube jak Dubček na řeťazu a kvůli pevným podzovkům se musí častěji měnit vexle a oblouky. Zadarmo drahý. Jediná výhoda, že se do nich dá domontovat klima.
Chachaři se snaží mít otočné podvozky a cajzli vlastně taky. Akorát my si do budoucna necháme huntovat svršek těmito krámy.

Nějak nechápu z čeho usuzuješ, že do budoucna budou jezdit tramvaje s pevnými podvozky jen v Brně. Ostraváci nakoupili Stadlery a podepsali smlouvu na dodávku Škodovek, ale ani jedno nebude náhrada za Astry a Tria. Pražáci o vyřazení 14T mluví, ale reálně je rekonstruují a v provozu se bez nich neobejdou. Navíc stále do provozu zařazují další 15T, které fakticky mají pevné vnitřní podvozky.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
97
07 srp 2013 14:49
Robert: súhlasím, že poloprázdne víkendové 1 sa vidieť dajú (ostatne, tento rok sa jeden víkend odohrávala výluka, keď boli na 1 vypravené KT8, a nejak sa to zvládnuť muselo), ale stačí hocijaká haluz typu "vyzerá to na dážď, tak ľudia idú z Pryglu domov" a zrazu máš plnú súpravu. Už sa mi niekoľkokrát stalo, že som cez víkend v LF2+LF nemal kde stáť, natož sedieť. A to nastupujem na Stránskeho.
Minimálne o úseku Hlavas-Mendlák sa nedá takmer nikdy povedať, že by 1 vozila vzduch; k tomu sa takmer každý víkend koná niečo na BVV, kde máš potenciál prepravovať väčšie davy, v nedeľu odpoledne sa vracajú do Brna študenti a dosť ľudí cestuje jedničkou na Nové sady, keď hrá Kometa. Určite by sa toho našlo viac.
Nie je to tak, že by LF2+LF boli plné každé kolo, ale tá rezerva pre prípad, že sa niekoľkokrát za deň zdvihne počet cestujúcich, je podľa mňa niečo, čo k modernej MHD patrí tiež.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Jestli je 13T nejlepší šalina, co po štatlu šmirgluje, tak je na tom páteřní trakce hodně mizerně. Prvních devatenáct vozů téměř nepoužitelných pro normální cestování kvůli bočním sicům, v obloucích sebou škube jak Dubček na řeťazu a kvůli pevným podzovkům se musí častěji měnit vexle a oblouky. Zadarmo drahý. Jediná výhoda, že se do nich dá domontovat klima.
Chachaři se snaží mít otočné podvozky a cajzli vlastně taky. Akorát my si do budoucna necháme huntovat svršek těmito krámy.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
No nic, otazníky nevidíš, ale plnou jedničku o víkendu ano. To nemá smysl.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Robert: Jak říkám. Asi cestuješ v jiném vesmíru, než já. To, co píšeš, se absolutně neshoduje s tím, co vidím kdykoliv jedu touhle linkou.
Navíc, mít tam místo mi přijde jako opak problému.
OK. Polopaticky tedy. Příspěvek:
„Robert: Snižovat kapacitu vozů mi přijde jako definice kroku zpět. Pokud mluvíme o lince 1.
Nepamatuji se, že bych se tě ptal na 5 otázek. Ani to tu nevidím.“ Obsahuje přesně 0 otazníků.
To je ten, který je nad tím, kde píšeš o těch otázkách.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Nemáš pravdu. Pokud mám v soupravě 10-20 volných sedaček, a nasadím vozidlo, které má sedaček o 10 míň, nemusí i nadále stát nikdo.

Urážky hledáš zbytečně, žádná tam být neměla. V příspěvku, na který jsem reagoval, byly tři otazníky, tedy otázky, na které sis sám odpověděl. Nic víc.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Robert: Sám sis odpověděl. Snížení kapacity vždy znamená snížení komfortu. Lidi, co by si mohli sednout, budou stát.
A já teď doufám, že nemusím vysvětlovat, proč je tohle problém a k čemu to vede, fakt doufám, že to je očividné.
Ne. Špatně. Prostě špatně. Příspěvek, na který reaguješ, neobsahuje otázku.
Nějak tuším, že ta narážka na Deník má být urážkou, ale právě jsem se vyhrabal z postele, mám hlad a nechce se mi cítit uraženě. Příště prosím více snahy. :-)

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Vlak poháněný vodíkem vyjíždí na koleje

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Pokud snížení kapacity nebude znamenat snížení jízdního komfortu, tak proč ne.
Otázky - hyperbola. Každý tvůj příspěvek je jimi tvořen, až mi to připomíná titulky v Deníku.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Robert: Snižovat kapacitu vozů mi přijde jako definice kroku zpět. Pokud mluvíme o lince 1.
Nepamatuji se, že bych se tě ptal na 5 otázek. Ani to tu nevidím.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Tak pokud já budu tvrdit, že to jezdí poloprázdné, a ty, že to jezdí plné, se nikam nedostanem. A není k tomu potřeba pět otázek v jednom příspěvku.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8068 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 323  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 28 bře 2024 17:43
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]