Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 124 z 720    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 720  Další
Autor Zpráva
Offline
114
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Na polance by se standard bus určitě nevymotal, šebelova je hodně úzká, navíc obousměrka.


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Na "75" se kór ve špičce bohužel spolehnout opravdu nedá, a i z tohoto důvodu Bílovicím tu vlastní linku přeju - aby opravdu ta vazba autobus vlak fungovala 100%. Nějaké propojení lokalit tam "75" a "210" podle mě není reálné, páč pochybuji, že se celá trasa (a nově vzniklé zastávky na ní) dá "velkým autobusem" obsloužit, ne všude by se našel dostatečný prostor. Plus dávat do trasy "75" další zastávky ještě v Bílovicích, když už tam přijede běžně s 20-ti minutovou sekerou - mluvím za Obřany - ne, děkujeme.
Robert... Jinak příspěvek k tomu jsem dával do jiného tématu...


Offline
7131
27 úno 2010 07:40
Já neříkám, že na Polanku je zbytečné jezdit. Mně jen přijde zbytečné provozovat tuto linku spolu s a-75 a možná i a-210. Jestli to má jet jednou za hodinu, tak cca 66 % prostátého času mi vychází dost neekonomicky, zvláště při cenách DPMB. A že to tam po a-75 asi najíždět nebude...


Offline
114
27 čer 2017 19:11
Bílovice
MHD v Bílovicích blbost není - když se chce člověk dostat na Polanku tak je to horolezecký výkon, a to říkám jako zdravý mladý člověk. Chudáci starší lidé, co jdou třeba na poštu nebo nakoupit a jdou s dvěma taškama ten kopec až nahoru. Podle mě si z Polanky cestující bus velmi rychle najde. O soběšické bych radši pomlčel, ovšem i tady je to lepší spojení k vlaku než s náhodně jezdící 75.

Co se týče té expresní linky, to opravdu nepochopím...


Offline
7131
27 úno 2010 07:40
To je snad ještě větší nesmysl než ta MHD Bílovice, pokud současně zůstane zachována linka 75 do této obce. Spíš bych si uměl představit využití velkých pauz vozů linky 210, které by buď během ní otočily Polanku, nebo by tam zajely závlekem cestou na Kakanice a z nich. I když, co si pamatuju, tam jsem býval rád, že jsem to ve špičce pobral... Nevím, jak je to tam teď. Druhá konečná je kousek od zastávky linky 75, tu bych neřešil, popř. ji vyřešil zajížďkou linky 75.
Případně nechat tu MHD jen ve špičkách jako trhačku a zavlek 210 udělat jen v sedle, kdy to ničemu nebude vadit. A obsluha by mohla být zajištěna o hodinu dřív (5.30-8.30, 13.30-18.30).


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Možná by se Ander mohl nějaké ráno zkusit nacpat do "25"/"26" na některé ze zastávek v úseku Tomkovo náměstí - Konečného náměstí... Někdo z Lesné chce - pro mne - nesmyslné spojení "46" s centrem, ale možná by většina lidí spíš uvítala, když by aspoň část spojů této linky ze Zemědělské pokračovala po Černopolní, Erbenove a Drobného a dále po trase t-busových linek právě třeba až na Mendlák... ale to už je zas jiné téma...


Offline
113
08 led 2016 19:16
K čomu to bude? Je tam interval na t-26 okolo 5 minút, a rozdiel jazdných dôb 3 min. Nepríde mi to ako ideál. Keď chcú busy, tak poslať po trase t-26...


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Grafika k již zmíněné nové expresní lince...
Příloha:
upraveny_180918_dpmb_kamenny_vrch.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
1204
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Z Nového Lískovce do centra pojede od příštího roku autobusový expres
Zdroj: https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... 80918.html


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Brno nakoupí dalších 15 autobusů Iveco. Budou mít klimatizaci i USB
Citace:
„Nové autobusy budou přiděleny do garáže Medlánky, která obsluhuje severo-západní část města Brna. Až na výjimky by se měly autobusy primárně objevit na linkách 41, 52, 54, 71, a E56,“ řekl provozní ředitel DPMB Jan Seitl. Podle něj jde o obnovu vozového parku, nahradí staré vysokopodlažní autobusy Karosa řady 900, které DPMB zcela vyřadí.

https://zdopravy.cz/brno-nakoupi-dalsich-15-autobusu-od-iveco-budou-mit-klimatizaci-i-usb-16186/


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
P. Haluza, xxx, MKzB:
Pánové. Vážně? Nebo mě jen trolíte? Protože si myslím, že tohle je trolling jakožto odpověď na můj trolling. Klobouk dolů. :-)
Kdyby ale náhodou ne, čemuž se mi nechce moc věřit, tak: https://forum.bmhd.cz/viewtopic.php?p=256162#p256162 . Reagoval jsem na zcela očividný překlep stylem braní ho vážně a ad absurdum.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
xxx píše:
Co je na T3R.EV zastaralého?


To se ptáš vážně?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Omluva za 53, mělo byt d5, na tabletu se nepíše úplně komfortně.Navysovani kapacity většími vozy misto hustsiho intervalu jde proti smyslu MHD. To je přesně případ d4.Resit tim pseudoproblem na pěší zóně je krátkozrake.Navic delší vozy nekde znemožňují současné odbavení dvou vlaku,bo nástupní hrany bývají krátké.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Golde, jak nám naznačuje současná výluka, tak d-4 v kačenách po sedmi minutách stačí bohatě a mimo špičku si dokonce umím představit i interval deset minut. Vzhledem k tomu, že jezdí po pěší zóně, tak by to bylo i žádoucí. Opravdu si nemyslím, že musíme mít na pěší zóně tramvaj v průměru každé dvě minuty. Jen by v takovém případě zjevně ztratila smysl smyčka Maloměřický most.
S d-10 v K2 také nesouhlasím. Vzhledem k tomu že plán je na d-10 v K2 v desetiminutových intervalech, jestli se tedy nepletu, tak to buď bude solidní maso, nebo ji lidé budou ignorovat a dál budou jezdit na d-8. Ani jedno není správně. Ta d-10 má potenciál stát se alternativou pro dnes už nestíhající d-8, minimálně tedy pro velkou část staré Líšně. A pro to se musí nabídnout dostatečná kapacita. A to K2 opravdu nejsou.
Pokud jde o d-5 a d-11 (alespoň tedy předpokládám, že ona 53 má být d-5), tak na obou linkách už dnes z části jezdí 13T a já si je klidně dokážu představit komplet v 13T ekvivalentních vozech.
Pokud jde o d-2, tak ta už dávno měla být ve dvojicích komplet a co vím tak tam nejsou hlavně proto, že jsou obavy, že by to nezvládla 1. a 2. kolej na hlaváku, což je bohužel rozumná obava, nicméně i toto se bude muset v budoucnosti (a čím bližší budoucnosti, tím lépe) také nějak vyřešit, protože současný stav 1. a 2. koleje na hlaváku je dlouhodobě nepřijatelný.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

2539
13 črc 2009 13:42
Co je na T3R.EV zastaralého?


Offline
308
21 dub 2009 20:30
Vedle smlouvy na montáž tramvají byly zveřejněny i smlouvy na nákup naftových busů.

15 nízkopodlažních krátkých kousků v ceně necelých 6 MCZK/kus dodá Zliner nejpozději do začátku května 2019.

5 částečně nízkopodlažních krátkých kousků v ceně necelých 5 MCZK/kus dodá Zliner nejpozději do začátku dubna 2019.

A pro zajímavost, běží soutěž s názvem „Úprava (modernizace) trakční výzbroje 4 vozidel T3R.EV“; tedy zřejmě další krok na cestě k eliminaci magického čísla čtyři ze struktur DPMB:-)


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
P. Haluza píše:
Můžu se zeptat, co má společného K2 s trolejbusovými a autobusovými linkami? Nebo mi něco uniklo? :mrgreen:

Naxashi asi počítá s mohutnou výstavbou tramvajových tratí.
Nicméně na 31/33 by se časem hodily klouby, ideální pro dlosloužení 25Tr.


Offline
Uživatelský avatar

2539
13 črc 2009 13:42
Taky jsem to nepochopil.


Offline
2792
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Můžu se zeptat, co má společného K2 s trolejbusovými a autobusovými linkami? Nebo mi něco uniklo? :mrgreen:


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
peno: Nemohu než souhlasit.
Jsem rád, že to říká někdo další.
goldfinger: Ta 4 by tě mohla překvapit. K2 tam stačit nebude.
Tak na 53 by stačila spíš EVO1, tam je problém hlavně interval. :-)
A když jsme u toho, ty K2 bych v 5 minutovém intervalu nasadil na 44/84 a možná i na 25/26, tady bych ale popřemýšlel o KT8-like kapacitě. Na druhou stranu, tady by pomohl spíš kratší interval. A na 67 budou stačit T3 sóla. Ale opět, v rozumném intervalu.
Kde by K2 mohly najít uplatnění, je hlavně 31/33. Po 5 minutých, samozřejmě.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2539
13 črc 2009 13:42
U 53 si taky nejsu úplně jistej. Myslím si, že to není úplně vhodná linka pro EVO2... Nejspíš by si tam neporadila s terénem.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
peno píše:
No a v tom právě vidím ten největší problém. Znovu zopakuji to, co jsem tu napsal už dříve: Brno nepotřebuje další tramvaje kapacity K2, resp. v případě EVO2 dokonce kapacity ještě nižší. Brno potřebuje zvýšit kapacitu na většině tramvajových linek. A jelikož zkracovat intervaly již mnohde nejde, protože tratě jsou již na kapacitním limitu, musíme jít cestou navyšování kapacity tramvajových souprav. To znamená, že tam, kde dnes jezdí K2 či ekvivalentní by měla v budoucnu jezdit souprava minimálně o kapacitě 13T, spíš ale rovnou dvojčete a tam kde dnes jezdí dvojčata či ekvivalenty, tam by v budoucnu měly jezdit tramvaje minimálně kapacity LF2+LF1, spíše ale ještě větší. Místo toho se tady za vysoké peníze dále snižuje kapacita linek, na kterých dnes jezdí K2. A to je špatně. Takto by se veřejnými financemi plýtvat nemělo.

Na některé linky mi kapacita a la K2 přijde tak akorát. Určitě d4,d11 a d10 (ta po prodloužení na Holzovu). U d2, a 53 si nejsu úplně jistej, ale minimálně mimo špičku taky kapacitní problémy nejsou. Přidaná hodnota je nízkopodlažnost, ta chybí zejména na d4 a doufejme, že i to budou první šaliny s klimou salónu.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No a v tom právě vidím ten největší problém. Znovu zopakuji to, co jsem tu napsal už dříve: Brno nepotřebuje další tramvaje kapacity K2, resp. v případě EVO2 dokonce kapacity ještě nižší. Brno potřebuje zvýšit kapacitu na většině tramvajových linek. A jelikož zkracovat intervaly již mnohde nejde, protože tratě jsou již na kapacitním limitu, musíme jít cestou navyšování kapacity tramvajových souprav. To znamená, že tam, kde dnes jezdí K2 či ekvivalentní by měla v budoucnu jezdit souprava minimálně o kapacitě 13T, spíš ale rovnou dvojčete a tam kde dnes jezdí dvojčata či ekvivalenty, tam by v budoucnu měly jezdit tramvaje minimálně kapacity LF2+LF1, spíše ale ještě větší. Místo toho se tady za vysoké peníze dále snižuje kapacita linek, na kterých dnes jezdí K2. A to je špatně. Takto by se veřejnými financemi plýtvat nemělo.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6160
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Dle mého není důvod, aby to mělo jinou výzbroj, než Škoda. V požadavcích VŘ byl požadavek na možnost vytvoření soupravy s tramvají stejného typu.

Btw. EVO 2 by měly soužit jako náhrada za K2, takže úvahy o nasazení na d-1 jsou zbytečné. :-)

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Jiricek píše:

Budou mít výzbroj Europulse, nebo si tam Schade protlačí svoji?
Bude mít mnohočlen? (Už vidím na D1 soupravy EVO2+EVO1)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17981 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 720  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 dub 2024 07:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]