Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 6 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 110  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

340
31 kvě 2016 10:01
Brno
Mouka píše:
Jo, to je pravda. Já myslel přechody přes koleje pro přístup k náštupišti. Pak je ještě silniční přejezd v úseku Šakvice - Zaječí.

V tomto případě ano, to jsem špatně pochopil. Otázka je, zda pro 200 nebudou vadit ta úzká nástupiště, která vznikla z důvodu šetření na podchodech. Je zajímavé, že na tento paskvil se na trati do Žďáru n. Sáz. nenarazí!


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
jara255 píše:
Co já vím, tak přejezd je ve Vranovicích a Podivíně. Někde se bude muset upravit osová vzdálenost kolejí, z důvodu tlakového rázu při míjení vlaků.


Jo, to je pravda. Já myslel přechody přes koleje pro přístup k náštupišti. Pak je ještě silniční přejezd v úseku Šakvice - Zaječí.


Offline
Uživatelský avatar

340
31 kvě 2016 10:01
Brno
Mouka píše:
Vmax 200 km/h by stejně byla jen v hlavních (přímých) kolejích a přes ty přechod nikde mezi Brnem a Břeclaví není (neberu ty služební).

Co já vím, tak přejezd je ve Vranovicích a Podivíně. Někde se bude muset upravit osová vzdálenost kolejí, z důvodu tlakového rázu při míjení vlaků.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Vmax 200 km/h by stejně byla jen v hlavních (přímých) kolejích a přes ty přechod nikde mezi Brnem a Břeclaví není (neberu ty služební).


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Co mam důvěryhodné zprávy, tak první dvoukilo by mohlo byt v Ejpovickém tunelu nebo na IV.koridoru. Ve výběru je i úsek z Vranovic do Brně, ale tam by bylo potřeba kromě zrušení úrovňáků přestavět dvě až tři stanice (plná peronizace s podchody).


Naposledy upravil xcav8 dne 12 říj 2018 13:31, celkově upraveno 2
upraveno, aby se to dalo přečíst


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Do té doby se toho ještě může tolik změnit. Kdo ví, jak bude vypadat železnice za 30 let... Možná se někde bude jezdit 200 km/h a více. Možná se budou stavět VRTky. Možná zůstanou jen hlavní tratě a lokálky půjdou do kopru. Možná se bude stavět tunel z Prahy do Berouna. A tak bych mohl pokračovat. Těžko říct, jak to bude vypadat.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Podle dobře informovaných kruhů ze SŽDC se v nejbližších 30 letech odsun neuskuteční. Momentálně se zkoumá, jak zajistit větší propustnost carga. Určitě budou nějaké změny oproti původní žádosti o územko, to by taky muselo projít schvalováním a pak finanční otázka.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Mouka: Ještě jsi zapomněl, že to napadne bilion různých spolků o zhruba 2 až 3 lidech, zřízených pro tento účel.
S takovou může Brno začít stavět rovnou vesmírný přístav. Obávám se, že tohle by bylo rychlejší.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Na Hlavním se dělá (a ještě nějakej čas bude) nové elektronické staniční zabezpečovací zařízení, proběhnou i změny v konfiguraci kolejiště. Takové nádraží bude ještě nějakou dobu fungovat.
Sami vidíte, jak dlouho trvá, než se vůbec začně stavět třeba elektrizace Brno - Zastávka. Nevěřím tomu, že by se nové nádraží U řeky otevřelo dříve než za 30 let. Ještě se pár let budeme hádat, jak to vůbec bude. Následně se o zakázku bude ucházet spoustu firem, takže to několik let bude řešit ÚOHS a soudy... A ještě mě tak napadá, definitivní verze projektu už je vydaná? Stavební povolení, to se obávám, že taky ještě není.

Aby to nakonec nedopadlo tak, že se utratí spousty peněz za studie proveditelnosti, projektovou přípravou apod. a ve výsledku třeba nakonec nic nebude. :applause:


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ondra K. píše:
Tak se zdá, že by nová velká radnice mohla být ohledně polohy nádraží konečně jednotná s jasnou většinou.

Až na to, že v tuto chvíli je to už vlastně jedno. Teď už město Brno prakticky nemá jak to nádraží ovlivnit, teď je to v rukou Ministerstva dopravy a SŽDC, čili státu.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Nemá se náhodou stavět tramvajová trať k bývalé Zbrojovce?


Offline
114
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Já bych uvítal přesun židenického nádraží nad Bubeníčkovu


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
No... tak aspoň se snad už konečně kopne do země. Když už se teda hlavní nádraží bude přesouvat, tak bych ocenil, kdyby se zároveň rekonstruovalo a rozšířilo nádraží v Židenicích, aby zde mohly zastavovat všechny vlaky, tj. rychlíky na Pardubice a na Tišnov. Pro obyvatele Židenic, Vinohrad, Líšně, Husovic, Lesné apod. by se rozhodně vlaková doprava zatraktivnila. Viz RJ.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tak se zdá, že by nová velká radnice mohla být ohledně polohy nádraží konečně jednotná s jasnou většinou.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Zbavení svéprávnosti - to by mohla být cesta


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Ředitel Kordisu kdysi na schůzi Tramvajklubu informoval, že Ing. Dvořák byl hospitalizován v Černovicích.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Jenda píše:
Dost zajímavé by bylo zjistit, kolik toto hnutí z Tetčic má vlastně aktivních členů. Řekl bych, že nepůjde o velké číslo... Chápal jsem, když řešili vodu v Tetčicích ve sporu s Rosicemi, ale že mluví do staveb v Brně mi nejde do hlavy.

Slyšel jsem, že jejich předseda se zbláznil... Buďto to není pravda a nebo je tohle důsledek :D

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Hlavně, pro vlakotramvaje vůbec neexistuje v ČR platná legislativa.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
118
29 črc 2014 19:57
tr píše:
Na druhou stranu je ve světě jasný trend lehkých příměstských (železničních) jednotek. Naopak tramvaje se zvětšují ... Prostě tyto dva systémy jsou si čím dál více podobné a "vlakotramvaje" jezdí v mnoha západních městech (a jejich okolí) už přes dvacet let.

Možná při pohledu z rychlíku. Z hlediska norem nebyly nikdy tak daleko od sebe, jako nyní. Pokoušet se stavět nový vlakotramvajový systém je utopie.


Offline
Uživatelský avatar

1337
17 črc 2010 21:41
Krno
To co si pamatuju já, byl témeř určitě ražený tunel v trase do Bystrce. Bylo to taky novější z devadesátých let (pravděpodobně spíš konce než začátku, možná i přelom tisíciletí) - počítalo se s KTD8D5(N?), jelikož tam byly i ostrovní nástupiště. Ale už si to taky pořádně nepamatuju, bylo mi tak 10.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
11
10 bře 2018 18:16
Jenda píše:
Dost zajímavé by bylo zjistit, kolik toto hnutí z Tetčic má vlastně aktivních členů. Řekl bych, že nepůjde o velké číslo... Chápal jsem, když řešili vodu v Tetčicích ve sporu s Rosicemi, ale že mluví do staveb v Brně mi nejde do hlavy.


Ne, velké číslo to opravdu není:

https://or.justice.cz/ias/ui/vypis-sl-d ... pis=779554


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Problém komunisty plánovaného SJ diametru byl ten, že se měl stavět hloubením a zlikvidoval by botanickou zahradu a všechny parky za divadly. Zapustit celou severní část trasy d1 pod povrch mi nepřipadá přínosné za ty love. Úplně by stačilo zajet pod zem před Kotlářskou/Pionýrskou a vyjet na Moraváku, což by nešlo, bo zastávka a křížení s tratí od MH, takže možná jenom podejít tu Kotlářskou/ Pionýrskou. Tunel pod Špénou by se mi líbil - ušetřila by se spousta času v relaci Česká - Mendlák a uvolnila kapacita na Husově. Problémem naopak obsluha FNUSA.


Naposledy upravil xcav8 dne 26 črc 2018 16:13, celkově upraveno 1
odpraseno


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Dost zajímavé by bylo zjistit, kolik toto hnutí z Tetčic má vlastně aktivních členů. Řekl bych, že nepůjde o velké číslo... Chápal jsem, když řešili vodu v Tetčicích ve sporu s Rosicemi, ale že mluví do staveb v Brně mi nejde do hlavy.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Kéž by byla spravedlnost a tohle hnutí už by se nikdy neprobudilo.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
MartinV píše:
Voda z Tetčic se už pečlivě připravuje.


Voda z Tetčic nikdy nespí!
Začátek stavby okruhu v Žabovřeské? Hrozí odklad. Kvůli Vodě z Tetčic


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2733 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 28 bře 2024 23:58
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]