Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 9 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 110  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Každý to vidí podle toho, jestli s jeho názorem souhlasí (odsun / neodsun). To se pak těžko objektivně posuzuje.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Zopakuji svou předchozí prosbu:
Fafner píše:
Technická: Nic tu mazat neplánuju, ale omezte prosím vyjádření o tom, koho byste volili a nevolili, to by byl zbytečný spouštěč debaty úplně mimo téma a pokud byste tu politiku řešit just chtěli, přesuňte se s ní do Politické debaty.

Děkuji za pochopení :)

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
Naopak. Je ještě blbější, než si většina vůbec dovede představit...

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Ten Hollan není tak blbej, jak jsem si vždycky myslel...


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Když bude nové nádraží (ať už kdekoliv) do 30 let, tak to bude zázrak.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Za dva járy nebude ani územko, bo se v nejlepším případě bude řešit kasační stížnost sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Hollan: Odsun brněnského nádraží bez podzemní dráhy nemá smysl. Rada by o tom měla přesvědčit vládu

Vláda teď řeší jiné problém. Navíc nevím, jestli zrovna vláda bez důvěry by měla řešit takto důležitý krok.

Citace:
Přestavba železničního uzlu ve vybrané variantě u řeky by měla stát 43 miliard korun a začít by se s ní mohlo za dva roky.


Tak to asi těžko.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tak snad to babišova vláda brzy odklepne. Při takové široké shodě všech potřebných orgánů by byla pitomost do toho hodit vidle.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Hlavní vlakové nádraží? U řeky, rozhodlo ministerstvo. Chybí jen souhlas vlády

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Přesun brněnského nádraží podpořila také komise ministerstva dopravy

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Další problém s brněnským nádražím. Studie neřešila nákladní dopravu

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Dvě nádraží jsou prostě blbost. Způsobují stejné problémy, jako současná nulová varianta, a k tomu jsou ještě nesmírně drahá.

Když už by něco takového bylo naprosto nutné, tak aspoň něco jako https://www.gatwickairport.com/at-the-a ... terminals/

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
1071
09 lis 2006 18:16
MartinV píše:
Peno: jaká dvě hlavní nádraží? Nové hlavní by bylo odsunuté a stávající by mohlo být zachováno v podobě zastávky pro regionální dopravu, což by myslím dvě koleje (po vzoru Lesné) zvládly. Zkrátka by to umožnilo větší využití vlakové dopravy po městě.
Samozřejmě v případě, pokud bude SJKD, nepotřebujeme současné nádraží zachovat.

No ale jak to udělat rozumně, to jsem se stále nedozvěděl. Buď vlaky od severu prvně zastaví na odsunutém a pak pojedou 2,5 km na současné. Přičemž to MHD může vyjít časově podobně. Nebo prvně vlaky zastaví na hlavním a pak pojedou 2,5 km na odsunuté, což některým udělá radost, ale dalším moc ne. A to nemluvě o špuntu, který by to kolejiště vytvořilo a nemluvě o dalších nákladech, protože teď taková spojka neexistuje. A po dostavění SJKD to budeme moci zbourat, protože to nebude mít smysl. Stále mi dává větší smysl postavit tramvajovou trať Židenice - současné po nynějších vlakových kolejích.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mnadenicek: samospásný samosebou není. Nicméně pokud by se postavil, předpokládám, že to výrazně zrychlí přepravu Tišnov-Brno-jih, což pomůže dopravě v kraji a předpokládám, že by na základě toho i někteří přestoupili z IAD na vlak.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Mě se líbí jak v jakékoliv diskusi má SJKD samospásný charakter. Pokud pojedu jinam než na těch pár zuastávek, musím z krtka nahoru a znovu přestupovat. Ono každej přestup s bagáží přidává jakousi psychologickkou nevýhodu při porovnávání spojení. Nic proti diametru, ale univerzální argument to není a nebude...


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Peno: jaká dvě hlavní nádraží? Nové hlavní by bylo odsunuté a stávající by mohlo být zachováno v podobě zastávky pro regionální dopravu, což by myslím dvě koleje (po vzoru Lesné) zvládly. Zkrátka by to umožnilo větší využití vlakové dopravy po městě.
Samozřejmě v případě, pokud bude SJKD, nepotřebujeme současné nádraží zachovat.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
peno píše:
XXX: Ale tím jsme zase u té spojky, kterou by bylo hodně náročné a nákladné postavit (pokud by to vůbec šlo, jak správně zmínil Pavel, jehož velmi hezky napsaný a smysluplný příspěvek jsi hezky účelově ignoroval). A znovu opakuji, než investovat peníze do takovéto šílenosti, to je raději dejme na SJKD, který dopravě v Brně a okolí pomůže mnohem více.

Neignoroval jsem ho účelově. Jen jsem chtěl odpovědět ještě předtím, než příspěvek Pavel napsal, což se mi nepovedlo. Pak už jsem jeho příspěvek nečetl.

peno píše:
A co by SŽDC měla hlídat a co reálně hlídá, jsou bohužel dvě výrazně odlišné věci. SŽDC má často tendenci ustupovat dopravcům, zejména těm soukromým, a povolit naprosté provozní šílenosti, které pak nezřídka akorát ničí nervy cestujících, průvodčích, strojvedoucích i řadových provozních zaměstnanců SŽDC, kterých se samozřejmě nikdo neptá na to, jestli něco takového může v reálu fungovat. Takže asi tak, o regulační činnosti SŽDC bych si opravdu velké iluze nedělal.

Zas na druhou stranu takové zastavování RegioJetu v Židenicích si nemůžu vynachválit. Představuje to pro mě obrovskou konkurenční výhodu. Je zde luxusní návaznost na vlak S3 z Lesné a na Lesnou.


Offline
1071
09 lis 2006 18:16
Pokud nebudou peníze na SJKD, tak nám nic nebrání ho postavit zatím v úseku odsunuté nádraží - současné nádraží. Pokud vím, tak vyhrála varianta s podzemní stanicí, takže bude stačit protáhnout tunel nezastavěným územím o 800 metrů. Tipuji tak za 2 mld.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
XXX: Ale tím jsme zase u té spojky, kterou by bylo hodně náročné a nákladné postavit (pokud by to vůbec šlo, jak správně zmínil Pavel, jehož velmi hezky napsaný a smysluplný příspěvek jsi hezky účelově ignoroval). A znovu opakuji, než investovat peníze do takovéto šílenosti, to je raději dejme na SJKD, který dopravě v Brně a okolí pomůže mnohem více.
A co by SŽDC měla hlídat a co reálně hlídá, jsou bohužel dvě výrazně odlišné věci. SŽDC má často tendenci ustupovat dopravcům, zejména těm soukromým, a povolit naprosté provozní šílenosti, které pak nezřídka akorát ničí nervy cestujících, průvodčích, strojvedoucích i řadových provozních zaměstnanců SŽDC, kterých se samozřejmě nikdo neptá na to, jestli něco takového může v reálu fungovat. Takže asi tak, o regulační činnosti SŽDC bych si opravdu velké iluze nedělal.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
peno píše:
Aha, takže spojka mezi současným a odsunutým hlavním. Takový návrh tu už také byl a nebyl přijat s příliš velkým nadšením. Ono je totiž účelnější za ty prachy raději postavit SJKD, než takovouhle podivnou spojku.
Navíc, kdo rozhodne, co je a co není příměstská doprava? Je třeba příměstská doprava R13, ve které jsou zahrnuty jak R od Olomouce, tak i Sp od Hodonína? A co R versus Sp od České Třebové? A mohl bych takto dál pokračovat. A co když se jeden z dálkových dopravců zatne a bude jezdit jen na Střed, jako to vidíme už dnes v Brně u dálkových autobusů ke Grandu? Nebo právě v té zmiňované Ostravě, kde opravdu nemám pocit, že by to fungovalo, spíš naopak, je tam v tom akorát bordel.

Tak ideálně, aby pouze na novém zastavovaly pouze expresní vlaky. Os na obou, a jelikož R a Sp jsou zpravidla vlastně takové zrychlené regionální vlaky, tak by měly zastavovat taky na obou. No a aby třeba Radim nezačal jezdit do centra, by měla pohlídat SŽDC.
Jinak ideální by samozřejmě bylo nádraží pod Petrovem, ale toho se asi bohužel nedočkáme.


Offline
1071
09 lis 2006 18:16
A k čemu zachovat, když se nedá rozumně udělat spojka současné a odsunuté nádraží, takže buď by to bylo rychlé na současné a pomalé na odsunuté nebo naopak. A tedy prakticky stejně rychle jako s přestupem na šalinu. Nebo by to jedno míjelo, což by bylo hodně špatné. Stejně na nádraží všichni přestoupí a cíl je to pro minoritu lidí. Mně by se líbilo využít současné vlakové koleje pro MHD. Tedy tramvajová trať Hlavní nádraží - Židenice s propojením na současné tramvajové tratě. Na tuto trať by se pak dala převést polovina spojů linky 2. Bylo by to rychlé spojení z uzlu Židenice, stará osada a zároveň by to mohli využít cestující vlakem od severu do centra města. Zároveň by nám takto mohly u současného nádraží vzniknout další nástupiště (70 metrů od současných) a mohlo by to ulevit současnému uzlu.
Také by se mně líbilo zachovat trať pro MHD v úseku současné nádraží - Spielberk office.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Hlavní nádraží bude vždy jedno, ať už v současné, či odsunuté poloze.
Jestli se postaví nádraží u řeky a tohle současné by se zachovalo, byl bych jen rád.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Aha, takže spojka mezi současným a odsunutým hlavním. Takový návrh tu už také byl a nebyl přijat s příliš velkým nadšením. Ono je totiž účelnější za ty prachy raději postavit SJKD, než takovouhle podivnou spojku.
Navíc, kdo rozhodne, co je a co není příměstská doprava? Je třeba příměstská doprava R13, ve které jsou zahrnuty jak R od Olomouce, tak i Sp od Hodonína? A co R versus Sp od České Třebové? A mohl bych takto dál pokračovat. A co když se jeden z dálkových dopravců zatne a bude jezdit jen na Střed, jako to vidíme už dnes v Brně u dálkových autobusů ke Grandu? Nebo právě v té zmiňované Ostravě, kde opravdu nemám pocit, že by to fungovalo, spíš naopak, je tam v tom akorát bordel.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
MartinV: Přesně tohle jsem navrhoval. Nádraží Brno-centrum a hlavní.
peno: Za mně nejde o rozdělení. Osobně to myslím tak, že to, co by zastavovalo na Centru by jelo i na Hlavní, pokud by to alespoň trochu šlo. Naopak to, co by jelo nějak dálkově (Olomouc, Ostrava, Praha, HK/Pardubice apod.), by zastavovalo jen na Hlavním.
Veřejné ukřižování za 3, 2, 1… :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
143
10 lis 2012 09:29
V Ostravě to funguje podle mě docela dobře.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2733 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 00:32
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]